En wat had je?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:12 schreef Geerd het volgende:
Bijna 2 uur pauze gehad in Alkmaar dus maar even de lokale chinees bezocht!!
Goed bezig jijquote:Op woensdag 24 december 2014 21:14 schreef drakin het volgende:
kerstkoekjes op vrijwilligerswerk nu.
De ossenhaas met bami altijd lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat had je?
Nu thee met een stukje banketstaaf
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef Windigo het volgende:
OK, piloot dusVandaar alles wat je je kan veroorloven
![]()
Tjeemig leer een keer goed Nederlands. Bereidt Demn doet pijn aan mijn ogen gek!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]nog steeds bustboy zoals dat heet voor FOK!.
On topic.
Vanavond zoals gewoonlijk kerstviering gehad i.c.m. het diner en wederom een succes. Alle gasten inmiddels huiswaarts gekeerd en tevreden. Groot compliment aan mijn vriendin die dit keer alles heeft bereidt. Van tafelsetting tot het dessert. Ik heb alleen de wijnen op tafel gezet en meegehobbelt.![]()
Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en totslot toetje met bijbehorende dessertwijnen.
De rest als impressie staat hier in een spoilertag.
Merg-kool?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:39 schreef OMG het volgende:
Bustboy? Je bent een jongetje met tieten? Apart.
Vanavond; gehaktballen, aardappels, en collard greens (geen idee wat 't in 't Nederlands is, heb het er ook nooit gezien van wat ik me herinner). Nu; koffie. Zometeen; bier.
Ah, dat is 't inderdaad, denk ik.quote:
Ik kan ook elke post van jou onder de loep nemen. Zeg het maar. Ik vind altijd wel wat om op te vitten. Ik vind het i.i.g heerlijk dat je elke keer hapt.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:30 schreef Ole het volgende:
Tjeemig leer een keer goed Nederlands. Bereidt Demn doet pijn aan mijn ogen gek!
Je zou denken de Antillen omdat ze daar Smarties verkopen maar gezien hij gisteravond nog heeft gedineerd thuis zou hij wel heel snel gevlogen moeten hebben.quote:
Die smarties zijn gewoon uit Nederland meegenomen hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Je zou denken de Antillen omdat ze daar Smarties verkopen maar gezien hij gisteravond nog heeft gedineerd thuis zou hij wel heel snel gevlogen moeten hebben.
Zin in het eten vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |