*komt even het topic in*quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gezwommen vannacht vannochtend om half 7!! En het was al best 'druk' in het zwembad.
Wel fijn dat ik nog steeds, na jaren niet echt actief zwemmen nog steeds in de 'fast lane' hoor![]()
En het was zo fijn! De wekker was even kut om 6 uur, maar was daarna vrij snel op gang, en het zwemmen ging heerlijk! Beter dan hardlopen 's ochtends.
Lijstje
O1: 2 kleine sneetjes multigraan met pate
S: 1,25km (50 baantjes) zwemmen in een half uurtje
O2: 2 boterhammen pate
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D: fajiiiiitaaaaaaaas met een beker melk erbij
Ah, wist niet dat je het ook had met grote naaldenquote:
Ik ook niet. Is volfens mij ook geen accupunctuur maar manuele therapue oid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Maria
[..]
Ah, wist niet dat je het ook had met grote naalden
Ik denk dat je dry needling bedoelt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is volfens mij ook geen accupunctuur maar manuele therapue oid.
Dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:36 schreef loveli het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dry_needling
http://www.dryneedling.nl
Interessant.
Wist niet dat het zo heette, maar ik vind het geweldig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Krijg ik ook wel eens. Enorme spierpijn daarna, maar daarna gaat de spanning juist weg
Fijn!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo heette, maar ik vind het geweldig.
Foto? En zo'n Ikea zie je nog best makkelijk over hoofd, schijnt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
de fiets of de Ikea?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Anti-dip jurkje gekocht, morgen maar eens naar de IKEA fietsen (als ik 'em kan vinden) voor wat beweging.
Ik ook (rokje dan) + vest + bloesje + trui. Blij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef loveli het volgende:
Broodloos al heel lang. Maar die koekjes hèquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor de dip, Li! Foto van jurkje?
Yay SigmeBroodloos bestaan voor u? Handleiding uhmmm het wijst zichzelf veelal, maar FB zelf heeft ditte: https://www.facebook.com/help En anders vragen, ik en anderen willen vast helpen
Voor mij is het een opdehoogteblijfkanaal en uitpoepkanaal voor blije plaatjes (al dan niet van eigen makelij) en soms artikelen ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
FB is voor mij vooral een "ik leef nog en heb het naar mijn zin!" voor familie in Nederland en hardloopclubcommunicatiemiddel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Foto? En zo'n Ikea zie je nog best makkelijk over hoofd, schijnt.
Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Broodloos al heel lang. Maar die koekjes hè.
En ik vind h e l e m a a l niet dat facebook zichzelf wijst. Ik zal eens wat neuzen in de help. En anders zoek ik wel een bejaardencursus, liefst in boekvorm.
Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.
Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
Me!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentjeGebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van
2 accounts heb ik al: een sigme-account en een "echt". Het sigme-account moet worden opgeheven. Bang voor vriendelijke collega's ben ik niet - ze kennen mequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke dag veranderen dat je de meest recente posts wilt zien en niet de (volgens FB) topverslagen.
Pro-tip: je kunt groepen maken en bepaalde dingen wel of niet met bepaalde groepen delen. Of je neemt gewoon 2 accounts als je er echt geen zin in hebt om collega's als vriend te hebben op je echte Facebook.
Geen dubbele vrienden, dat is juist het ideequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar als je twee accounts maakt, kijk dan wel uit met eventuele dubbele content / dubbele vrienden / etc, want je mag er van FB officieel maar 1 en als ze erachter komen dat je er twee hebt deleten ze er eentjeGebeurt niet vaak, maar wel eens, schijnbaar. Net als nepnamen, dat mag ook niet. Daar had een Slankieface laatst nog last van
Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie.
Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Ja, precies hetzelfde hier. Met 1 collega ben ik wat closer, maar zij heeft geen account. Als ze mij benaderen zal ik niet weigeren, maar ik hoef het zelf niet per se op te zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel nog... ze hebben mij nog niet benaderd en ik heb ze natuurlijk al op Linkedin.
Loopt wel los bij mij denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt.
Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden
Collega's staan op fb nooit bij suggesties. Onze werelden liggen blijkbaar nogal uiteen of ze vinden me gewoon oninteressantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodra eentje het in de gaten heeft, kan het hek van de dam zijn. Verder heeft FB een vrij goede neus om voor te stellen dat je iemand zou kennen aan de hand van de profielen die je bezoekt of mensen die jou opzoeken.
Linkedin ook, bij de weg. In mijn lijstje "mensen die je misschien kent" staan o.a. oude aanbidders van 10 jaar geleden
the fuck?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef loveli het volgende:
Collega geaccepteerd. Halve dag later vriendschapsverzoek van tante van collega.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb momenteel geen collega's op fb. Ook nog een optie.
Maar eigenlijk kwam ik langs om Maria een knuffel te geven. Arme nijn!![]()
.
Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you wantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraleerst moet ik er eerst maar weer eens een nieuw tekstje op zien te krijgen. Een 'statusupdate' lijkt me daarvoor een rare methode. Een 'levengebeurtenis' lijkt er ook al niet voor bedoeld. Ik zal wel iets met een foto moeten, maar dan moet ik eerst m'n fotobewerking weer aan de praat maken.
Ik ben er ook nog niet echt achter hoe ik dingen van anderen zie. God ik ben zo dom
.
Leuk patroon!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto doet 'em niet veel recht.
Ben aan het house-/dogsitten, dus niet heel bekend meer in de regio. Met de auto raak ik de weg altijd kwijt, dus een uitdaging. Volgens de fietsrouteplanner kost het een teleurstellende 193 kcals om er te komen.
Oh ja, arme nijn & arme jij. Huisdieren doen zeer (op het laatst).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Arme nijn dekt idd wel de ladingDank oe!
[..]
Wat voor tekstje wil je? Statusupdates zijn eigenlijk voor van alles, van dingen die je doet/gedaan hebt tot blije plaatjes en diepzinnige artikelen, poëzie, whatever you want![]()
Levensgebeurtenissen zijn meer voor als je op een specifieke datum iets hebt gedaan wat de Kronieken van Sigme in mag, zoals trouwen, baby's krijgen, naar land X of Y reizen, etcIk gebruik het eigenlijk nooit.
Je moet niks met foto'sVeelal zien mensen foto's wel sneller op timelines verschijnen dan alleen tekstjes. FB vindt het kennelijk relevant
Als je ingelogd bent en naar home gaat (gewoon fb.com dus, zonder jou specifieke profiel) zie je updates van je vrienden
Oh echt? Je kunt me gewoon toevoegen dan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef V1z0R het volgende:
ik krijg vaak nog Mc als mensen die je kent op LinkedIn
FB zelf nooit echt serieus genomen, gewoon leuke plaatjes, films, muziekjes delen en die van anderen bekijken.
Heleboel luiaards en kleine panda's ook
Ook een half jaar zowat dingen gepost waar niemand op reageerde, stond privacy op alleen mijzelf wat ik niet door had...
Zeh balance, I approvequote:Op woensdag 7 januari 2015 06:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk patroon!
Veel plezier met de fietstocht - je kan een omweg nemen. En dan zweedse balletjes eten om het verlies weer aan te zuiveren.
thnx!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef Phaidra het volgende:
Deze site al bekend hier? http://nutritiondata.self.com/ Veel informatie te vinden over voedingswaarden en zelfs hoe onstekingsbevorderend een bepaald voedingsmiddel is.
Ik zou graag boksen maar ik was dus te laatquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Skoap het volgende:
Maria. bodypump boks! Vind je het leuk om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |