Ik heb weleens een avondje gezellig met hem doorgezakt, maar dat heb ik ook al eens verteld....quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
Heb niet zo veel met die gast maar heb ik al eens verteld ...
Wel 2014 keer mag je dat zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zal blij zijn als dit jaar voorbij is, was een KUTjaar![]()
mag ik dat zeggen?
''jaloer is''quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb weleens een avondje gezellig met hem doorgezakt, maar dat heb ik ook al eens verteld....
Nee. Ik vind het niet normaal zoals je nu tekeer gaat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
mag ik dat zeggen?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het niet normaal zoals je nu tekeer gaat.
eh... kan je deze zin vertalen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat gaat 2015 brengen ... Nog wel een vette laatste maand over december mag ik hopen
Was echt leuk. Was na een optreden in Assen (100 jaar geleden ofzoquote:
zoooooooooo dat is mazzel ook nog met die vrijkaarten danquote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was echt leuk. Was na een optreden in Assen (100 jaar geleden ofzo) en hij liep mijn stamkroeg in. Aan het einde van de avond 4 vrijkaarten gekregen voor de show voor de volgende dag. Echt heel relaxed allemaal en hoop lol gehad. Type wat niet interessant of belanrgijk gaat doen. Tof.
De viscose cirkel is weer rond...quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef just me het volgende:
we kunnen zo lekker langs elkaar heen praten. Dees ging crackers eten en toen ik dat net terug las ging ik er over posten, jij corrigeerde mij terecht, en toen zei ik eet smakelijk voor die firecrackers,,
zijn we er weer
Vakantiedagen reserves worden opgespaard als je niet specifiek aangeeft voor betaling... En daar stond nog een paar duizend Euros ...quote:
Op de radio hoorde ik dat er al duizenden klachten binnen waren gekomen, dan vraag ik me af,quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook al en vannacht van die harde knallen
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die van mij kan ik dat elke ochtend doen ....
Daar is een speciale site voor... #vuurwerk overlastquote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat er al duizenden klachten binnen waren gekomen, dan vraag ik me af,
bij wie moet je klagen? en wat moeten ze er dan aan doen?
Niet dat ik zou gaan klagen hoor, gaat vanzelf wel weer over denk ik dan
Ah.. jij krijgt een vette bonus in December bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantiedagen reserves worden opgespaard als je niet specifiek aangeefd voor betaling... En daar stond nog een paar duizend Euros ...
Vraag het even aan haar wiens naam niet genoemd mag worden...quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik dat zeggen?
Die huisarts van mij doet ook eigenlijk geen zak hoor, meestal krijg je een verwijskaart en dan wordt je weer doorgestuurdquote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Die vent kan nog geen vingerverbandje aanleggen, heb ik onlangs van heul dichtbij mee mogen maken.
Was heel chanant...
Natasia?quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag het even aan haar wiens naam niet genoemd mag worden...
Hij doet het zelf niet, dr is dagelijks ma-do iemand voor in de onchtend, die het doet, een oude wijkverpleegster of zo... Ook maar 1 keer gedaan... Meestal moest ik werken dan ga ik wel naar het Lucas...quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Die vent kan nog geen vingerverbandje aanleggen, heb ik onlangs van heul dichtbij mee mogen maken.
Was heel chanant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |