Ik hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb...quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds jouw topic is Deisyy spoorloos verdwenen....
Woont de grote kale leider daar?quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet morgen werken... Of ze zit in de auto naar Zwolle
Ja volgens mij wel of was het Apeldoorn..quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woont de grote kale leider daar?
Ik zat er meer aan te denken dat iemand van FOK! haar account geblocked heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb...![]()
Ik dacht dat 'ie bij haar in de buurt woonde, maar ik heb nog noot zijn hand mogen kussen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel of was het Apeldoorn..
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurtquote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie bij haar in de buurt woonde, maar ik heb nog noot zijn hand mogen kussen.
Dus ik kan er een paar honderd kilometer naast zitten...
Er staat ook een vreemde reactie in dat topic.quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat er meer aan te denken dat iemand van FOK! haar account geblocked heeft.
Ah, klok en klepel dus hier...quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurt
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delftquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwolle dus, net gecheckt.. Yvonne woont bij Dees in de buurt
Komt uit VI. Als Hans Kraay weer eens wat onzin heeft verkondigd, dan wordt er gezegd "bedankt Hans" en dat is een gevleugelde kreet geworden op bepaalde delen van FOK! als men het dus onzin vindt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Er staat ook een vreemde reactie in dat topic.
Ik begrijp 'm in ieder geval niet...
Staat me vaag wel bij, maar als VI- en zeker Hans Kraaij ontwijker zegt het me op zich niks...quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt uit VI. Als Hans Kraay weer eens wat onzin heeft verkondigd, dan wordt er gezegd "bedankt Hans" en dat is een gevleugelde kreet geworden op bepaalde delen van FOK! als men het dus onzin vindt.
Volgens mij maakte ik een tijdje terug die opmerking hier ook een keer schertsend richting jou en weet niet of we het er toen ook over hadden of dat je het gewoon genegeerd hebt, omdat je de context niet kon plaatsen.
Gelukkig, de dementie is nog niet helemaal toegetreden...quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hij woonde eerst in R'dam en werkte in Delft
bij mij niet....quote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, de dementie is nog niet helemaal toegetreden...
You're welcomequote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bevestigde in ieder geval dat dat bij mij ook niet geval is.
Dank, dank, dank!
Nou hoor FANNquote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
Hmmmm....
ik zeg maar zo ik zeg maar niks...
Nee dat is ook niet leuk! En niet nodigquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, vind ik niet normaal dat tekeergaan, maar misschien ligt dat aan mij...
Zo snel gaat het nu toch niet?quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
komt allemaal goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
en een pak rammelquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik adviseer een warme chocolademelk met rum en slagroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |