ja, ik ga de naam dus niet noemen als je daar op wachtquote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zij wiens naam niet genoemd mag worden van haar zelf...
Tis geen bonus, maar gewoon geld waar ik recht op heb...quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. jij krijgt een vette bonus in December bedoel je?
Nu snap ik hetnah, lekker toch?
ah... oké, nou ja ook lekker toch?quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis geen bonus, maar gewoon geld waar ik recht op heb...
Niks van gemerkt van een hulp.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet het zelf niet, dr is dagelijks ma-do iemand voor in de onchtend, die het doet, een oude wijkverpleegster of zo... Ook maar 1 keer gedaan... Meestal moest ik werken dan ga ik wel naar het Lucas...
ja diequote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die die mijn broer een tijdje stalkte?
Nee, dat mag ook niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik ga de naam dus niet noemen als je daar op wacht
Verder nog wat van dr te horen gekregen ?quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zij wiens naam niet genoemd mag worden van haarzelf.
Zij van hiero...
Volgens mij hoop jij op een relletjequote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook niet.
Niet hier, in 40+.
Te confronterend.
En dan hebben we het niet eens over gewicht...
Kloptquote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die![]()
die werd altijd ZWNNMWG genoemd toch?
Nee, waarom ook?quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder nog wat van dr te horen gekregen ?
Je denkt weer eens fout.quote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij hoop jij op een relletje
Ja maar vrouwen in machts posities .... Je weet het nooitquote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, waarom ook?
Komt ze hier met een totaal overbodige, onzinnige post (alsof ik 'chanant' hier niet ken...) en dan moet ik mijn bek houden?
Zoals ik vanmiddag al zei: Doei!
Ja goed dat weet ik ook niet, ik kwam ook net binnenvallen...quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt weer eens fout.
Ik begrijp alleen niet zo goed wat ze nou wilde, zie mijn vorige post...
Ja, dat is niks en wordt ook nooit wat...quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen in machts posities .... Je weet het nooit
ZDNGMWquote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die![]()
die werd altijd ZWNNMWG genoemd toch?
Ik luister nu naar Flappie.quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Die deed de diagnose en Flappie het verband.
gaan we nu ook koffie drinkenquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De viscose cirkel is weer rond...
ik had hem alquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
o nee zij die niet genoemd mag worden
ik weet het weer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |