Oeh! Is er een online menukaart?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vanmorgen abrikozenvlaai.
Vanmiddag beschuit, kaas, eiersalade en rauwe ham.
Net een appel en een peer.
Vanavond uit eten in een hotel in BE met luxe menukaart, ben benieuwd!
Zoek even op Hotel De Watermolen in Kasterlee. Daar staat denk wel een kaart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh! Is er een online menukaart?
Nu een blokje choco en een jagermeister, morgen lekker vrij
Straks: witlofovenschotel met ham, kaas en ei.. Daarbij pasta carbonara
Ow en een flesje Muscato gaat open.. gewoon omdat ik daar zin in heb
Speciaalbiertjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoek even op Hotel De Watermolen in Kasterlee. Daar staat denk wel een kaart.
Iedereen zit hier nu aan de Belgische speciaalbieren, ik aan de limo. Wel tapasbordjes en bittergarni nu
Teruggekoeld en samengevoegd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef golfer het volgende:
Gegrilde aubergine en courgette, teruggekoeld en samengevoegd met komkommer en daar een met een zelfgemaakte Oosterse dressing een salade van gemaakt, verder erbij gebakken aardappeltjes met paprikapoeder en gebakken tartaartjes.
Oogbollen in een schilletje!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu ben ik lychees aan het openpielen
Heb je dit eerder gemaakt? Is het lekker?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:47 schreef minilot het volgende:
Vanavond deze soep:
http://smittenkitchen.com/blog/2011/01/baked-potato-soup/
Met erbovenop:
- bosui-ringetjes
- geraspte kaas (de mature cheddar met whiskey van de Lidl)
- zure room
- gesmolten kervelboter
(hoop ik)
Nou, zoals ook al in de omschrijving van het recept staat, gaat het meer om de vergelijking met de gebruikelijke toppings op een 'baked potato' (zure room, bosui, kaas).quote:Op woensdag 17 december 2014 14:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je dit eerder gemaakt? Is het lekker?
Ik snap nooit zo wat het voordeel aan gepofte aardappelsoep is want, gaat daarmee niet juist de heerlijke textuur van de gepofte aardappel verloren?
En nee, ik geloof niet dat ik het wel eens eerder heb gemaakt. Ik had er toevallig alles voor in huis en was te lui voor een boodschap, dus vandaarquote:I know what you’re thinking: “But where’s the baked potato?” (A few folks have already asked.) The title is a riff on the taste and toppings of baked potatoes. I did, of course, initially consider starting with baked potatoes but rejected this approach because of time constraints (an extra hour for potato-baking, 15 minutes for cooling before you could touch them), textural concerns (I wanted some chunks to remain, and knew that a baked potato dropped in a soup would fall apart) and flavor worries (that a potato cooked outside the broth wouldn’t pick up as much garlicky/leek fragrance). That said, should you want to adhere closer to the baked potato theme, or have leftover baked potatoes that you’d like to use, I’d add them in chunks exactly when you’d add the raw ones, but only cook it for 10 minutes, not 15 to 20, before finishing the soup.
Redbull kan echt niet meerquote:Op woensdag 17 december 2014 16:29 schreef Iwanius het volgende:
Druilerig weer sedert vanmorgen dus wederom tijd voor een simpele Aziatische seafoodhap i.c.m. alcohol en fris als lunch.
Als dat zo was,dan had ik het wel laten zien.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:22 schreef Jiang153 het volgende:
Redbull kan echt niet meer
Had verwacht dat je weer de eend met mihoen zou nemen
Want die andere gamba's lagen nog gewoon in de schaal.quote:Tevens maar 4 garnalen
Ooh dat broodjequote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Brunch is restje aardappelsoep van gisteren (gezeefd en met een snuf cayennepeper erdoor) + een zelfgebakken lichtvolkoren broodje om erin te soppen.![]()
(Slechte telefoon-)foto voor Geerd:
[ afbeelding ]
Zo ook nog koffie en een paar mandarijntjes.
Dit kan iedereen:quote:Op donderdag 18 december 2014 10:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ooh dat broodje![]()
Ik moet echt zelf broodjes leren bakken..![]()
Is normale bloem gewoon goedkope Lidl bloem?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit kan iedereen:
http://www.myitaliansmorg(...)oof-overnight-rolls/
Wordt zelfs lekker als je gewoon alleen normale bloem gebruikt en dan kost het nog echt geen drol ook!
Yep, die van 39 cent voor een kilozakquote:Op donderdag 18 december 2014 10:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is normale bloem gewoon goedkope Lidl bloem?
Bedankt voor het receptquote:Op donderdag 18 december 2014 11:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep, die van 39 cent voor een kilozak
Seht gut aus!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast zitten voorproeven in de keuken voor zo meteen.
die heb ik laatst ook gemaakt. Wij vonden hem erg lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Hachee met 5 spices. Recept komt uit het Vleeschboek van de Delicious.
Klinkt goed. recept?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Hachee met 5 spices. Recept komt uit het Vleeschboek van de Delicious.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]Thanks. Iedereen was tevreden en ik ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Afkomstig van dit zelf bereide maal.
Lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]Thanks. Iedereen was tevreden en ik ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Afkomstig van dit zelf bereide maal.
Ahh die rechts boven had nog wel gekundquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef minilot het volgende:
O, en pre-ontbijt had ik alle kransjes die te lelijk waren om in de boom te hangen.![]()
Foto voor Geerd:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:
Mijn ontbijt: twee broodjes spiegelei, doorbakken spek, witte bonen in tomatensaus, gegrilde tomaatjes en een smoothie.
Ook lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker
Hier een broodje zalm met kruidenkaas en kappertjes.
Aangeschoten na twee bier?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef Prego het volgende:
Pizza en twee bier (Leffe) tijdens de lunch. Nu zit ik half aangeschoten op kantoor![]()
Nou, als ik bijvoorbeeld in korte tijd twee Leffe Tripel (8,5%) achterover sta ik ook een beetje onvast op mijn benen hoor.quote:
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld in korte tijd twee Leffe Tripel (8,5%) achterover sta ik ook een beetje onvast op mijn benen hoor.
Vooral op een terrasje in de volle zon en dan hoeft het nieteens in korte tijd te zijn maar gewoon relaxtquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld in korte tijd twee Leffe Tripel (8,5%) achterover sta ik ook een beetje onvast op mijn benen hoor.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:34 schreef Windigo het volgende:
Zojuist quinoasalade met komkommer en feta
Aardappels, sproitjes, sloavinkquote:
Black Angus jeweetsquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef quinoahipster het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Aardappels, sproitjes, sloavink
Wat heerlijk retroquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef marc0871 het volgende:
vandaag maak ik een rundvleessalade.
dit was de vorige.
[ afbeelding ]
de schaal was zo'n 40cm doorsnee.
we hadden er met z'n vieren een behoorlijke kluif aan
maar zooooo lekkerquote:
doet het 's zomers idd ook zeer goed bij de bbq.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgemaakt slaatje is heerlijk!
Alhoewel ik het voornamelijk bij warm weer eet. Het vult idd lekker!
Net kwark op en een reepje kaas gesnoept
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:20 schreef Zo-is-dat het volgende:
Risotto met venkel, veel verse dille en gerookte zalm
Zo lekker!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Windigo het volgende:
Daarnet eton mess van frambozen, witte chocolade mousse en meringue
Alles daarvoor is te koop bij AHquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
dat wil ik ook Windigo!!.... maar dan de frambozen helemaal apart. Hou er helemaal niiet van dat het er tussen door zit
quote:Op zondag 21 december 2014 10:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
De befaamde over night rolls
Wow Mini, lekker hoorquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef minilot het volgende:
Nu: deze tropische (en zelfgemaakte) semi-stol van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
..omdat het bijna kerst is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hier; Geroosterde aardappeltjes, kerriewitlof en een glutenvrije cordon-bleu
Nu heb ik kaneelthee en chocoladefudge.
[ Bericht 6% gewijzigd door Windigo op 21-12-2014 18:48:39 ]
Jus uit een pakje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Iwanius het volgende:
Deze avondhap weer eens voorgeschoteld gekregen. Heerlijk!
quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Windigo het volgende:
En hier ben ik dan met mijn amateurprutsfoto van mijn avondetenHet valt zo in het niet bij al die foto's van Minilot
misschien volgende keer de flits gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hier; Geroosterde aardappeltjes, kerriewitlof en een glutenvrije cordon-bleu
Nu heb ik kaneelthee en chocoladefudge.
is de kerrie meegekookt, of heb je het er doorheen geroerd na het afgieten?
misschien ook eens proberen.
Smaakte er niet naar en ik heb het mijn vriendin ook niet gevraagd.quote:
Van de flits kreeg de witlof een raar groen neonkleurtje dat het niet echt had; dat vond ik er helemaal onsmakelijk uitzienquote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
misschien volgende keer de flits gebruiken?
is de kerrie meegekookt, of heb je het er doorheen geroerd na het afgieten?
misschien ook eens proberen.
Al een verschrikkelijke arrogante afkrakende review over geschreven?quote:Op maandag 22 december 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag voor de verandering geen lunchbowl maar op de Duitse toer.
mja, kunstlichtquote:Op maandag 22 december 2014 05:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Van de flits kreeg de witlof een raar groen neonkleurtje dat het niet echt had; dat vond ik er helemaal onsmakelijk uitzienFoodfoto's in de winter vind ik lastig..
Ik heb de witlof gesauteerd met kerrie(Even blancheren dus, daarna in koekepan op laag vuur met boter en kerrie)
quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
Terwijl de kalfswangen voor de kerst al lekker staan te pruttelen![]()
Ui en wortels volgende keer even aanbakken, dan wordt het veel lekkerderquote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef Karzai het volgende:
Ik had nog uien en winterwortels, hutspot dus. Ik vind het eigenlijk niet zo lekker
Ik ga het overmorgen proberen, moet dan ook meteen op het bord voor kerst. Kan daar eigenlijk veel me emis gaan? Heb ze nog nooit zelf gemaakt dus ik zou het niet weten.. Ik kan wel een aardig stukje koken maar ik heb zo het vermoeden dat die peertjes bij het minste of geringste aanbranden. Zo dat je iets uit een laag keukenkastje pakt, en wanneer je weer omhoog komt dat je dan met je kop in de zwarte walm hangtquote:
Kangeroe biefstuk? Maar die moet je stoven issie zo taai?quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag nog niks gegeten
En dat terwijl ik wel al heel de avond in de keuken stamet voorbereidingen voor het kerstdiner. Het stoven van een kangoeroebiefstuk doet je geen goed als je heel de dag nog geen tijd gehad hebt om te etengodverdomme wat ruikt dat toch lekker zeg
Struisvogel is ook lekker ja.quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kangeroe biefstuk? Maar die moet je stoven issie zo taai?
Klinkt goed, nooit gezien kangeroe vlees bij de slager, hoe heb je het verkregen?quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Struisvogel is ook lekker ja.
En stoven omdat ie dan nou eenmaal het lekkerste isTaai is ie absoluut niet, kangoeroe is zo mogelijk het meest malse vlees wat ik op heb. En daarbij wilde ik graag drie soorten vlees met drie verschillende bereidingswijzen. Hert stoven lijkt me niet zo'n succes, daar is de smaak te subtiel voor. Wild zwijn zou opzich wel kunnen, maar dat is gegrild ook zeer goed binnen te houden
Edit: Euwh wacht, ik ben een beetje aan het crosspostenHet hoofdgerecht voor mijn kerstinder is een trio van gestoofde kangoeroe, gebraden wild zwijn en rosé gebakken hert op wat stevig gekruide aardappelpuree, een stoofpeertje en wat van die zure rode bessen.
Lag gewoon bij de SuperCoop in het schapquote:Op maandag 22 december 2014 21:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klinkt goed, nooit gezien kangeroe vlees bij de slager, hoe heb je het verkregen?
Heb ik voor morgen gehaald quarterpounders aardappeltjes en wat bak groenten heerlijk simpelquote:
Mooie heldere bouillon! Zie ik naast de kool ook ho fan ( Shā hé fěn) erin?quote:
Hoeveel gram?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:29 schreef Dragonberry het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus en frietjes
Zie vaak zo een varkenshaas liggen maar, bak je die gewoon als een biefstuk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:29 schreef Dragonberry het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus en frietjes
ik bak hem meestal rondom aan, even rusten in folie, saus maken, vlees in plakken nog heel even in de saus opwarmen. Het is dan niet helemaal doorbakken, maar inderdaad nog mooi roze zoals biefstuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zie vaak zo een varkenshaas liggen maar, bak je die gewoon als een biefstuk?
Is dat de dipsaus naast de viskoekjes op het bord?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag late lunch (bijna avondeten) vanwege drukte en weer de Thaise toer.genomen. Gewoon een biertje met viskoekjes,vissoep en een rundvleessalade. Nu richting huis!
Een zalm schnitzel???quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, Erwten, en iets dat door moet als zalm schnitzel
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.quote:
Zal je vriendin niet leuk vinden dat je zoveel hebt gegeten nu ze net weer zo'n lekkere prak voor je heeft gekookt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag late lunch (bijna avondeten) vanwege drukte en weer de Thaise toer.genomen. Gewoon een biertje met viskoekjes,vissoep en een rundvleessalade. Nu richting huis!
Ik maak em het malst in de oven maar jammergenoeg heb je die nog niet. Schaf er nou één aan!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zie vaak zo een varkenshaas liggen maar, bak je die gewoon als een biefstuk?
Gaat helemaal goed komen! Heb al een in gedachte,tip van 1981quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik maak em het malst in de oven maar jammergenoeg heb je die nog niet. Schaf er nou één aan!
Eerst marineren, dan rondom aanbakken in ruim roomboter. Daarna nog (afhankelijk van dikte) zo'n 16 min op 180 graden in de oven. Eruithalen, 5 min laten rusten in folie en dan snij je er zo doorheen. Mooi licht rosé en zeer mals.
Het ziet er niet lekker uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.
Wat is dat stuk plastic met al die rondjes?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.
Damnquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef minilot het volgende:
Nu: deze tropische (en zelfgemaakte) semi-stol van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
..omdat het bijna kerst is.
[..]
Eet stoel van de IKEAquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is dat stuk plastic met al die rondjes?
Aah dat verklaart het bestek! En het slabbetje, Dacht al even wtf is dit dan hahaha.quote:
Ziet er niet heel smakelijk uit...quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoeft het ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er niet heel smakelijk uit...
Smakelijk:quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat hoeft het ook nietHet is namelijk voedsel en geen kunst
Over de aardappelen zat natuurlijk saus, alleen het probleem is afentoe dat de aardappelen niet in de saus badenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef Molo het volgende:
Droge aardappelen en erwten uit pot? Was het écht lekker?
Wel tof dat je een foto post overigens
Ja die rundvleessalade is altijd lekker maar wel vullend vanwege het vlees. Maar in deze goede combinatie met de soep en die viskoekjes. Precies genoeg voor een bodempje totdat je thuis bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:32 schreef Jiang153 het volgende:
Is dat de dipsaus naast de viskoekjes op het bord?
Tevens die salade
Ik houd overal rekening mee,vandaar dus deze combinatie en geen zwaar hoofdgerecht genomen bij de Thai. Thuis had ze trouwens dit bereidt en ik had nog genoeg ruimte over in het maagje om er van te genieten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal je vriendin niet leuk vinden dat je zoveel hebt gegeten nu ze net weer zo'n lekkere prak voor je heeft gekookt.
Rijke man elke dag buiten etenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja die rundvleessalade is altijd lekker maar wel vullend vanwege het vlees. Maar in deze goede combinatie met de soep en die viskoekjes. Precies genoeg voor een bodempje totdat je thuis bent.
Die dipsaus is een zoete chilisaus btw.
[..]
Ik houd overal rekening mee,vandaar dus deze combinatie en geen zwaar hoofdgerecht genomen bij de Thai. Thuis had ze trouwens dit bereidt en ik had nog genoeg ruimte over in het maagje om er van te genieten.
Vrachtwagenchauffeur?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef Iwanius het volgende:
Gewoon spitskool.![]()
En v.w.b. dat buiten de deur eten.
Voor de 1000x: Het is voor mij een noodzakelijk kwaad omdat ik dan vaak onderweg ben en ergens wel moet eten tussen de middag. Als ik elke dag op kantoor zat bij wijze van dan deed ik dat waarschijnlijk minder.(buiten de deur eten in de middag)
bij jou ook zo'n succes?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
Overgebleven over night rolls met zelfgemaakte humus
+ peper-truffelsaus bij de rollade, en nog wat beenham met mosterdsaus.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond gevulde rollade, gebakken aardappeltjes met spek en kruidenboter en lekkere sla.
quote:
OK, piloot dusquote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]zoiets als het FOK! betreft.
![]()
On topic.
Sedert vanmiddag al flink aan het snoepen met zelf afgesneden stukken foie gras & fazant i.c.m. wat bubbels.Wat is het leven toch goed op dit soort momenten. En dan te bedenken dat het kerstmaal over een uurtje of wat hier van start gaat.
Wordt vervolgd later deze avond.
Die rechts onder lacht een beetje zuurquote:
Nou, smakelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Whut??quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die rechts onder lacht een beetje zuur
Ik zie er gezichtjes inquote:
Ik zie 'm nietquote:
OKquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet
Paint 'm eens wil je?
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort vanquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort van
Erg happy is het niet. Wel gezond.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort van
En wat had je?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:12 schreef Geerd het volgende:
Bijna 2 uur pauze gehad in Alkmaar dus maar even de lokale chinees bezocht!!
Goed bezig jijquote:Op woensdag 24 december 2014 21:14 schreef drakin het volgende:
kerstkoekjes op vrijwilligerswerk nu.
De ossenhaas met bami altijd lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat had je?
Nu thee met een stukje banketstaaf
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef Windigo het volgende:
OK, piloot dusVandaar alles wat je je kan veroorloven
![]()
Tjeemig leer een keer goed Nederlands. Bereidt Demn doet pijn aan mijn ogen gek!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]nog steeds bustboy zoals dat heet voor FOK!.
On topic.
Vanavond zoals gewoonlijk kerstviering gehad i.c.m. het diner en wederom een succes. Alle gasten inmiddels huiswaarts gekeerd en tevreden. Groot compliment aan mijn vriendin die dit keer alles heeft bereidt. Van tafelsetting tot het dessert. Ik heb alleen de wijnen op tafel gezet en meegehobbelt.![]()
Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en totslot toetje met bijbehorende dessertwijnen.
De rest als impressie staat hier in een spoilertag.
Merg-kool?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:39 schreef OMG het volgende:
Bustboy? Je bent een jongetje met tieten? Apart.
Vanavond; gehaktballen, aardappels, en collard greens (geen idee wat 't in 't Nederlands is, heb het er ook nooit gezien van wat ik me herinner). Nu; koffie. Zometeen; bier.
Ah, dat is 't inderdaad, denk ik.quote:
Ik kan ook elke post van jou onder de loep nemen. Zeg het maar. Ik vind altijd wel wat om op te vitten. Ik vind het i.i.g heerlijk dat je elke keer hapt.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:30 schreef Ole het volgende:
Tjeemig leer een keer goed Nederlands. Bereidt Demn doet pijn aan mijn ogen gek!
Je zou denken de Antillen omdat ze daar Smarties verkopen maar gezien hij gisteravond nog heeft gedineerd thuis zou hij wel heel snel gevlogen moeten hebben.quote:
Die smarties zijn gewoon uit Nederland meegenomen hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Je zou denken de Antillen omdat ze daar Smarties verkopen maar gezien hij gisteravond nog heeft gedineerd thuis zou hij wel heel snel gevlogen moeten hebben.
Zin in het eten vanavond
Dressing is gewoon dressing (voor bv sla). Wat is een deviled egg? Met sambal gemarineerd ofzo?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef OMG het volgende:
M'n camera op m'n telefoon is kapot, maar anders had een foto van een bord met kalkoen, ribs, dressing (wederom geen idee wat 't in 't Nederlands is), mac & cheese, mergkool (nu ik weet wat collard greens is), sperziebonen, een deviled egg, een dinner roll, en 7-layer salad geweest. En dan heb ik de chuck roast en de rijst nog niet gehad (maar ik zit al vol, nog een beetje ruimte overhouden voor taart).
Dressing wordt ook wel stuffing genoemd. Zoiets als dit;quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dressing is gewoon dressing (voor bv sla). Wat is een deviled egg? Met sambal gemarineerd ofzo?
Reken maar dat daar hele maaltijden worden weggeflikkerd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:58 schreef Karzai het volgende:
Ik heb even de vuilnisbak bij het Amstel hotel leeggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |