Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...quote:Op maandag 29 december 2014 07:36 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik niet de enige malloot die moet werken?
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...
Ik wil met jou wel een beschuitje eten, maar niet op dit tijdstip.quote:Op maandag 29 december 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.
goede morgenquote:
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werkenquote:
Misschien een goed plan....quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werken
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpenquote:
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaarquote:Op maandag 29 december 2014 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpen
voornemens zijn goed maar de uitvoering....quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaar
Gaan we volgende week merkenquote:Op maandag 29 december 2014 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
voornemens zijn goed maar de uitvoering....
Kort overzicht gewordenquote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef Treehut362 het volgende:
Eindjaarsoverzicht Facebook
[ afbeelding ]
Lemming....quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Dannyquote:Op maandag 29 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lemming....
FB / Voordragen voor admin-schap forum: Kreator
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Danny
Wel chanant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.
Het zijn standaard min of meer dezelfde users die dwangmatig overal op moeten reageren ook al hebben ze geen flauw idee waar het over gaat. Vermakelijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Zo, speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Doei!quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor jou:
ONZ / De geboorte van 'chanant' O+
Doei
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nogquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei!![]()
Leuk dat je even in ook jouw eigen subforum komt buurten...
Doe wat je moet doen, jij hebt de touwtjes in handen...quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nog
Waarom?quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |