Nuchterder.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef the85mc het volgende:
Zo.. Even twee borrels in A'dam maar ben nu helemaal naar de kloten. Ben benieuwd hpe dat morgen voelt
quote:
wat fijn!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef loveli het volgende:
*fingers crossed*
Bij de weg, mijn DHL-stress van woensdag is nu een aangekomen postpakket. Skoap
De vraag die bij mij achterblijf is wie die ex-slankie is met wie jij in het midden van de nacht dronken whats app gesprekken voertquote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef the85mc het volgende:
Het voelde vooral vroeg de volgende ochtend.. Liep behoorlijk uit de hand geloof ik. Ben bij een chick geeindigd... Ik had daarvoor nog met een ex slankie zitten appen, maar weet niet meer precies wat. Maar als je nog meeleest, mijn excuses als ik rare dingen heb gezegd of als ik vervelend was. Ik ben later in de taxi naar huis mn telefoon verloren, dus ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb..![]()
Kortom een bijzondere avond..
Idd!quote:Op zondag 7 december 2014 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag die bij mij achterblijf is wie die ex-slankie is met wie jij in het midden van de nacht dronken whats app gesprekken voert
toch welquote:Op zondag 7 december 2014 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me niet echt moeilijk te raden, Tink
Slik je nog vitamine D? Doet bij mij wonderen dit jaar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Probability het volgende:
Ik ben weer/nog steeds niet fit. Slaap 8-10 uur per nacht en ben vrij duf. Wordt daar wel vrij gestresst van. Lijkt wel alsof ik in een soort winterslaap ben beland..
Drink geen alcohol meer, ga rond dezelfe tijd naar bed, eet gezond, ben iedere dag buiten.
Moet ook nog steeds de griepprik halen.
Normaal ben ik nooit duf en sloom en ziek
Ziet er goed uit! Wat is het voor soep?quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Zondag lijstje...
O: kwark
L: soep
T: soep
D: soep
T: 2a3 borrels en wat pecannoten, misschien nog stukje worst
Soep
[ afbeelding ]
Nom! Wat voor soep is da?quote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Zondag lijstje...
O: kwark
L: soep
T: soep
D: soep
T: 2a3 borrels en wat pecannoten, misschien nog stukje worst
Soep
[ afbeelding ]
Ik heb meerdere kandidaten, maar daar blijft het bijquote:
Noedelsoepquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Wat is het voor soep?
Hier ook een dagje nix doen: tv kijken met vent en katten op de bank. En koekjes gebakken![]()
Gisteren wel een super dag. Super veel gedaan: huishouden, een dikke vette yoga practice en savonds met een groepje aan het avondfotograferen geslagen. Heerlijk weekend zo.
Beterschap Prob, is vervelend dat je zo kwakkelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |