Vrijstaand huis allez, werken om er te komen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die zijn dan inderdaad een verrijking voor de samenleving geweest..
Verkoop je ziel en blijf eeuwig jong.quote:
Aan de duivel ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkoop je ziel en blijf eeuwig jong.
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan de duivel ?![]()
zou ut helpen denk je ?
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het adviesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Nou TS ik zou nog maar even genieten van de paar jaar die je nog resten... Voor je het weet is je leven voorbij.
In je Fobo staatquote:
Ik heb het recept voor de inkt en goede connecties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan de duivel ?![]()
zou ut helpen denk je ?
Sorry, ik zal er op lettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Wie heeft het hek rond ONZ opengelaten..
Neehoor, vanaf nu is dit een backfire-topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het advies
Er kan een slotje op, ik heb wel weer genoeg gehad
Nee, nou blijftie open ook... Dan moet je maar nadenken voor je een topic opent. Geef eens netjes antwoord op de vraag van FANN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het advies
Er kan een slotje op, ik heb wel weer genoeg gehad
Ik neuk ze helemaal kapotquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In je Fobo staat
Seksualiteit Alle vrouwen boven de 18
dus je houdt er wel van? van die ouwe wijven
Dat heeft een mod nog nooit in een topic van mij gezegdquote:Nee, nou blijftie open ook... Dan moet je maar nadenken voor je een topic opent.
Ik eet liever een drolquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom eens gezellig bij ons zitten TS, we zijn onder het genot van een kopje thee zo gezéllig aan het punniken
Ik vind dit nu al een geweldig subforum, op al die graftakken na dan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heeft een mod nog nooit in een topic van mij gezegd
Haha, de zwaartekracht was je al 10 jaar voorquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, de zwaartekracht was je al 10 jaar voor
Succes met je backfirequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er op letten
[..]
Neehoor, vanaf nu is dit een backfire-topic.
Dat ga ik tegen Laysa zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, de zwaartekracht was je al 10 jaar voor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook altijd na voordat je een topic opentquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben je jonger dan ik dacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik ben zo oud dat ik nog met Jezus in de klas heb gezeten
Die is geen 40, ouwe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen Laysa zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |