Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Geen pillen, even stoom afblazen in woord en desnoods gebaar en klaar...
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.
Bovendien ben ik het dan nog steeds niet vergeten.
Ja, zoals hier op het forumquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
Is dit hier niet 14+ dan?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je al tevreden met een naakte kipfilet...
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld wordenquote:
Kim mocht er nog wel wezenquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben vanavond Cyndi Lauper al voorbij zien komen....veel erger kan het niet zijn.
Liefst in een isoleercel met een dwangbuis aan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
je bent lekker aan het oefenen voor je examen zie ikquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld worden
Daar waren de meningen over verdeeld, maar ik ben het wel met je eens.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.quote:
Ik hoop dat Dees dispensatie krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis alleen iets over het niet willen volgen van een specifieke likcursus.
We zijn net mensen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn postquote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
dat is toch in Danny's keldertjequote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn post
Wel een beetje doorzichtig... dat dan weer wel.
Ik denk daar toch anders over... ik lees je posts hierboven en het eerder genoemde topic dan blijkbaar toch andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.
Elke overeenkomst met mijn avatar/UI is puur toeval...
quote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij 'm thuis de hond pijpen kan ook.
Jij mag denken wat je wil, we leven in een vrij land wat dat betreft...quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk daar toch anders over... ik lees je posts hierboven en het eerder genoemde topic dan blijkbaar toch anders
ik ben ook wel een blauw geweest maar dat zal van de drank geweest zijnquote:
zeg me dat het niet zo is...quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeee!![]()
![]()
Zeg dat het niet zo is...
Lees eens goed wat ik geschreven heb en reageer op mijn voorstel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ah MM heeft besloten dat ik zelf mag beslissen of ik volwassen word of niet. Ben benieuwd wanneer ie dan eindelijk eens ophoudt met erover aan mn kop te zeuren
Ik ben benieuwd wanneer jij ophoudt je met anderen te bemoeien.quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ah MM heeft besloten dat ik zelf mag beslissen of ik volwassen word of niet. Ben benieuwd wanneer ie dan eindelijk eens ophoudt met erover aan mn kop te zeuren
Ja dat probeer ik elke keer weer.... Dus vooruit voor de laatste keer danquote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik geschreven heb en reageer op mijn voorstel.
Leven en laten leven, wat mij betreft...
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
zeg me dat het niet zo is...
nee ik heb niets gedaan!!!! ik hou niet van honden!
had swets niet ooit gedreigd de hond van Danny iets aan te doen en dat werd toen een levenslange ban, later heeft hij clementie gekregen
ik zal je maar geen kusje geven danquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.
Dat 'deja vu' gedoe van je zit me nog niet lekker, ik ben nog niet overtuigd...
OK, wanneer gaan we die borrel of desnoods een bak koffie drinken?quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik elke keer weer.... Dus vooruit voor de laatste keer dan
De combinatie met dr UI ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.
Dat 'deja vu' gedoe van je zit me nog niet lekker, ik ben nog niet overtuigd...
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal je maar geen kusje geven dan
ik geef geen antwoord, ik ben wijsquote:
Daar wil ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, wanneer gaan we die borrel of desnoods een bak koffie drinken?
Dealquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, tot nader orde geldt mijn aanbod...
Ik zou ook bedanken.... Je weet nooit waar die lippen geweest zijn. Na die uitspraak vertrouw ik het iig niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...
beetje olie op het vuur gooien ?quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zou ook bedanken.... Je weet nooit waar die lippen geweest zijn. Na die uitspraak vertrouw ik het iig niet.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
beetje olie op het vuur gooien ?
doe je best
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...
Die moet morgen werken... Of ze zit in de auto naar Zwollequote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....
Ik hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb...quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....
Woont de grote kale leider daar?quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet morgen werken... Of ze zit in de auto naar Zwolle
Ja volgens mij wel of was het Apeldoorn..quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woont de grote kale leider daar?
Ik zat er meer aan te denken dat iemand van FOK! haar account geblocked heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb...![]()
Ik dacht dat 'ie bij haar in de buurt woonde, maar ik heb nog noot zijn hand mogen kussen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel of was het Apeldoorn..
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurtquote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie bij haar in de buurt woonde, maar ik heb nog noot zijn hand mogen kussen.
Dus ik kan er een paar honderd kilometer naast zitten...
Er staat ook een vreemde reactie in dat topic.quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat er meer aan te denken dat iemand van FOK! haar account geblocked heeft.
Ah, klok en klepel dus hier...quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurt
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delftquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurt
Komt uit VI. Als Hans Kraay weer eens wat onzin heeft verkondigd, dan wordt er gezegd "bedankt Hans" en dat is een gevleugelde kreet geworden op bepaalde delen van FOK! als men het dus onzin vindt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Er staat ook een vreemde reactie in dat topic.
Ik begrijp 'm in ieder geval niet...
Staat me vaag wel bij, maar als VI- en zeker Hans Kraaij ontwijker zegt het me op zich niks...quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt uit VI. Als Hans Kraay weer eens wat onzin heeft verkondigd, dan wordt er gezegd "bedankt Hans" en dat is een gevleugelde kreet geworden op bepaalde delen van FOK! als men het dus onzin vindt.
Volgens mij maakte ik een tijdje terug die opmerking hier ook een keer schertsend richting jou en weet niet of we het er toen ook over hadden of dat je het gewoon genegeerd hebt, omdat je de context niet kon plaatsen.
Gelukkig, de dementie is nog niet helemaal toegetreden...quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delft
bij mij niet....quote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, de dementie is nog niet helemaal toegetreden...
You're welcomequote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bevestigde in ieder geval dat dat bij mij ook niet geval is.
Dank, dank, dank!
Nou hoor FANNquote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
Hmmmm....
ik zeg maar zo ik zeg maar niks...
Nee dat is ook niet leuk! En niet nodigquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, vind ik niet normaal dat tekeergaan, maar misschien ligt dat aan mij...
Zo snel gaat het nu toch niet?quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
komt allemaal goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
en een pak rammelquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik adviseer een warme chocolademelk met rum en slagroom.
Ik wel hoorquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
Hmmmm....
ik zeg maar zo ik zeg maar niks...
Iets klopt er hier niet....quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
volgens mij is die al heel oud, geen idee waarom ik die had, ik moet er ook nog eentje hebben met mod bij mijn naamquote:
Ik kan niet lezen wat er in deze UI staat.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef just me het volgende:
volgens mij is die al heel oud, geen idee waarom ik die had, ik moet er ook nog eentje hebben met mod bij mijn naam
kheb mijn normal ui weerquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat er in deze UI staat.
Ja mooi geweest... Kerst is overquote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
kheb mijn normal ui weer
hond bommel (is niet meer) en het logo van mijn club
Nog even en dan is het weer nieuwjaarquote:
klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef just me het volgende:
had swets niet ooit gedreigd de hond van Danny iets aan te doen en dat werd toen een levenslange ban, later heeft hij clementie gekregen
Ook dat klopt. En Yvonne enquote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef just me het volgende:
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delft
Ben benieuwd idd wat dat gaat brengenquote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even en dan is het weer nieuwjaar
Leven ze allemaal nog hier op FoK!?quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef golfer het volgende:
Zat net nog even wat foto's te bekijken van de 5-jaarsmeet in de Berenkuil.
De meesten nog wel.quote:
Ja dat was nog voor mijn tijd hier dus namen zeggen me ook niet zoveel denk ik ...quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De meesten nog wel.![]()
Wie bij wie destijds de tent inkroop is misschien niet helemaal meer een stel, maar over het algemeen posten er nog wel wat usertjes.
Het is ook pas ruim 10 jaar geleden.
Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...quote:Op maandag 29 december 2014 07:36 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik niet de enige malloot die moet werken?
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...
Ik wil met jou wel een beschuitje eten, maar niet op dit tijdstip.quote:Op maandag 29 december 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.
goede morgenquote:
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werkenquote:
Misschien een goed plan....quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werken
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpenquote:
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaarquote:Op maandag 29 december 2014 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpen
voornemens zijn goed maar de uitvoering....quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaar
Gaan we volgende week merkenquote:Op maandag 29 december 2014 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
voornemens zijn goed maar de uitvoering....
Kort overzicht gewordenquote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef Treehut362 het volgende:
Eindjaarsoverzicht Facebook
[ afbeelding ]
Lemming....quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Dannyquote:Op maandag 29 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lemming....
FB / Voordragen voor admin-schap forum: Kreator
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Danny
Wel chanant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.
Het zijn standaard min of meer dezelfde users die dwangmatig overal op moeten reageren ook al hebben ze geen flauw idee waar het over gaat. Vermakelijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Zo, speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Doei!quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor jou:
ONZ / De geboorte van 'chanant' O+
Doei
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nogquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei!![]()
Leuk dat je even in ook jouw eigen subforum komt buurten...
Doe wat je moet doen, jij hebt de touwtjes in handen...quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nog
Waarom?quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we toch oude topics aan het ophalen zijn....dit is waarom het niet de archieven in ging:quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
Heb je daar ook een SC?quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we toch oude topics aan het ophalen zijn....dit is waarom het niet de archieven in ging:
40+ / 40+ gaat niet de archieven in!
Het is een topic op 40+ en daar schijnen ze een SC te hebben ja.quote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef FANN het volgende:
Heb je daar ook een SC?
Dan maakt het mij geen zak uit eigenlijk
Nee, ik bedoel in dat Memory Lane gebeuren, maar dat snapte je wel denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een topic op 40+ en daar schijnen ze een SC te hebben ja.
Zelf al gevonden dus. MLN is een redelijk inactief subforum btw.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
MLN / [MLN Kletshonk] #95 - Op naar 2016.
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Meld vast even dat we binnenkort allemaal die kant op komen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Dat heb ik reeds gedaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meld vast even dat we binnenkort allemaal die kant op komen.
Dat voorkomt dat men ons dan beticht van een invasie als hier de boel dicht gegooid wordt...
oh.. nou ja we zien het wel..quote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf al gevonden dus. MLN is een redelijk inactief subforum btw.
De reden waarom er geen fusie is gekomen kun je in dat topic lezen waarvan ik je net dat linkje gaf.
Fann die hele discussie was toch in 2011......quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Misschien moeten we daar om beurten binnen sluipen.quote:
Heb je het dreigement van Yvonne niet gelezen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann die hele discussie was toch in 2011......
Dé Yvonne, die zich vreemd genoeg niet kan vereenzelvigen met het 40+ zijn...quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het dreigement van Yvonne niet gelezen?
ja weet ik, maar als het hier dicht gaan moeten we toch een nieuw plekje hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann die hele discussie was toch in 2011......
ik ben héél voorzichtig op mijn slofjes naar binnengelopenquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar om beurten binnen sluipen.
zit ook wel weer iets inquote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef chufi het volgende:
Wij zijn hier veel avtiever, dus eigenlijk zou MLN beter gesloten kunnen worden
Goed nieuws.quote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
Vanavond ga ik die film Lucy kijken van Sascha trouwens.
Nu eerst effe eten, net terug uit het VU, altijd doodvermoeiendmaar ik hoef
pas over 3 maanden terug te komen, dus dat is dan weer goed
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvastquote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé Yvonne, die zich vreemd genoeg niet kan vereenzelvigen met het 40+ zijn...
Ik heb je pas één keer genoemd.quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvast
Ga weg, je bent nog steeds 39 toch?quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvast
Laat je deze boot wel heel?? Die tussen Griekenland en Italie staat nog steeds in de hens of was jij dat niet ?quote:
vuurwerkcrackersquote:Op maandag 29 december 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.
oh... bloed, potje piesen enzoquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Wat checken ze in jouw geval eigenlijk, als ik mag vragen?
Nee, dat is allemaal al geweest.... gelukkigquote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Standaard werk dus.
Was benieuwd of ze ook huidmonsters namen voor onderzoek.
Ik bedoelde dat vuurwerkcrackers niet bestaan, wel firecrackers, die je waarschijnlijk ook bedoelde.quote:
Nee joh, dat soort dingen doen huisartsen tegenwoordig niet meer, het zijn trouwens welquote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan dat niet via de huisarts? Hoef je niet helemaal naar het VUMC
Bij die van mij kan ik dat elke ochtend doen .... Maar ik hoef pas weer in september of zoquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort dingen doen huisartsen tegenwoordig niet meer, het zijn trouwens wel
specialisten, is wel een beetje gecompiceerder, dus nee dat kan helaas niet, maar als
ik het weer met 1x in de 3 maanden af kan ben ik al lang blij, dan is het stabiel, afgelopen
jaar heb ik daar de deur plat gelopen
Dan heb je mazzelquote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die van mij kan ik dat elke ochtend doen .... Maar ik hoef pas weer in september of zo
Gelukkig maar ...quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel![]()
Maar ik ben het nu gewend, dus dat bloed aftappen is fluitje van een cent
komen natuurlijk nog wel andere dingen bij kijken, maar om nou mijn hele medische dossier
hier neer te gaan zetten gaat me ook een beetje ver![]()
Alles was gewoon stabiel, dus dat ik oké en daar hou ik het gewoon op
Top Fann!!quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
Alles was gewoon stabiel, dus dat ik oké en daar hou ik het gewoon op
Heb niet zo veel met die gast maar heb ik al eens verteld ...quote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
Morgen een special over Youpie van 't Hek bij de VARA, ga ik wel kijken
Ja, die koelkast weet ik nogquote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met die gast maar heb ik al eens verteld ...
Ik heb weleens een avondje gezellig met hem doorgezakt, maar dat heb ik ook al eens verteld....quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
Heb niet zo veel met die gast maar heb ik al eens verteld ...
Wel 2014 keer mag je dat zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zal blij zijn als dit jaar voorbij is, was een KUTjaar![]()
mag ik dat zeggen?
''jaloer is''quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb weleens een avondje gezellig met hem doorgezakt, maar dat heb ik ook al eens verteld....
Nee. Ik vind het niet normaal zoals je nu tekeer gaat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
mag ik dat zeggen?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het niet normaal zoals je nu tekeer gaat.
eh... kan je deze zin vertalen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat gaat 2015 brengen ... Nog wel een vette laatste maand over december mag ik hopen
Was echt leuk. Was na een optreden in Assen (100 jaar geleden ofzoquote:
zoooooooooo dat is mazzel ook nog met die vrijkaarten danquote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was echt leuk. Was na een optreden in Assen (100 jaar geleden ofzo) en hij liep mijn stamkroeg in. Aan het einde van de avond 4 vrijkaarten gekregen voor de show voor de volgende dag. Echt heel relaxed allemaal en hoop lol gehad. Type wat niet interessant of belanrgijk gaat doen. Tof.
De viscose cirkel is weer rond...quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef just me het volgende:
we kunnen zo lekker langs elkaar heen praten. Dees ging crackers eten en toen ik dat net terug las ging ik er over posten, jij corrigeerde mij terecht, en toen zei ik eet smakelijk voor die firecrackers,,
zijn we er weer
Vakantiedagen reserves worden opgespaard als je niet specifiek aangeeft voor betaling... En daar stond nog een paar duizend Euros ...quote:
Op de radio hoorde ik dat er al duizenden klachten binnen waren gekomen, dan vraag ik me af,quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook al en vannacht van die harde knallen
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die van mij kan ik dat elke ochtend doen ....
Daar is een speciale site voor... #vuurwerk overlastquote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat er al duizenden klachten binnen waren gekomen, dan vraag ik me af,
bij wie moet je klagen? en wat moeten ze er dan aan doen?
Niet dat ik zou gaan klagen hoor, gaat vanzelf wel weer over denk ik dan
Ah.. jij krijgt een vette bonus in December bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantiedagen reserves worden opgespaard als je niet specifiek aangeefd voor betaling... En daar stond nog een paar duizend Euros ...
Vraag het even aan haar wiens naam niet genoemd mag worden...quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik dat zeggen?
Die huisarts van mij doet ook eigenlijk geen zak hoor, meestal krijg je een verwijskaart en dan wordt je weer doorgestuurdquote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Die vent kan nog geen vingerverbandje aanleggen, heb ik onlangs van heul dichtbij mee mogen maken.
Was heel chanant...
Natasia?quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag het even aan haar wiens naam niet genoemd mag worden...
Hij doet het zelf niet, dr is dagelijks ma-do iemand voor in de onchtend, die het doet, een oude wijkverpleegster of zo... Ook maar 1 keer gedaan... Meestal moest ik werken dan ga ik wel naar het Lucas...quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Die vent kan nog geen vingerverbandje aanleggen, heb ik onlangs van heul dichtbij mee mogen maken.
Was heel chanant...
ja, ik ga de naam dus niet noemen als je daar op wachtquote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zij wiens naam niet genoemd mag worden van haar zelf...
Tis geen bonus, maar gewoon geld waar ik recht op heb...quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. jij krijgt een vette bonus in December bedoel je?
Nu snap ik hetnah, lekker toch?
ah... oké, nou ja ook lekker toch?quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis geen bonus, maar gewoon geld waar ik recht op heb...
Niks van gemerkt van een hulp.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet het zelf niet, dr is dagelijks ma-do iemand voor in de onchtend, die het doet, een oude wijkverpleegster of zo... Ook maar 1 keer gedaan... Meestal moest ik werken dan ga ik wel naar het Lucas...
ja diequote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die die mijn broer een tijdje stalkte?
Nee, dat mag ook niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik ga de naam dus niet noemen als je daar op wacht
Verder nog wat van dr te horen gekregen ?quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zij wiens naam niet genoemd mag worden van haarzelf.
Zij van hiero...
Volgens mij hoop jij op een relletjequote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook niet.
Niet hier, in 40+.
Te confronterend.
En dan hebben we het niet eens over gewicht...
Kloptquote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die![]()
die werd altijd ZWNNMWG genoemd toch?
Nee, waarom ook?quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder nog wat van dr te horen gekregen ?
Je denkt weer eens fout.quote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij hoop jij op een relletje
Ja maar vrouwen in machts posities .... Je weet het nooitquote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, waarom ook?
Komt ze hier met een totaal overbodige, onzinnige post (alsof ik 'chanant' hier niet ken...) en dan moet ik mijn bek houden?
Zoals ik vanmiddag al zei: Doei!
Ja goed dat weet ik ook niet, ik kwam ook net binnenvallen...quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt weer eens fout.
Ik begrijp alleen niet zo goed wat ze nou wilde, zie mijn vorige post...
Ja, dat is niks en wordt ook nooit wat...quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen in machts posities .... Je weet het nooit
ZDNGMWquote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die![]()
die werd altijd ZWNNMWG genoemd toch?
Ik luister nu naar Flappie.quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Die deed de diagnose en Flappie het verband.
gaan we nu ook koffie drinkenquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De viscose cirkel is weer rond...
ik had hem alquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
o nee zij die niet genoemd mag worden
ik weet het weer
quote:
Goffer, zit ik al die moeite te doen op mijn mobiel zonder brilquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
o nee zij die niet genoemd mag worden
ik weet het weer
Ja, straks als ik weer thuis ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Kunnen die kerstmutsen bij de mutsen weer af?
Ik heb André van Duin opstaan zie ik nu pasquote:
Je voelt je aangesproken als ik je een muts noem?quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ja, straks als ik weer thuis ben.
Mijn muts is trouwens een sneeuwmuts.
sorryquote:Op maandag 29 december 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, zit ik al die moeite te doen op mijn mobiel zonder bril
Zit naar Top-2000 te luisteren en daar kwam hij net voorbij.quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
Ik heb André van Duin opstaan zie ik nu pas![]()
maar hij zingt ernstig voor zijn doen, de TV staat te zacht dus ik kan niet horen wat ie zingt![]()
vast iets heel emotioneels
Erg he?quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als ik je een muts noem?
bij mij is hij nog steeds, nu samen met die van willigenburg en die blonde muts van koffietijd..quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit naar Top-2000 te luisteren en daar kwam hij net voorbij.
Piet aan het ophalenquote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me![]()
Waar is Sig?
oh.....quote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me![]()
Waar is Sig?
Het zou niet best zijn als ik in de auto zit te internetterquote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit in de auto en dat is iets te groot...
Ik weet nog niet precies wat ik er van moet vinden, maar er bekruipt me wel een zorgwekkend gevoel ja.quote:
Beetje te leuke meet blijkbaar....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is pas op 2 januari, dus Deisyy heeft nog een paar dagen de tijd.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is pas op 2 januari, dus Deisyy heeft nog een paar dagen de tijd.
Net zoals iedereen nog een paar dagen de tijd heeft om te stemmen.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
quote:
Ik heb allang gestemd, op 10 december alquote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is pas op 2 januari, dus Deisyy heeft nog een paar dagen de tijd.
Ik was nieuwsgierig naar je boek, waar ga je over schrijven?quote:
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb allang gestemd, op 10 december al
Ik word dus eigenlijk misbruiktquote:Op maandag 29 december 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik.![]()
Het bruggetje met Sig was alleen om degene die nog niet gestemd hebben nog even erop te attenderen.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar raak je wel opgewonden van he?
Iets met criminelen denk ik, dat verkoopt goed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar je boek, waar ga je over schrijven?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spannend! Wordt het je eerste?quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iets met criminelen denk ik, dat verkoopt goed.
Niet te lang nadenken en gewoon iedereen de huid volschelden.quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef sacha het volgende:
![]()
dan ga ik weer nadenken en plaats ik pardoes stukjes in een ander topic
mag het? oehquote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet te lang nadenken en gewoon iedereen de huid volschelden.![]()
5e kerstdag.quote:Op maandag 29 december 2014 21:24 schreef sacha het volgende:
wat voor dag is het vandaag?
ben het helemaal kwijt door al die feestdagen
De zevendequote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
en wanneer de neuk is het oudejaarsdag?
Welke koningenquote:
Je bedoelt de wijzen bij Kingstown uit de buurt?quote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 3 die kadootjes kwamen brengen aan het kindtje J
Die Alex vreet zich te barsten van jouw belastingcentenquote:Op maandag 29 december 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
hebben we er nu al drie?
wel gofferdomme, en dat van mijn belastingcenten
Is dat van Lapsang Souchong?quote:Op maandag 29 december 2014 21:50 schreef FANN het volgende:
zal ik of zal ik niet....
ik heb iets leuks nodig voor een feestje en ik heb NIKS op aan te trekken![]()
[ afbeelding ]
ik vin mooi
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje vanquote:
Beetje te weinig onthullendquote:Op maandag 29 december 2014 21:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
ik vin mooi
Kijk Fann even de lond in het Kruitvat steken...quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
quote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk Fann even de lond in het Kruitvat steken...
Ik durf mijn mening niet te geven, uit angst dat we hier weer een hoop ophef om niks hebben...quote:
Als je er niets onder doetquote:Op maandag 29 december 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is anders wel doorschijnend, maar ze heeft een hempie eronder aan
zeg godverdomme gewoon wat je vindtquote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf mijn mening niet te geven, uit angst dat we hier weer een hoop ophef om niks hebben...
Ik vind de print wel aardig en de knoopjes zijn leuk, maar persoonlijk ben ik niet zo kapot van dat schootje onderaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
ik vin mooi
Nee? ik weet niet, ik twijfelquote:Op maandag 29 december 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de print wel aardig en de knoopjes zijn leuk, maar persoonlijk ben ik niet zo kapot van dat schootje onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |