abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:00:23 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148404049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.

Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentje :+ Gebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_148404298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentje :+ Gebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van :P
Me! :P Ik heb nu een yoga pagina en een An profiel ^O^
pi_148404323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.

Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
2 accounts heb ik al: een sigme-account en een "echt". Het sigme-account moet worden opgeheven. Bang voor vriendelijke collega's ben ik niet - ze kennen me })

Vooraleerst moet ik er eerst maar weer eens een nieuw tekstje op zien te krijgen. Een 'statusupdate' lijkt me daarvoor een rare methode. Een 'levengebeurtenis' lijkt er ook al niet voor bedoeld. Ik zal wel iets met een foto moeten, maar dan moet ik eerst m'n fotobewerking weer aan de praat maken.
Ik ben er ook nog niet echt achter hoe ik dingen van anderen zie :'). God ik ben zo dom :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:11:21 #179
70532 loveli
N
pi_148404642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen dubbele vrienden, dat is juist het idee :+ De collega's krijgen sowieso weinig te zien :')
crap in = crap out
pi_148405158
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie ;).

Maar eigenlijk kwam ik langs om Maria een knuffel te geven. Arme nijn! -O- :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:23:08 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148405187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:

Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:27:01 #182
70532 loveli
N
pi_148405376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.

Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden :')
crap in = crap out
pi_148405607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, precies hetzelfde hier. Met 1 collega ben ik wat closer, maar zij heeft geen account. Als ze mij benaderen zal ik niet weigeren, maar ik hoef het zelf niet per se op te zoeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:31:56 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148405636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt.

Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden :')
Loopt wel los bij mij denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 6 januari 2015 @ 21:32:28 #185
70532 loveli
N
pi_148405669
Collega geaccepteerd. Halve dag later vriendschapsverzoek van tante van collega.

:')
crap in = crap out
pi_148405706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.

Collega's staan op fb nooit bij suggesties. Onze werelden liggen blijkbaar nogal uiteen of ze vinden me gewoon oninteressant :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148408761
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef loveli het volgende:
Collega geaccepteerd. Halve dag later vriendschapsverzoek van tante van collega.

:')
the fuck?
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:45:50 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148409085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:

Maar eigenlijk kwam ik langs om Maria een knuffel te geven. Arme nijn! -O- :*.
O+

Arme nijn dekt idd wel de lading -O- Dank oe! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Vooraleerst moet ik er eerst maar weer eens een nieuw tekstje op zien te krijgen. Een 'statusupdate' lijkt me daarvoor een rare methode. Een 'levengebeurtenis' lijkt er ook al niet voor bedoeld. Ik zal wel iets met een foto moeten, maar dan moet ik eerst m'n fotobewerking weer aan de praat maken.
Ik ben er ook nog niet echt achter hoe ik dingen van anderen zie :'). God ik ben zo dom :D.
Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you want :P
Levensgebeurtenissen zijn meer voor als je op een specifieke datum iets hebt gedaan wat de Kronieken van Sigme in mag, zoals trouwen, baby's krijgen, naar land X of Y reizen, etc :+ Ik gebruik het eigenlijk nooit.
Je moet niks met foto's :P Veelal zien mensen foto's wel sneller op timelines verschijnen dan alleen tekstjes. FB vindt het kennelijk relevant :+
Als je ingelogd bent en naar home gaat (gewoon fb.com dus, zonder jou specifieke profiel) zie je updates van je vrienden :Y
pi_148409129
Ik heb ook vrijwel geen collega's op FB,maar een stuk of 5. De meesten op mijn werk hebben vrijwel geen collega's op FB, terwijl we onderling wel goede band hebben. Zo goed dat we af en toe met collega's ergens uit (eten) gaan, of soms ergens bij iemand blijven crashen.
En volgens mij is Linkedin gekoppeld aan de adreslijst gekoppeld van het mailadres waarmee je inlogt, want ik krijg voorstellen van mensen waar ik echt 10 jaar geleden eens een mailwisseling mee heb gehad. Niet zo veel scharrels :+ Want dat deed ik toen nog niet zo veel haha.

Gister weer eens intens gesport, en man wat heb ik een spierpijn vandaag. Lang niet zo heftig gevoeld. Dus nu maar even bakje kwark naar binnen schuiven.

[ Bericht 11% gewijzigd door the85mc op 06-01-2015 22:57:39 ]
pi_148413042
:D ik krijg vaak nog Mc als mensen die je kent op LinkedIn :')

FB zelf nooit echt serieus genomen, gewoon leuke plaatjes, films, muziekjes delen en die van anderen bekijken.
Heleboel luiaards en kleine panda's ook :+

Ook een half jaar zowat dingen gepost waar niemand op reageerde, stond privacy op alleen mijzelf wat ik niet door had...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148415530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Foto doet 'em niet veel recht.

Ben aan het house-/dogsitten, dus niet heel bekend meer in de regio. Met de auto raak ik de weg altijd kwijt, dus een uitdaging. Volgens de fietsrouteplanner kost het een teleurstellende 193 kcals om er te komen.
Leuk patroon!
Veel plezier met de fietstocht - je kan een omweg nemen. En dan zweedse balletjes eten om het verlies weer aan te zuiveren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148415534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Arme nijn dekt idd wel de lading -O- Dank oe! :*

[..]

Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you want :P
Levensgebeurtenissen zijn meer voor als je op een specifieke datum iets hebt gedaan wat de Kronieken van Sigme in mag, zoals trouwen, baby's krijgen, naar land X of Y reizen, etc :+ Ik gebruik het eigenlijk nooit.
Je moet niks met foto's :P Veelal zien mensen foto's wel sneller op timelines verschijnen dan alleen tekstjes. FB vindt het kennelijk relevant :+
Als je ingelogd bent en naar home gaat (gewoon fb.com dus, zonder jou specifieke profiel) zie je updates van je vrienden :Y
Oh ja, arme nijn & arme jij. Huisdieren doen zeer (op het laatst). :*

Thanx voor de tips. Van 't weekend maar eens even kijken of ik er iets van snap.
pi_148421383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef V1z0R het volgende:
:D ik krijg vaak nog Mc als mensen die je kent op LinkedIn :')

FB zelf nooit echt serieus genomen, gewoon leuke plaatjes, films, muziekjes delen en die van anderen bekijken.
Heleboel luiaards en kleine panda's ook :+

Ook een half jaar zowat dingen gepost waar niemand op reageerde, stond privacy op alleen mijzelf wat ik niet door had...
Oh echt? Je kunt me gewoon toevoegen dan hoor :)

En FB, tsja, zoveel zet ik er niet op. Als ik er iets op zet zijn het vooral wat vakantiefoto's en het is handig om met mensen in contact te blijven..
  woensdag 7 januari 2015 @ 12:24:22 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148422075
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 06:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk patroon!
Veel plezier met de fietstocht - je kan een omweg nemen. En dan zweedse balletjes eten om het verlies weer aan te zuiveren.
Zeh balance, I approve :D

En merci! :* Kreeg net nog lief (ws. algemeen, maar soit :+) kaartje van de dierendok O+

Oh en OT, ik had me verslapen voor Body Pump en heb toch gehaast om, zoals verwacht, te laat aan te komen en dus maar te gaan fitnessen. Fitness vind ik nog steeds stom, maar heb het maar gedaan :+ Nu eet ik een broodje haring :9 Ook balans :D
  woensdag 7 januari 2015 @ 12:25:25 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148422100
Luiaard-wise vind ik deze nog steeds awesome :') :D

pi_148423181
Deze site al bekend hier? http://nutritiondata.self.com/ Veel informatie te vinden over voedingswaarden en zelfs hoe onstekingsbevorderend een bepaald voedingsmiddel is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148428937
Nog een knuffel voor Maria. :*
Wat goed dat je bent gaan fitnessen!

Ook OT: mijn BMI is bijna 30. Help! :o Hoog tijd om me hier weer eens te melden dus...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_148429727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef Phaidra het volgende:
Deze site al bekend hier? http://nutritiondata.self.com/ Veel informatie te vinden over voedingswaarden en zelfs hoe onstekingsbevorderend een bepaald voedingsmiddel is.
thnx!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148429747
Maria. bodypump boks! Vind je het leuk om te doen?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:28:56 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_148434514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Skoap het volgende:
Maria. bodypump boks! Vind je het leuk om te doen?
Ik zou graag boksen maar ik was dus te laat :D Ik heb gefitnest vandaag, maar toen ik eerder body pump deed vond ik het best leuk :Y Veel leuker dan fitness en ik doe ook meer mn best omdat je een vast patroon moet afwerken op muziek enzo :D Dus ander keertje wel op tijd aan komen kakken is het devies :D

Thanks Mini! :* Wat is jouw plan? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')