Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Geen pillen, even stoom afblazen in woord en desnoods gebaar en klaar...
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.
Bovendien ben ik het dan nog steeds niet vergeten.
Ja, zoals hier op het forumquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
Is dit hier niet 14+ dan?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je al tevreden met een naakte kipfilet...
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld wordenquote:
Kim mocht er nog wel wezenquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben vanavond Cyndi Lauper al voorbij zien komen....veel erger kan het niet zijn.
Liefst in een isoleercel met een dwangbuis aan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
je bent lekker aan het oefenen voor je examen zie ikquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld worden
Daar waren de meningen over verdeeld, maar ik ben het wel met je eens.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.quote:
Ik hoop dat Dees dispensatie krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis alleen iets over het niet willen volgen van een specifieke likcursus.
We zijn net mensen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn postquote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
dat is toch in Danny's keldertjequote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn post
Wel een beetje doorzichtig... dat dan weer wel.
Ik denk daar toch anders over... ik lees je posts hierboven en het eerder genoemde topic dan blijkbaar toch andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.
Elke overeenkomst met mijn avatar/UI is puur toeval...
quote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij 'm thuis de hond pijpen kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |