Ooh dat broodjequote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Brunch is restje aardappelsoep van gisteren (gezeefd en met een snuf cayennepeper erdoor) + een zelfgebakken lichtvolkoren broodje om erin te soppen.![]()
(Slechte telefoon-)foto voor Geerd:
[ afbeelding ]
Zo ook nog koffie en een paar mandarijntjes.
Dit kan iedereen:quote:Op donderdag 18 december 2014 10:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ooh dat broodje![]()
Ik moet echt zelf broodjes leren bakken..![]()
Is normale bloem gewoon goedkope Lidl bloem?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit kan iedereen:
http://www.myitaliansmorg(...)oof-overnight-rolls/
Wordt zelfs lekker als je gewoon alleen normale bloem gebruikt en dan kost het nog echt geen drol ook!
Yep, die van 39 cent voor een kilozakquote:Op donderdag 18 december 2014 10:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is normale bloem gewoon goedkope Lidl bloem?
Bedankt voor het receptquote:Op donderdag 18 december 2014 11:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep, die van 39 cent voor een kilozak
Seht gut aus!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast zitten voorproeven in de keuken voor zo meteen.
die heb ik laatst ook gemaakt. Wij vonden hem erg lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Hachee met 5 spices. Recept komt uit het Vleeschboek van de Delicious.
Klinkt goed. recept?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Hachee met 5 spices. Recept komt uit het Vleeschboek van de Delicious.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]Thanks. Iedereen was tevreden en ik ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Afkomstig van dit zelf bereide maal.
Lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]Thanks. Iedereen was tevreden en ik ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Afkomstig van dit zelf bereide maal.
Ahh die rechts boven had nog wel gekundquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef minilot het volgende:
O, en pre-ontbijt had ik alle kransjes die te lelijk waren om in de boom te hangen.![]()
Foto voor Geerd:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:
Mijn ontbijt: twee broodjes spiegelei, doorbakken spek, witte bonen in tomatensaus, gegrilde tomaatjes en een smoothie.
Ook lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker
Hier een broodje zalm met kruidenkaas en kappertjes.
Aangeschoten na twee bier?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef Prego het volgende:
Pizza en twee bier (Leffe) tijdens de lunch. Nu zit ik half aangeschoten op kantoor![]()
Nou, als ik bijvoorbeeld in korte tijd twee Leffe Tripel (8,5%) achterover sta ik ook een beetje onvast op mijn benen hoor.quote:
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, als ik bijvoorbeeld in korte tijd twee Leffe Tripel (8,5%) achterover sta ik ook een beetje onvast op mijn benen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |