Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het heeft nu niet zoveel zin om een maand te gaan fietsen
Nah, ik sport meest met een doel en om die doelen te halen ben ik bereid voor dag en dauw op te staan op vrije dagen. Als ik dat alleen zou doen als ik daar zin in had bleef ik gewoon op bed en ging ik 1.5 uurtje meer niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Carb het volgende:
[..]
Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?
Das strafquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef quinoahipster het volgende:
6,5 uur aan het peddelen geweest, inclusief bijna-epische hongerklop, wanhopige zoektocht naar eten (nieuwjaarsdag) en uiteindelijk de halve winkel van een Shell-tankstation leegvreten
Wel fietsen heeft altijd meer zin dan niet fietsenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het heeft nu niet zoveel zin om een maand te gaan fietsen
man wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:59 schreef Gripper het volgende:
Had het na het crossen ook zo koud dat ik heel de dag heb zitten bibberen. Normaal kom je thuis in je lekker warme huis, maar in deze tijd van het jaar in een tent omkleden is toch ff doorbijten. En ook de hele verdere dag honger en alles opvreten wat je tegenkomt.
Een nachtje, we hadden nog wel langer willen blijven maar morgen gaat het toch regenen enzo. Dus nu weer thuis. Maar t was prima te doen hoor, wij kamperen altijd in stijlquote:
Natuurlijk ga je fietsen als je zin hebt. Maar soms fiets je ook om iets beter of sneller te worden/blijven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Carb het volgende:
[..]
Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?
Soigneur had het erover dat ze het afgelasten bij sneeuw en gladheid maar niet bij regen. We moeten t maar gaan zien... Ik ga lekker op de spatbordenfiets. Of crosser als t idd wat sneeuwt.quote:
En voor de stats: ultegra cassette heeft het 17k km uitgehouden, tochtje zaterdag begon hij soms ff door te slaan. (ketting heb ik paar honderd km geleden vervangen, 4e ketting met deze cassette)quote:Voortaan kunt u onze pechhulp altijd, het hele jaar door inroepen. Dat betekent dat we 365 dagen per jaar, dag en nacht klaar staan om u te helpen bij fietspech onderweg. Meer service voor hetzelfde geld, want de prijs van uw pechhulp jaarabonnement gaat niet omhoog./quote]
(was altijd iets van 8u tot 21:00)
Oh, dan ben ik eerder aan een nieuwe fiets dan aan een cassette toe. Vond die Ultegra cassettes al zo slijtvast. Beter dan die van Sram. En de enige, betaalbare met een 18 kransje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:58 schreef ddx het volgende:
Goed nieuws over fietsned trouwens :
[..]
En voor de stats: ultegra cassette heeft het 17k km uitgehouden, tochtje zaterdag begon hij soms ff door te slaan. (ketting heb ik paar honderd km geleden vervangen, 4e ketting met deze cassette)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |