De uitslag:
Allereerst wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om te stemmen.

De verkiezingen op 40+ zijn uiteraard veruit de belangrijkste op heel FOK! en er hebben dan ook zoveel users gestemd dat ik een weekje nodig heb gehad om alle stemmen te kunnen tellen, maar het is zover, de winnaars zijn bekend!
1. De Frits Bom Globe: Wie is de vakantiekenner van het jaar?
Deisyy en
MadMaster moeten deze prijs delen.
Dit jaar misschien maar eens samen op vakantie gaan, zodat jullie het gezamenlijk kunnen vieren.
2. De Sigmund Freud Sofa: Wie heeft er dit jaar het beste psychische hulp geboden? Op zijn eigen onnavolgbare wijze weet
Treehut362 menig user op unieke wijze te helpen. De GGZ kan opgedoekt worden.
3. De Monique Sluyter Ballon: Wie heeft de mooiste tetten? Pics van
sacha haar tetten in mijn DM aub! Met vlag en wimpel wist ze in deze categorie te pieken. Met 2 punten voorsprong op de rest.
4. De Jules Deelder wasverzachter: Wie is de grootste nachtbraker?
Piet_Piraat draait door tot in de diepe uurtjes. Soms met gezelschap, maar vaak ook alleen. Verdwijnt pas weer als het licht wordt.
5. De Aase Rasmussen microfoon: Wie is de liefste Oma? Het kleinkind van
just me heeft de liefste oma van de hele wereld. Een extra oppasdagje in de week is wel op z'n plaats.In het vervolg wel binnen roken aub.
6: De Mieke Telkamp single: Wie zie je het liefste nooit meer hier posten? Velen kregen 1 stem, maar niemand wist er meerdere te behalen. De jury heeft besloten om over haar hart te strijken en dus blijft iedereen welkom.
7. De Zlatan neus: Wie is de beste moderator?
Karina is voorlopig de enige user die met recht het blauw mag dragen op 40+. Iets minder TR's sturen dit jaar aub, zodat ze niet overspannen raakt.
8. De Marianne Thieme BBQ: Wie is de bondigste vegetariër?
FANN. Bondiger kunnen we het niet maken.
9. De Beertje Paddington honingpot: Wie weet er het meeste van de bloemetjes en de bijtjes?
drakin is de vuurspuwende koningin van alle flora- en fauna-aangelegenheden. Pas op, want ze kan prikken.
10. Het Herman Brood bierflesje: Wie is de grootste alcoholist? Ook in deze categorie geen winnaar. Wel zijn er dusdanig veel zuiperts dat ze allen een gratis lidmaatschap bij de AA krijgen aangeboden.
11. De Casanova clit: Wie is de grootste vrouwenversierder? De categorie die met de grootste overmacht werd gewonnen. Iedereen smelt voor de witte sportsokken van de blonde adonis
chufi.
12. De Sinterklaas schimmel: Wie is de grootste paardenkenner?
Piet_Piraat weet alles van hobbelpaarden sinds hij opa is en
sacha hinnikt als een paard. Terecht een gedeelde eerste plaats.
13. Het Heintje Davids nachtgewaad : Wie maakte de meest indrukwekkende comeback? De tweede award die
just me weet te winnen. Pas een paar maanden actief en met de meeste prijzen er vandoor gaan. Respect.
14. De Tinkebell katten handtas: Wie is de grootste poezenliefhebster? Uit het oog, maar niet uit het hart.
Lienekien is het poezenvrouwtje van 40+ en heeft er nu een passend tasje bij.
15. De chocolade griffel: Wat vond je het leukste topic van 2014?
Daar zou iemand eens een
40+ / Samenvatting van de dag van moeten maken.
Het totaaloverzicht aan stemmen is te vinden onder de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See you all at de verkiezingen van 2015 en dat de winnaars maar met trots hun prijs mogen koesteren.