Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.quote:
Beer van het noordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.
Kmc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Campa zeker?
Wel balen zeg! Nu is je ene been beter getraind dan de ander!
Welke omgeving?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef quinoahipster het volgende:
Morgen droog, dus weer lekker 100+ km op de mountainbike
Er zijn inderdaad wat leuke plekken om te rijden. Een paar cyclo's die er leuk uitzien en vooral heel veel brevetten. Maar brevetten waar je eigenlijk met een triple moet rijden. Ik reed er ooit eentje van 200km met dik 5000hoogtemeters. Alles onder de 20% stond niet als helling vermeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:47 schreef quinoahipster het volgende:
Is het een beetje leuk fietsen in de UK trouwens?
extra missing link er tussen om om het weekend door te komen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kmc.
Baal er wel van dat ik die kettingen niet kan vinden. Zul je zien dat als ik een nieuwe bestel, ze er over een paar dagen ergens vandaan komen.
Je kunt alles afschermen als je dat wiltquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu aan het overwegen zelf op Strava te gaan maar twijfel wat vanwege de privacy settings. In hoeverre kun je dingen afschermen daar?
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Je kunt alles afschermen als je dat wilt
Je kunt een privacy zone rond je huis instellen.
Je kunt per rit kiezen die rit op prive te zetten.
Op die manier kun je bv ook je ritjes op openbaar zetten als je weer terug bent van vakantie.
Je kunt je profiel (en ritten) openbaar zetten of alleen voor goedgekeurde followers.
Al je ritten gewoon afschermen en alleen zichtbaar maken voor mensen die jij toestemming geeft om je te volgen. Als je dan bij vrienden op bezoek gaat zet je die rit gewoon helemaal op privé, als je je volgers (die je dus toestemming hebt gegevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.
Hoe groot is de pivac zone rond je huis? Genoeg voor pakweg de hele stad of alleen je wijk?
Ik heb het geen moment koud gehad. Blijkbaar voldoende gekleed en goede kleding. Dikke fleece col om de nek/kin helpt ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:57 schreef Levitas het volgende:
Toch blij dat ik vandaag ben gegaan, ondanks dat ik nu verkleumd aan de computer zit. Gelukkig droog geweest (het begint echt 2 min. nadat ik binnen ben te regenen), maar koud was het zeker.
Opvallend wel dat ik eigenlijk de laatste paar ritten niet zo'n last meer heb gehad van nek- en schouderklachten, althans niet zoals voorheen. En dat terwijl ik alles behalve met regelmaat op de fiets zit..
Fijn he, verhuizenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.
Als je je rit op privé zet word je dan niet opgenomen in het klassement van segmenten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Je kunt alles afschermen als je dat wilt
Je kunt een privacy zone rond je huis instellen.
Je kunt per rit kiezen die rit op prive te zetten.
Op die manier kun je bv ook je ritjes op openbaar zetten als je weer terug bent van vakantie.
Je kunt je profiel (en ritten) openbaar zetten of alleen voor goedgekeurde followers.
Zit al een nieuwe op. En ik heb geen smoesen nodig om niet te fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:35 schreef dop het volgende:
[..]
extra missing link er tussen om om het weekend door te komen?
of heb je een smoes nodig om niet te fietsen
Lichaam was ook niet koud. Dat goedkope AGU jackje wat ik een tijd geleden heb gekocht houdt m`n lichaam prima warm (en droog), maar vooral m`n voeten en handen waren echt het probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb het geen moment koud gehad. Blijkbaar voldoende gekleed en goede kleding. Dikke fleece col om de nek/kin helpt ook.
Mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:16 schreef Oksel het volgende:
Heb voor kerst een nekwarmer gekregen.
Zoiets.
[ afbeelding ]
Maar dan zwart, uit 1 stuk stof, recht, zonder knoopjes of versiersels en van ander materiaal.
Zou ik doen, preventief gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Schoenplaatje voor is half voorgesleten door het steppen. De slijtlaag is weg en dat volgende deel is dus half weg.
Vervangen neem ik aan?
Privacy zone is 500 meter ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.
Hoe groot is de pivac zone rond je huis? Genoeg voor pakweg de hele stad of alleen je wijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |