Ha klopt, we worden OUD. (Ha. Ha. Ha.)quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe liefde hier...
Kwak, DaD enz. hebben wij allemaal vanaf het begin mee gemaakt en nu hebben ze al een baby
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha klopt, we worden OUD. (Ha. Ha. Ha.)
*phew*quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*phew*
United we stand!
Wist je trouwens dat ze Ghibli Nightmare Before Christmas Jumpers/Tshirts verkopen?
Skoap!!!! Trutquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Skoap het volgende:
Hele week niet kunnen sporten want ik was zo verkouden
Verder gaat alles hier zijn saaie gangetje
Beoordelingsgesprek gehad met CEO op bijna alle onderdelen een "above expectations " en 2 "meet expectations" en 2 "excellent" Toch altijd fijn zoiets. Ook loonsverhoging gehad. Wat dat betreft ben ik weer tevreden.
Morgen ochtend weer bodypump proberen ben benieuwd hoe het gaat!
Lijstje vandaag is mwoah
O: -
L: salade van vergeten groenten met truffel dressing. (Mjam) en 2 kleine stukjes stokbrood + olijfolie en 1 hap van mijn zoon zijn (pan) kaas tostie
T: 2 stukjes pure chocolade chilipeper
D: ravioli (zelf gemaakt) vulling van o.a ricotta & spinazie . En eroverheen nog wat parmezaanse kaas & een heel subtiel botersausje
T: gin tonic
ah there he is!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:50 schreef V1z0R het volgende:
What's this? What's this?
There're soot sprites everywhere
What's this?
They're floating in the air
What's this?
I can't believe my eyes
I must be dreaming
Wake up, Mei, this isn't fair
What's this?
What's this? What's this?
There's something very wrong
What's this?
A Totoro big and strong
....
Ha dat is nog eens de juiste instellingquote:Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Gefeli met je goede beoordeling Skoap! Ik ben nog steeds aan het bikkelen om mijn target te halen, het wordt cloooose. Maar ik ga het gewoon halen
Ja hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 07:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ah there he is!
Alles puick?
Of een kvk-nummer...quote:Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef loveli het volgende:
Iemand die toevallig een zakelijke account heeft bij DHL?
/help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |