Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...quote:Op maandag 29 december 2014 07:36 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik niet de enige malloot die moet werken?
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gewoon voor de gezelligheid vroeg op...
Ik wil met jou wel een beschuitje eten, maar niet op dit tijdstip.quote:Op maandag 29 december 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, dan hoef ik mijn crackers niet in mijn eentje op te eten.
goede morgenquote:
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werkenquote:
Misschien een goed plan....quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga maar eens proberen elke dag iets eerder wakker te worden anders gaat het niets worden als ik weer moet werken
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpenquote:
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaarquote:Op maandag 29 december 2014 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
en dan ook eerder naar bed, zal ook wel helpen
voornemens zijn goed maar de uitvoering....quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of mij dat ook gaat lukken in het nieuwe jaar
Gaan we volgende week merkenquote:Op maandag 29 december 2014 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
voornemens zijn goed maar de uitvoering....
Kort overzicht gewordenquote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef Treehut362 het volgende:
Eindjaarsoverzicht Facebook
[ afbeelding ]
Lemming....quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld...
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Dannyquote:Op maandag 29 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lemming....
FB / Voordragen voor admin-schap forum: Kreator
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem alvast succes gewenst met de hond van Danny
Wel chanant.quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer relevant.
Het zijn standaard min of meer dezelfde users die dwangmatig overal op moeten reageren ook al hebben ze geen flauw idee waar het over gaat. Vermakelijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Zo, speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel chanant.
Ik vraag me af hoe een Tukker dat uitspreekt...
Doei!quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor jou:
ONZ / De geboorte van 'chanant' O+
Doei
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nogquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei!![]()
Leuk dat je even in ook jouw eigen subforum komt buurten...
Doe wat je moet doen, jij hebt de touwtjes in handen...quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn eigen subforum ja? Als dat zo is sluit ik het vandaag nog
Waarom?quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we toch oude topics aan het ophalen zijn....dit is waarom het niet de archieven in ging:quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef yvonne het volgende:
Heb je daar ook een SC?quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we toch oude topics aan het ophalen zijn....dit is waarom het niet de archieven in ging:
40+ / 40+ gaat niet de archieven in!
Het is een topic op 40+ en daar schijnen ze een SC te hebben ja.quote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef FANN het volgende:
Heb je daar ook een SC?
Dan maakt het mij geen zak uit eigenlijk
Nee, ik bedoel in dat Memory Lane gebeuren, maar dat snapte je wel denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een topic op 40+ en daar schijnen ze een SC te hebben ja.
Zelf al gevonden dus. MLN is een redelijk inactief subforum btw.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
MLN / [MLN Kletshonk] #95 - Op naar 2016.
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Meld vast even dat we binnenkort allemaal die kant op komen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Dat heb ik reeds gedaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meld vast even dat we binnenkort allemaal die kant op komen.
Dat voorkomt dat men ons dan beticht van een invasie als hier de boel dicht gegooid wordt...
oh.. nou ja we zien het wel..quote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf al gevonden dus. MLN is een redelijk inactief subforum btw.
De reden waarom er geen fusie is gekomen kun je in dat topic lezen waarvan ik je net dat linkje gaf.
Fann die hele discussie was toch in 2011......quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
hebben ze dus wel...
ga ik effe kieken...
Misschien moeten we daar om beurten binnen sluipen.quote:
Heb je het dreigement van Yvonne niet gelezen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann die hele discussie was toch in 2011......
Dé Yvonne, die zich vreemd genoeg niet kan vereenzelvigen met het 40+ zijn...quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het dreigement van Yvonne niet gelezen?
ja weet ik, maar als het hier dicht gaan moeten we toch een nieuw plekje hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann die hele discussie was toch in 2011......
ik ben héél voorzichtig op mijn slofjes naar binnengelopenquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar om beurten binnen sluipen.
zit ook wel weer iets inquote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef chufi het volgende:
Wij zijn hier veel avtiever, dus eigenlijk zou MLN beter gesloten kunnen worden
Goed nieuws.quote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
Vanavond ga ik die film Lucy kijken van Sascha trouwens.
Nu eerst effe eten, net terug uit het VU, altijd doodvermoeiendmaar ik hoef
pas over 3 maanden terug te komen, dus dat is dan weer goed
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvastquote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé Yvonne, die zich vreemd genoeg niet kan vereenzelvigen met het 40+ zijn...
Ik heb je pas één keer genoemd.quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvast
Ga weg, je bent nog steeds 39 toch?quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt héél erg prettig vinden als je niet iedere keer mijn naam erbij haalde, bedankt alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |