abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:55:54 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148028633
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 27-12-2014 23:01:28 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 27 december 2014 @ 23:22:10 #2
70532 loveli
N
pi_148030117
Mag die foto van mij uit de OP?

oO<
crap in = crap out
  zaterdag 27 december 2014 @ 23:52:25 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148031742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef loveli het volgende:
Mag die foto van mij uit de OP?

oO<
Nope!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148031897
Mag die foto van mij uit de OP?

:7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148031933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
Mag die foto van mij uit de OP?

:7
_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 27 december 2014 @ 23:57:56 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148031940
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
Mag die foto van mij uit de OP?

:7
geen tijd... moet naar bed :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148032520
We hebben wel een mes gevonden, is het wat? *O*
pi_148034064
Hoi DAF trouwens! Goed bezig zag ik al, netjes!

Chico, als het een schilmes is wat je zoekt waarom niet een f herder?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 28 december 2014 @ 05:56:08 #9
70532 loveli
N
pi_148037105
Mogge...
crap in = crap out
pi_148037141
mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148037292
mogguh! Iedereen een fijne kerst gehad?

Mijn Chinees kook experiment was echt goed gelukt!! En lekker :9~ En niet zo belachelijk veel dorst na een Chineze maaltijd :X

Gister wezen winkelen met de sale <3 winterjas gekocht voor volgend jaar (vooruitzien is regeren :7 ) en een tas gekocht die ik wilde *O*

En Chico: Waarom scoor je geen molenmesje? Of zo'n klein mesje van Victorinox - te koop bij iedere kookwinkel en ze zijn fijn :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 28 december 2014 @ 11:58:23 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148041235
Ook wezen powershoppen.
Een paar prachtige Tommy Hilfiger-pumps gekocht (zwart), een paar voor dagelijks gebruik van Gabor (ook zwart), zwart jurkje, grijs colbertje en net online nog een mooie kokerrok (zwart), een antracietkleurig vest en twee bijzondere blouses (grijs en zwart). Lekker kleurig O+

Gewicht is weer terug op 57,5 (van 56 en eerst 61). Nu de kunst het hier te houden.

Lijstje
s. 20 minuten yoga
o. havermout met mango
s. half uur stepper
t. kwart pomelo

Zodirect denk ik maar gegratineerde witlof met gnocchi maken. Vanavond uit eten denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 28 december 2014 @ 15:17:50 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148049313
Fijn Tink... Dit is voor jou gevoel het juiste gewicht?
Lekker geshopt iig :D

Klinkt heerlijk Aurum! Ben dol op chinees. wat heb je gegeten? (heb ik vast gemist)


Heb ik gisternnacht nog besteld Chico met mijn naam erin gegraveerd :D
Hopelijk zijn ze goed want ze kunnen niet retour maar Zwilling kan nooit heeeeeeeeeeeel slecht zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148052016
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tink... Dit is voor jou gevoel het juiste gewicht?
Lekker geshopt iig :D

Klinkt heerlijk Aurum! Ben dol op chinees. wat heb je gegeten? (heb ik vast gemist)

[ afbeelding ]
Heb ik gisternnacht nog besteld Chico met mijn naam erin gegraveerd :D
Hopelijk zijn ze goed want ze kunnen niet retour maar Zwilling kan nooit heeeeeeeeeeeel slecht zijn
Oh vet! Ook meteen een goede houten snijplank erbij of heb je die al? (bij mn moeder wil het er nog niet in dat messen bot worden van glazen snijplanken)

Pics van de shopresultaten! O-)

Iemand hier trouwens nog goede ervaringen met foodprocessors? Ik wil een magimix 3200 xl, maar die is een beetje duur, en heb nog geen goed alternatief gevonden :P. Mijn Hema staafmixer met hakmachine kan ieder moment uit elkaar vallen, die heeft zijn beste tijd wel gehad.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 28 december 2014 @ 16:59:39 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148053948
Hou op Chico !!! Anders ga ik ook nog zo'n ding bestellen want dat wil ik ook maar ik mag niks meer want alle kastjes zijn al vol :(

Grappig, had een "ouderwetse" stappenteller in laatje gevonden en vanochtend in broek gedaan.

Lekker 12 km gewandeld (volgens gps), heel de stappeteller vergeten, dus nog lekker hier in huis wat rondgestruind, nog wat boodschappen gehaald enzovoorts.
Ontdek ik net de stappenteller, 21000 stappen en 15 km. Komt nog best overeen :o

Morgen maar meenemen naar het werk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 28 december 2014 @ 17:48:53 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148056000
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou op Chico !!! Anders ga ik ook nog zo'n ding bestellen want dat wil ik ook maar ik mag niks meer want alle kastjes zijn al vol :(

Grappig, had een "ouderwetse" stappenteller in laatje gevonden en vanochtend in broek gedaan.

Lekker 12 km gewandeld (volgens gps), heel de stappeteller vergeten, dus nog lekker hier in huis wat rondgestruind, nog wat boodschappen gehaald enzovoorts.
Ontdek ik net de stappenteller, 21000 stappen en 15 km. Komt nog best overeen :o

Morgen maar meenemen naar het werk
Jeu, wat loop jij veel. Inclusief hond uitlaten kom ik op een normale dag op 2000 - 3000 stappen. Ga ik winkelen dan net aan 10.000. Een gemiddelde weekenddag ligt rond de 5000 stappen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148062220
Hoi!

Ik loop ook niet zoveel, ik pak liever de auto of de fiets :+
Heb leuke feestdagen gehad en ondanks vele diners, hapjes enzo niet zwaarder geworden. Het scheelde wel dat ik daarvoor een vriend heb helpen verbouwen. Lees: hele huis in anderhalve dag gestript.. Ik was ook nog uitgegaan 2e kerstdag in de stad waar ik op mn middelbareschool periode vaak uitging. Ik was er echt jaren niet meer geweest. Best grappig om mensen terug te zien die daar altijd zijn blijven hangen.

Toch wel heel relaxed twee weekjes vrij, ben nu beetje aan het koken en wijn aan het drinken en ondertussen top2000 aan het kijken/luisteren :) Morgen eens andere meubels in mn huis neerzetten. Denk eerst ander tv meubel, daarna tafeltje uit keuken slopen en een kastje daarvoor in de plek neerzetten. En daarna andere bank / banken. Daarna is de tafel aan de beurt, maar ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Kortom beetje in huis aan klooien :)
pi_148066860
@Tink: Kleurig? LOL!! Wel fijn dat die kleuren jou goed staan, ik zie er dan veel te strengt uit :X

@Uniek: Voor: sweet/sour soup en sesambolletje met red bean paste
Hoofd: Cha sieuw, zelfgemaakte marinade
Tjap tjoy met kip
Gewokte sperzieboontjes
Geroosterd spek uit de oven met hoi sin en pruimensaus
Kung pao prawn
rijst
opgebakken noodles met prei/ham/ei etc
Na: Tiramisu ijstaart

We hadden veel te veel, dus 2e kerstdag restjes gegeten :9

@ Chico: Ik heb geen echte ervaring met foodprocessor, maar we hebben sinds kort een Braun MQ745 Daar zijn wij iig erg tevreden over :Y

@85: Lekker aan het klussen, succes!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148085812
Goed, na drie dagen geen hap door mijn keel te krijgen (alleen dat wat ik van mezelf echt moest eten) weer begonnen met mijn ontbijt. Broodje brie en broodje snijworst. Ik moet zeggen, viel mee. Nu kan ik vanaf morgen weer beginnen met mijn oefeningen.
Ben wel afgevallen, maar ik kon het missen. Nu nog het overtollige vet verbranden op de buik en werken aan de buikspieren.
Vanmiddag weer twee broodjes met brie en pindakaas en karnemelk toe. Verder paprika, komkommer en vers fruit tussen door. Vanavond weet ik nog niet. We krijgen een loge, dus ik denk dat zij mag kiezen. :)
pi_148090271
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou op Chico !!! Anders ga ik ook nog zo'n ding bestellen want dat wil ik ook maar ik mag niks meer want alle kastjes zijn al vol :(

Sorry Uniekje :o. De kastjes hier zijn er eigenlijk ook al veel te vol voor, maar ik wilde wat 'leuks' met mijn dertiende maand doen en aangezien verhuizen niet lukt, dan maar keukendingen :+. Nog niets gekocht tot nu toe, behalve een reisgids met bergwandelingen in IJsland (wil ik naartoe komende zomer) en een Opinel no. 8 mes (als survivalmes).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 december 2014 @ 14:38:37 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148094991
Hahaha. Mijn collega eet broodjes frikandel en gevulde koeken als lunch, brownie's als tussendoortje maar drinkt warm water omdat dat gezonder zou zijn _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 29 december 2014 @ 14:39:42 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148095060
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Sorry Uniekje :o. De kastjes hier zijn er eigenlijk ook al veel te vol voor, maar ik wilde wat 'leuks' met mijn dertiende maand doen en aangezien verhuizen niet lukt, dan maar keukendingen :+. Nog niets gekocht tot nu toe, behalve een reisgids met bergwandelingen in IJsland (wil ik naartoe komende zomer) en een Opinel no. 8 mes (als survivalmes).
Als je gaat survivallen zou ik geen opinel als hoofdmes meenemen ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148095471
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je gaat survivallen zou ik geen opinel als hoofdmes meenemen ;)
Oh nee we gaan 'gewoon' wandelen, trektocht langs hutten (hoop ik). Mes zal vooral gebruikt worden voor worst snijden en brood smeren :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 december 2014 @ 16:36:55 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148100323
Heb al 4 oliebollen op na kerst... Lekker man maar voelt niet zo goed?
Wanneer leer ik er van genieten ipv schulidig voelen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148100612
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb al 4 oliebollen op na kerst... Lekker man maar voelt niet zo goed?
Wanneer leer ik er van genieten ipv schulidig voelen?
Misschien ipv 4 gewoon met jezelf afspreken dat je er één mag, maar daar dan wel echt zonder schuldgevoel van genieten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 29 december 2014 @ 16:56:44 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148101070
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien ipv 4 gewoon met jezelf afspreken dat je er één mag, maar daar dan wel echt zonder schuldgevoel van genieten?
Mag ook van mijzelf 1 per dag tot nieuwjaar maar dan ng een stukje proeven daar, een hapje daar. Op het werk, proeven vd kraam en visite staan die dingen ook.
En weigeren krijg je van die moppers, zucht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148101178
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag ook van mijzelf 1 per dag tot nieuwjaar maar dan ng een stukje proeven daar, een hapje daar. Op het werk, proeven vd kraam en visite staan die dingen ook.
En weigeren krijg je van die moppers, zucht
Hmm ja dat is wel lastig. wij hebben ook een zak oliebollen bij de AH gekocht omdat dat goedkoper was dan 2 losse van de bakker :P Maar ik heb het geluk dat ik er 1 of 2 kan eten en de rest aan mijn vriend kan overlaten, die blijft toch wel mager :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 17:32:40 #28
70532 loveli
N
pi_148102644
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
En weigeren krijg je van die moppers, zucht
Eet die dingen wanneer jij er zin in hebt, niet om een ander een plezier te doen of omdat het moet. Kerst zijn 2 dagen, oud en nieuw ook, over een week zijn ze weer voor 350 dagen verdwenen. Wat maakt het uit hoeveel je er nu eet?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 17:33:32 #29
70532 loveli
N
pi_148102689
En oliebollen koop je gewoon niet bij de appie, tenzij je ermee wilt tennissen :+
crap in = crap out
  maandag 29 december 2014 @ 17:49:35 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148103314
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef loveli het volgende:
En oliebollen koop je gewoon niet bij de appie, tenzij je ermee wilt tennissen :+
Stuiter de stuiter :P
Neeh, heb wel geleerd, je moet gewoon lekkere hebben, morgen doen lief en ik een vergelijkend warenonderzoek :')
Je hebt gelijk hoor maar aangezien ik niet de dikste ben dan mag je bijna niet weigeren :')

Maar er zijn belangrijkere dingen... zoals... Loveli!! Hoe is het?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 17:57:34 #31
70532 loveli
N
pi_148103593
Beetje aan het kwakkelen met m'n winterdip, maar morgen vuurwerk kopen en daarna O/N feestje bouwen.

Dat niet mogen weigeren ken ik, maar trek mee er niks meer van aan. Zonder troep voel ik me zoveel beter...
crap in = crap out
  maandag 29 december 2014 @ 18:19:36 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148104326
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 17:57 schreef loveli het volgende:
Beetje aan het kwakkelen met m'n winterdip, maar morgen vuurwerk kopen en daarna O/N feestje bouwen.

Dat niet mogen weigeren ken ik, maar trek mee er niks meer van aan. Zonder troep voel ik me zoveel beter...
Ah, de echte winterdip moet nog komen dus.. Na 2 januari is er niks om naar uit te kijken :')
Jaja, vrolijk ik jou even op :D
Heb je nog wat leuke dingen in vooruitzicht?

Met O&N ben ik alleen, dan maar naar mijn 70 jarige buurman die 85 jarige overburen op bezoek heeft :') Maar hij heeft altijd wel lekkere hapjes en drankjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 18:33:58 #33
70532 loveli
N
pi_148104865
De dagen worden weer langer *O*

Feest met oudjes is best leuk, heb ik vorig jaar ook gedaan. Verhalen over vroger O+
crap in = crap out
pi_148109059
Oliebollen bij de hema? Ik verwacht er niet al te veel van eerlijk gezegd.. Ik ga met O&N een huisje huren in de duinen met vrienden :) Heb er zin in!

Er schijnt nog steeds winterdipje/griepje rond te waren trouwens.. veel mensen in mijn omgeving hebben er last van, maar tot nu toe valt het bij mij mee. Al had ik mijn 'winterdip' in november al.. Gaat nu stukken beter en heb weer bakken energie en voel me prima de laatste tijd :)
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 22:21:35 #35
70532 loveli
N
pi_148116228
Staafmixer van de Hema, oliebollen van AH. Maar ook omgekeerd niet echt de beste combinaties.
crap in = crap out
pi_148119058
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Stuiter de stuiter :P
Neeh, heb wel geleerd, je moet gewoon lekkere hebben, morgen doen lief en ik een vergelijkend warenonderzoek :')
Je hebt gelijk hoor maar aangezien ik niet de dikste ben dan mag je bijna niet weigeren :')

Maar er zijn belangrijkere dingen... zoals... Loveli!! Hoe is het?
Kunt het toch nooit goed doen :P

Overgewicht en wel wat nemen: "Heb je niet al genoeg gehad?"
Overgewicht en niet wat nemen: "Ah toe, dat beetje extra..."
Geen overgewicht en wel wat nemen: "Pas maar op dat je niet te dik wordt"
Geen overgewicht en niet wat nemen: "Jij kan wel wat extra's gebruiken"

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148119970
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kunt het toch nooit goed doen :P

Overgewicht en wel wat nemen: "Heb je niet al genoeg gehad?"
Overgewicht en niet wat nemen: "Ah toe, dat beetje extra..."
Geen overgewicht en wel wat nemen: "Pas maar op dat je niet te dik wordt"
Geen overgewicht en niet wat nemen: "Jij kan wel wat extra's gebruiken"

:')
Dat ja! Heb er lang over gedaan om te stoppen met mij daar iets van aan te trekken.

Uniek: Dat stemmetje in je hoofd is je aangeleerd door wat anderen vinden en waar jij je iets van aantrekt. Dus goed nieuws: het valt ook af te leren :*

Yoga was super zwaar vandaag. Als ik te veel foute dingen eet, reageren de darmen en dat heeft een negatief effect op mijn zengevoel, flexiness en kracht. Na woensdag dus ook weer netjes doen O+
pi_148120085
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef loveli het volgende:
De dagen worden weer langer *O*

Feest met oudjes is best leuk, heb ik vorig jaar ook gedaan. Verhalen over vroger O+
Dagen langer *O*

Jij bent daar ook best gevoelig voor he? Hoe is het verder, naast de winterdip? Klinkt als een leuk O&N. Hier juist een keer niet met de oudere generatie, maar met wat vrienden. Voor de afwisseling O+
  maandag 29 december 2014 @ 23:37:32 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148120472
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat ja! Heb er lang over gedaan om te stoppen met mij daar iets van aan te trekken.

Uniek: Dat stemmetje in je hoofd is je aangeleerd door wat anderen vinden en waar jij je iets van aantrekt. Dus goed nieuws: het valt ook af te leren :*

Yoga was super zwaar vandaag. Als ik te veel foute dingen eet, reageren de darmen en dat heeft een negatief effect op mijn zengevoel, flexiness en kracht. Na woensdag dus ook weer netjes doen O+
Jullie hebben gelijk, thanks had ik even nodig :*

Vind dat yoga zo knap! Heb je wel geduld voor nodig..

V1, heb je nog een scharreltje?
En je kerstmenu zag er HEERLIJK uit!!

Morgen komt mijn goedkope messenset *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148120772
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef loveli het volgende:
*lokpost*
Ik had n vraagje aan jou. Heb met de zoekfunctie al geprobeerd oude posts van je erover op te zoeken, maar kan het niet vinden, dus dan maar zo. Jij hebt toch wel eens wat uitgelegd over vitamine D slikken? Welke 'vorm' je dan het beste kan slikken en hoe veel? Ik ben namelijk heel vaak moe en kom veel te weinig buiten overdag, dus zou me niet verbazen als ik een tekort heb. Maar ik zou niet weten waar ik op moet letten als ik n potje ga halen, en is ook zo zonde om de 'verkeerde' te halen!

Hier ook kerst overleefd, niet echt gevierd maar wel lekker gegeten.
Lijst vandaag:
O: yoghurt met cruesli
L: halve pizza van gisteren. Zelfgemaakte bodem van volkorenmeel, belegd met rode pesto, artisjok, gegrilde paprika, champignons, coburger ham en klein beetje geitenkaas
D: boerenkool met magere rookworst
T: 1 spelt cranberry oliebol van de AH. Volledig eens met loveli: oliebollen koop je niet bij de ah. Was geen succes.

De bakker verkoopt hier wel hele lekkere spelt oliebollen dus die halen we voor woensdag :).

Uniek: wat de rest zegt, lekker genieten van de oliebollen. Na donderdag zijn ze weer heel lang weg. En trek je niks aan van gemopper als je iets afslaat, je mag toch zeker zelf wel bepalen wat je wel en niet wil eten? :)
pi_148120858
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jullie hebben gelijk, thanks had ik even nodig :*

Vind dat yoga zo knap! Heb je wel geduld voor nodig..

V1, heb je nog een scharreltje?
En je kerstmenu zag er HEERLIJK uit!!

Morgen komt mijn goedkope messenset *O*
Ik heb ook geen geduld :') Ik leer er juist geduld door krijgen :o
  maandag 29 december 2014 @ 23:46:30 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148120960
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen geduld :') Ik leer er juist geduld door krijgen :o
Word je daar niet kriegel van? :')

Vlinder, lekker boerenkool!
Vitamine D... niet alleen uit pillen he? Kom je met zonnig weer buiten? Is dat mogelijk? Als het kan dan echt doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148121245
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Word je daar niet kriegel van? :')

Vlinder, lekker boerenkool!
Vitamine D... niet alleen uit pillen he? Kom je met zonnig weer buiten? Is dat mogelijk? Als het kan dan echt doen!
Jawel! Af en toe frustraties en al. Maar dat leert je juist inzicht geven in waarom je frustraties krijgt. En daar word ik dan weer zen van :')
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 23:54:22 #44
70532 loveli
N
pi_148121439
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik had n vraagje aan jou. Heb met de zoekfunctie al geprobeerd oude posts van je erover op te zoeken, maar kan het niet vinden, dus dan maar zo. Jij hebt toch wel eens wat uitgelegd over vitamine D slikken? Welke 'vorm' je dan het beste kan slikken en hoe veel? Ik ben namelijk heel vaak moe en kom veel te weinig buiten overdag, dus zou me niet verbazen als ik een tekort heb. Maar ik zou niet weten waar ik op moet letten als ik n potje ga halen, en is ook zo zonde om de 'verkeerde' te halen!
D3, gewoon Davitamon druppels of tabletjes van De Tuinen. Het is niet duur. Altijd met iets vets eten, het is een vetoplosbare vitamine. Minimaal 20 microgram per dag, 60 is ook prima. De aanbevolen dagdosering van 5 microgram is wat je minimaal nodig hebt om geen engelse ziekte te krijgen, het is geen maximum. Er is geen bekende toxische grens. Als je een goede zonnge dag hebt krijg je een veelvoud binnen.

Vitamine D compenseert niet voor weinig buiten komen of weinig (sportieve)activiteiten, maar het is een goede aanvulling. Enig idee wat je vermoeidheid veroorzaakt? Oorzaak aanpakken is altijd veel leuker dan symptoombestrijding.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2014 @ 00:04:06 #45
70532 loveli
N
pi_148121941
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dagen langer *O*

Jij bent daar ook best gevoelig voor he? Hoe is het verder, naast de winterdip? Klinkt als een leuk O&N. Hier juist een keer niet met de oudere generatie, maar met wat vrienden. Voor de afwisseling O+
Mjah, heb het afgelopen jaar op gebied van werk een heel goed jaar gehad en leuke dingen in het verschiet, maar persoonlijk mag het van mij heel snel 2015 worden. Door omstandigheden (lees: pech en verkeerde keuzes) heb ik wat (rust)momenten die ik had ingecalculeerd om de winterdip uit te stellen niet kunnen benutten. Volgend jaar hoop ik wel een novemberzonvakantie te pakken, kijken of dat me de winter goed doorhelpt.
En ik heb de afgelopen 2 weken weer te veel suikers gegeten en vandaag PMS :+ Morgen zal het wel weer meevallen.
crap in = crap out
pi_148122331
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tink... Dit is voor jou gevoel het juiste gewicht?
Lekker geshopt iig :D

Klinkt heerlijk Aurum! Ben dol op chinees. wat heb je gegeten? (heb ik vast gemist)

[ afbeelding ]
Heb ik gisternnacht nog besteld Chico met mijn naam erin gegraveerd :D
Hopelijk zijn ze goed want ze kunnen niet retour maar Zwilling kan nooit heeeeeeeeeeeel slecht zijn
Oh, laat eens weten of het fijne messen zijn? Wij moeten eigenlijk nog fijne messen hebben :s)
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2014 @ 00:17:03 #47
70532 loveli
N
pi_148122601
Ik heb ook Zwilling, heb geen behoefte om nog andere messen te proberen. Ooit bij de Makro een blok met 5 messen 4 messen, een schaar en aanzetstaal gekocht voor ongeveer 100 euro. Mijn messen zijn van de serie five star, liggen heel fijn in de hand. Eigenlijk wilde ik de Cuisine (zelfde model maar met metaal in het heft), maar die kostte ongeveer 4 keer zoveel.

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 30-12-2014 00:22:06 ]
crap in = crap out
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:43:04 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148123896
Ben benieuwd, morgen de tomatentest doen :')
en oliebollentest ook, nog de bakkeroliebol van de jumbo en de oliebol van de kraam en de oliebol van de Poiesz.
Spannend dagje wel :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148123905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef loveli het volgende:
Ik heb ook Zwilling, heb geen behoefte om nog andere messen te proberen. Ooit bij de Makro een blok met 5 messen 4 messen, een schaar en aanzetstaal gekocht voor ongeveer 100 euro. Mijn messen zijn van de serie five star, liggen heel fijn in de hand. Eigenlijk wilde ik de Cuisine (zelfde model maar met metaal in het heft), maar die kostte ongeveer 4 keer zoveel.
Hmm, dan moet ik daar eens voor kijken! Wij hebben echt alleen maar belachelijk botte/slechte messen :')

Laatst hadden we een heel fijn mes! M n ik waren allebei fan van dat mes. Toen bleek dat we dat op de een of andere manier van mijn ouders hadden ingepikt, en inmiddels is t daar weer terug.

Nu vallen onze eigen messen nog veel meer tegen :') :+
pi_148123923
Thanks loveli!

En voor zowel jou als uniek: ik wil het idd vooral als aanvulling gebruiken. Normaal gesproken in het hockey seizoen (sept tm nov en maart tm juni) ben ik elke zondag de hele dag buiten, en door de week 's avonds twee avonden. Maar overdag en de andere dagen bijna altijd binnen, en nu sinds de winterstop en zeker omdat ik op t moment redelijk wat werk achter de computer moet doen, kom ik nauwelijks buiten in t zonnetje. En als ik wel buiten kom, is t om boodschappen te doen ofzo, dus kwartiertje wat ik dan echt buiten ben. Zal er ook eens extra op letten dat ik eens buiten ga wandelen als het mooi weer is of zo. Sporten doe ik wel, squashen, maar dat is ook binnen..

Oorzaak moeheid is denk ik deels misschien toch wat tekort aan vitamine D, maar ook slecht slapen speelt een rol. Ben een onwijs avondmens. En ik werk nu thuis, dus wat vaak gebeurt is dat ik laat slaap (voor 1 uur zelden, gister was het 3.30), dan vroeg wakker word (uur of half 7), wakker lig tot 8 uur, toch maar opsta, en dan van 14-16.30 in coma lig en af en toe dan 19.30-20.30 weer. En dat houdt zichzelf natuurlijk ook in stand.

Per 1 feb start ik bij baan waar ik 7.50 deur uit moet en 18.20 weer thuis ben, dus dat zal ook wel helpen met eerder in slaap vallen :).

En wat balen dat je last hebt van winterdip! Novemberzon voor volgend jaar klinkt als een goed plan :)
pi_148124013
Oliebollen O+

Alleen ben ik op dit moment zo verkouden, dat ik niks proef :') En keelontsteking waardoor ik -vrij letterlijk- bijna niks door mijn keel krijg :+

eind januari gaan gelukkig mijn amandelen eruit *O*
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:56:14 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148124454
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks loveli!

En voor zowel jou als uniek: ik wil het idd vooral als aanvulling gebruiken. Normaal gesproken in het hockey seizoen (sept tm nov en maart tm juni) ben ik elke zondag de hele dag buiten, en door de week 's avonds twee avonden. Maar overdag en de andere dagen bijna altijd binnen, en nu sinds de winterstop en zeker omdat ik op t moment redelijk wat werk achter de computer moet doen, kom ik nauwelijks buiten in t zonnetje. En als ik wel buiten kom, is t om boodschappen te doen ofzo, dus kwartiertje wat ik dan echt buiten ben. Zal er ook eens extra op letten dat ik eens buiten ga wandelen als het mooi weer is of zo. Sporten doe ik wel, squashen, maar dat is ook binnen..

Oorzaak moeheid is denk ik deels misschien toch wat tekort aan vitamine D, maar ook slecht slapen speelt een rol. Ben een onwijs avondmens. En ik werk nu thuis, dus wat vaak gebeurt is dat ik laat slaap (voor 1 uur zelden, gister was het 3.30), dan vroeg wakker word (uur of half 7), wakker lig tot 8 uur, toch maar opsta, en dan van 14-16.30 in coma lig en af en toe dan 19.30-20.30 weer. En dat houdt zichzelf natuurlijk ook in stand.

Per 1 feb start ik bij baan waar ik 7.50 deur uit moet en 18.20 weer thuis ben, dus dat zal ook wel helpen met eerder in slaap vallen :).

En wat balen dat je last hebt van winterdip! Novemberzon voor volgend jaar klinkt als een goed plan :)
Je lichaam weet lekker niet of je zonlicht opneemt met buiten zijn boodschappen doen of dat je bewust een beetje vit. D opneemt :D
En ik besef mij net: Je moet het ook accepteren dat het zo is. Het is gewoon een saaie periode, vooral met dit weer. Toegeven is misschien wel de grootste kracht?

Amandelen... Coco, amandelen zijn hartstikke gezond.. laat jij ze weghalen :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148124624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je lichaam weet lekker niet of je zonlicht opneemt met buiten zijn boodschappen doen of dat je bewust een beetje vit. D opneemt :D
En ik besef mij net: Je moet het ook accepteren dat het zo is. Het is gewoon een saaie periode, vooral met dit weer. Toegeven is misschien wel de grootste kracht?

Amandelen... Coco, amandelen zijn hartstikke gezond.. laat jij ze weghalen :{w
Het is inderdaad een saaie periode, haha. En ik ben een redelijke koukleum, dus heb idd weinig zin om naar buiten te gaan met dit weer. Hoewel het zondag wel lekker was, toen ben ik wel even buiten geweest. Maar ik wil inderdaad vooral dan nu ter overbrugging even wat extra via pilletje, en vanaf maart kan ik dan weer lekker elke zondag van 9 tot 18 op de hockey buiten zitten :). Maar het is wel goed om me er van bewust te zijn, dat ik af en toe als het zonnig is toch eventjes een blokje om loop ofzo. Al is het maar om overdag niet in slaap te vallen :)
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2014 @ 01:36:27 #54
70532 loveli
N
pi_148125482
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, dan moet ik daar eens voor kijken! Wij hebben echt alleen maar belachelijk botte/slechte messen :')

Laatst hadden we een heel fijn mes! M n ik waren allebei fan van dat mes. Toen bleek dat we dat op de een of andere manier van mijn ouders hadden ingepikt, en inmiddels is t daar weer terug.

Nu vallen onze eigen messen nog veel meer tegen :') :+
Je kunt ook een goedkoop setje Sabatier messen zoeken. Sabatier is geen beschermde merknaam, maar volgens mij zijn ze wel altijd ok.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2014 @ 01:36:50 #55
70532 loveli
N
pi_148125497
Oh ja, op tijd naar bed.

:')
crap in = crap out
pi_148125505
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jullie hebben gelijk, thanks had ik even nodig :*

Vind dat yoga zo knap! Heb je wel geduld voor nodig..

V1, heb je nog een scharreltje?
En je kerstmenu zag er HEERLIJK uit!!

Morgen komt mijn goedkope messenset *O*
Geen scharrels :N

En thx! Smaakte ook erg goed, niet alles was aan iedereen besteed maar alles ging wel op :)

Qua messen heb ik m'n schilmes (molenmesje) en een professionele koksmes en meer ben ik niet nodig.

En vitamine D jas ik een stuk of 10 pilletjes naar binnen daags terwijl is aangeraden om er 2 te doen.
Gewoon bruteforcen die hap!
Nu weer paar dagen vrij dus kom ik wel buiten maar op kantoordagen is het gewoon vervelend want ik vertrek in het donker en kom met donker thuis.

Kleine blij want burenlast lijkt zichzelf op te lossen :D Kutvolk :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148125734
Ik ga dit jaar ook weer alleen O&N doen en dat is eigenlijk best wel leuk!
Of wat Li zegt, met oud volk is het ook best te doen!

Geen gezeik, lekker doen wat je zelf wil, Beetle op schoot.

Overdag wel even naar carbidschieten natuurlijk, beetje zuipen, beetje vreten maar geen verplichtingen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148126409
Die oliebollen van de hema zijn nog best prima eigenlijk. Ik heb / had die met rozijnen en appel.
pi_148127176
Vitamine D haal je alleen uit zonlicht als er genoeg zon is. In de winter in de zon lopen helpt niks. Zelfs bloot niet :D.
Vuistregel: je schaduw mag niet langer zijn dan jezelf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 december 2014 @ 06:20:10 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148127233
Ben dit jaar al in oktober begonnen met vitamine d en het doet wonderen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148128361
Bij de kruidvat hebbenze ook vitamine D druppels voor kinderen, da's ook D3 en goed te doen ( sinasappelsmaak :D )

Ik ga morgen voor het eerst zelf appelbeignetten te maken, ben benieuwd :+

Wij vieren O&N voor het eerst thuis met vrienden, we vliegen 1 januari uit dus dan is thuis vieren wel lekker O+ wel Frits nog even bij mijn ouders droppen :P

Heb gisteravond het laatste klusproject ( voor dit jaar) afgerond, dus alle klusspullen kunnen naar de kelder. Ruimt lekker op:Y

Sterkte met je amandelen Coco :* , verwijderen bij volwassenen schijnt best pijnlijk te zijn. Veel ijsjes eten!!!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148135757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 06:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ben dit jaar al in oktober begonnen met vitamine d en het doet wonderen.
Bij mij ook! Voor de stemming in ieder geval. Voel mij vrij vrolijk en positief.

Wel ben ik nu voor de vierde keer ziek in twee maanden en normaal bijna nooit (heel soms aan het einde van de winter..)


Vorige week opeens heel erg ziek, maar wel snel weer opgeknapt. (Koorts, overgeven)

Nu gister opeens rillen, koud, etc. 39 graden koorts, hoofdpijn, verstopte holtes. Joy. :')

M'n huisgenoot had precies het zelfde vorige week en nu ook dus het zal wel heersen..

Ondertussen 4 kilo afgevallen wat op zich niet echt nodig was (en er wel snel weer aan zal zitten)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2014 @ 17:23:20 #63
70532 loveli
N
pi_148147628
Beterschap Probs!
crap in = crap out
pi_148148860
Beterschap prob!

Ik was helemaal vergeten hoe leuk ik rijden vind bij rustig verkeer. O+ En meteen mn lievelingsmes groot ingeslagen, ook leuk :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 30 december 2014 @ 19:56:16 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148154803
V1 wil je niet bij mij lekker komen borrelen en happen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:00:06 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148155002
Mijn Zwillingmessen zijn binnen en ik vind ze eng :X Zo scherp!
Ze liggen goed in de hand al had ik toch liever ingelegd mes gehad? en mijn naam staat erop :D

Beterschap Prob.

Lijst:
O/L 2 boterhammen gebakken dubbeldooier, achterham, augurk, tomaat. beschuit kaas, beker melk
T's: appel, 3 oliebollen
D: zoete wortels, spruitjes, gebakken aardappelen, varkenshaas uit de oven met spek
T: kwark, vla, mandarijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148155267
Oliebollen O+ Morgen mag ik ook weer *O* En ik haal ze op en ik ben zeker tot 16 uur alleen thuis })
pi_148155569
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 wil je niet bij mij lekker komen borrelen en happen?
Ik zie er al tegenop om morgen van 't dorp naar huis te fietsen...
Ben dan ook al kats lam gok ik :')

Aanbod is erg lief daarentegen O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148179060
Een fijne oudjaarsdag allemaal *O*

Hier zijn de oliebollen binnen. Ga nu lekker koken: italiaanse tapas:

- gehaktballetjes in saus
- gegrilde aubergine met knofflook-munt-peterseliedressing
- artisan speltbrood
- tomaten-basilicum prutje
- champignons in kruiden en parmezaan
- rauwe ham, pepadews, chorizo

En natuurlijk wijn en champagne :9
pi_148180540
Hoi! Net teakhouten kast de trap opgesleept, dat viel niet mee.. En het voelt nu alsof ik een borstspiertje heb verrekt ofzo. Als ik mn hoofd naaar links draai, ja, eigenlijk wil dat nu niet zo goed :+

Dus... straks bier gaan drinken dan gaat het vast wel over :) Fijne jaarwisseling alvast!
  woensdag 31 december 2014 @ 18:20:11 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148196000
De oliebollen zijn weer geweldig gelukt dit jaar. Dat maakt mijn lijstje

O. Hard Duits broodje met boter en appelstroop
T. Halve apfelstrudel met vanille saus.
L. 2 mandarijnen en zakje chips,2 schnapps en oliebollen
D. Roti
t. Nog meer oliebollen en meuk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 31 december 2014 @ 21:34:06 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148201397
Meuk met je mee Tink.
Nog tot 6 januari en dan weer een nieuw ritme zien te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 31 december 2014 @ 21:59:47 #73
70532 loveli
N
pi_148202004
Hier genoeg meuk op de laatste 2 weken, alleen Jip & Janneke bubbels (moet nog rijden) en een speltoliebol. Goede voornemens beginnen nu.

Goed uiteinde iedereen O+
crap in = crap out
pi_148202183
Hier ook een fijne jaarwisseling allemaal!
pi_148202231
Fijne jaarwisseling allemaal! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148204128
Alvast een gelukkig nieuwjaar :)!
Worry is a misuse of imagination
pi_148209437
Beste wensen! *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148209816
Veul hail en seeg'n veur naie jaor!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 januari 2015 @ 08:42:25 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148209866
Gelukkig nieuwjaar. Dat alle mooie dingen uit 2014 blijven en er veel moois bij mag komen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148210594
Beste wensen!!:)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148211317
Allen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
  donderdag 1 januari 2015 @ 11:47:23 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148211446
Hebben jullie eigenlijk nog goede voornemens?
Ik heb me voorgenomen weer een normaal sociaal leven op te bouwen. Ben m'n huidige, te rustige leven wat zat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148211584
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog goede voornemens?
Ik heb me voorgenomen weer een normaal sociaal leven op te bouwen. Ben m'n huidige, te rustige leven wat zat.
Ja, daar ben ik het wel aardig mee eens.
Ik heb besloten dat het mijn jaar gaat worden.
pi_148211769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:54 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het wel aardig mee eens.
Ik heb besloten dat het mijn jaar gaat worden.
Ik ook :Y

En vooral veel gezondheid (voor mij, famillie en vrienden)
Worry is a misuse of imagination
pi_148211943
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog goede voornemens?
Ik heb me voorgenomen weer een normaal sociaal leven op te bouwen. Ben m'n huidige, te rustige leven wat zat.
Ja, ik heb besloten om wat meer aandacht aan mijn lijf te besteden. Dus weer sporten, dansen en kleding kopen die praktisch maar ook mooi is :). Daar was ik de laatste weken al een beetje mee bezig. Nu twijfel ik wel over de sportschool, hier in de buurt is het of superduur, of basic fit waar het nu schreeuwend druk is met alle goede voornemens.

Mooi 2015 toegewenst allemaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:51:06 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148212853
Happy new yeaaar! En heuj Sigme, lang niet gelezen! Alles puik?

Ik ben normaal niet zo van de goeie voornemens, maar nu pakt de timing net zo uit dat ik in 2015 awesome nieuw werk ga vinden (heb ik besloten :+), een beter ritme ga hebben en meer ga sporten enzo :P e.e.a. is mogelijk ietwat met elkaar verbonden :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148213800
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Maria! Het gesprek waar je voor kerst wat van zou horen was dus niet op een baan uitgelopen? Wat jammer! Ik duim voor je dat je binnenkort een veel leukere baan vindt!

Ik heb het goede voornemen om ook wat liever voor mn lijf te zijn. Voldoende sporten, gezond eten, beetje een goed ritme aanhouden. Met een baan per 1 feb gaat het met dat ritme wel goedkomen, ik moet dan om 7.50 de deur uit en zal 's avonds dan vanzelf wel eerder in slaap gaan vallen. Gezond eten en voldoende sporten zijn wat lastiger, haha. Maar goed, wat discipline kweken is nooit verkeerd.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:22:14 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148213908
Ohja had ik niet gemeld! :D Nee dat bleef idd bij 1 gesprek :Y

Neeext :D

Lekker dat je per 1 feb begint, kun je nog even rustig aan doen en vast je ritme kweken misschien!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148213971
Jammer! Maar inderdaad, op naar de volgende, komt vast nog een veel leukere langs!

Klopt, zeker lekker. Kan ik inderdaad zelf al een beetje beginnen mn ritme te verschuiven. Daar komt t sporten ook meteen handig bij van pas, want als ik niks doe overdag ben ik 's avonds ook niet moe, maar als ik flink sport wel. Twee vliegen in één klap :)
  Vis een optie? donderdag 1 januari 2015 @ 14:09:17 #90
70532 loveli
N
pi_148215290
Tink, vandaag online 40 euro extra korting op jassen van Claudia Strater, sale is al 50%.

Geen echte goede voornemens hier, behalve normaal gezond doen (en tegelijk +/- 5 kg kwijtraken, 3 ervan heb ik recent gevonden, op de verkeerde plaatsen).
crap in = crap out
pi_148215760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy new yeaaar! En heuj Sigme, lang niet gelezen! Alles puik?

Ik ben normaal niet zo van de goeie voornemens, maar nu pakt de timing net zo uit dat ik in 2015 awesome nieuw werk ga vinden (heb ik besloten :+), een beter ritme ga hebben en meer ga sporten enzo :P e.e.a. is mogelijk ietwat met elkaar verbonden :+
Heej! Ja, alles prima hier. Niks veranderd, eigenlijk.
Wat is er met je werk? Baan kwijt of wil je 'm kwijt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148220020
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Jammer! Maar inderdaad, op naar de volgende, komt vast nog een veel leukere langs!

Klopt, zeker lekker. Kan ik inderdaad zelf al een beetje beginnen mn ritme te verschuiven. Daar komt t sporten ook meteen handig bij van pas, want als ik niks doe overdag ben ik 's avonds ook niet moe, maar als ik flink sport wel. Twee vliegen in één klap :)
Een ritme en discipline is zeker belangrijk, Ik ben er nu ook een beetje uit. Maar als ik werk ben ik snel weer terug. Ook qua eten, ik zorg tegenwoordig altijd voor een gezond tussendoortje in mijn broodtrommel. Heb dan geen honger en wordt ik minder snel verleid door andere dingen. Ik hoef dan ook geen boodschappen te doe voor de lunch, scheelt ook weer verleiding in de supermarkt. Je haalt dan toch vaak meer en anders dan je had gepland. ^O^
pi_148221200
Gelukkig nieuwjaar allemaal :*

Ik zie mooie goede voornemens voorbij komen.

Hier geen voornemens, maar doelen:

- gezondheid doorgaan op ingeslagen weg
- binnen mijn bedrijf About Face instrumenten ontwikkelen en opdrachten gaan aannemen
- een andere functie zoeken en vinden op het werk
- huis verkopen en huis kopen
- fijne leuke dingen doen met hubby ipv ons dingen ontzeggen omdat we te druk zijn/ aan het sparen zijn/ andere excuses


:P
  donderdag 1 januari 2015 @ 17:53:58 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148221465
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Heej! Ja, alles prima hier. Niks veranderd, eigenlijk.
Wat is er met je werk? Baan kwijt of wil je 'm kwijt?
Ik gooi er wel een PMetje tegenaan if you don't mind! :+

quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:45 schreef An24 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal :*

Ik zie mooie goede voornemens voorbij komen.

Hier geen voornemens, maar doelen:

- gezondheid doorgaan op ingeslagen weg
- binnen mijn bedrijf About Face instrumenten ontwikkelen en opdrachten gaan aannemen
- een andere functie zoeken en vinden op het werk
- huis verkopen en huis kopen
- fijne leuke dingen doen met hubby ipv ons dingen ontzeggen omdat we te druk zijn/ aan het sparen zijn/ andere excuses

:P
Mooie doelen! :Y Misschien is 'doelen' of 'plannen' idd wel beter dan 'voornemens' :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 1 januari 2015 @ 18:18:55 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148222184
Statistisch gezien wordt 2015 een jaar vol met begrafenissen maar wens jullie allemaal een gezond en fijn 2015
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148222357
De beste wensen iedereen!

[ Bericht 94% gewijzigd door V1z0R op 01-01-2015 18:30:34 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148222861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Statistisch gezien wordt 2015 een jaar vol met begrafenissen maar wens jullie allemaal een gezond en fijn 2015
Dat is dan weer een prettig vooruitzicht :{
Ik hoop dat wij er niet te veel mee te maken krijgen.
Uit welke statistieken komt dat eigenlijk?
pi_148223702
De beste wensen allemaal, en ik hoop dat ieders dromen werkelijkheid mogen worden :)

Ik heb wel een soort van goede voornemens. Het zijn een beetje dingen die ik graag wil gaan doen, zoals weer eens een verre reis maken maar ook meer in het moment leven. Gister al mee begonnen :+ beetje op aanraden van een vriendin.. Ze zei dat ik minder moest denken en daarna hebben we goed gesprek gehad over bepaalde keuzes enzo.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:25:34 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148223766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:48 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Dat is dan weer een prettig vooruitzicht :{
Ik hoop dat wij er niet te veel mee te maken krijgen.
Uit welke statistieken komt dat eigenlijk?
Hoi O+
Ja jij kent mij niet, ik ben een pessimist tot in de kist.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148224040
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:22 schreef the85mc het volgende:
De beste wensen allemaal, en ik hoop dat ieders dromen werkelijkheid mogen worden :)

Ik heb wel een soort van goede voornemens. Het zijn een beetje dingen die ik graag wil gaan doen, zoals weer eens een verre reis maken maar ook meer in het moment leven. Gister al mee begonnen :+ beetje op aanraden van een vriendin.. Ze zei dat ik minder moest denken en daarna hebben we goed gesprek gehad over bepaalde keuzes enzo.
Gefeliciteerd met je relatie!
Worry is a misuse of imagination
pi_148227423
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoi O+
Ja jij kent mij niet, ik ben een pessimist tot in de kist.
Waarom dan? Word je daar niet somber van dan?
pi_148227656
Ik ben een optimist. Momenteel niet helemaal in zijn doen, maar ik weet dat alles goed komt en dat het mijn jaar gaat worden. Dat stimuleert om er aan te werken en er weer zin in te krijgen.
pi_148230410
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je relatie!
Haha, bijna ;)
Het ging over een vriendin van haar waarmee ik had gedate. Ik vond haar toen heel leuk, maar zij hield toen de boot af.. Dat heeft me toen best wel pijn gedaan, maar life goes on, dus ik had haar uit mijn hoofd gezet. Als ik daarmee door zou gaan zou ik alleen mezelf maar meer pijn doen. En gister wilde ze me ineens out of the blue weer zoenen. Ik had dat totaal niet verwacht en ik had er ook niet zoveel zin in om weer dat gekut te krijgen. Maar ik heb me dus over laten halen door haar vriendin :+ Maar ik verwacht er nu verder helemaal niks van. En daar voel ik me prima bij :)
pi_148230532
Bij Mc de boot afhouden :N waar gaat het heen met de wereld!? ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148238435
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Bij Mc de boot afhouden :N waar gaat het heen met de wereld!? ;(
haha inderdaad :D
pi_148242077
Wat is het rustig hier.. Of heeft iedereen het goede voornemen om alleen nog maar offline te blijven ;)
pi_148242521
Sowieso wat minder in reeksen posten! En gewoon dingen doen. Heb m'n sportschoolabo geregeld, zondagmiddag introductie (verplicht) en daarna weer lekker spinnen, zwemmen, krachttraining. Zin in!

Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal! :*
Ja doei.
pi_148256759
Wat Mo zegt eigenlijk. Minder online, meer fun en lekker bezig. Vandaag ook maar een vastendag na in totaal 2 dagen met 3 appelbeignets, 4 oliebollen, drank, veel brood, chocomel met slagroom en ga zo maar door.

Dus vandaag geleefd op een smoothie banaan, jus, bessen en spinazie en op verse groenten-pompoensoep, geblenderd met creme fraiche.

En dan ook nog eens de kerstzooi opgeruimd, huishouden gedaan en bijna anderhalf uur yoga. *trots! *) O+

Dus ja, weinig fok! ;)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:35:11 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148258918
Ode aan mister Vriendje:

Na een snode aanval op mijn toch wel vrij prijzige tekentablet door een harig monster (lees: knaag-graag konijn in combinatie met belangrijk niet-standaard kabeltje), hield hij het hoofd koel en wist hij het te fixen na de hele boel open te schroeven en er een vervangende kabel aan te koppelen O+

Konijnenbeest toont (zoals verwacht) geen berouw.

Vriendje krijgt brownies.

O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148297582
Heeft ie maar weer goed gedaan, Maria! ^O^

Heb vandaag tijdens boodschappen doen maar voornemen voor 2015 gedaan; geen afhaal/bezorgen meer als avondeten. Natuurlijk scheelt het qua centen maar bedacht me ook dat ik dan meer eet dan waar ik zin aan heb omdat het anders zonde is.

Vanavond dus maar zelf kofte gemaakt. :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:27:38 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148301290
Goedzo V1

Ik mis jullie, heb het lang geprobeerd om het een beetje levend te houden maar helaas.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148303371
Zijn dan ook aardig wat dingen veranderd in de loop der jaren.

Waar het 4jr geleden nog een groot scala aan jongvolwassen vrouwen was met bijbehorende problemen heeft nu zo'n beetje iedereen het op de regel.
Gezinnetjes, carrières, goede bewegings- en eetpatronen...

Allemaal heel tof natuurlijk! O+

Sowieso, in het begin van de reeks toen alleen Billy en ik er waren was het alleen het updaten van je gewicht ten opzichte van je doel.

[ Bericht 21% gewijzigd door V1z0R op 04-01-2015 02:04:17 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 4 januari 2015 @ 01:35:48 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148306425
Ach, het kan ook rommelen als je alles op de rit hebt. Het is dan alleen niet meer zo handig om er ook over te posten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tinkepink op 04-01-2015 10:57:30 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148306614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso wat minder in reeksen posten! En gewoon dingen doen. Heb m'n sportschoolabo geregeld, zondagmiddag introductie (verplicht) en daarna weer lekker spinnen, zwemmen, krachttraining. Zin in!

Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal! :*
Veel plezier vanmiddag *) (doen ze ook een intake met een conditietest en dergelijke? altijd leuk om vooruitgang te zien)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148309670
Lief vriendje Maria O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148309765
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ode aan mister Vriendje:

Na een snode aanval op mijn toch wel vrij prijzige tekentablet door een harig monster (lees: knaag-graag konijn in combinatie met belangrijk niet-standaard kabeltje), hield hij het hoofd koel en wist hij het te fixen na de hele boel open te schroeven en er een vervangende kabel aan te koppelen O+

Konijnenbeest toont (zoals verwacht) geen berouw.

Vriendje krijgt brownies.

O+
_O_ _O_

Waren de brownies lekker? :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Waar het 4jr geleden nog een groot scala aan jongvolwassen vrouwen was
Hoe bedoel je? Was? }:|

Vaiz, goed voornemen! Wij bestellen ook vrijwel nooit meer tegenwoordig. Zelf koken ftw!
  Vis een optie? zondag 4 januari 2015 @ 11:22:20 #117
70532 loveli
N
pi_148310953
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Gezinnetjes, carrières, goede bewegings- en eetpatronen...
Mijn goede voornemens O+
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 4 januari 2015 @ 11:23:59 #118
70532 loveli
N
pi_148310984
Verder doe ik nu wat Probje vorige week deed, alleen niet met vergelijkbaar gewichtsverlies.
crap in = crap out
pi_148311342
Beterschap loveli!

Coco! Hoe gaat het nu verder?

Freudmans heeft ook goede voornemens, wil wat strakker worden. Afgesproken: een maand lang geen chips en varianten daarop, ook niet in het weekend. Dan merk je goed dat gewoontes er makkelijk insluipen.

Lijstje gisteren:

O: smoothie verse jus, banaan, blauwe bessen en spinazie
L: pompoensoep, speltbrood met boter en cervelaat
T: 3 havermout koekjes met pecans, thee met melk
B: 40 min yoga-core werk
D: speltwrap met guacamole, gemengde sla, rode ui, komkommer en maiskipje. Beetje chilisaus
T: olijven en crackers met brie ( freud nam enkel rauwe groenten met dipje :o _O_ ) en cola light

Vandaag:

O: smoothie verse jus, banaan en kersen
T: 2 havermout pecan koekjes en thee met melk
B: 40 min yoga
L: kipgehakt burgers met gemengde sla, aardappel wedges en groenten. Beetje mayo en ketchup
T: ik denk niets, want naar de sauna
D: waarschijnlijk een soepje met wat brood en een sapje
  zondag 4 januari 2015 @ 13:04:57 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148313852
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn goede voornemens O+
Alle vier overrated :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148314546
Hoi!
Ik was net pannekoekenbakken. Dat doe ik bijna nooit en blijkbaar ben ik er niet zo goed in. Het zijn meer een soort eierkoeken uit de pan geworden :+ Denk dat mijn beslag te dik was.
En nu na de vierde pannenkoek eierkoek ben ik ineens misselijk. Wel erg zoet allemaal.

Tot zover mijn spannende zondag :P
  zondag 4 januari 2015 @ 13:33:32 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148314879
Komt Freud ook meeposten, An? *O* :D

Cocoface, die komen denk ik vandaag, gisteren hadden we geen zin meer na laat avondeten :D

Best knap Mc :D Was het ook heel puffy luchtig of deed je te veel beslag in de pan?

Hier voor de tweede week op een rij op tijd op op zondag en naar de sportschule geweest :7 Nu uitbreiden en volhouden *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148316418
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt Freud ook meeposten, An? *O* :D

Cocoface, die komen denk ik vandaag, gisteren hadden we geen zin meer na laat avondeten :D

Best knap Mc :D Was het ook heel puffy luchtig of deed je te veel beslag in de pan?

Hier voor de tweede week op een rij op tijd op op zondag en naar de sportschule geweest :7 Nu uitbreiden en volhouden *O*
:D Neuh, denk het niet. Hij zit nog nauwelijks op fok!

En goede zaak dat sporten *O*
pi_148318761
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel plezier vanmiddag *) (doen ze ook een intake met een conditietest en dergelijke? altijd leuk om vooruitgang te zien)
Dankjewel! :D En geen idee, ik ga 't zien! Sowieso daarna lekker even een uurtje zwemmen.

Heb nu al sinds mei geen dag dat ik zonder rugpijn ben, ben nu bij de fysio en het gaat stukje bij beetje, soms met een terugval, beter, en 2015 wordt het jaar van het pijnvrij zijn... hoop ik... Begin er erg verdrietig en gefrustreerd van te worden ;(
Ja doei.
pi_148320509
Zo, bezig met m'n nieuwe sportschoolschema, aangemoedigd door 'Jantastic'. Daar heb ik vorig jaar ook aan meegedaan, en 't is echt tof.

3 maanden lang met specifieke sportdoelen werken.
Maand 1 bepaal je je aantal trainingen per week. Maand 2 bepaal je vooral, gebaseerd op dat aantal trainingen, hoe lang je langste training is of hoe ver je gaat rennen in je 'long run', en in maand 3 werk je toe naar een PR/bepaalde tijd in een wedstrijd ofzo.

3 relatief lichte/korte hardlooptrainingen per week (actief herstel is de fysio het mee eens), 1 keer zwemmen en 1 keer spinnen. Veel ochtendtrainingen pakken zodat ik daarna naar uni kan of naar m'n veldwerk. Bijvoorbeeld: op weg naar de snelweg naar de uni zit 'n sportschool waar ik mag sporten met 'n 25m bad. Dus nu ga ik elke dinsdag erg vroeg (6.30 :o ;() zwemmen, 45 minuten, zodat ik om half 8 op weg kan naar de universiteit waarbij ik daar dan hopelijk om 9 uur ben als de spits me goed gezind is.
Ja doei.
pi_148321159
Heb je voor de rug dan ook nog speciale oefeningen, Mo?
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O_ _O_

Waren de brownies lekker? :)

[..]

Hoe bedoel je? Was? }:|

Vaiz, goed voornemen! Wij bestellen ook vrijwel nooit meer tegenwoordig. Zelf koken ftw!
Je bent 30+ met 2 kinderen dus ben je officieel jongvolwassen af :P

^O^
M. is volgens mij ook best nog wel goed in de keuken of niet?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148321192
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Heb je voor de rug dan ook nog speciale oefeningen, Mo?

[..]

Je bent 30+ met 2 kinderen dus ben je officieel jongvolwassen af :P

^O^
M. is volgens mij ook best nog wel goed in de keuken of niet?
Ja, heb wat yoga-achtige oefeningen voor de rug van de fysio gekregen. Maar het is een langzaam proces omdat ik er veel te lang mee heb gewacht ;( :')
Ja doei.
  zondag 4 januari 2015 @ 16:36:35 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148321362
Vorig jaar had ik ook last van rug- en nekpijn. Na yoga, fysiotherapie, rugoefeningen, buikspieroefeningen en heel veel pijnstillers ben ik uiteindelijk bij een arts beland die 2 hele dikke naalden in mijn onderrug stak waarna ik een kwartiertje moest blijven liggen. SIndsdien tot mijn grote verbazing nergens meer last van gehad. Hij gaf wel aan dat ik moet stoppen met het eten van bewerkte suiker omdat mijn lichaam daar sterk op reageert. En daar heeft hij volgens mij wel gelijk in :')

En de laatste dag van de vakantie begin ik wat ziekig te worden }:| Had net zo veel zin om morgen weer aan de slag te gaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148348597
Cortisone?! Dacht dat ze daar altijd wel poosje mee wachten voor ze dat gebruiken?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148349731
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o Mini ook aan de mini's?!
Nee hoor! Eén Mini bij ons thuis (ik dus) is nog wel even genoeg...

Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 5 januari 2015 @ 11:53:47 #131
70532 loveli
N
pi_148350447
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef V1z0R het volgende:
Cortisone?! Dacht dat ze daar altijd wel poosje mee wachten voor ze dat gebruiken?
Acupunctuur?
crap in = crap out
pi_148362467
Ik ben nu ook wel benieuwd (en wanhopig :') ).

Check up gehad gisteren. Meteen lekker gezwommen. Vanavond een klein rondje hardlopen met Wolve en morgenochtend vroeg weer even relaxed 40-45 minuutjes zwemmen. Merk dat het zwemmen m'n rug wel goed gedaan heeft.

Gewogen en alles, dus ik weet nu mijn gewicht en ga elke twee weken gewogen worden. Geen weegschaal thuis, gewoon daar steeds dezelfde. Het viel me niet mee, maar ook niet compleet tegen. Het is te overzien en kan zeker rustigaan, met de spieropbouw van 't lopen en straks van de KT dat gewicht en vet% naar beneden krijgen. Challenge van de sportschool meegedaan, en als ik voor eind juni 5% van m'n gewicht kwijt ben krijg ik een maand gratis sporten. Nou, wie niet waagt, hè? :')
Ja doei.
pi_148368877
Heftig programma hoor Mo! Hoop dat het helpt!

Mijn lijstje:

O: speltbrood met boter en cervelaat, thee met melk
L: smoothie banaan, jus, blauwe bessen en spinazie
T: thee en zes celebrations/ chocolaatjes
D: courgette slierten/ pasta tomaatjes, pesto, olijfolie, basilicum en parmezaan. Met italiaanse bol
T: donkere chocolade, thee met melk
S: 75 min. Yoga
T: speltbrood met een gebakken ei
  maandag 5 januari 2015 @ 21:05:02 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148369298
Heu maar jij rent toch al superveel Mootje!

Hier meh. Net nijn in laten slapen, ze ging ineens heel slecht en dierendok kon ook niet precies zeggen waarom, maar kon niks meer aan gedaan worden ;( Wel 1 groot mysterie, volgens dierendok zou ze al even niks gegeten hebben maar haar voerbal was steeds (na regelmatig en ruimschoots vullen) leeg -O- Snap er niks van. Buh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148369389
Ach Maria ;( :* :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148369619
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu maar jij rent toch al superveel Mootje!

Hier meh. Net nijn in laten slapen, ze ging ineens heel slecht en dierendok kon ook niet precies zeggen waarom, maar kon niks meer aan gedaan worden ;( Wel 1 groot mysterie, volgens dierendok zou ze al even niks gegeten hebben maar haar voerbal was steeds (na regelmatig en ruimschoots vullen) leeg -O- Snap er niks van. Buh.
;( :*
pi_148369791
Lijst:
O: 200 gram magere kwark met cruesli
L: kaastosti speltbrood met mango chutney
D: sla met beetje olijfolie en witte wijnazijn, paprika, tomaatjes en stukje gebakken in bacon gerolde geitenkaas
T: appel

En een frustratie/verdrietig momentje. In spoiler want klaagzang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even bijgelezen, Maria wat kut! ;( Sterkte :*
En Mo, hopen dat je fysio oefeningen en het zwemmen helpen en je rug snel beter wordt!

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 05-01-2015 21:24:48 ]
  Vis een optie? maandag 5 januari 2015 @ 21:30:13 #138
70532 loveli
N
pi_148370300
Maria :*
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 januari 2015 @ 21:55:00 #139
70532 loveli
N
pi_148371621
Een mening uiten in de vorm van een oordeel... de snelste manier om iemand te kwetsen. Kun je je pa duidelijk maken dat je zijn steun kunt gebruiken ipv oordeel? En wat er niet in een week aan is gekomen, gaat er ook niet in een week af. Slechte gewoontes zijn er vaak de oorzaak van, als het je lukt om die te veranderen hou je blijvend resultaat. Die app helpt je nu blijkbaar om die nieuwe gewoontes te krijgen, als dat is gelukt hoef je er ook niet meer zo "overdreven" mee bezig te zijn.

Sterkte :*
crap in = crap out
pi_148371970
Dank je :).

Ik heb in een gesprek eerder deze week dat wel geprobeerd duidelijk te maken, maar dat is dus blijkbaar niet echt aangekomen, helaas. De app is voor mij inderdaad om inzichtelijk te krijgen waar hoeveel in zit en hoeveel ik kan eten op een dag en daarmee een stukje bewustwording. Ik kwam er achter dat ik meer binnen kreeg dan ik dacht (typisch geval 'waarom val ik nou niet af, ik eet helemaal niet veel' en er dan achter komen dat je eigenlijk toch best wat meer kcal binnen krijgt dan je denkt) en minder verbrand dan ik dacht, en ik hou het nu dus een tijdje bij zodat ik wat meer gevoel krijg voor wat goede hoeveelheden zijn, en als dat gevoel er is dan hoeft het inderdaad niet meer zo strak. De afgelopen twee weken heb ik ook nauwelijks wat ingevuld want mama kookte meestal, en toen ook halve kilo afgevallen, dus blijkbaar heb ik het in elk geval al meer door dan hiervoor en werkt het voor mij wel. De onaardige opmerkingen helpen dan weer niet, maar ik probeer dat maar zo snel mogelijk van me af te laten glijden, al is dat af en toe best lastig (en is het nu even de emmer die overloopt, zeg maar).
  maandag 5 januari 2015 @ 22:10:33 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148372433
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Acupunctuur?
ja. Maar dan met monsternaalden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:16:27 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148372739
Thankies :* Waren geen leuke laatste momenten voor de nijn ;( Brrr.

Stom Vlindert! Soms zijn mensen (ook ouders :')) niet zo subtiel helaas. En dan moet je het pikken want 'ze bedoelen het toch goed' :P Meer dan aangeven dat je het niet fijn vindt kun je idd niet doen - misschien vriendelijk doch duidelijk aangeven dat je het er dan liever niet over hebt met hem? Dan je zelf je eigen doelen stelt en hier op je eigen manier mee omgaat?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 januari 2015 @ 22:28:40 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148373412
Ach gosh maria. Dat is rot nieuws. Sterkte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148373517
Och Maria ;( :* sterkte!

En vlinder: ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je niet op oordelen zit te wachten. Steun en tips: ok, maar leg hem uit hoe jij het doet/wilt doen en dat hij daar maar mee heeft te leven en als niet dan mag hij z'n kritiek voor zich houden.

Rug/nek zijn een grote afwisseling van hel de laatste maanden. Veel stress ook, denk ik, deels onbewust door werk/studie. We komen er wel. Nu zit m'n nek weer vast. Of nou ja, echt op 't randje, een verkeerde beweging en 't is weer gedaan *O* joepie!

Hardlopen staat op een laag pitje op 't moment Maria. Net twee weken rust door de rug gehouden, en nu weer rustig 3 keer per week een korte afstand. Marathon in april moet ik laten schieten helaas. Gelukkig nog niet geboekt! :)

Lijstje maar eens, niet al te goed vind ik zelf. Had een lastig dagje met mezelf.

O: 250g Griekse yoghurt, banaan, lijnzaad en een klein beetje honing
L: 4 sneden multigranenbrood met paté en boter
T: beker melk
S: half uurtje hardlopen
D: Pasta met een lading gegrilde groenten (75g ongekookt gewogen volkoren)
T: 2 bekers melk

Re Acupunctuur, etc. Ik ga donderdag eens vragen wat nog andere opties zijn als dit niet snel verbetert met oefeningen en na rust actief herstel. Het begint m'n dagen te beheersen. Constant pijn, pijntjes, balen dat ik niet kan rennen/niet lang kan rennen/niet de loopjes kan doen die ik wil doen.... Ik word er zeer verdrietig van.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 januari 2015 @ 22:33:08 #145
70532 loveli
N
pi_148373657
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ja. Maar dan met monsternaalden.
Goed om een fix te hebben. Weet je ook wat bij jou de oorzaak is? Bij mij is het een combo van spanning die in m'n rug gaat zitten en buikslapen. Gelukkig slaap ik slecht op m'n zij en bij stress, maar goed, kennis, macht, dus in theorie kan ik het voorkomen. Mijn fix is fysio-/manuele therapie.
crap in = crap out
pi_148374194
Balen Mo, kan me voorstellen dat het vervelend is dat je vanalles wil doen maar dat door je rug niet kan.
Ik heb zelf ook regelmatig last van mn rug (gehad), deels door scoliose, deels door buikslapen en stress zoals loveli, en mijn fix is ook manuele therapie. Vandaag toevallig weer geweest en alles zit dan meteen zo veel lekkerder. In begin ging ik elke week, dat afgebouwd naar om de week / 1x per maand en nu kom ik alleen nog als ik weer gevoel heb dat het niet lekker zit, en het was nu alweer een maand of 7 geleden dat ik er de vorige keer was. Hopelijk vind jij ook iets wat voor jou helpt!

En thanks voor de adviezen Maria en Mo! Denk dat ik inderdaad de volgende keer bij dit onderwerp aangeef dat ik het op mijn eigen manier doe die voor mij werkt, en dat tips en steun welkom zijn, maar dat ik geen behoefte heb aan commentaar.

Gelukkig vindt mijn vriend me helemaal geen dik propje, verzekerde hij me net via whatsapp :).
pi_148382475
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu maar jij rent toch al superveel Mootje!

Hier meh. Net nijn in laten slapen, ze ging ineens heel slecht en dierendok kon ook niet precies zeggen waarom, maar kon niks meer aan gedaan worden ;( Wel 1 groot mysterie, volgens dierendok zou ze al even niks gegeten hebben maar haar voerbal was steeds (na regelmatig en ruimschoots vullen) leeg -O- Snap er niks van. Buh.
Nohhh ;(. Mijn nijn deed laatst ook alsof ie dood ging, toen was ik al compleet overstuur.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148382880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nohhh ;(. Mijn nijn deed laatst ook alsof ie dood ging, toen was ik al compleet overstuur.
:@ ik zie nu een nijn voor me die zo op z'n rug gaat liggen, expres, met de pootjes omhoog, en z'n ogen stijf dichtknijpt, en daarna als hij ziet dat je schrikt toch maar heel schuldig naar je toe huppelt om te zeggen 'sorry, garpje... ;( '

Fijn dat hij niet echt dood ging!
Ja doei.
pi_148382979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ ik zie nu een nijn voor me die zo op z'n rug gaat liggen, expres, met de pootjes omhoog, en z'n ogen stijf dichtknijpt, en daarna als hij ziet dat je schrikt toch maar heel schuldig naar je toe huppelt om te zeggen 'sorry, garpje... ;( '

Fijn dat hij niet echt dood ging!
Oh dat deed ie vroeger ook wel eens, beest heeft me vaak genoeg een hartverzakking bezorgd :'). Dit keer viel ie opeens continu om, grappig en zielig tegelijk, want ook eten lukte niet. 'Hmmm ik ga aan dit strootje trekken! ...' *plof* Dierenarts heeft hem gelukkig op kunnen lappen, ze vermoeden een oorontsteking, maar helemaal de oude zal hij nooit meer worden. Dus bij stress (lees: voer!!!) flikkert ie nog steeds om. Stom beest.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148383008
OCherm! ;( O+
Ja doei.
pi_148383099
Ik heb gezwommen vannacht vannochtend om half 7!! En het was al best 'druk' in het zwembad.
Wel fijn dat ik nog steeds, na jaren niet echt actief zwemmen nog steeds in de 'fast lane' hoor O+

En het was zo fijn! De wekker was even kut om 6 uur, maar was daarna vrij snel op gang, en het zwemmen ging heerlijk! Beter dan hardlopen 's ochtends.

Lijstje

O1: 2 kleine sneetjes multigraan met pate
S: 1,25km (50 baantjes) zwemmen in een half uurtje
O2: 2 boterhammen pate
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D: fajiiiiitaaaaaaaas met een beker melk erbij
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:33:15 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148383926
Awww Chico, maffe nijn :D

Nouja ik denk er maar niet al te veel aan, al is het naast me nu wel leeg :') Hok stond altijd naast mn poeter..!

Mo, waarom was je gestopt met zwemmen? Klinkt als iets wat je erin moet houden :D Stom dat het rennen / de rug niet zo wil momenteel hopelijk gauw beter :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Redactie Sport dinsdag 6 januari 2015 @ 11:36:55 #153
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_148384015
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gezwommen vannacht vannochtend om half 7!! En het was al best 'druk' in het zwembad.
Wel fijn dat ik nog steeds, na jaren niet echt actief zwemmen nog steeds in de 'fast lane' hoor O+

En het was zo fijn! De wekker was even kut om 6 uur, maar was daarna vrij snel op gang, en het zwemmen ging heerlijk! Beter dan hardlopen 's ochtends.

Lijstje

O1: 2 kleine sneetjes multigraan met pate
S: 1,25km (50 baantjes) zwemmen in een half uurtje
O2: 2 boterhammen pate
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D: fajiiiiitaaaaaaaas met een beker melk erbij
*komt even het topic in*

Ja fijn he :D :Y Ik las het een en ander op fb, maar tof hoor :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_148384237
Ik heb van mijn 4e tot mijn 19e alleen maar in het zwembad en in de zee gelegen. Maar toen ging ik studeren, verhuizen, etc. Nieuw leven, stoppen met de reddingsbrigade en zwemmen. En toen is het er nooit meer echt van gekomen.... Vlak voor emigreren weer even begonnen omdat ik een 1/8 triathlon wilde doen, maar toen gingen we ineens voor het event nog verhuizen, dus dat kwam er ook niet van.

Maar we hebben hier veel goede contacten met de triathlonclub in de buurt, dus ben geneigd om, als ik wat geld heb om een goede fiets te kopen, daar ook lid te worden en uit te breiden naar triathlons voor de afwisseling. ;)
Ja doei.
pi_148389261
Maria :*
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ja. Maar dan met monsternaalden.
Ah, wist niet dat je het ook had met grote naalden :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:54:34 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148389875
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Maria :*

[..]

Ah, wist niet dat je het ook had met grote naalden :+
Ik ook niet. Is volfens mij ook geen accupunctuur maar manuele therapue oid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 15:36:31 #157
70532 loveli
N
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:57:36 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148391813
Bah Maria... Knuf!

Vlinder, makkelijker gezegd hoor maar probeer het je niet teveel aan te trekken. Juist opmerkingen waar je niet wakker van zou liggen als het je niet boeide laat je links liggen.
Maar dit trek jij je wel erg aan, snap ik wel hoor.
Probeer inderdaad je doelen uit te leggen en dat hij je best mag steunen maar niet vooraf mag oordelen.

Mo, klote van je rug nog steeds. Wel goed dat je in beweging blijft!
Zit je nog steeds goed in je vel?

Naalden... vind ze enger als ik er iets creatiefs mee moet maken dan dat ze in mijn aderen gaan :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148393907
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook niet. Is volfens mij ook geen accupunctuur maar manuele therapue oid.
Ik denk dat je dry needling bedoelt?
pi_148394057
quote:
Dat dus :')

Krijg ik ook wel eens. Enorme spierpijn daarna, maar daarna gaat de spanning juist weg O+
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:36:32 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148399831
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat dus :')

Krijg ik ook wel eens. Enorme spierpijn daarna, maar daarna gaat de spanning juist weg O+
Wist niet dat het zo heette, maar ik vind het geweldig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148400304
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wist niet dat het zo heette, maar ik vind het geweldig.
Fijn!
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 20:34:28 #163
70532 loveli
N
pi_148402553
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 20:35:51 #164
70532 loveli
N
pi_148402627
RTL4 aan het kijken, dat huis :') :X :'(
crap in = crap out
pi_148402678
Laat ik, in het kader van het nieuwe jaar, maar weer eens proberen wat mee te posten. Met lijstjes enzo. In de hoop dat ik mijzelf wat stimuleer, dus ik doe het met wat getallen enzo, en het idee is dat dan de juiste getallen omhoog en naar beneden gaan.
Vandaag was een goede dag.

* sigme 65,8 kg
• 5:15 snel sportrondje: stang 35 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 5 (&10 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 2 x 10; plank 2 x 30 tellen
• 12:15 4 eieren, bak bonensalade, bak garnalen, bak appel & ricotta, 2 stukjes uitgebakken spek
• 18:00 pompoenpuree met boter, bloemkool, gehaktballetjes in ricottasaus; toe zelfgemaakte mascarpone met cacao & likeur
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148402723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
Foto? En zo'n Ikea zie je nog best makkelijk over hoofd, schijnt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148402799
Andere goede voornemens: iets gaan begrijpen van facebook. Is er ook een handleiding?
Al in de praktijk gebracht: overschakelen op compleet biologisch (en bij voorkeur biologisch dynamisch).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:46:05 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148403241
:* voor de dip, Li! Foto van jurkje?

Yay Sigme *O* Broodloos bestaan voor u? Handleiding uhmmm het wijst zichzelf veelal, maar FB zelf heeft ditte: https://www.facebook.com/help En anders vragen, ik en anderen willen vast helpen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148403339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
de fiets of de Ikea?
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:48:35 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148403392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
Ik ook (rokje dan) + vest + bloesje + trui. Blij.

En komt goed sigme, met facebook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148403419
FB is voor mij vooral een "ik leef nog en heb het naar mijn zin!" voor familie in Nederland en hardloopclubcommunicatiemiddel.
Ja doei.
pi_148403576
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
:* voor de dip, Li! Foto van jurkje?

Yay Sigme *O* Broodloos bestaan voor u? Handleiding uhmmm het wijst zichzelf veelal, maar FB zelf heeft ditte: https://www.facebook.com/help En anders vragen, ik en anderen willen vast helpen :+
Broodloos al heel lang. Maar die koekjes hè :N.
En ik vind h e l e m a a l niet dat facebook zichzelf wijst :'(. Ik zal eens wat neuzen in de help. En anders zoek ik wel een bejaardencursus, liefst in boekvorm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:52:08 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148403594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
FB is voor mij vooral een "ik leef nog en heb het naar mijn zin!" voor familie in Nederland en hardloopclubcommunicatiemiddel.
Voor mij is het een opdehoogteblijfkanaal en uitpoepkanaal voor blije plaatjes (al dan niet van eigen makelij) en soms artikelen ofzo :Y

Ieder gebruikt FB idd op zijn eigen manier, dus als het gaat om wat je zou moeten delen zijn er niet echt regels :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 20:54:34 #174
70532 loveli
N
pi_148403716
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Foto? En zo'n Ikea zie je nog best makkelijk over hoofd, schijnt.

Foto doet 'em niet veel recht.

Ben aan het house-/dogsitten, dus niet heel bekend meer in de regio. Met de auto raak ik de weg altijd kwijt, dus een uitdaging. Volgens de fietsrouteplanner kost het een teleurstellende 193 kcals om er te komen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 20:56:44 #175
70532 loveli
N
pi_148403805
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Broodloos al heel lang. Maar die koekjes hè :N.
En ik vind h e l e m a a l niet dat facebook zichzelf wijst :'(. Ik zal eens wat neuzen in de help. En anders zoek ik wel een bejaardencursus, liefst in boekvorm.
Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.

Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
crap in = crap out
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:00:23 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148404049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.

Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentje :+ Gebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148404298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentje :+ Gebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van :P
Me! :P Ik heb nu een yoga pagina en een An profiel ^O^
pi_148404323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.

Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
2 accounts heb ik al: een sigme-account en een "echt". Het sigme-account moet worden opgeheven. Bang voor vriendelijke collega's ben ik niet - ze kennen me })

Vooraleerst moet ik er eerst maar weer eens een nieuw tekstje op zien te krijgen. Een 'statusupdate' lijkt me daarvoor een rare methode. Een 'levengebeurtenis' lijkt er ook al niet voor bedoeld. Ik zal wel iets met een foto moeten, maar dan moet ik eerst m'n fotobewerking weer aan de praat maken.
Ik ben er ook nog niet echt achter hoe ik dingen van anderen zie :'). God ik ben zo dom :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:11:21 #179
70532 loveli
N
pi_148404642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentje :+ Gebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van :P
Geen dubbele vrienden, dat is juist het idee :+ De collega's krijgen sowieso weinig te zien :')
crap in = crap out
pi_148405158
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie ;).

Maar eigenlijk kwam ik langs om Maria een knuffel te geven. Arme nijn! -O- :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:23:08 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148405187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie ;).

Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:27:01 #182
70532 loveli
N
pi_148405376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.

Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden :')
crap in = crap out
pi_148405607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Ja, precies hetzelfde hier. Met 1 collega ben ik wat closer, maar zij heeft geen account. Als ze mij benaderen zal ik niet weigeren, maar ik hoef het zelf niet per se op te zoeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:31:56 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148405636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt.

Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden :')
Loopt wel los bij mij denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:32:28 #185
70532 loveli
N
pi_148405669
Collega geaccepteerd. Halve dag later vriendschapsverzoek van tante van collega.

:')
crap in = crap out
pi_148405706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.

Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden :')
Collega's staan op fb nooit bij suggesties. Onze werelden liggen blijkbaar nogal uiteen of ze vinden me gewoon oninteressant :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148408761
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef loveli het volgende:
Collega geaccepteerd. Halve dag later vriendschapsverzoek van tante van collega.

:')
the fuck?
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:45:50 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148409085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie ;).

Maar eigenlijk kwam ik langs om Maria een knuffel te geven. Arme nijn! -O- :*.
O+

Arme nijn dekt idd wel de lading -O- Dank oe! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Vooraleerst moet ik er eerst maar weer eens een nieuw tekstje op zien te krijgen. Een 'statusupdate' lijkt me daarvoor een rare methode. Een 'levengebeurtenis' lijkt er ook al niet voor bedoeld. Ik zal wel iets met een foto moeten, maar dan moet ik eerst m'n fotobewerking weer aan de praat maken.
Ik ben er ook nog niet echt achter hoe ik dingen van anderen zie :'). God ik ben zo dom :D.
Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you want :P
Levensgebeurtenissen zijn meer voor als je op een specifieke datum iets hebt gedaan wat de Kronieken van Sigme in mag, zoals trouwen, baby's krijgen, naar land X of Y reizen, etc :+ Ik gebruik het eigenlijk nooit.
Je moet niks met foto's :P Veelal zien mensen foto's wel sneller op timelines verschijnen dan alleen tekstjes. FB vindt het kennelijk relevant :+
Als je ingelogd bent en naar home gaat (gewoon fb.com dus, zonder jou specifieke profiel) zie je updates van je vrienden :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148409129
Ik heb ook vrijwel geen collega's op FB,maar een stuk of 5. De meesten op mijn werk hebben vrijwel geen collega's op FB, terwijl we onderling wel goede band hebben. Zo goed dat we af en toe met collega's ergens uit (eten) gaan, of soms ergens bij iemand blijven crashen.
En volgens mij is Linkedin gekoppeld aan de adreslijst gekoppeld van het mailadres waarmee je inlogt, want ik krijg voorstellen van mensen waar ik echt 10 jaar geleden eens een mailwisseling mee heb gehad. Niet zo veel scharrels :+ Want dat deed ik toen nog niet zo veel haha.

Gister weer eens intens gesport, en man wat heb ik een spierpijn vandaag. Lang niet zo heftig gevoeld. Dus nu maar even bakje kwark naar binnen schuiven.

[ Bericht 11% gewijzigd door the85mc op 06-01-2015 22:57:39 ]
pi_148413042
:D ik krijg vaak nog Mc als mensen die je kent op LinkedIn :')

FB zelf nooit echt serieus genomen, gewoon leuke plaatjes, films, muziekjes delen en die van anderen bekijken.
Heleboel luiaards en kleine panda's ook :+

Ook een half jaar zowat dingen gepost waar niemand op reageerde, stond privacy op alleen mijzelf wat ik niet door had...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148415530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Foto doet 'em niet veel recht.

Ben aan het house-/dogsitten, dus niet heel bekend meer in de regio. Met de auto raak ik de weg altijd kwijt, dus een uitdaging. Volgens de fietsrouteplanner kost het een teleurstellende 193 kcals om er te komen.
Leuk patroon!
Veel plezier met de fietstocht - je kan een omweg nemen. En dan zweedse balletjes eten om het verlies weer aan te zuiveren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148415534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Arme nijn dekt idd wel de lading -O- Dank oe! :*

[..]

Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you want :P
Levensgebeurtenissen zijn meer voor als je op een specifieke datum iets hebt gedaan wat de Kronieken van Sigme in mag, zoals trouwen, baby's krijgen, naar land X of Y reizen, etc :+ Ik gebruik het eigenlijk nooit.
Je moet niks met foto's :P Veelal zien mensen foto's wel sneller op timelines verschijnen dan alleen tekstjes. FB vindt het kennelijk relevant :+
Als je ingelogd bent en naar home gaat (gewoon fb.com dus, zonder jou specifieke profiel) zie je updates van je vrienden :Y
Oh ja, arme nijn & arme jij. Huisdieren doen zeer (op het laatst). :*

Thanx voor de tips. Van 't weekend maar eens even kijken of ik er iets van snap.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148421383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef V1z0R het volgende:
:D ik krijg vaak nog Mc als mensen die je kent op LinkedIn :')

FB zelf nooit echt serieus genomen, gewoon leuke plaatjes, films, muziekjes delen en die van anderen bekijken.
Heleboel luiaards en kleine panda's ook :+

Ook een half jaar zowat dingen gepost waar niemand op reageerde, stond privacy op alleen mijzelf wat ik niet door had...
Oh echt? Je kunt me gewoon toevoegen dan hoor :)

En FB, tsja, zoveel zet ik er niet op. Als ik er iets op zet zijn het vooral wat vakantiefoto's en het is handig om met mensen in contact te blijven..
  woensdag 7 januari 2015 @ 12:24:22 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148422075
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 06:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk patroon!
Veel plezier met de fietstocht - je kan een omweg nemen. En dan zweedse balletjes eten om het verlies weer aan te zuiveren.
Zeh balance, I approve :D

En merci! :* Kreeg net nog lief (ws. algemeen, maar soit :+) kaartje van de dierendok O+

Oh en OT, ik had me verslapen voor Body Pump en heb toch gehaast om, zoals verwacht, te laat aan te komen en dus maar te gaan fitnessen. Fitness vind ik nog steeds stom, maar heb het maar gedaan :+ Nu eet ik een broodje haring :9 Ook balans :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 7 januari 2015 @ 12:25:25 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148422100
Luiaard-wise vind ik deze nog steeds awesome :') :D

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148423181
Deze site al bekend hier? http://nutritiondata.self.com/ Veel informatie te vinden over voedingswaarden en zelfs hoe onstekingsbevorderend een bepaald voedingsmiddel is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148428937
Nog een knuffel voor Maria. :*
Wat goed dat je bent gaan fitnessen!

Ook OT: mijn BMI is bijna 30. Help! :o Hoog tijd om me hier weer eens te melden dus...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_148429727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef Phaidra het volgende:
Deze site al bekend hier? http://nutritiondata.self.com/ Veel informatie te vinden over voedingswaarden en zelfs hoe onstekingsbevorderend een bepaald voedingsmiddel is.
thnx!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148429747
Maria. bodypump boks! Vind je het leuk om te doen?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:28:56 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148434514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Skoap het volgende:
Maria. bodypump boks! Vind je het leuk om te doen?
Ik zou graag boksen maar ik was dus te laat :D Ik heb gefitnest vandaag, maar toen ik eerder body pump deed vond ik het best leuk :Y Veel leuker dan fitness en ik doe ook meer mn best omdat je een vast patroon moet afwerken op muziek enzo :D Dus ander keertje wel op tijd aan komen kakken is het devies :D

Thanks Mini! :* Wat is jouw plan? *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? woensdag 7 januari 2015 @ 19:47:36 #201
70532 loveli
N
pi_148440358
Heb ook wel weer behoefte aan bodypump, maar niet aan een sportschoolabbo.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 januari 2015 @ 20:25:18 #202
70532 loveli
N
pi_148442074
Update: Ikea niet gezocht vandaag, wel een jurk gevonden. Ook goed.
crap in = crap out
pi_148444239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef sigme het volgende:

• 5:15 snel sportrondje: stang 35 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 5 (&10 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 2 x 10; plank 2 x 30 tellen
• 12:15 4 eieren, bak bonensalade, bak garnalen, bak appel & ricotta, 2 stukjes uitgebakken spek
• 18:00 pompoenpuree met boter, bloemkool, gehaktballetjes in ricottasaus; toe zelfgemaakte mascarpone met cacao & likeur
Jaja, ik citeer mezelf. Dan kan ik het verloop bijhouden.

Vandaag was prima.
• 5:15 snel sportrondje: stang 40 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 10 (& 5 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 15 + 5; plank 40 tellen aansluitend 20 met knieen aan de grond.
• 9:00 4 eieren, bak bonensalade, bak garnalen
• 16:15 bak ricotta/appel/havermout
• 19:00 duvel
• 19:15 beetje romige aardappelpuree, doperwten, rookworst. Toe chocoladeroomtaartstukje

Morgen geen ochtendsport.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148445496
Goed bezig, Sigme. 40kg lunges is niet niks. Kun je dan je squats niet veel zwaarder doen, aangezien je die 40 kg ook met 1 been al omhoog krijgt?.
pi_148445596
Hier ook een pittig sportdagje. Eerst zelf een half uur yoga, daarna een uur en kwartier les geven. Benen en schouders branden nog steeds :')

Dat maakt mijn lijstje:

O: speltbrood met boter en cervelaat, speltbrood met boter en kaas, thee met melk
T: koffie met melk uit automaat ;( en vier dropjes
L: ham-kaas tosti met ketchup, cola light. En een smoothie jus, banaan, bessen en spinazie
T: groot handje pistachenootjes
S: uur en drie kwartier yoga
T: kokoswater
D: groenten-kippensoep

Lekker uitgebreid lijstje :9
pi_148445650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja, ik citeer mezelf. Dan kan ik het verloop bijhouden.

Vandaag was prima.
• 5:15 snel sportrondje: stang 40 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 10 (& 5 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 15 + 5; plank 40 tellen aansluitend 20 met knieen aan de grond.
• 9:00 4 eieren, bak bonensalade, bak garnalen
• 16:15 bak ricotta/appel/havermout
• 19:00 duvel
• 19:15 beetje romige aardappelpuree, doperwten, rookworst. Toe chocoladeroomtaartstukje

Morgen geen ochtendsport.
_O_
  Vis een optie? woensdag 7 januari 2015 @ 21:49:55 #207
70532 loveli
N
pi_148446023
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:43 schreef An24 het volgende:

[..]

_O_
Dat!
crap in = crap out
  woensdag 7 januari 2015 @ 22:45:58 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148449175
Lijstje
o. half bakje havermout (bah, smaakte niet)
t. 2 wortels
l. boterham pate, boterham filet americain, kale cracker
t. stukje taart
d. benzinepompgehaktbal + mandarijn :')
s. 1,5 uur yoga
t. muffin

't Is weer geweldig :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148456181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:40 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig, Sigme. 40kg lunges is niet niks. Kun je dan je squats niet veel zwaarder doen, aangezien je die 40 kg ook met 1 been al omhoog krijgt?.
Hmm, nee, dat denk ik niet eigenlijk. Iets zwaarder voor beide moet nog zonder veel problemen kunnen, want voor kerst zat ik op 42,5kg. Uiteindelijk zou ik naar 50 willen/moeten kunnen. Maar volgens mij kan ik squats niet noemenswaardig zwaarder dan lunges.

Overigens lijkt het heel wat, met zo'n opsomming, maar het is maar een kwartiertje en ik ben niet "insane".
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148457435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. half bakje havermout (bah, smaakte niet)
t. 2 wortels
l. boterham pate, boterham filet americain, kale cracker
t. stukje taart
d. benzinepompgehaktbal + mandarijn :')
s. 1,5 uur yoga
t. muffin

't Is weer geweldig :')
:D :P

Ik ga zelf maar weer 's zondags salades maken denk ik want ik kom de laatste tijd ook niet meer echt aan voldoende groente.
Daarnaast ook maar weer andere dingen voorbereiden want zo was ik gister nog rond 22u bezig in de keuken en dat hoeft van mij eigenlijk ook niet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148468539
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef loveli het volgende:
Update: Ikea niet gezocht vandaag, wel een jurk gevonden. Ook goed.
Foto?

Sigme, wow! Goed bezig :Y
  Vis een optie? donderdag 8 januari 2015 @ 15:08:08 #212
70532 loveli
N
pi_148468824
Nou ja, gewoon een praktische jurk.

Lang met spaghettibandjes en bezaaid met pailletten.
crap in = crap out
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:12:11 #213
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148468976
Ik heb een BMI van 26,2 momenteel, dan kan ik hier meedoen, toch?

Met mijn gewicht gaat het momenteel vrij problematisch en dat is niet door teveel eten dus ik moet het allemaal anders aan gaan pakken. Ik ben altijd wel wat 'stevig' geweest en kom erg snel aan. Misschien komt dat omdat ik in het verleden last van boulimia heb gehad. Ik heb periodes bizar weinig gegeten (tussen de 200 :') en 800 calorieën) en vroeger viel ik daar ook van af. Razendsnel. Maar weinig eten helpt allang niet meer om af te vallen, my body refuses. Een aantal jaar geleden - boulimiavrij - ben ik begonnen met 'normaal' eten, gezond en niet onder de duizend calorieën. Voor mij was dat toen gezond, maar nu denk ik: te weinig. Ik zat altijd tussen de 1000 en de 1300 calorieën. Ik moet overigens zeggen dat ik daar wel echt veel van kon eten.

Een paar maanden geleden was ik een week of twee totaal alleen en ik vond dat heerlijk. Ik heb toen alles qua eten losgelaten en at en dronk alles waar ik zin in had. Zes kilo erbij. Dat had ik verwacht, dus dat was prima. Het was er zo snel aangekomen dat het er ook weer snel af zou gaan, toch? Niet dus. Ik weeg nu 84 kilo en wat ik ook doe, ik kom er niet meer vanaf :'). Weinig eten helpt niet, tussen de 1000 en 1300 calorieën eten helpt niet, er is maar één ding wat maakt dat ik af en toe iets ben afgevallen en dat is... als ik een dag niet op mijn eten heb gelet en meer dan die 1300 calorieën heb gegeten. Ik moet dus meer eten. Absurd maar waar. Ik vind het wel lastig maar ik zie geen andere manier meer om af te vallen, ik ben al maanden bezig met die zes kilo en het gaat er maar niet af. Hoeveel ik precies ga eten moet ik nog even uitrekenen denk ik, en ik ga ook sporten. In sporten ben ik nooit zo bedreven geweest dus het zou kunnen dat als ik daar eens echt voor ga dat mijn lichaam een enorme boost geeft.

Ik ben 1 meter 79 en weeg nu 84,8 kilo. Mijn streefgewicht is tussen de 69 en 75 kilo.

Wat ik tot nu toe heb gegeten:

Ontbijt:

Een vegetarisch saucijzenbroodje (205 caloriën).
Een banaan (125 calorieën).
Een glas sojamelk (80 calorieën).

Lunch:

Meerzadenboterham met plakje 48+-kaas (195 calorieën).
Donut(!) (215 calorieën. Valt nog behoorlijk mee). Daar kon ik niet omheen voor mijn gevoel want ik geef Nederlandse les en kreeg deze van een lieve vrouw O+.

Zo, 820 tot nu toe dus, gaat best lekker. Vanavond nog even flink gezond eten.
  Vis een optie? donderdag 8 januari 2015 @ 15:46:09 #214
70532 loveli
N
pi_148470321
Welkom hier. Voor mensen die een eetstoornis hebben gehad, is dit misschien niet de beste plek om zonder begeleiding met voedsel bezig te zijn.

Heb je hulp gehad? Een eetstoornis is een van de moeilijkste problemen/verslavingen om mee om te gaan, want je kunt je probleem niet ontwijken, je moet elke dag meerdere keren eten. Een alcoholist kan de slijterij mijden, met voedsel is dat een ander verhaal. Meepraten is gezellig, maar waarschijnlijk is het verstandiger de hulp van een pro in te roepen dan zelf aan de slag te gaan.

(standaard praatje voor iedereen die met een eetprobleem te maken heeft/had)
crap in = crap out
pi_148473963
Nou, ik mag ook bij de naaldenclub.

Auwie! En vreemd! Volgende week twee vervolgsessies. Hij kwam er helemaal zelf mee, of ik daar voor open stond. Nou, ik sta overal voor open.

Komende twee weken alleen zwemmen en oefeningen, niets anders..... :o

*past voeding aan*
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:19:01 #216
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148476153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef loveli het volgende:
Welkom hier. Voor mensen die een eetstoornis hebben gehad, is dit misschien niet de beste plek om zonder begeleiding met voedsel bezig te zijn.

Heb je hulp gehad? Een eetstoornis is een van de moeilijkste problemen/verslavingen om mee om te gaan, want je kunt je probleem niet ontwijken, je moet elke dag meerdere keren eten. Een alcoholist kan de slijterij mijden, met voedsel is dat een ander verhaal. Meepraten is gezellig, maar waarschijnlijk is het verstandiger de hulp van een pro in te roepen dan zelf aan de slag te gaan.

(standaard praatje voor iedereen die met een eetprobleem te maken heeft/had)
Dank je wel! Ik heb geen eetstoornis meer. Ik moet alleen mijn weg nog even vinden in een normaal eetpatroon, maar dat is niet ernstig. Ik ben al een jaar of twee vrij van de echte eetstoornis. Ik heb ook meer 'schijt' aan de druk die op vrouwen ligt gekregen nu ik wat ouder ben, dat heeft er ook mee te maken denk ik. Ik vind het nu niet meer zo'n ramp om wat steviger te zijn terwijl dat vroeger een grote bron van schaamte was. Wel grappig dat ik nu méér moet eten omdat mijn lichaam anders gewoon niet meer af wil vallen :D.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:27:53 #217
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148476429
Net een half blik Chinese tomatensoep gegeten, 240 calorieën. Later op de avond in de planning: de andere helft, peren, paranoten en wat magere kwark met lijnzaad (gewoon wat verdeeld over de avond). Al met al zit ik dan tegen de 1500 aan. Ik ben echt benieuwd wat dit met mijn lijf gaat doen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:35:49 #218
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148476693
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Lijst:
O: 200 gram magere kwark met cruesli
L: kaastosti speltbrood met mango chutney
D: sla met beetje olijfolie en witte wijnazijn, paprika, tomaatjes en stukje gebakken in bacon gerolde geitenkaas
T: appel

En een frustratie/verdrietig momentje. In spoiler want klaagzang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even bijgelezen, Maria wat kut! ;( Sterkte :*
En Mo, hopen dat je fysio oefeningen en het zwemmen helpen en je rug snel beter wordt!
Oeh, hier moet ik even op ingaan. Ik heb zoiets ook eens meegemaakt met mijn vader. Ik had toen jaren een eetstoornis gehad maar het lukte me daarna niet meer om te compenseren waardoor ik snel veel aankwam. Mijn vader zat toen een keer naar me te staren en zei toen: "... ziet er goed uit," tegen mijn moeder. Eerst dacht ik 'goed' als in mooi of zo, maar toen drong het tot me door. 'Goed' als in 'best', als er 'best uitzien'. 'Flink.' Ik zei: "huh?" en hij zei toen: "Ja, die benen." :{. Die kwam heel hard aan bij mij, was ook de eerste keer dat iemand überhaupt iets over mijn lijf zei als in 'dik' :').
pi_148480292
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dank je wel! Ik heb geen eetstoornis meer. Ik moet alleen mijn weg nog even vinden in een normaal eetpatroon, maar dat is niet ernstig. Ik ben al een jaar of twee vrij van de echte eetstoornis. Ik heb ook meer 'schijt' aan de druk die op vrouwen ligt gekregen nu ik wat ouder ben, dat heeft er ook mee te maken denk ik. Ik vind het nu niet meer zo'n ramp om wat steviger te zijn terwijl dat vroeger een grote bron van schaamte was. Wel grappig dat ik nu méér moet eten omdat mijn lichaam anders gewoon niet meer af wil vallen :D.
Welkom! Zelf ben ik het eens met loveli. Ik heb zelf in de psychiatrie gewerkt. Daardoor ben ik van mening geraakt dat het mogelijk is dat je van de symptomen van een eetstoornis af kunt zijn, maar dat de persoonlijkheid wel altijd iets kwetsbaars houdt. En dat hebben we hier ook zien gebeuren. Daarom is het hier zo'n lastige kwestie.

Op de inhoud: ik zie een vegetarisch sausijzenbroodje, een donut, chinese soep. Allemaal bewerkt voedsel. Heb je al geprobeerd om voornamelijk onbewerkt voedsel te eten? Dus in de basis groenten en fruit, aangevuld met proteinen en vetten. Er zijn nog wel eens mensen die gewicht vast houden door bewerkt voedsel te eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 08-01-2015 20:19:25 ]
pi_148480524
Mijn lijstje: vastendag :+

O: een gekookt ei, een halve banaan en thee met melk
T: koffie, thee en water
D: kipgehakt met marsalakruiden, haricots verts, broccoli en een saus van griekse yoghurt, munt, knoflook en rode peper

Ik wilde nog yoga doen, maar ik had een nieuwjaarsborrel op het werk die veel te gezellig was O+ Lekker handig ook op vastendag...al die lekkere hapjes aan me voorbij laten gaan. Wel twee glazen cola light genomen, wilde toch soort van meedoen :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:23:39 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148485724
Welkom Grunge! Zoals ik het zou lezen zei je paps dat je benen er goed uit zagen en ik kan er weinig anders van maken (goed --> best --> flink? Hoe!), maar wellicht mis ik een stukje context en ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal communiceert :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef An24 het volgende:
Mijn lijstje: vastendag :+

O: een gekookt ei, een halve banaan en thee met melk
T: koffie, thee en water
D: kipgehakt met marsalakruiden, haricots verts, broccoli en een saus van griekse yoghurt, munt, knoflook en rode peper

Ik wilde nog yoga doen, maar ik had een nieuwjaarsborrel op het werk die veel te gezellig was O+ Lekker handig ook op vastendag...al die lekkere hapjes aan me voorbij laten gaan. Wel twee glazen cola light genomen, wilde toch soort van meedoen :')
Haha meedoen kan ook met cola light of sapjes idd :D Ik heb bij een champagneronde op werk ook meestal een champagneglaasje gevuld met sap of Jip & Janneke champagne :+

Hier een mwaaah dagje:

O: twee sneetjes brood met pain d'Ardenne oids
L: chai latte met hard broodje kaas/ham/rucola
T: warme choco met slagroom :+
D: vier harde minibroodjes om op tijd te zijn voor:
S: Body combat! :P Voelde mn spiertjes nog van de fitness, dus dat was aanpoten :+
T: smoothie van frambozen, spinazie, sojamelk en wat zaadjesgedoetjes

Work in progress, bright side: gesport *O*

Voelen jullie je trouwens ook vaak extra bloaty NA het sporten? :o Ik hoop altijd dat me een soort-van Wonderwoman voel ofzo na afloop, maar ik voel me meer een gestresst hangbuikzwijntje :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148487491
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 05:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm, nee, dat denk ik niet eigenlijk. Iets zwaarder voor beide moet nog zonder veel problemen kunnen, want voor kerst zat ik op 42,5kg. Uiteindelijk zou ik naar 50 willen/moeten kunnen. Maar volgens mij kan ik squats niet noemenswaardig zwaarder dan lunges.

Overigens lijkt het heel wat, met zo'n opsomming, maar het is maar een kwartiertje en ik ben niet "insane".
Dat is apart, waar zit je beperking in met squats? Als ik Glutes train per been doe ik ongeveer de helft van wat ik met legpress met beide doe. Nu gaat dat glutes apparaat ook niet zwaarder, maar ok. Ik zit daar ook wel aardig op mn max te trainen denk ik.
Ik merkte vandaag andere beperking: ik train mijn biceps bijna nooit apart, want ik wil niet per se zo'n opgepompte look krijgen. Maar als ik nu benchpress met losse halters, kan ik ze nog maar net van de grond op mn borst krijgen.. :+

En haha mariatje :) Ik voel me niet bloaty, ik heb het altijd megawarm na trainen en heb dan echt Honger. Dus net nog even omelet van twee eieren en restje kip en wokgroenten gemaakt. En heb nog steeds flinke trek..
pi_148488416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Grunge! Zoals ik het zou lezen zei je paps dat je benen er goed uit zagen en ik kan er weinig anders van maken (goed --> best --> flink? Hoe!), maar wellicht mis ik een stukje context en ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal communiceert :Y

[..]

Haha meedoen kan ook met cola light of sapjes idd :D Ik heb bij een champagneronde op werk ook meestal een champagneglaasje gevuld met sap of Jip & Janneke champagne :+

Hier een mwaaah dagje:

O: twee sneetjes brood met pain d'Ardenne oids
L: chai latte met hard broodje kaas/ham/rucola
T: warme choco met slagroom :+
D: vier harde minibroodjes om op tijd te zijn voor:
S: Body combat! :P Voelde mn spiertjes nog van de fitness, dus dat was aanpoten :+
T: smoothie van frambozen, spinazie, sojamelk en wat zaadjesgedoetjes

Work in progress, bright side: gesport *O*

Voelen jullie je trouwens ook vaak extra bloaty NA het sporten? :o Ik hoop altijd dat me een soort-van Wonderwoman voel ofzo na afloop, maar ik voel me meer een gestresst hangbuikzwijntje :')
J&J champagne nooit geprobeerd.

Wel een lekker lijstje Maria! Misschien hebben juist deze ingredienten dat effect na het sporten? Ik herken dat wel als ik ook veel brood op heb. Maar sowieso heb ik dat snel, ook zonder sport :') en hoeveel vocht heb je op?
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:55:16 #224
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148489714
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Welkom! Zelf ben ik het eens met loveli. Ik heb zelf in de psychiatrie gewerkt. Daardoor ben ik van mening geraakt dat het mogelijk is dat je van de symptomen van een eetstoornis af kunt zijn, maar dat de persoonlijkheid wel altijd iets kwetsbaars houdt. En dat hebben we hier ook zien gebeuren. Daarom is het hier zo'n lastige kwestie.

Op de inhoud: ik zie een vegetarisch sausijzenbroodje, een donut, chinese soep. Allemaal bewerkt voedsel. Heb je al geprobeerd om voornamelijk onbewerkt voedsel te eten? Dus in de basis groenten en fruit, aangevuld met proteinen en vetten. Er zijn nog wel eens mensen die gewicht vast houden door bewerkt voedsel te eten.
Dank je! Dat zal ook wel, hoor. Ik kan het dagen loslaten maar ben soms nog wel wat obsessief met het weegschaaltje bijvoorbeeld. Maar zoals vroeger zal het nooit meer worden, ik kan er niet bij dat ik de enige dag alleen een boterham met halvajam (want stel je voor, gewone jam _O-) en een glaasje Chocomel Light(!) nuttigde. En alles wat daar nog bij kwam. Ik heb er zoveel mee verloren, ook qua geld trouwens want het leverde ook wel het één en ander aan schade op. Maar ik heb wel gemerkt dat toen ik ouder werd het heel anders werd. Zoals gezegd ben ik er al een jaar of twee, misschien drie af. Maar goed, ik zal ervoor waken natuurlijk.

Dank je voor de tip, dat wist ik niet. Ik wil daar wel graag naartoe ja, naar voornamelijk onbewerkt voedsel. Ik ben echt nog heel erg aan het zoeken wat dat betreft, ook omdat ik vegetariër ben. Koolhydraten eet ik van nature ook weinig (puur omdat ik niet van gekookte aardappels houd en van boterhammen ook niet heel erg) dus daar valt ook geen vet op te verliezen. Ik heb eigenlijk nooit echt gezond gegeten dus dat ga ik nu langzaamaan opbouwen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:55:57 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148489749
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef the85mc het volgende:

En haha mariatje :) Ik voel me niet bloaty, ik heb het altijd megawarm na trainen en heb dan echt Honger. Dus net nog even omelet van twee eieren en restje kip en wokgroenten gemaakt. En heb nog steeds flinke trek..
Lichamen zijn maf :D ik heb juist altijd giga dorst. Wel goeie eiwitjes-maaltijd zo te lezen :+ Heb je verder gedurende de dag dan weinig op of maakt dat niet uit?

quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef An24 het volgende:

[..]

J&J champagne nooit geprobeerd.

Wel een lekker lijstje Maria! Misschien hebben juist deze ingredienten dat effect na het sporten? Ik herken dat wel als ik ook veel brood op heb. Maar sowieso heb ik dat snel, ook zonder sport :') en hoeveel vocht heb je op?
Het is net appelsap met prik :+ Niet om over naar huis te schrijven maar als men je heul graag bubbels wil voeren is het wel een uitkomst :P

En ja, dacht ik ook! Maar heb het gek genoeg ook in de ochtend en dan eet ik voor het sporten nagenoeg niks. Achja ik heb gewoon een dubieus pensje :+

Vocht is wel altijd een dingetje bij mij idd, ik ben niet snel dorstig (behalve na het sporten :P) en drink gedurende de dag dus meestal niet heel veel.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:56:40 #226
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148489785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Grunge! Zoals ik het zou lezen zei je paps dat je benen er goed uit zagen en ik kan er weinig anders van maken (goed --> best --> flink? Hoe!), maar wellicht mis ik een stukje context en ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal communiceert :Y

[..]

Haha meedoen kan ook met cola light of sapjes idd :D Ik heb bij een champagneronde op werk ook meestal een champagneglaasje gevuld met sap of Jip & Janneke champagne :+

Hier een mwaaah dagje:

O: twee sneetjes brood met pain d'Ardenne oids
L: chai latte met hard broodje kaas/ham/rucola
T: warme choco met slagroom :+
D: vier harde minibroodjes om op tijd te zijn voor:
S: Body combat! :P Voelde mn spiertjes nog van de fitness, dus dat was aanpoten :+
T: smoothie van frambozen, spinazie, sojamelk en wat zaadjesgedoetjes

Work in progress, bright side: gesport *O*

Voelen jullie je trouwens ook vaak extra bloaty NA het sporten? :o Ik hoop altijd dat me een soort-van Wonderwoman voel ofzo na afloop, maar ik voel me meer een gestresst hangbuikzwijntje :')
Dank je wel! Nee, hij bedoelde het echt zo. Hij maakte er zelfs nog een gebaar bij geloof ik. Hij is gewoon niet zo tactisch wat dat betreft :D.
  Vis een optie? vrijdag 9 januari 2015 @ 00:16:33 #227
70532 loveli
N
pi_148490503
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Grunge. het volgende:
halvajam (want stel je voor, gewone jam _O-)
Dat is nou een van de weinige light-artikelen die ik nuttig vind t.o.v. het niet-light product :+
crap in = crap out
pi_148493527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is apart, waar zit je beperking in met squats? Als ik Glutes train per been doe ik ongeveer de helft van wat ik met legpress met beide doe. Nu gaat dat glutes apparaat ook niet zwaarder, maar ok. Ik zit daar ook wel aardig op mn max te trainen denk ik.
Ik merkte vandaag andere beperking: ik train mijn biceps bijna nooit apart, want ik wil niet per se zo'n opgepompte look krijgen. Maar als ik nu benchpress met losse halters, kan ik ze nog maar net van de grond op mn borst krijgen.. :+

En haha mariatje :) Ik voel me niet bloaty, ik heb het altijd megawarm na trainen en heb dan echt Honger. Dus net nog even omelet van twee eieren en restje kip en wokgroenten gemaakt. En heb nog steeds flinke trek..
Glutes-per-been lijkt me toch wat anders dan lunges? Bij lunges heb ik gewoon twee benen tot m'n beschikking, en die gebruik ik ook beide om dat gewicht omhoog te krijgen.

Ik heb het na trainen ook vooral warm. Het is nu zo fris dat ik m 'n broek en shirt aanhoud, maar als het buiten iets warmer is ben ik meestal halverwege de sessie ontkleed :D.
Ik krijg er dan weer absoluut geen honger van - als ik train eet ik minder vanwege gebrek aan eetlust.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148493534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja, ik citeer mezelf. Dan kan ik het verloop bijhouden.

Vandaag was prima.
• 5:15 snel sportrondje: stang 40 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 10 (& 5 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 15 + 5; plank 40 tellen aansluitend 20 met knieen aan de grond.
• 9:00 4 eieren, bak bonensalade, bak garnalen
• 16:15 bak ricotta/appel/havermout
• 19:00 duvel
• 19:15 beetje romige aardappelpuree, doperwten, rookworst. Toe chocoladeroomtaartstukje

Morgen geen ochtendsport.
Gister geen sport, eten was netjes.
• 9:00 twee stukken kaas, 2 mandarijn, appel
• 12:15 4 eieren, bak bonensalade, bak ricotta/appel/havermout
• 18:00 sperziebonen, beetje champignons & spekjes, pindasaus. Toe: zelfgemaakte mascarpone met likeur

Ik merk dat ik in de lijstjes makkelijk vergeet m'n fruit te melden. Blijkbaar 'tel' ik dat niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148520241
Lekker toetje sigme! Ook maar weer eens doen.

Mijn lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas. Twee beschuit met boter en suiker, thee met melk
T: een koekje met chocolade, thee
L: een italiaanse bol met kipfilet, komkommer, pijnboompitjes sla en honing mosterd dressing. Nog eens twee beschuit met boter en suiker, thee met melk
B: uurtje huishouden
S: 75 min yoga
D: gemengde sla met pijnboompitjes, komkommer, parmezaanse kaas, olie en balsamico. Een frittata van 2 eieren met courgette, ui, chorizo, champignons. Een ranja
T: pepadews en cola light

Een flinke lijst voor mijn doen, maar veel bewogen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:17:35 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148521042
An, speltbollen zijn in de aanbieding bij de Aldi, met speltmeel.
Had het gekocht maar ... nou ja ok ik ben te zuinig om het weg te gooien, flinke plak roomboter en veel kaas dan is het wel te doen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148521256
;( ik moet eigenlijk poepen maar ik durf niet.
Ben gister uitgeschoten met het maken van pittige saus en de burrito's had ik al gevuld met sambalkip en pepers. Tijdens het eten was het lekker want grote burrito's maar nu.... :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef An24 het volgende:
Lekker toetje sigme! Ook maar weer eens doen.

Mijn lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas. Twee beschuit met boter en suiker, thee met melk
T: een koekje met chocolade, thee
L: een italiaanse bol met kipfilet, komkommer, pijnboompitjes sla en honing mosterd dressing. Nog eens twee beschuit met boter en suiker, thee met melk
B: uurtje huishouden
S: 75 min yoga
D: gemengde sla met pijnboompitjes, komkommer, parmezaanse kaas, olie en balsamico. Een frittata van 2 eieren met courgette, ui, chorizo, champignons. Een ranja
T: pepadews en cola light

Een flinke lijst voor mijn doen, maar veel bewogen.
Ik vind die 2 beschuit met suiker zo apart, dat klinkt totaal niet als iets dat ik jou zie eten :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148522890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef V1z0R het volgende:
;( ik moet eigenlijk poepen maar ik durf niet.
Ben gister uitgeschoten met het maken van pittige saus en de burrito's had ik al gevuld met sambalkip en pepers. Tijdens het eten was het lekker want grote burrito's maar nu.... :')

[..]

Ik vind die 2 beschuit met suiker zo apart, dat klinkt totaal niet als iets dat ik jou zie eten :o
Ja heel soms heb ik een aanval. Dan moet ik ineens een dagje suiker/ carbs eten :+

En sterkte met poepen :%

Haha, klinkt niet goed Uniek, laat maar zitten dan :') ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:18:59 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148523385
Hou niet van spelt, probeer eens voor 99 cent? :D

V1, mietje ! Schijten zal je

En nu welterusten. X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 9 januari 2015 @ 21:23:05 #235
70532 loveli
N
pi_148523573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja heel soms heb ik een aanval. Dan moet ik ineens een dagje suiker/ carbs eten :+
En dan eet je maar 2 beschuitjes ;)
crap in = crap out
pi_148523749
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan eet je maar 2 beschuitjes ;)
4! :P
pi_148523779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou niet van spelt, probeer eens voor 99 cent? :D

V1, mietje ! Schijten zal je

En nu welterusten. X
Ik bak het liever zelf :@ En ik kom ook nooit in de Aldi :@
pi_148524538
Aldi heeft best goede dingen hoor.
Gewoon de rustige momenten uitkiezen want vaak lange rijen voor de kassa.

Sinds de C1000 een AH is haal ik daar m'n kwark maar kwaliteit van groente en zo zijn ook gewoon prima. Nu de noedelsoep met biefstuk een favoriet bij me is geworden haal ik daar de biefstuk, misschien bevroren maar mooie blokjes en lekker goedkoop. Goede Hollandse garnalen voor weinig, wilde zalm...
Wil nog wel uitzoeken wat zij doen met ongezouten cashews.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou niet van spelt, probeer eens voor 99 cent? :D

V1, mietje ! Schijten zal je

En nu welterusten. X
Moest ook wel, tintelt nu dan ook best :D

Trusten :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148524622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef V1z0R het volgende:
Aldi heeft best goede dingen hoor.
Gewoon de rustige momenten uitkiezen want vaak lange rijen voor de kassa.

Sinds de C1000 een AH is haal ik daar m'n kwark maar kwaliteit van groente en zo zijn ook gewoon prima. Nu de noedelsoep met biefstuk een favoriet bij me is geworden haal ik daar de biefstuk, misschien bevroren maar mooie blokjes en lekker goedkoop. Goede Hollandse garnalen voor weinig, wilde zalm...
Wil nog wel uitzoeken wat zij doen met ongezouten cashews.

[..]

Moest ook wel, tintelt nu dan ook best :D

Trusten :*
Er zit hier gewoon geen Aldi in de buurt :D en vers spul halen we meestal op de markt. Verder wel AH indd.
pi_148525969
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Er zit hier gewoon geen Aldi in de buurt :D en vers spul halen we meestal op de markt. Verder wel AH indd.
Met z'n tweeën zijn scheelt ook.
Goedkope dingen van de markt bleken voor mij alleen niet altijd zo voordelig te zijn al is het per gewicht goedkoper.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 9 januari 2015 @ 23:52:39 #241
70532 loveli
N
pi_148529677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met z'n tweeën zijn scheelt ook.
Goedkope dingen van de markt bleken voor mij alleen niet altijd zo voordelig te zijn al is het per gewicht goedkoper.
Plannen, voorbereiden, invriezen :Y

/utopia
crap in = crap out
pi_148532302
Ja joh gewoon meer eten, alles is goedkoper per kg :P

Heb net wat biertjes gedaan met oude vriend. Was mooi :)
Meestal vertel ik vrienden niet over mijn escapades, of alleen oppervlakkig. Nu heb ik wel verteld over mijn verschillende scharrels en hoe ik me erbij voel. En het heeft zeker dingen duidelijker gemaakt. Ik zal toch keuzes moeten maken en dan is een klankbord wel fijn :) Ik geloof dat ik er wel uit ben..
pi_148533024
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148533703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 05:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Gister geen sport, eten was netjes.
• 9:00 twee stukken kaas, 2 mandarijn, appel
• 12:15 4 eieren, bak bonensalade, bak ricotta/appel/havermout
• 18:00 sperziebonen, beetje champignons & spekjes, pindasaus. Toe: zelfgemaakte mascarpone met likeur

Ik merk dat ik in de lijstjes makkelijk vergeet m'n fruit te melden. Blijkbaar 'tel' ik dat niet.
Gister was een zeer matige dag.
• 5:00 snel sportrondje: stang 40 kg -> squats & lunges elk 2 x 5, op tenen staan 20x;
opdrukken 15 + 5 (& 10 op de knieën); optrekken boven & onderhands elk 5 x; dips 4x5; plank 30 tellen aansluitend 30 met knieen aan de grond.
• 6:00 half pak rijstwafels met boter
• 8-13 10 koekjes, 2 repen kaas
• 13:30 4 eieren, zeewierrolletjes
• 16:00 chocoladereep, half pak rijstwafels met boter, rijst met boter & sambal, bak bonensalade, bak ricotta met appel
• 18:30 spruitjes, aardappeltje, wat saus. Toe zelfgemaakt mascarpone met likeur

Kijk, dát is een koolhydraatdag. Het enige goede was het sporten :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 10 januari 2015 @ 05:10:38 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148533818
Boh Sigme waar je zin in hebt :D

Een tintelende anus van V1.. okee, fijn wakker worden :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148534366
Goedemorgen!
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij train je best zwaar voor een vrouw of niet sigme?

Door mijn gevreet en training word ik niet echt lichter, was net weer 90 kg. Ik weet wel waar het aan ligt :+ Maar ik word langzaam wel wat sterker. MIjn volledige rondje in de sportschool ziet er nu zo uit, dit doe ik om de 2 of 3 dagen:
Bankdrukken 2x28 kg
Inclined press 2 x 24
Flies 2 x 12
Overhead press 2x20
Latpull down brede grip 2x37kg
Row 2x45kg
back extension lichaamsgewicht + 20 kg losse halter
Legpress 1e set 150kg, 2e 180, 3e set 212,5 max van apparaat
Glutes 2x 102,5 max van apparaat
Leg extension, ik dacht iets van 140 kg, ook max van apparaat
Leg curl 'maar' 60 kg, door kijkoperatie is linkerbeen minder sterk. Probeer beide benen gelijk te trainen.
Dips: 3 sets van 10
Sit ups 3 sets van 20
Nog een soort triceps training, met bar over je hoofd gewicht weg duwen. Weet niet hoe dat heet. Ik train daarmee vooral tricpes, buikspieren en billen een beetje merk ik.
Nog schouderoefening, armen vrijwel gestrekt en dan naar de zijkant omhoog, lijkt een soort flies. Doe ik met 8kg halters, Meestal ben ik zo leeg dat meer echt niet wil
Biceps train ik normaal niet apart, heel soms op het eind nog wel.

Ik doe eerste 2 sets sowieso 10 reps. Laatste set probeer ik mininaal 6 reps te halen, haal ik 10 dan ga ik de volgende keer zwaarder.

In verhouding zijn mijn borst en schouderspieren niet zo sterk. Ik wil meer compound oefeningen doen omdat ik met sommige traingen al vrij lang op de max van het apparaat zit, maar ik ben bang met deadliften etc dat ik misschien door foute uitvoering mezelf sloop. Wil misschien wel gaan kettlebellen. Dat lijkt me relatief 'veilig' om zwaar te doen.
Ik merk vooral door been en rugtraining dat andere sporten makkelijker gaan :)

Vandaag helpen een huis slopen van een vriend :) Heb er zin in!
  Vis een optie? zaterdag 10 januari 2015 @ 09:10:04 #247
70532 loveli
N
pi_148534536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef the85mc het volgende:
Vandaag helpen een huis slopen van een vriend :) Heb er zin in!
Dat is leuk sporten!
crap in = crap out
pi_148534696
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is leuk sporten!
Klopt, vandaag hammerstrength oefening doen ;)
pi_148538029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen!
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij train je best zwaar voor een vrouw of niet sigme?

Door mijn gevreet en training word ik niet echt lichter, was net weer 90 kg. Ik weet wel waar het aan ligt :+ Maar ik word langzaam wel wat sterker. MIjn volledige rondje in de sportschool ziet er nu zo uit, dit doe ik om de 2 of 3 dagen:
Bankdrukken 2x28 kg
Inclined press 2 x 24
Flies 2 x 12
Overhead press 2x20
Latpull down brede grip 2x37kg
Row 2x45kg
back extension lichaamsgewicht + 20 kg losse halter
Legpress 1e set 150kg, 2e 180, 3e set 212,5 max van apparaat
Glutes 2x 102,5 max van apparaat
Leg extension, ik dacht iets van 140 kg, ook max van apparaat
Leg curl 'maar' 60 kg, door kijkoperatie is linkerbeen minder sterk. Probeer beide benen gelijk te trainen.
Dips: 3 sets van 10
Sit ups 3 sets van 20
Nog een soort triceps training, met bar over je hoofd gewicht weg duwen. Weet niet hoe dat heet. Ik train daarmee vooral tricpes, buikspieren en billen een beetje merk ik.
Nog schouderoefening, armen vrijwel gestrekt en dan naar de zijkant omhoog, lijkt een soort flies. Doe ik met 8kg halters, Meestal ben ik zo leeg dat meer echt niet wil
Biceps train ik normaal niet apart, heel soms op het eind nog wel.

Ik doe eerste 2 sets sowieso 10 reps. Laatste set probeer ik mininaal 6 reps te halen, haal ik 10 dan ga ik de volgende keer zwaarder.

In verhouding zijn mijn borst en schouderspieren niet zo sterk. Ik wil meer compound oefeningen doen omdat ik met sommige traingen al vrij lang op de max van het apparaat zit, maar ik ben bang met deadliften etc dat ik misschien door foute uitvoering mezelf sloop. Wil misschien wel gaan kettlebellen. Dat lijkt me relatief 'veilig' om zwaar te doen.
Ik merk vooral door been en rugtraining dat andere sporten makkelijker gaan :)

Vandaag helpen een huis slopen van een vriend :) Heb er zin in!
French press?

Wat bedoel je trouwens met lat pulldown 2x37kg :?

Zit ook nog wel wat ruimte voor verbetering in, want met row bedoel je denk ik seated row?
Dan is 45kg voor een kerel van jouw bouw erg weinig.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148538469
Misschien sowieso een idee om je schema eens te heroverwegen want dit is een lijst met vrijwel alleen maar isolatieoefeningen.

En deadliften is vrij veilig als je gewoon normaal doet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148540985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

French press?

Wat bedoel je trouwens met lat pulldown 2x37kg :?

Zit ook nog wel wat ruimte voor verbetering in, want met row bedoel je denk ik seated row?
Dan is 45kg voor een kerel van jouw bouw erg weinig.
Lat pulldown is soort van variant van optrekken met brede grip, dat is 74 kg totaal.
Die seated row doe ik dus met 90 kg (2x45). Ik heb juist het idee dat ik veel met losse halters doe dat ik veel kleine spieren ook meeneem.
pi_148545720
Jeetje mensen, wat een gewichten allemaal. Ik houd het lekker bij mijn eigen lichaamsgewicht :')

Lijstje:

O: speltbrood met boter en cervelaat. thee met melk
L: zuurdesembrood met zalm, roomkaas en salade, cola light en koffie verkeerd
T: twee lange vingers en thee met melk
S: een uur yoga-core werk
D: Indiaase curry met lam en groenten, knoflook naan en cola light
T: denk niets, misschien wat pepadews :P
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:32:15 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148547665
Everybody Dance Now is op TV en er doen kindjes mee van 6 :') Echt, doe dan minimale leeftijd van 12 (en ouders, krijg gezond verstand), zo'n enorme Red Floor of Rejection is toch traumatisch voor die smurfen :')

Moest ik kwijt :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148550511
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lat pulldown is soort van variant van optrekken met brede grip, dat is 74 kg totaal.
Die seated row doe ik dus met 90 kg (2x45). Ik heb juist het idee dat ik veel met losse halters doe dat ik veel kleine spieren ook meeneem.
Ah, ken lat pulldown natuurlijk wel maar ik ken niemand die dan het gewicht deelt door 2 :P
Zelfde met seated row.

Met losse halters pak je ze wel mee maar dan ben je gelimiteerd aan het gewicht dat de hoofdspier kan trekken. Met compounds verg je er toch meer van.

Dat van je schouders noemen ze trouwens gewoon (side/front)raises.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148560974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Everybody Dance Now is op TV en er doen kindjes mee van 6 Echt, doe dan minimale leeftijd van 12 (en ouders, krijg gezond verstand), zo'n enorme Red Floor of Rejection is toch traumatisch voor die smurfen
aaah dat is idd zielig...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148567944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, ken lat pulldown natuurlijk wel maar ik ken niemand die dan het gewicht deelt door 2 :P
Zelfde met seated row.

Met losse halters pak je ze wel mee maar dan ben je gelimiteerd aan het gewicht dat de hoofdspier kan trekken. Met compounds verg je er toch meer van.

Dat van je schouders noemen ze trouwens gewoon (side/front)raises.
Ah ja, ik was de naam kwijt. Ik vind dat echt een klote oefening om te doen aan het eind. Met van die lullige haltertjes ga je toch helemaal kapot.
Die andere dingen zijn kabel apparaten, dus per arm apart. Seated row doe ik met losse/flexibele grips ipv een bar.
Slopen was gelukt :) Al vlogen we bijna met dekzeil en al van het dak af. Iets met veel wind ofzo.
  zondag 11 januari 2015 @ 15:37:06 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148568937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:09 schreef An24 het volgende:
Jeetje mensen, wat een gewichten allemaal. Ik houd het lekker bij mijn eigen lichaamsgewicht :')

Ik ook, vindt mijn lichaam fijner.

Lijstje
o. stuk cheesecake
s. half uur hardlopen, half uur yoga, half uur karten
l. tosti kaas + bakje yoghurt met muesli
t. patat van knolselderij + mayo + glas wijn
d. straks: spaghetti bolognese met sla

Heb een rare winterdepressie dit jaar: niet continue ontevreden/verdrietig/rotgevoel, maar gemiddelde van een 6,5 met ieder uur een paar uitschieters de diepte in. Na een bewuste reset gaat het weer, waarna het volgende dipje optreedt. Net iets minder vervelend dan continue depressief, maar ook niet echt prettig. Alleen extreme afleiding (kneiterhard werken, karten, hard autorijden, iets anders wat mijn volledige focus heeft) leidt af.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 11-01-2015 15:49:19 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148577307
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook, vindt mijn lichaam fijner.

Lijstje
o. stuk cheesecake
s. half uur hardlopen, half uur yoga, half uur karten
l. tosti kaas + bakje yoghurt met muesli
t. patat van knolselderij + mayo + glas wijn
d. straks: spaghetti bolognese met sla

Heb een rare winterdepressie dit jaar: niet continue ontevreden/verdrietig/rotgevoel, maar gemiddelde van een 6,5 met ieder uur een paar uitschieters de diepte in. Na een bewuste reset gaat het weer, waarna het volgende dipje optreedt. Net iets minder vervelend dan continue depressief, maar ook niet echt prettig. Alleen extreme afleiding (kneiterhard werken, karten, hard autorijden, iets anders wat mijn volledige focus heeft) leidt af.
Je hebt geen midlifecrisis toch? :P
Nee, maar apart. Zonnebankkuurtje werkt ook niet als het echt winterdip is?
  zondag 11 januari 2015 @ 19:15:50 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148577438
Goed idee. Straks even voor de gezichtsbruiner (ooit eens voor 5 euro tweedehands gekocht en toch wel fijn soms).
En midlifecrisis....ach, ik heb er de leeftijd voor he.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148578007
Sterkte Tink!

Zonnebank werkt bij mij ook goed. Aan de andere kant is het sowieso voor mij lang geleden dat ik dipjes had. Sinds ik IF doe eigelijk :o

Lijstje:

O: smoothie jus, banaan, bessen en spinazie, thee met melk
T: thee met melk
L: vers gebakken artisan spelbrood, plak met boter, plak met pesto, weer een thee met melk
S: uur hardcore yoga :X
D: pasta net gehaktballen en groenten-tomatensaus. Beetje kaas erbij
T: griekse yoghurt met suiker
pi_148584974
Tink heb je zo'n daglichtlamp al eens geprobeerd? Daar lees ik ook veel goeds over.
Je hebt ze ook gewoon als "gloeilamp" voor thuis in je lampen...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 11 januari 2015 @ 21:44:21 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148585457
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef Skoap het volgende:
Tink heb je zo'n daglichtlamp al eens geprobeerd? Daar lees ik ook veel goeds over.
Je hebt ze ook gewoon als "gloeilamp" voor thuis in je lampen...
Ja. Werkt ook prima. Winterdepressie is ook anders dan normaal. Andere jaren was het een groot zwart gat tot april, dit jaar is het grijs, soms zelfs blauw, maar met diepzwarte kraters.
Komt goed, moet gewoon leuke dingen doen en vitamine D blijven slikken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_148586500
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Werkt ook prima. Winterdepressie is ook anders dan normaal. Andere jaren was het een groot zwart gat tot april, dit jaar is het grijs, soms zelfs blauw, maar met diepzwarte kraters.
Komt goed, moet gewoon leuke dingen doen en vitamine D blijven slikken.
Klinkt wel heftig. Ik herken dat niet zo, maar weet je waar die 'kraters' door komen? Doe je genoeg dingen die je energie geven?
  zondag 11 januari 2015 @ 22:03:21 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148586617
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt wel heftig. Ik herken dat niet zo, maar weet je waar die 'kraters' door komen? Doe je genoeg dingen die je energie geven?
Ja. Weet waar de dipjes vandaan komen, maar kan er nu weinig aan doen. En ik doe inderdaad te weinig dingen die mij energie geven. Maar ben hard bezig hier verandering in te brengen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 12 januari 2015 @ 12:25:38 #265
70532 loveli
N
pi_148601109
Dacht gisteren dat ik wel weer eens pasta kon eten, spijsvertering op hol. Toch maar geen exotische culinare uitstapjes meer.

Daglichtlamp als gloeilamp, goed plan!
crap in = crap out
pi_148602653
Ik ga, net zoals An, beginnen met de 5:2 lifestyle. Ik heb het boek gekocht en de documentaire gekeken(http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilms) en ben erg geïnteresseerd geraakt. Vandaag is mijn eerste vastendag en ik heb even voor de makkelijke manier gekozen en een recept uit het boek gekozen. Ik moet nog even op zoek naar lekkere recepten met meer groenten e.d zodat ik toch wat meer (gevarieerd) kan eten dan ik vandaag eet.
Maar ik had afgelopen weekend weinig tijd om hier echt goed voor te gaan zitten.
Vandaag eerste vastendag en tot nu toe gaat het prima.

Mijn lijst voor vandaag wordt

L: cracker met roomkaas(light) en gerookte zalm
S: 30 min Zumba, 30 min Body combat (try out dag @ sportschool)
D: rijstnoedels met bosui, sojasaus, hollandse garnalen

Morgen weer een normale dag. Mijn vast dagen worden zoveel mogelijk maandag & donderdag.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 12 januari 2015 @ 13:30:13 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148603073
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:17 schreef Skoap het volgende:
Ik ga, net zoals An, beginnen met de 5:2 lifestyle. Ik heb het boek gekocht en de documentaire gekeken(http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilms) en ben erg geïnteresseerd geraakt. Vandaag is mijn eerste vastendag en ik heb even voor de makkelijke manier gekozen en een recept uit het boek gekozen. Ik moet nog even op zoek naar lekkere recepten met meer groenten e.d zodat ik toch wat meer (gevarieerd) kan eten dan ik vandaag eet.
Maar ik had afgelopen weekend weinig tijd om hier echt goed voor te gaan zitten.
Vandaag eerste vastendag en tot nu toe gaat het prima.

Mijn lijst voor vandaag wordt

L: cracker met roomkaas(light) en gerookte zalm
S: 30 min Zumba, 30 min Body combat (try out dag @ sportschool)
D: rijstnoedels met bosui, sojasaus, hollandse garnalen

Morgen weer een normale dag. Mijn vast dagen worden zoveel mogelijk maandag & donderdag.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Die Sikh meneer is echt een held :D Op je 101e nog even een Marathon meelopen _O_

Ik ook benieuwd, succesjes!

En een edit want het is zo stil :+

Vanmorgen was ik overigens zowaar op tijd voor de sportles en heb ik ongeveer 30 minuten tegen de wind in gefietst *) (heenweg volle 20 min, terugweg ongeveer 10 want wisselende windrichting :+). Achievement unlocked.

[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-01-2015 15:19:42 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148608537
240 minuten tentamen maken en niet naar de wc mogen
In het concentratie lokaal zitten (medische verklaring) en er komt halverwege je tentamen een nieuwe klas binnen om tentamen te maken
Duurt half uur want mensen te laat, drukke, volle klas.
Ter compensatie mag je 20 minuten langer door, dus 260 minuten totaal. (4 uur en 20 minuten) maar nog steeds niet naar de wc

:')
Terwijl je normaal juist wel naar de wc mag omdat je in een 'speciaal' lokaal zit

Hoofdpijn, moe, buikpijn en ik ben er achter dat ik in ieder geval niet 4 uur niet naar de wc kan dus tentamen eerder ingeleverd want kreeg echt mega buikpijn.

Volgens mij kan je blaas gewoon scheuren :o
Worry is a misuse of imagination
pi_148608574
Ik had dus sowieso al bijna niet gegeten/gedronken zodat ik niet naar de wc zou hoeven
Was echt top voor m'n concentratie dit uiteraard :')
Worry is a misuse of imagination
pi_148615923
Sterkte met de winterdipjes Tink - fucking irritant is het! Goede nieuws is dat de dagen weer langer worden :)

Succes Skoap! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)

Prob: was je wel opgelucht toen je eenmaal naar de WC kon? :P

Zo, eerste werkdag zit er weer op :7 Doelstellingen voor dit jaar zijn om weer ass te kicken, een betere balans te hebben tussen werk en prive *; Weer lekker te sporten en wat meer van de wereld te zien :Y

Ik wil ook minder tijd kwijt zijn aan eten maken/meenemen etc. Dus ik ga voor 3 maaltijden en een 1/2 bak kwark voor het slapengaan.

Lijstje vandaag:

O: havermoutpap met melk en kokoswhey
T: Vrouw van collega had chocchip koekjes gebakken- ik mocht geen nee zeggen :+
L: 2 runderhamburgers en gebakken ui/courgette & champignons
D: Kippendijen Korma en gekookte groenten (peentjes/bloemkool/broccoli)
T: 1/2 bak kwark.

Ben benieuwd of dit gaat bevallen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148616366
Succes skoap ^O^

Prob: wel een goed gevoel over je tentamen?

Lijstje:

O: speltbrood met avocado, tomaat en een gekookt ei. Thee met melk
L: smoothie jus, banaan en bramen
T: artisan speltbrood met boter, thee met melk.
T: pure chocolade
D: spinazie, aardappels, tartaar, appelmoes, ketchup
T: kruidenthee en water
pi_148616428
Zondag gebootcampt en netjes gegeten:
9-10 bootcamp
10:30 gebakken ei met spek, rode kool met appel, bakje rijst & groente
16:00 3 kastanje/rijst/kokosmeelpannekoeken
19:00 lamscarre, champignons, gekookte worteltjes. Toe: rumpruimen met kwark

Vandaag naar tevredenheid:
10:00 gebakken ei met spek & kaas, bonensalade
17:30 bier
18:00 bak dikke bonensoep, lamsstoofpot (lam, siepel, bleekselderij, aardappel). Toe: rumpruimen met advocaat

Morgen als het goed is weer ochtendsporten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148616502
Hoi :W

Ik hoop dat je je tentamen toch goed gemaakt heb Prob :) Hoe verzinnen ze het om het concentratielokaal zo te regelen!? En waarom mag je niet naar de wc? Bij ons mag dat wel en dan gaat er gewoon een surveillant voor de deur staan luisteren of je daar wel doet wat de bedoeling is :')

Ik hoop dat de dagen dit jaar een beetje opschieten met langer worden, ik kan die narcissen wel de grond uit kijken, nu al.

Mooie doelstellingen Aurum! Mijne zijn: evenwicht houden, geen dingen eten die ik eigenlijk niet wilde eten, sociaal doen en eindelijk eens een keer de foto's van 2 jaar geleden uit beginnen te zoeken :7

Mijn lijstje: (schuingedrukt komt nog)
O: yoghurt, appel, muesli
T: stukje pure chocolade
S: uur yoga
L: 2 volkorenboterhammen kaas, 2 mandarijnen
T: mandarijn, kiwi, plakje kandijkoek
D: prei-aardappel-spekjes-stoofpot, beetje yoghurt en nog minder rozijnen daarin
T: stukje pure chocolade, appel

[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 13-01-2015 08:10:19 (S vergeten :)) ]
  Vis een optie? maandag 12 januari 2015 @ 20:08:55 #274
70532 loveli
N
pi_148617709
Dacht dat de eerste week suiker afkicken zo'n beetje gedaan was, maar het nog maar dag 4 :') In ieder geval geen chocola gekocht in de super en de ene keer dat ik me op werk niet kon inhouden, kwam ik 10 cent tekort voor het snoepautomaat.
crap in = crap out
  maandag 12 januari 2015 @ 20:17:31 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148618054
Weet niks te zeggen :')
Iedereen sterkte met de winterdip!

Prob :*

Loveli :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148618321
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:08 schreef loveli het volgende:
Dacht dat de eerste week suiker afkicken zo'n beetje gedaan was, maar het nog maar dag 4 :') In ieder geval geen chocola gekocht in de super en de ene keer dat ik me op werk niet kon inhouden, kwam ik 10 cent tekort voor het snoepautomaat.
Bofferd. Bij ons zijn de koekjes gratis. Potten Nutella ook, maar daar weet ik dan wel bij vandaan te blijven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148619241
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, eerste werkdag zit er weer op Doelstellingen voor dit jaar zijn om weer ass te kicken, een betere balans te hebben tussen werk en prive Weer lekker te sporten en wat meer van de wereld te zien
Ik doe met je mee. Vooral met de balans tussen werk & prive + sporten.
Meer van de wereld te zien ook wel, maar ik ben wel even genezen van vliegen met een kind.
Dus dat wordt denk ik een auto vakantie dit jaar :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? maandag 12 januari 2015 @ 20:58:41 #278
70532 loveli
N
pi_148619550
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Bofferd. Bij ons zijn de koekjes gratis. Potten Nutella ook, maar daar weet ik dan wel bij vandaan te blijven.
Als ik bij jullie werkte had ik diabetes :')

On topic:
Sport: paar honderd meter naar de appie fietsen in wind en regen.
crap in = crap out
pi_148619847
Pfff Prob, wat vervelend om zo een tentamen te moeten doen :(

Oh de try-out vanavond was niet combat, maar grit.
Pffffffffffffff de nieuwe release is zwaar.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 12 januari 2015 @ 21:10:32 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148620041
Prob, omg, ik heb 's werelds kleinste blaas ofzo, the horror! :') Dat moet toch ook niet maggen? Raar.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik doe met je mee. Vooral met de balans tussen werk & prive + sporten.
Meer van de wereld te zien ook wel, maar ik ben wel even genezen van vliegen met een kind.
Dus dat wordt denk ik een auto vakantie dit jaar :D
Wehe :D

Betere balans lijkt me idd nice :Y Qua jobhunt kijk ik nu ook meer naar zaken als reistijd enzo, vooral bij fulltime functies. :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148632386
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Skoap het volgende:
Pfff Prob, wat vervelend om zo een tentamen te moeten doen :(

Oh de try-out vanavond was niet combat, maar grit.
Pffffffffffffff de nieuwe release is zwaar.
Zijn er twee van toch? Welke doe jij?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148632542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn er twee van toch? Welke doe jij?
Strength
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148632825
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:01 schreef Skoap het volgende:

[..]

Strength
_O_
Moet volgens een kennis erg zwaar zijn.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148633069
Is het ook:
Al kan je het natuurlijk wel op je eigen tempo doen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148633570
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:17 schreef Probability het volgende:
Ik had dus sowieso al bijna niet gegeten/gedronken zodat ik niet naar de wc zou hoeven
Was echt top voor m'n concentratie dit uiteraard :')
Klacht indienen bij studentenraad/examencommissie oid? Van iemand verwachten dat ze 4.5 uur niet naar het toilet hoeven, en daarbij onrust in het concentratielokaal, is niet eerlijk. Misschien kan het zo een volgende keer voorkomen worden.

Ik doe mee met de winterdipjes. Hoe hard ik mn best ook doe (gezond koken, fulltime werken, leuke uitjes met vrienden), ik ben continu moe en 'ongelukkig'. De frustratie van de huizenjacht helpt ook niet echt, maar ik mis de zon ook gewoon! (daglichtlamp heb ik, maar geen idee wanneer ik daar naast zou moeten gaan zitten, werkt het niet averechts om dat voor het slapen gaan te doen?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148633852
De sportschool hier doet ook Les Mills, als ik 'beter' ben wil ik die ook graag proberen. Naast de kettlebells, yoga en spinning.

Rug gaat al een stukje beter, maar werk toch nog maar een dag thuis in plaats van veldwerk. Het is daar zó koud, of je nu zit, staat of actief werkt, helemaal verkrampt, zo'n koukleum als ik, onafhankelijk van hoeveel lagen kleding ik aandoe.. kwam vorige keer ook compleet gesloopt terug -O- Maar de fysio blijft nog wat naalden prikken, en na de sessie van gisteren is het echt héél goed, dat ga ik niet opfucken door een hele dag in de kou te zitten... nu even doorzetten. Mag ook niet sporten (behalve zwemmen), dus als ik nu even doorzet is 't hopelijk straks gewoon weg. Hoe heerlijk zou dat zijn, géén rugpijn meer, ik weet niet meer hoe dat voelt, nadat het al sinds mei 2014 hel is :')

Lijstje gisteren:

O: 2 volkoren toast met pate
L: 2 volkoren toast met boter
T: Griekse yoghurt met lijnzaad en wat honing
D: half kippetje, wat aardappeltjes en wortel uit de oven
T: beker melk

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met banaan en lijnzaad
T: 2 volkoren toast met paté
L: scrambled eggs met paprika en courgette
T: beker melk
D: 2 goedgevulde burrito's (gehakt, kidneybonen, paprika, ui, dingen, guacamole, kaas)
Ja doei.
pi_148635056
Damn Mo, loop je al zolang met rugpijn. :X Hoop dat je huidige regime gaat werken :)

Lijstje voor vandaag:

O: Shake met melk, kokos, kokoswhey en havermout
L: groentenmix (bloemkool/paprika/wortel) en kip korma
T: 2 mini snickers
S: fitness
D: pasta met gehakt, tomatensaus en kaas
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_148635586
Jeetje Mo, dat je al zo lang last van je rug hebt :X :X

Lijstje

O: smoothie van cocosmelk, aardbeien, mango, ananas, framboos, lepeltje raw cacao, chia + hennep en een beetje spa rood
T: 1 sneetje van dit "brood" http://www.noets.nl/producten/ en dan de naturel + beker amandel chocolade melk
L: broodje met peper cervelaat + komkommer. + komkommer / tomaat / ui salade
T: geen idee nog of ik wat neem.
S: 30 min bodypump + 30 min combat
D: sla en hamburger :9 (zonder broodje)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 11:43:02 #289
70532 loveli
N
pi_148635877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik doe mee met de winterdipjes. Hoe hard ik mn best ook doe (gezond koken, fulltime werken, leuke uitjes met vrienden), ik ben continu moe en 'ongelukkig'. De frustratie van de huizenjacht helpt ook niet echt, maar ik mis de zon ook gewoon! (daglichtlamp heb ik, maar geen idee wanneer ik daar naast zou moeten gaan zitten, werkt het niet averechts om dat voor het slapen gaan te doen?)
Als je een eigen werkplek hebt -> lamp verhuizen en aanzetten tijdens werk?
crap in = crap out
pi_148635904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je een eigen werkplek hebt -> lamp verhuizen en aanzetten tijdens werk?
Ik heb het al overwogen ja :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148636044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het al overwogen ja .
Ik heb dat gewoon gedaan. Collega's uitgelegd waar voor het is en niemand deed er verder raar over gelukkig.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 11:49:06 #292
70532 loveli
N
pi_148636045
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:32 schreef Skoap het volgende:
T: 1 sneetje van dit "brood" http://www.noets.nl/producten/ en dan de naturel + beker amandel chocolade melk
Leuke link!

Alleen krijg ik kriebels van de kokosbloesemsuiker die ze gezonder vinden dan gewone suiker, GI zegt niet alles over hoe gezond een suiker is. Fructose heeft een lage GI, maar staat op mijn blacklist.
crap in = crap out
pi_148636150
Mijn rug ging met ups en downs. Ben niet zo'n dokterloper, dus dacht dat het wel los zou lopen, letterlijk :')

Maar vanaf augustus ging het met ups en downs toch netto naar beneden... dus toen eerst naar de huisarts geweest, die zei dat het 'a' was, gaf me ontstekingsremmers, zei wat te rusten en dan zou 't wel goed komen. Niet dus. Daarna naar fysio, en die kwam met een andere diagnose ('b'), ook na filmpje van m'n hardlopen was duidelijk te zien dat zijn diagnose waarschijnlijk klopte. Dus nu sinds november onder behandeling daar. Eerst met als doel mij één HM die ik nog graag wilde doen uit te laten lopen, en nu dus volledig herstel. Wilde dat ik dit vele maanden eerder gedaan had. Maargoed, als je alles vooraf weet ;)

Maar ben vanochtend voor 't eerst in tijden zonder (echte) pijn opgestaan O+ dat was echt zo fijn! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-01-2015 13:50:20 ]
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:35 #294
70532 loveli
N
pi_148639416
Is 'a' een afkorting of staat het tegenover 'b' van de fysio?
crap in = crap out
pi_148639511
Ja, dat ja.
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 13:59:43 #296
70532 loveli
N
pi_148639743
"Is het vlees of vis?"

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat ja.
;(
crap in = crap out
pi_148639771
Zie edit :+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 14:13:41 #298
70532 loveli
N
pi_148640105
*;
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2015 @ 14:18:19 #299
70532 loveli
N
pi_148640216
Is hier nog iemand die (iemand kent die) op kamers gaat en servies nodig heeft? Kwam nog een doos porselein tegen die ik sinds m'n verhuizing niet nodig heb gehad.
crap in = crap out
pi_148643637
Nee.
Ja doei.
pi_148643639
Hele dag al geen rugpijn. Het is niet te geloven.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')