Waarom dan? Word je daar niet somber van dan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi
Ja jij kent mij niet, ik ben een pessimist tot in de kist.
Haha, bijnaquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je relatie!
haha inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Bij Mc de boot afhoudenwaar gaat het heen met de wereld!?
Veel plezier vanmiddagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso wat minder in reeksen posten! En gewoon dingen doen. Heb m'n sportschoolabo geregeld, zondagmiddag introductie (verplicht) en daarna weer lekker spinnen, zwemmen, krachttraining. Zin in!
Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ode aan mister Vriendje:
Na een snode aanval op mijn toch wel vrij prijzige tekentablet door een harig monster (lees: knaag-graag konijn in combinatie met belangrijk niet-standaard kabeltje), hield hij het hoofd koel en wist hij het te fixen na de hele boel open te schroeven en er een vervangende kabel aan te koppelen![]()
Konijnenbeest toont (zoals verwacht) geen berouw.
Vriendje krijgt brownies.
Hoe bedoel je? Was?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Waar het 4jr geleden nog een groot scala aan jongvolwassen vrouwen was
Mijn goede voornemensquote:Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Gezinnetjes, carrières, goede bewegings- en eetpatronen...
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt Freud ook meeposten, An?![]()
Cocoface, die komen denk ik vandaag, gisteren hadden we geen zin meer na laat avondeten![]()
Best knap McWas het ook heel puffy luchtig of deed je te veel beslag in de pan?
Hier voor de tweede week op een rij op tijd op op zondag en naar de sportschule geweestNu uitbreiden en volhouden
Dankjewel!quote:Op zondag 4 januari 2015 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier vanmiddag(doen ze ook een intake met een conditietest en dergelijke? altijd leuk om vooruitgang te zien)
Je bent 30+ met 2 kinderen dus ben je officieel jongvolwassen afquote:Op zondag 4 januari 2015 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Waren de brownies lekker?
[..]
Hoe bedoel je? Was?![]()
Vaiz, goed voornemen! Wij bestellen ook vrijwel nooit meer tegenwoordig. Zelf koken ftw!
Ja, heb wat yoga-achtige oefeningen voor de rug van de fysio gekregen. Maar het is een langzaam proces omdat ik er veel te lang mee heb gewachtquote:Op zondag 4 januari 2015 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Heb je voor de rug dan ook nog speciale oefeningen, Mo?
[..]
Je bent 30+ met 2 kinderen dus ben je officieel jongvolwassen af
M. is volgens mij ook best nog wel goed in de keuken of niet?
Nee hoor! Eén Mini bij ons thuis (ik dus) is nog wel even genoeg...quote:
Acupunctuur?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef V1z0R het volgende:
Cortisone?! Dacht dat ze daar altijd wel poosje mee wachten voor ze dat gebruiken?
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu maar jij rent toch al superveel Mootje!
Hier meh. Net nijn in laten slapen, ze ging ineens heel slecht en dierendok kon ook niet precies zeggen waarom, maar kon niks meer aan gedaan wordenWel 1 groot mysterie, volgens dierendok zou ze al even niks gegeten hebben maar haar voerbal was steeds (na regelmatig en ruimschoots vullen) leeg
Snap er niks van. Buh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even bijgelezen, Maria wat kut!Sterkte
En Mo, hopen dat je fysio oefeningen en het zwemmen helpen en je rug snel beter wordt!
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 05-01-2015 21:24:48 ]
Goed om een fix te hebben. Weet je ook wat bij jou de oorzaak is? Bij mij is het een combo van spanning die in m'n rug gaat zitten en buikslapen. Gelukkig slaap ik slecht op m'n zij en bij stress, maar goed, kennis, macht, dus in theorie kan ik het voorkomen. Mijn fix is fysio-/manuele therapie.quote:
Nohhhquote:Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu maar jij rent toch al superveel Mootje!
Hier meh. Net nijn in laten slapen, ze ging ineens heel slecht en dierendok kon ook niet precies zeggen waarom, maar kon niks meer aan gedaan wordenWel 1 groot mysterie, volgens dierendok zou ze al even niks gegeten hebben maar haar voerbal was steeds (na regelmatig en ruimschoots vullen) leeg
Snap er niks van. Buh.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nohhh. Mijn nijn deed laatst ook alsof ie dood ging, toen was ik al compleet overstuur.
Oh dat deed ie vroeger ook wel eens, beest heeft me vaak genoeg een hartverzakking bezorgdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik zie nu een nijn voor me die zo op z'n rug gaat liggen, expres, met de pootjes omhoog, en z'n ogen stijf dichtknijpt, en daarna als hij ziet dat je schrikt toch maar heel schuldig naar je toe huppelt om te zeggen 'sorry, garpje...
'
Fijn dat hij niet echt dood ging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |