Is dat de dipsaus naast de viskoekjes op het bord?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag late lunch (bijna avondeten) vanwege drukte en weer de Thaise toer.genomen. Gewoon een biertje met viskoekjes,vissoep en een rundvleessalade. Nu richting huis!
Een zalm schnitzel???quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappelen, Erwten, en iets dat door moet als zalm schnitzel
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.quote:
Zal je vriendin niet leuk vinden dat je zoveel hebt gegeten nu ze net weer zo'n lekkere prak voor je heeft gekookt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag late lunch (bijna avondeten) vanwege drukte en weer de Thaise toer.genomen. Gewoon een biertje met viskoekjes,vissoep en een rundvleessalade. Nu richting huis!
Ik maak em het malst in de oven maar jammergenoeg heb je die nog niet. Schaf er nou één aan!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zie vaak zo een varkenshaas liggen maar, bak je die gewoon als een biefstuk?
Gaat helemaal goed komen! Heb al een in gedachte,tip van 1981quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik maak em het malst in de oven maar jammergenoeg heb je die nog niet. Schaf er nou één aan!
Eerst marineren, dan rondom aanbakken in ruim roomboter. Daarna nog (afhankelijk van dikte) zo'n 16 min op 180 graden in de oven. Eruithalen, 5 min laten rusten in folie en dan snij je er zo doorheen. Mooi licht rosé en zeer mals.
Het ziet er niet lekker uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.
Wat is dat stuk plastic met al die rondjes?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ''Alaska-Seelachs'' ofzo, maar laten we het erop houden dat het een soort grote visstick is die je in Duitsland per 8 stuks kunt kopen in de supermarkt voor ¤ 2 a ¤ 3.
Damnquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef minilot het volgende:
Nu: deze tropische (en zelfgemaakte) semi-stol van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
..omdat het bijna kerst is.
[..]
Eet stoel van de IKEAquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is dat stuk plastic met al die rondjes?
Aah dat verklaart het bestek! En het slabbetje, Dacht al even wtf is dit dan hahaha.quote:
Ziet er niet heel smakelijk uit...quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoeft het ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er niet heel smakelijk uit...
Smakelijk:quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat hoeft het ook nietHet is namelijk voedsel en geen kunst
Over de aardappelen zat natuurlijk saus, alleen het probleem is afentoe dat de aardappelen niet in de saus badenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef Molo het volgende:
Droge aardappelen en erwten uit pot? Was het écht lekker?
Wel tof dat je een foto post overigens
Ja die rundvleessalade is altijd lekker maar wel vullend vanwege het vlees. Maar in deze goede combinatie met de soep en die viskoekjes. Precies genoeg voor een bodempje totdat je thuis bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:32 schreef Jiang153 het volgende:
Is dat de dipsaus naast de viskoekjes op het bord?
Tevens die salade
Ik houd overal rekening mee,vandaar dus deze combinatie en geen zwaar hoofdgerecht genomen bij de Thai. Thuis had ze trouwens dit bereidt en ik had nog genoeg ruimte over in het maagje om er van te genieten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal je vriendin niet leuk vinden dat je zoveel hebt gegeten nu ze net weer zo'n lekkere prak voor je heeft gekookt.
Rijke man elke dag buiten etenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja die rundvleessalade is altijd lekker maar wel vullend vanwege het vlees. Maar in deze goede combinatie met de soep en die viskoekjes. Precies genoeg voor een bodempje totdat je thuis bent.
Die dipsaus is een zoete chilisaus btw.
[..]
Ik houd overal rekening mee,vandaar dus deze combinatie en geen zwaar hoofdgerecht genomen bij de Thai. Thuis had ze trouwens dit bereidt en ik had nog genoeg ruimte over in het maagje om er van te genieten.
Vrachtwagenchauffeur?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef Iwanius het volgende:
Gewoon spitskool.![]()
En v.w.b. dat buiten de deur eten.
Voor de 1000x: Het is voor mij een noodzakelijk kwaad omdat ik dan vaak onderweg ben en ergens wel moet eten tussen de middag. Als ik elke dag op kantoor zat bij wijze van dan deed ik dat waarschijnlijk minder.(buiten de deur eten in de middag)
bij jou ook zo'n succes?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
Overgebleven over night rolls met zelfgemaakte humus
+ peper-truffelsaus bij de rollade, en nog wat beenham met mosterdsaus.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond gevulde rollade, gebakken aardappeltjes met spek en kruidenboter en lekkere sla.
quote:
OK, piloot dusquote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]zoiets als het FOK! betreft.
![]()
On topic.
Sedert vanmiddag al flink aan het snoepen met zelf afgesneden stukken foie gras & fazant i.c.m. wat bubbels.Wat is het leven toch goed op dit soort momenten. En dan te bedenken dat het kerstmaal over een uurtje of wat hier van start gaat.
Wordt vervolgd later deze avond.
Die rechts onder lacht een beetje zuurquote:
Nou, smakelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Whut??quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die rechts onder lacht een beetje zuur
Ik zie er gezichtjes inquote:
Ik zie 'm nietquote:
OKquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet
Paint 'm eens wil je?
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort vanquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort van
Erg happy is het niet. Wel gezond.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, ok nu zie ik 'm wel sort van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |