Ik wel hoorquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
Hmmmm....
ik zeg maar zo ik zeg maar niks...
Iets klopt er hier niet....quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
ja, vind ik niet normaal dat tekeergaan, maar misschien ligt dat aan mij...
volgens mij is die al heel oud, geen idee waarom ik die had, ik moet er ook nog eentje hebben met mod bij mijn naamquote:
Ik kan niet lezen wat er in deze UI staat.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef just me het volgende:
volgens mij is die al heel oud, geen idee waarom ik die had, ik moet er ook nog eentje hebben met mod bij mijn naam
kheb mijn normal ui weerquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat er in deze UI staat.
Ja mooi geweest... Kerst is overquote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
kheb mijn normal ui weer
hond bommel (is niet meer) en het logo van mijn club
Nog even en dan is het weer nieuwjaarquote:
klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef just me het volgende:
had swets niet ooit gedreigd de hond van Danny iets aan te doen en dat werd toen een levenslange ban, later heeft hij clementie gekregen
Ook dat klopt. En Yvonne enquote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef just me het volgende:
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delft
Ben benieuwd idd wat dat gaat brengenquote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even en dan is het weer nieuwjaar
Leven ze allemaal nog hier op FoK!?quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef golfer het volgende:
Zat net nog even wat foto's te bekijken van de 5-jaarsmeet in de Berenkuil.
De meesten nog wel.quote:
Ja dat was nog voor mijn tijd hier dus namen zeggen me ook niet zoveel denk ik ...quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De meesten nog wel.![]()
Wie bij wie destijds de tent inkroop is misschien niet helemaal meer een stel, maar over het algemeen posten er nog wel wat usertjes.
Het is ook pas ruim 10 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |