Goffer, zit ik al die moeite te doen op mijn mobiel zonder brilquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
o nee zij die niet genoemd mag worden
ik weet het weer
Ja, straks als ik weer thuis ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Kunnen die kerstmutsen bij de mutsen weer af?
Ik heb André van Duin opstaan zie ik nu pasquote:
Je voelt je aangesproken als ik je een muts noem?quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ja, straks als ik weer thuis ben.
Mijn muts is trouwens een sneeuwmuts.
sorryquote:Op maandag 29 december 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, zit ik al die moeite te doen op mijn mobiel zonder bril
Zit naar Top-2000 te luisteren en daar kwam hij net voorbij.quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
Ik heb André van Duin opstaan zie ik nu pas![]()
maar hij zingt ernstig voor zijn doen, de TV staat te zacht dus ik kan niet horen wat ie zingt![]()
vast iets heel emotioneels
Erg he?quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als ik je een muts noem?
bij mij is hij nog steeds, nu samen met die van willigenburg en die blonde muts van koffietijd..quote:Op maandag 29 december 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit naar Top-2000 te luisteren en daar kwam hij net voorbij.
Piet aan het ophalenquote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me![]()
Waar is Sig?
oh.....quote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me![]()
Waar is Sig?
Het zou niet best zijn als ik in de auto zit te internetterquote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit in de auto en dat is iets te groot...
Ik weet nog niet precies wat ik er van moet vinden, maar er bekruipt me wel een zorgwekkend gevoel ja.quote:
Beetje te leuke meet blijkbaar....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is pas op 2 januari, dus Deisyy heeft nog een paar dagen de tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |