Welke hebben jullie op de kop getikt nu?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:25 schreef TAV74 het volgende:
Nice!!!
Komt er nog iets moois aan de muur boven de tv?
Met hem ^^quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Welke hebben jullie op de kop getikt nu?
Artsound AS350 wit (voor ons goed genoeg) via de winkel waar het liev van Minilot werkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Welke hebben jullie op de kop getikt nu?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef liedetector het volgende:
@bluezz ahh verklaart @ bijna nooit aan (ken dat van licht op plafond)
En je versterker is ook 8Ohm @golfer?
Verder voor zulke kleine dingen wsch niet de allerslechste
Leuke dingen voor die prijsquote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Artsound AS350 wit (voor ons goed genoeg) via de winkel waar het liev van Minilot werkt.
(CoolBlue afdeling receiverstore).
Jeejquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
Zo, de koffers zijn gepakt, en de duutser is aan het opruimen. Zo een diepvriespizza de oven in, morgen nog 4 uur lesgeven, en dan 2 weken vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
Zo, de koffers zijn gepakt, en de duutser is aan het opruimen. Zo een diepvriespizza de oven in, morgen nog 4 uur lesgeven, en dan 2 weken vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gebruiken de boxen alleen voor audio, want we hebben geen home cinemasysteem.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef TAV74 het volgende:
Leuke dingen voor die prijsEnige punt van zorg zou wat mij betreft zijn of ze genoeg laag weergeven, maar denk dat dat wel goed gaat als je geen purist bent die wil dat de ramen eruit klappen als je een film kijkt
Leuk vooruitzicht JTquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus heb je nou niet genoeg glazen om iedereen een glas te geven? en ook maar 2 stoelen met rugleuning en de rest een soort veredelede barkrukken?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef Iwanius het volgende:
Zo... ronde tafel is weer gedekt voor m'n gasten en laat hen en de cadeaus en gezelligheid maar komen. Het vlees is alvast voorgeproefd door mij.
Als ik op de bank zit zie ik dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik vind het een beetje kaal! Maar misschien lijkt het wel anders als er nog iets aan de muur komt
jullie hadden voor zuilspeakers moeten gaan, had je dat lelijke stopcontact kunnen verbergen...quote:
Ok, dat lijkt al weer anders ja! (Mij nog wel wat kaal, maar dat doet er ook niet toequote:Op donderdag 18 december 2014 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op de bank zit zie ik dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |