Ja da's waar , ik droom ervanquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef SawIt het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je dat wilt, dus ga niet schijnheilig doen!
Haha dat heb ik al gedaan seniele oude vrouw!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook altijd na voordat je een topic opent
TS, kom, geef eens braaf antwoord.
Weet ik tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja da's waar , ik droom ervanzo'n puberpiemeltje, lijkt me echt geweldig
![]()
je hebt me door...
Met net drie haren op z'n ballen... Glij je ook al van je stoel bij het ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja da's waar , ik droom ervanzo'n puberpiemeltje, lijkt me echt geweldig
![]()
je hebt me door...
Jah...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Met net drie haren op z'n ballen... Glij je ook al van je stoel bij het idee
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...tis wat heh...
ik zal zo effe een handoekie pakken
Toch leuk als ze je dat wijsmaken hè...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwen
Ik ken nog wel wat oude seniele geestelijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een andere afwijking ik val op Oudere mannen
Nah... da's weer overdrevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat oude seniele geestelijken.
Nah, dat soort aandacht heb ik niet nodig, jij misschien wel en daar heb ik respect voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Toch leuk als ze je dat wijsmaken hè...
Ik ben niet in de waan dat ik vrouwen van hun stoel laat glijden...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef SawIt het volgende:
[..]
Nah, dat soort aandacht heb ik niet nodig, jij misschien wel en daar heb ik respect voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |