Zo lekker!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Windigo het volgende:
Daarnet eton mess van frambozen, witte chocolade mousse en meringue
Alles daarvoor is te koop bij AHquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
dat wil ik ook Windigo!!.... maar dan de frambozen helemaal apart. Hou er helemaal niiet van dat het er tussen door zit
quote:Op zondag 21 december 2014 10:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
De befaamde over night rolls
Wow Mini, lekker hoorquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef minilot het volgende:
Nu: deze tropische (en zelfgemaakte) semi-stol van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
..omdat het bijna kerst is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hier; Geroosterde aardappeltjes, kerriewitlof en een glutenvrije cordon-bleu
Nu heb ik kaneelthee en chocoladefudge.
[ Bericht 6% gewijzigd door Windigo op 21-12-2014 18:48:39 ]
Jus uit een pakje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef Iwanius het volgende:
Deze avondhap weer eens voorgeschoteld gekregen. Heerlijk!
quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Windigo het volgende:
En hier ben ik dan met mijn amateurprutsfoto van mijn avondetenHet valt zo in het niet bij al die foto's van Minilot
misschien volgende keer de flits gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hier; Geroosterde aardappeltjes, kerriewitlof en een glutenvrije cordon-bleu
Nu heb ik kaneelthee en chocoladefudge.
is de kerrie meegekookt, of heb je het er doorheen geroerd na het afgieten?
misschien ook eens proberen.
Smaakte er niet naar en ik heb het mijn vriendin ook niet gevraagd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |