Fijne cassettes idd. Ik heb ze er ook op, de 11sp dan. 11-23quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik eerder aan een nieuwe fiets dan aan een cassette toe. Vond die Ultegra cassettes al zo slijtvast. Beter dan die van Sram. En de enige, betaalbare met een 18 kransje.
Klopt, kunt daar überhaupt mooi fietsenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ventoux is tof. Bedoin is ook een heel leuk plaatsje om te verblijven.
Malaucéne heeft meer te bieden, en met als voordeel van een beklimming via Bédoin is dat je dan al lekker ingereden bent voordat de klim begint. Vaison la Romaine is nog veel gezelliger en ook op een lekkere fietsafstand van Bédoin.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ventoux is tof. Bedoin is ook een heel leuk plaatsje om te verblijven.
Ik heb je niet gezien vandaag in Surhuisterveen, of had jij startnummer 1 bij de amateurs? Niet dat ik zo vroeg was, maar zag het in de programma flyer staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een 143, het schijnt dat een 155 wel beter kan zitten. Hij zit best ok, maar vooral als ik naar voren schuif zit het niet zo lekker.
Anyway, op m'n crosser heb ik een Phenom, die zit echt heerlijk. Die komt ook op m'n nieuwe fiets.
Ha was jij er? Had je ff moeten zeggen, hadden we een beerenburg gedronkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien vandaag in Surhuisterveen, of had jij startnummer 1 bij de amateurs? Niet dat ik zo vroeg was, maar zag het in de programma flyer staan.
Maar man man wat was het koud in die wind. En wat een land zeg, zie je een bord van Noardlyke Fryske Walden, met bomen zo dik als wat op de Heuvelrug gewoon jonge aanplant heet. Volgende bord: Friesche Palen, dus denkt Buzz, waar waar, welke Friesche laat zich palen?
Ik moet zeggen, het was wel druk, maar dat zal wel zijn vanwege de gratis toegang.
Ja, de dikbillen race en de elites gekeken. Nou ja, weinig eye candy bij die dames vandaag hoor. Ach, 'k moest er toch ook eens een daagje uit na alle familiale verplichtingen en altijd hard werken deze periode. En het was krap twee uurtjes door de polder. Ook eerst nog een cultureel bezoekje aan Schokland afgelegd, want dat is een van de weinige plkken in NL waar ik nog nooit geweest was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Tommeke het volgende:
Je bent trouwens wel een liefhebber als je helemaal naar de Noardlike Fryske Walden gaat om 15 man door de blubber te zien rijden!
Of heb je nog bij de dames gekeken?
Link?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Andyy het volgende:
2.5 week niet gefietst omdat ik m'n pedaal heb gemoldZijn wel carbon 105 pedalen onderweg, maar alsnog
![]()
Ook een Castelli onesie gespot voor een lage prijs, gelijk gehapt
https://trentinobikewear.(...)ry=sanremo&results=1quote:
Leuk! Schokland is ook mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, de dikbillen race en de elites gekeken. Nou ja, weinig eye candy bij die dames vandaag hoor. Ach, 'k moest er toch ook eens een daagje uit na alle familiale verplichtingen en altijd hard werken deze periode. En het was krap twee uurtjes door de polder. Ook eerst nog een cultureel bezoekje aan Schokland afgelegd, want dat is een van de weinige plkken in NL waar ik nog nooit geweest was.
Maar voor het spektakel hoefde je er niet te zijn. Dat was vroegah in Zeddam in deze week altijd wat beter waar het gros van de weg artiesten gewoon aan de start stonden. Breukink daar nog wel eens een trap op zien kruipen.
volgens mij kwam die eerder deze week al voorbij in het topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef cyclingstage het volgende:
Ook een leuke toertocht:
http://www.touretappe.nl/(...)t-etappe-2-tdf-2014/
Geen idee man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga niet op fietsvakantie dit voorjaar, huur in mei een (dikke villa) huis in de provence en ga met familie daar heen en fietsen.
Kaas, naar Sardinie met de auto en boot, wat kost dat?
Echt Oksel ook he, ff dikke villa moeten vermelden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga niet op fietsvakantie dit voorjaar, huur in mei een (dikke villa) huis in de provence en ga met familie daar heen en fietsen.
Kaas, naar Sardinie met de auto en boot, wat kost dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |