Is traditie en cultuur!quote:Op zondag 14 december 2014 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Waarom die fobie voor lapo's en het openen van nieuwe topics hier?
Maar het wordt daar niet verklaard...quote:Op zondag 14 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is traditie en cultuur!
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.quote:Op zondag 14 december 2014 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar het wordt daar niet verklaard...
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag inquote:Op zondag 14 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet bekennen dat ik gisteren op de bank in slaap ben gedonderd na een wat mislukte tocht door de kou en een etentje bij een ouderwets Joegoslavisch restaurant. Heerlijke kost!
Maar de combi eten en kou nekte me dus na een korte zaterdagnacht.
Vandaag ook weer op pad naar Hilversum met als afsluiting een Indonesisch buffet.
Beetje in dubio of ik daar wel zin in heb. Geen kerstmarkt trouwens...
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.quote:Op zondag 14 december 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.quote:Op zondag 14 december 2014 09:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag in
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?quote:Op zondag 14 december 2014 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.
Ik vind het het verdacht...
Mijn post was geen toeval...quote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?
Ik weet inmiddels waar z'n huis woont...quote:Op zondag 14 december 2014 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enige gevaar is dat onze topickapert dan nog wakker is.
Ik heb me ingehouden, maar in 4uur ben ik af en terug naar start ben ik bangquote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.
En ik heb al aardig wat drank achter mijn kiezen dit weekend...
Onthou deze dan ook even:quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een andere afwijking ik val op Oudere mannen
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld wordenquote:
Wat een spektakel...quote:Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld worden
Ik heb geen idee, het origineel stond in het topic ervoor en daar wilde de kerstster ook niet stralenquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom doet die kerstster2012.jpg het niet in je feestboom-topic?
Editten een optie? Weghalen en zelf een ster naar eigen voorkeur neerzetten die het wel doet?quote:Op zondag 14 december 2014 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen idee, het origineel stond in het topic ervoor en daar wilde de kerstster ook niet stralen
Gedaan, meneerquote:Op zondag 14 december 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Editten een optie? Weghalen en zelf een ster naar eigen voorkeur neerzetten die het wel doet?
Ik zie geen ster.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag toch ook niet naar de maat van jouw muts?
Niet zo zeuren, ik heb mijn post toch geëdit?quote:Op zondag 14 december 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie geen ster.![]()
Zit net even de verhalen door te lezen van de KSW, maar dat is best wel een hele worsteling, zeker zonder smileys.
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Van plan wel ja, maar of het ervan gaat komen is een tweede. Idee heb ik al wel in m'n achterhoofd zitten, wat uiteraard weer een hoog absurdistisch gehalte zal hebben in de lijn waar we het laatst al over hadden.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo zeuren, ik heb mijn post toch geëdit?![]()
Dat zijn inderdaad aardige stukjes tekst om te lezen, maar ik wil het wel een kans geven. Ben jij nog van plan om een verhaal te schrijven?
Misschien moet ik meedoen met het verhaal over de bevalling van mijn kerstkindje
Wat is dat precies?quote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef sacha het volgende:
net een deissy gedaan met onze kerstboom![]()
niet uit frustratie overigens
sacha weet jou wel weer blij te makenquote:
quote:
Lief van dr he !quote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef just me het volgende:
[..]
sacha weet jou wel weer blij te maken
Lijkt me leuk, ik ben benieuwd of ze jouw kerstverhaal er dan ook bij zettenquote:Op zondag 14 december 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van plan wel ja, maar of het ervan gaat komen is een tweede. Idee heb ik al wel in m'n achterhoofd zitten, wat uiteraard weer een hoog absurdistisch gehalte zal hebben in de lijn waar we het laatst al over hadden.![]()
Topic kapen en dan ook nog een grote mond hebben tegen het baasje?
Mijn kol trui fobiequote:Op zondag 14 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is traditie en cultuur!
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...quote:Op zondag 14 december 2014 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar.. maar waarom?![]()
Het feest moet toch nog beginnen?
quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef sacha het volgende:
[..]
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...![]()
in dit geval samen met Aap braaf stammetje van de boom gezaagd, standaard gemonteerd, plek vrijgemaakt in huis, boom naar binnen gesjouwd...![]()
'hmmm, wel groot hč mam...'
ja Aap
'hij wil ook écht niet blijven staan hč mam?'
nee Aap
'jij hebt toch wel een oplossing mam?'
ja Aap
En hij had hm zelf uitgezocht...quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef sacha het volgende:
[..]
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...![]()
in dit geval samen met Aap braaf stammetje van de boom gezaagd, standaard gemonteerd, plek vrijgemaakt in huis, boom naar binnen gesjouwd...![]()
'hmmm, wel groot hč mam...'
ja Aap
'hij wil ook écht niet blijven staan hč mam?'
nee Aap
'jij hebt toch wel een oplossing mam?'
ja Aap
Ik zag nog een hele serie aan andere fobieën van je voorbij komen tot glazen liften aan toe.quote:Op zondag 14 december 2014 13:50 schreef FANN het volgende:
Mijn kol trui fobie![]()
Komt omdat die navelstreng om mijn strot zat toen ik geboren werd denk ik
quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag nog een hele serie aan andere fobieën van je voorbij komen tot glazen liften aan toe.
Had ik het met Deisyy ook net over. Ik vond het een worsteling om doorheen te komen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
![]()
HoogtevreesIk ben de Kerstverhalen aan het lezen...
Best mooie verhalen zitten erbij. KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
heb je deze gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik het met Deisyy ook net over. Ik vond het een worsteling om doorheen te komen.
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...quote:Op zondag 14 december 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je deze gelezen?![]()
Het duivels gerecht
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Vond ik wel grappig
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Deisyy het volgende:
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.
Nee, ik kan me niet voorstellen dat ze verhalen weigeren, dus gewoon schrijven dat verhaal.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
Mag jij dat wel verklappen van King ?quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
Denk dat King en ik dit jaar overslaan,,
Volgens mij liet het al blijken ..quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mag jij dat wel verklappen van King ?
In dát geval staat erquote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
heb je goed gedaan! eet smakelijkquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
Mn pasta is heet ... , maar OK,, Ik heb de saus zelf gemaakt ...
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.quote:
Ja je wilde dat ik met je mee speelde spamster!!!quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.
*traantje wegpinkt*quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
Sas?
Je lijkt mij een fantastische moeder voor Aap
Jij zag je rustige kerst al in rook op gaan.quote:
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Jij zag je rustige kerst al in rook op gaan.
Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.
maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.
Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.)
Die topicreeks volg ik al een hele tijd btw....echt een topshow!
Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?
Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Vorige week had ik de eerste paar nominaties daar gelezen, maar ik ben te onbekend in R&P, zodat dat topic voor mij niet heel interessant is.
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zettenquote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.
Nog een linkje? Doe ik meequote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten
Lijkt me leuk om jouw date-ervaringen te lezen, dus schroom niet.quote:
Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten
Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappigquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.![]()
Dat is niet echt interessant om te lezen. C_c kan trouwens echt leuk schrijven....dat laatste datingverslag is écht te grappig, alleen ligt het uiteraard weer allemaal aan de ander.
maar ik ben nog lang niet 28quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.
knipperdeknip
Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?quote:
Ik zat het ook te lezen R&P / Dating(site)-ervaringen #505 Der Untergangquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappig
eg welquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?
Dat ik heb lopen MSN-en met een meisje van 4 en dat er straks politie voor de deur staat?
dat moet eigenlijk c-c zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Nog een Cc vind ik trouwens wel even verwarrend
Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers ongewassen op je nachtkastje liggen...quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers gewassen op je nachtkastje liggen...
Ik had het verkeerde toepje, het was niet van Depeche Mode, maar van When in Rome,quote:
Ik zat gisteren naar een TV programma te kijken, ik weet niet eens welke, want het was alquote:
oi... werklui over de vloer, lijkt mij ook niet prettig, maar de positieve kant is dan weer datquote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
Schilder in tha house, dus leven ontregeld.
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!quote:
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duurquote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!
op rekening van golfer natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duur
quote:
Dat klink best eh...quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Je laat je eigen gedoetje maar lekker zelf door een ander bekwasten.
quote:
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Brinta maken, da's ook lekker
best dekkend met een reliefjequote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.
Doe eens nuttig advies geven!quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.
Da's nog tot daar aan toe, maar die Jan die je er gratis bij krijgt...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffenquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Waarom bedenk ik zo'n geniaal antwoord nou niet voordat ik ga antwoorden.quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
Thnx!quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Dat doe je met slagroom Golf, niet met Brintaquote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef golfer het volgende:
Een kloddertje hier..een kloddertje daar...
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Ja, ontvolgen lijkt me een goed ideequote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!![]()
Heb geloof ik ik iets neergezet dat alle vleeseters opgesloten moeten worden oid en daarna het topic ontvolgd.
Combobreaker.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Fann heeft soms last vanquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
Ik heb je weer even gesteund en daarna weer ontvolgd.quote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
Ja, ontvolgen lijkt me een goed idee![]()
sorry van je combo
Ik hoor daar meerdere mensen over.quote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef sacha het volgende:
![]()
http://m.nrc.nl/muziek/20(...)ister-black-messiah/
jeugdzondequote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor daar meerdere mensen over.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom...
D'Angelo is gewoon een van mijn betere geile negers, qua muziekquote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt lopen beesten in de grote stad...
Je kunt het !!! Kom op Sasquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ze wordt bijna boos, nog 3 posts en het is allemaal mijn schuld
Als voorbeeldig toekomstig echtgenoot verdedig ik je eer met hand en tand.quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
eigenlijk welquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
wat een enorme Trut is datquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is hetquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Chufi is trouwens bezig in Feedback als een kleuter
Jij ook manquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is het
Oh.. dan is het goed.. want King heeft wél een beetje gelijk, veels te leuk topic om daar tequote:
Topic over waardebon: Chudi begint over pizza'squote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is het
De samenvattingen zijn hartstikke serieus!quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat zo is. waarom worden dan wel mijn posts in een niet serieus topic verwijderd
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn hartstikke serieus!
Dus daarom...
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....
Mwah, dat slowchatten interesseert me echt niet en opmerkingen/reacties is altijd leuk....daar is een forum voor, maar dat het binnen no time gewoon over een heel ander onderwerp gaat, daar krijg ik langzamerhand een slap plassertje van....en die is al zo klein.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
Oh.. dan is het goed.. want King heeft wél een beetje gelijk, veels te leuk topic om daar te
slowchatten, en ja, maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan
Alle personages zijn daar fictief.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....
ja dat bedoel ik ook, teveel offtopic is niet leuk, dan moeten we niet meer doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah, dat slowchatten interesseert me echt niet en opmerkingen/reacties is altijd leuk....daar is een forum voor, maar dat het binnen no time gewoon over een heel ander onderwerp gaat, daar krijg ik langzamerhand een slap plassertje van....en die is al zo klein.
Daar hebben we Karina voor....quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle personages zijn daar fictief.
Maar op zich wel een goed idee, post er om te beginnen eens minder...
Geef eens antwoord op deze vraag:quote:
quote:Bij zo ongeveer elk topic buiten de SC weet jij het voor elkaar te krijgen om binnen no time van het onderwerp af te wijken en te gaan babbelen over compleet andere zaken. Why?
Dan gaat er hier een hele andere wind waaienquote:
Ik zet de vanille kaarsjes vast klaar...quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat er hier een hele andere wind waaien
Wat zou je doen Dees?quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat er hier een hele andere wind waaien
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.quote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet de vanille kaarsjes vast klaar...
Ik zou dit forum vanuit mijn gevoel modden en partij trekken voor de grootste slijmbal.quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zou je doen Dees?![]()
Daarom zou ik dus noooooooooooooooooooit maar dan ook noooooooooooooooooit
modje willen zijn
Jij had toch een notebook Dees?quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.
Wie is de grootste slijmbal?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dit forum vanuit mijn gevoel modden en partij trekken voor de grootste slijmbal.
Dan moet je maar geen andere winden laten waaien...quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.
Het zou ook verwonderlijk zijn als Sjoef een vraag, waar hij zelf het lei/ijdend voorwerp is, beantwoordt...quote:
Ja had ik toch meteen moeten doen, maar hij smeerde me een 17 inch laptop aanquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even douchen en een kop thee maken. Fijn hč Fann, zo'n lichtgewicht, ik ben ook nog steeds blij met de mijne, het is een simpel dingetje, maar meer dan genoeg voor mijn huis-, tuin- en keukengebruik.
Jij weet zelf ook wel wie de grootste slijmbal hier is Fann
Ik zou hem serieus de pest laten krijgenquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Weet mijn vriendin al wat ze met haar 300 euro gaat doen?
Zo raar, mannen willen altijd alles groot, die van mij ook, al was hij van het weekend op zoek naar een iMac en kwam er één tegen op Leapp met een monitor van 24 inch en dat vond hij zelfs te grootquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ik toch meteen moeten doen, maar hij smeerde me een 17 inch laptop aan
was beter voor mij volgens hemheeft ie wel mazzel nu want hij heeft er 2 nodig
ééntje voor zijn muziek en één voor ''gewoon'' zeg maar en die waren ouder, dus die
ene was zo traag als dikke stront, dus nu heeft ie die nieuwe snelle van mij![]()
en ik tóch mijn notebookje![]()
Ik heb zo mijn vermoeden Dees
Vroeger had ie een achterlijk groot dingquote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo raar, mannen willen altijd alles groot, die van mij ook, al was hij van het weekend op zoek naar een iMac en kwam er één tegen op Leapp met een monitor van 24 inch en dat vond hij zelfs te groot
Ik heb zonder opzet helemaal over dat verhaal over die vriend gelezen, misschien toch nog even doen voor het complete plaatje. Met 100 euro ga je het trouwens niet redden bij de Italiaan met 2 volwassen zoons, ik denk dat je daar met de kerst met zijn tweeën amper mee toe komt omdat je dan vaak duurdere kerstmenu's hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou hem serieus de pest laten krijgenmet 2 kinderen kan je bij de italiaan voor 100
euro eten en de rest weet ik veel wat voor kopen, ik heb niet alles gelezen, maar volgens
mij heb je het niet zo breed als je geen frituurpan kan kopen,,, denk ik dan hoor... weet ik ook
geen zin in om al die zooi te lezen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...mannen willen altijd alles groot...
Oh... nou ja ik ga nooit uit eten, dat merk je alquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zonder opzet helemaal over dat verhaal over die vriend gelezen, misschien toch nog even doen voor het complete plaatje. Met 100 euro ga je het trouwens niet redden bij de Italiaan met 2 volwassen zoons, ik denk dat je daar met de kerst met zijn tweeën amper mee toe komt omdat je dan vaak duurdere kerstmenu's hebt.
TV's inderdaad, die kan inderdaad ook niet groot genoeg, hier hangt sinds het WK één van 120 cm.quote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger had ie een achterlijk groot dingik weet niet wat voor soort, zelfde met TV's
kan niet groot genoeg zijn
Dat gun ik haar dan welquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... nou ja ik ga nooit uit eten, dat merk je alanyway's het is een eikel die vriend
Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar wel een eikel van een vriend gunquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ookhet is tenslotte háár cadeautje
oh.............. waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar wel een eikel van een vriend gun
Euh... grote verzamelingen...?quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over jouw grote dingen.
Ik vond haar al rete-irritant voor dat topic, wel een 'interessant' typje om te volgenquote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zou ik het hele topic moeten gaan lezen, heb ik dan weer geen zin in
quote:Mijn vriend vindt dat onzin want mijn oudste maakt geen deel meer uit van het gezin in zijn ogen.
We hadden het erover dat mannen alles groot willen en jij beaamde dat, dus vertel...quote:
Je vroeg naar mijn grote dingen, dus daar heb ik op geantwoord.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden het erover dat mannen alles groot willen en jij beaamde dat, dus vertel...
Jij beaamde dat je van grote dingen hield, nu vertel je ons de grote dingen waar je niet van houdt, dus van welke grote dingen houd je dan wel?quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vroeg naar mijn grote dingen, dus daar heb ik op geantwoord.
Ik ben niet van de grote auto's, TV's en dat soort zaken. Ik ben selectief in grote dingen...
Lepeltje lepeltje...quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Zouden chufi en Kingstown hun onenigheid achter de schermen aan het uitvechten zijn of zijn ze uit frustratie vroeg naar bed?
quote:
De grote dingen waar ik van houd zijn niet mijn dingen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij beaamde dat je van grote dingen hield, nu vertel je ons de grote dingen waar je niet van houdt, dus van welke grote dingen houd je dan wel?
Kingstown is VI aan het kijken. Nog een kwartiertje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Zouden chufi en Kingstown hun onenigheid achter de schermen aan het uitvechten zijn of zijn ze uit frustratie vroeg naar bed?
Beiden kan je inderdaad niet kopen, al denken sommige vrouwen daar anders overquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De grote dingen waar ik van houd zijn niet mijn dingen.
Maar goed, een stevige voorgevel of een welgevormde derričre kan mij wel bekoren.
Ja, dat las ik daar ook al, volgens mij was jij degene die dat postte, waardoor ik de indruk heb dat jij meer over mijn vriendin weet dan ik.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown is VI aan het kijken. Nog een kwartiertje.
Overigens is de vriend van jouw vriendin meer een soort van toyboy. Die is zo jong dat hij nog thuis woont bij z'n ouders.
Sommige kopen grotere lippen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden kan je inderdaad niet kopen, al denken sommige vrouwen daar anders over
Ik wist dat ze een hele jonge vriend had, maar vanmiddag postte ze dat hij nog bij zijn ouders woont. Dat wist ik nog niet en het moment dat ik gezellig inhaakte bij de discussie.quote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ja, dat las ik daar ook al, volgens mij was jij degene die dat postte, waardoor ik de indruk heb dat jij meer over mijn vriendin weet dan ik.
Ik kan van die opgespoten lippen ook niet mooi vinden, van mensen met ieniemienie borstjes kan ik me nog wel voorstellen dat ze grotere borsten kopen, terwijl ik de kont van Kim Kardashian net een kermisattractie vind.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige kopen grotere lippen.
En dat vind ik dan weer niet om aan te zien, het moet wel puur natuur zijn...
Ik doe net alsof dit niet over Yolanthe gaat, maar over de schaamlipcorrectie van Deisyy....quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Sommige kopen grotere lippen.
En dat vind ik dan weer niet om aan te zien, het moet wel puur natuur zijn...
Ik zag vandaag een freakfoto van 1 of andere showbabe van 20 die eruit zag alsof ze 40 is....naam vergeten, maar jij weet vast wel wie ik bedoel.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan van die opgespoten lippen ook niet mooi vinden, van mensen met ieniemienie borstjes kan ik me nog wel voorstellen dat ze grotere borsten kopen, terwijl ik de kont van Kim Kardashian net een kermisattractie vind.
Manmanman, ze maakt zichzelf heerlijk belachelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist dat ze een hele jonge vriend had, maar vanmiddag postte ze dat hij nog bij zijn ouders woont. Dat wist ik nog niet en het moment dat ik gezellig inhaakte bij de discussie.
Mja, ik mag haar wel een beetje tbh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Manmanman, ze maakt zichzelf heerlijk belachelijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe net alsof dit niet over Yolanthe gaat, maar over de schaamlipcorrectie van Deisyy....
Er gaat me even geen lichtje branden, doe nog eens een hint of hoeveel lettergrepenheeft haar naam?quote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een freakfoto van 1 of andere showbabe van 20 die eruit zag alsof ze 40 is....naam vergeten, maar jij weet vast wel wie ik bedoel.
Nah... is toch idioot!!!quote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond haar al rete-irritant voor dat topic, wel een 'interessant' typje om te volgen![]()
Fijne vriend trouwens.
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Er gaat me even geen lichtje branden, doe nog eens een hint of hoeveel lettergrepenheeft haar naam?
Isax, wat was de naam van die jonge meid die jij vandaag of gisteren postte die eruit zag alsof ze al 100 was?quote:
Ik word altijd een beetje agressief van haarquote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mja, ik mag haar wel een beetje tbh.
Ze is alleen verschrikkelijk rigide en daar zal ze zelf wrs het meeste last van hebben.
OH OH EVEN KIJKENquote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Isax, wat was de naam van die jonge meid die jij vandaag of gisteren postte die eruit zag alsof ze al 100 was?
dus als ik je adres wil hebben via PM krijg ik 4 A4-tjes met foto'squote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... is toch idioot!!!
Ik kreeg net een mail van mijn broer en die zei dat ik geweldige emails schreef, maar dat het
héle boekwerken warentoen moest ik aan King denken
![]()
Ik heb een nóg langere email teruggestuurd![]()
mét foto's
Bij ons doen ze alleen maar aan borstverkleiningen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan van die opgespoten lippen ook niet mooi vinden, van mensen met ieniemienie borstjes kan ik me nog wel voorstellen dat ze grotere borsten kopen, terwijl ik de kont van Kim Kardashian net een kermisattractie vind.
I know....dat heb ik dus niet. Meer iets van medelijden dat je je hele leven al zo hebt moeten knokken en nog steeds in die vechtmodus zit. Daar kun je nooit heel gelukkig van worden lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van haar
Gebruik je in je mails ook altijd veel smiley?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... is toch idioot!!!
Ik kreeg net een mail van mijn broer en die zei dat ik geweldige emails schreef, maar dat het
héle boekwerken warentoen moest ik aan King denken
![]()
Ik heb een nóg langere email teruggestuurd![]()
mét foto's
Yes....thank you!quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef isax het volgende:
OH OH EVEN KIJKEN
[ afbeelding ]
die? courtney stodden
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe net alsof dit niet over Yolanthe gaat, maar over de schaamlipcorrectie van Deisyy....
Ik wel. En ik had geen behoefte om het resultaat te zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.
Ik ken niemand die dat heeft ondergaan...
Ik ben heel blij dat je zoveel begrip toont.quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef isax het volgende:
alstu.
ik snap dat als je 40+ bent dat je zulke dingetjes niet kan onthouden meer.
Waarom doet iemand zo iets, vraag ik me af?quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. En ik had geen behoefte om het resultaat te zien.
Nee, alleen familiequote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als ik je adres wil hebben via PM krijg ik 4 A4-tjes met foto's
Verbazingwekkend...quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, alleen familie![]()
ik sta bekend om mijn lange mailsén telefoongesprekken ook trouwens...
Dankquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
OH OH EVEN KIJKEN
[ afbeelding ]
die? courtney stodden
Nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik je in je mails ook altijd veel smiley?
Ik wel en als ik de verhalen moet geloven ben ik blij voor haar dat ze die mogelijkheid had.quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.
Ik ken niemand die dat heeft ondergaan...
Kssst!quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
alstu.
ik snap dat als je 40+ bent dat je zulke dingetjes niet kan onthouden meer.
In dit geval het laatste....ook dat hoefde ik niet te zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Waarom doet iemand zo iets, vraag ik me af?
Ben je dan zo ijdel of heb je dan complete douchegordijnen hangen?
Veel vrouwen schijnen er last van te hebben, dat ze in de weg zitten enzo.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de naam was het makkelijk zoeken, maar er loopt al heel lang een reeks over haar in SHO:quote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Dank
Ik ken haar niet en geloof niet dat ik er iets aan is als ik zo eens naar die haakse wenkbrauwen kijk.
ik vind der engquote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank
Ik ken haar niet en geloof niet dat ik er iets aan is als ik zo eens naar die haakse wenkbrauwen kijk.
Typisch...quote:Op maandag 15 december 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel vrouwen schijnen er last van te hebben, dat ze in de weg zitten enzo.
ik ken iemand die der borsten 2 maten heeft laten vergroten. ze voelde zich minderwaardig omdat ze cup A had. minder vrouwelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kende de naam van die man niet, wel van de film, dus toen het topic pas ging lopen heb ik het weleens doorgelezen, maar gelukkig nooit die foto's gezienquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de naam was het makkelijk zoeken, maar er loopt al heel lang een reeks over haar in SHO:
Topicreeks: Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #2
Vandaar dat ik dacht dat er mss een belletje bij je zou rinkelen.
Dit is inderdaad wel zonde, hier ziet ze er heel mooi uitquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind der engniet omdat ze met een gast van 50+ is getrouwt (of was?) maar omdat ze zoveel heeft laten doen terwijl ze echt een mooi meisje was.
[ afbeelding ]
Dat ze een paar lekker spatlappen had hangen en jij dat wel opwindend vondquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch...
Ik ben ze zelf nog nooit tegengekomen.
Of zou ik daar ook een voorliefde hebben voor groot en zie ik het niet?
heb je dat topic gezien van Yolanthe ? dat is ook doodzonde...quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zonde, hier ziet ze er heel mooi uit
Sommige mensen slaan compleet door in plastische chirurgie, ik denk dat het ook verslavend is.
ik wachtquote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, alleen familie![]()
ik sta bekend om mijn lange mailsén telefoongesprekken ook trouwens...
Ninja-edit!quote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik kende de naam van die man niet, wel van de film, dus toen het topic pas ging lopen heb ik het weleens doorgelezen, maar gelukkig nooit die foto's gezien
Dat spook is 20?!
lijkt me ook wel logisch want je ziet steeds weer iets wat je niet aanstaat. tieten die worden opgeblazen maar dan zijn ze nog net te klein enzo.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zonde, hier ziet ze er heel mooi uit
Sommige mensen slaan compleet door in plastische chirurgie, ik denk dat het ook verslavend is.
Heel erg zonde en maar vol blijven houden dat ze niets heeft laten doen. Op de één of andere manier vind ik Yolanthe zielig, want je moet toch wel een heel laag zelfbeeld hebben als je met een uiterlijk als dat van haar zoveel aan je laat klussen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat topic gezien van Yolanthe ? dat is ook doodzonde...
quote:
Niet echt ninja en zeker te langzaam voor jouquote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ninja-edit!![]()
20 idd. Mijn verbazing was ook groot, vandaar dat ik het me nog kon herinneren met mijn oude- en vergeetachtige brein.
Maar het is zo lelijk! Die Yolanthe moet het afgelopen weekend toch jankend in een hoekje van de bank hebben gezeten na alle negatieve kritiek en omdat ze eindelijk in is gaan zien dat ze er inderdaad niet uit ziet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me ook wel logisch want je ziet steeds weer iets wat je niet aanstaat. tieten die worden opgeblazen maar dan zijn ze nog net te klein enzo.
die neus die een bobbeltje heeft.
je eerste rimpelslife is hard. gelukkig ben ik nog maar 25
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets heb meegemaakt...quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze een paar lekker spatlappen had hangen en jij dat wel opwindend vond
Kleine Wesley houdt kennelijk ook van groot...quote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is zo lelijk! Die Yolanthe moet het afgelopen weekend toch jankend in een hoekje van de bank hebben gezeten na alle negatieve kritiek en omdat ze eindelijk in is gaan zien dat ze er inderdaad niet uit ziet.
Heb jij als vrouw het idee dat de druk om aan uiterlijke perfectie te voldoen nu nog groter is als in onze jeugd?quote:Op maandag 15 december 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Heel erg zonde en maar vol blijven houden dat ze niets heeft laten doen. Op de één of andere manier vind ik Yolanthe zielig, want je moet toch wel een heel laag zelfbeeld hebben als je met een uiterlijk als dat van haar zoveel aan je laat klussen.
Ga eens weg hierquote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me ook wel logisch want je ziet steeds weer iets wat je niet aanstaat. tieten die worden opgeblazen maar dan zijn ze nog net te klein enzo.
die neus die een bobbeltje heeft.
je eerste rimpelslife is hard. gelukkig ben ik nog maar 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ik herinner me ook bruin brood dieeten waar hele volksstammen aan mee deden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Was het in onze jeugd dan zo groot?
Ik herinner me enorme blonde bossen opgestoken haar, foute felle groene of blauwe oogschaduw en lijntjes onder de ogen. Niet echt flateus...
quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ga eens weg hier![]()
Dit is het laatste plekje op fok waar rust heerschtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent gewoon jaloers dat kingstown me had gelokt en niet jij.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]je bent gewoon jaloers dat kingstown me had gelokt en niet jij.
Ik heb het niet over getoupeerd haar, maar over die enorme suikerspinnen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik herinner me ook bruin brood dieeten waar hele volksstammen aan mee deden.
Dat getoupeerde haar vond ik wel übergeil btw.
Dat trekt wel weer bij.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat topic gezien van Yolanthe ? dat is ook doodzonde...
De toppers worden erg vaak 's nachts geplaatst, heb geen idee waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje vervelend tijdstip, anders had het topic nu volgezeten.
Dat doen ze speciaal voor jou....om dat iedereen weet dat jij dan wakker bent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:16 schreef sig000 het volgende:
De toppers worden erg vaak 's nachts geplaatst, heb geen idee waarom eigenlijk?
Het wordt licht nu, ben weg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor jou....om dat iedereen weet dat jij dan wakker bent.
Ik zag je net reageren in dat topic waar sig een linkje naar gaf, dus helemaal verrast ben ik niet.quote:
Wat is uw geslacht?*quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag je net reageren in dat topic waar sig een linkje naar gaf, dus helemaal verrast ben ik niet.
Volgende enquete zag ik ook alweer verschijnen, maar die mag alleen door vrouwen ingevuld worden.
http://www.thesistools.com/web/?id=440255
Dat is eigenlijk nog het ergste aan de meeste van die enquetes. Het lijkt wel alsof ze zijn gemaakt door kleuters.quote:
Ja, ik snap het soms ook niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste aan de meeste van die enquetes. Het lijkt wel alsof ze zijn gemaakt door kleuters.
Ik doe regelmatig mee aan enquętes van TNS NIPO (opbrengst gaat naar KWF) en zelfs daar heb je tenenkrommende vragen. Zodra ik een tweede vraag uit die categorie tegenkom, breek ik de enquęte af...quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste aan de meeste van die enquetes. Het lijkt wel alsof ze zijn gemaakt door kleuters.
Van TNS NIPO mag je idd een behoorlijke mate van professionaliteit verwachten en ik snap dat scholieren/studenten dat niet in die mate hebben, maar de meeste van de enquetes die hier geplaatst worden zijn echt lagere school niveau. Spelling, vraagstelling e.d. is meestal dramatisch. Doe een beetje moeite als je wilt dat mensen hier je gaan helpen....quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe regelmatig mee aan enquętes van TNS NIPO (opbrengst gaat naar KWF) en zelfs daar heb je tenenkrommende vragen. Zodra ik een tweede vraag uit die categorie tegenkom, breek ik de enquęte af...
I know, heb er wel eens aan meegewerkt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van TNS NIPO mag je idd een behoorlijke mate van professionaliteit verwachten en ik snap dat scholieren/studenten dat niet in die mate hebben, maar de meeste van de enquetes die hier geplaatst worden zijn echt lagere school niveau. Spelling, vraagstelling e.d. is meestal dramatisch. Doe een beetje moeite als je wilt dat mensen hier je gaan helpen....
ja en als jij wegloopt blijft het ook stilquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
''rondkijkt''
en weer de deur uit loopt..
uitgestorven
Ja,dat is ook wel weer waar...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als jij wegloopt blijft het ook stil
Pic om je op te vrolijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
''rondkijkt''
en weer de deur uit loopt..
uitgestorven
ik heb geen idee, mischien is hij wel naar utopia vertrokken!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,dat is ook wel weer waar...
Is Chuf écht zo boos dat hij met de noorderzon is vertrokken?
Het lag aan de belichting, zeggen ze nu....quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pic om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Deisyy heeft hem een overdosis aan medicijnen gegeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
Is Chuf écht zo boos dat hij met de noorderzon is vertrokken?
nou met een beetje goede belichting en wat fotosjoppen zie ik er nog puik uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lag aan de belichting, zeggen ze nu....
wie gaat de afscheidsrede houden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy heeft hem een overdosis aan medicijnen gegeven.
Nah, ik hoop toch dat hij wel tegen een geintje kan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy heeft hem een overdosis aan medicijnen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |