Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Geen pillen, even stoom afblazen in woord en desnoods gebaar en klaar...
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik stoom ga afblazen in woord en/of gebaar, dan heb ik minimaal een jaarban aan m'n kont hangen.
Bovendien ben ik het dan nog steeds niet vergeten.
Ja, zoals hier op het forumquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
Is dit hier niet 14+ dan?quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je al tevreden met een naakte kipfilet...
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld wordenquote:
Kim mocht er nog wel wezenquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben vanavond Cyndi Lauper al voorbij zien komen....veel erger kan het niet zijn.
Liefst in een isoleercel met een dwangbuis aan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Sommige zaken moet je ook voor jezelf houden en in je veilige besloten omgeving doen.
je bent lekker aan het oefenen voor je examen zie ikquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de het stoom afblazen door middel van gebaren niet hier gedeeld worden
Daar waren de meningen over verdeeld, maar ik ben het wel met je eens.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.quote:
Ik hoop dat Dees dispensatie krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis alleen iets over het niet willen volgen van een specifieke likcursus.
We zijn net mensen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh, Sorry mijn fout... Wellicht liet ik mij teveel leiden door hetgeen gepost in het voorgaande topic.
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn postquote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
dat is toch in Danny's keldertjequote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die likcursus heeft MM reeds met enig succes afgerond getuige zijn post
Wel een beetje doorzichtig... dat dan weer wel.
Ik denk daar toch anders over... ik lees je posts hierboven en het eerder genoemde topic dan blijkbaar toch andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lik niet, zeker niet zolang Dees nog geen mod is.
Elke overeenkomst met mijn avatar/UI is puur toeval...
quote:Op zondag 28 december 2014 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij 'm thuis de hond pijpen kan ook.
Jij mag denken wat je wil, we leven in een vrij land wat dat betreft...quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk daar toch anders over... ik lees je posts hierboven en het eerder genoemde topic dan blijkbaar toch anders
ik ben ook wel een blauw geweest maar dat zal van de drank geweest zijnquote:
zeg me dat het niet zo is...quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeee!![]()
![]()
Zeg dat het niet zo is...
Lees eens goed wat ik geschreven heb en reageer op mijn voorstel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ah MM heeft besloten dat ik zelf mag beslissen of ik volwassen word of niet. Ben benieuwd wanneer ie dan eindelijk eens ophoudt met erover aan mn kop te zeuren
Ik ben benieuwd wanneer jij ophoudt je met anderen te bemoeien.quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ah MM heeft besloten dat ik zelf mag beslissen of ik volwassen word of niet. Ben benieuwd wanneer ie dan eindelijk eens ophoudt met erover aan mn kop te zeuren
Ja dat probeer ik elke keer weer.... Dus vooruit voor de laatste keer danquote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik geschreven heb en reageer op mijn voorstel.
Leven en laten leven, wat mij betreft...
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
zeg me dat het niet zo is...
nee ik heb niets gedaan!!!! ik hou niet van honden!
had swets niet ooit gedreigd de hond van Danny iets aan te doen en dat werd toen een levenslange ban, later heeft hij clementie gekregen
ik zal je maar geen kusje geven danquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.
Dat 'deja vu' gedoe van je zit me nog niet lekker, ik ben nog niet overtuigd...
OK, wanneer gaan we die borrel of desnoods een bak koffie drinken?quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik elke keer weer.... Dus vooruit voor de laatste keer dan
De combinatie met dr UI ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar soms roep je wel eens wat.
Dat 'deja vu' gedoe van je zit me nog niet lekker, ik ben nog niet overtuigd...
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal je maar geen kusje geven dan
ik geef geen antwoord, ik ben wijsquote:
Daar wil ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, wanneer gaan we die borrel of desnoods een bak koffie drinken?
Dealquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, tot nader orde geldt mijn aanbod...
Ik zou ook bedanken.... Je weet nooit waar die lippen geweest zijn. Na die uitspraak vertrouw ik het iig niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...
beetje olie op het vuur gooien ?quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zou ook bedanken.... Je weet nooit waar die lippen geweest zijn. Na die uitspraak vertrouw ik het iig niet.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
beetje olie op het vuur gooien ?
doe je best
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft het bij mij niet voor iets specifieks te doen, misschien is dat een schrale troost...
Die moet morgen werken... Of ze zit in de auto naar Zwollequote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |