Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers ongewassen op je nachtkastje liggen...quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers gewassen op je nachtkastje liggen...
Ik had het verkeerde toepje, het was niet van Depeche Mode, maar van When in Rome,quote:
Ik zat gisteren naar een TV programma te kijken, ik weet niet eens welke, want het was alquote:
oi... werklui over de vloer, lijkt mij ook niet prettig, maar de positieve kant is dan weer datquote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
Schilder in tha house, dus leven ontregeld.
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!quote:
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duurquote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!
op rekening van golfer natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duur
quote:
Dat klink best eh...quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Je laat je eigen gedoetje maar lekker zelf door een ander bekwasten.
quote:
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Brinta maken, da's ook lekker
best dekkend met een reliefjequote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.
Doe eens nuttig advies geven!quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.
Da's nog tot daar aan toe, maar die Jan die je er gratis bij krijgt...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffenquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Waarom bedenk ik zo'n geniaal antwoord nou niet voordat ik ga antwoorden.quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
Thnx!quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Dat doe je met slagroom Golf, niet met Brintaquote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef golfer het volgende:
Een kloddertje hier..een kloddertje daar...
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Ja, ontvolgen lijkt me een goed ideequote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!![]()
Heb geloof ik ik iets neergezet dat alle vleeseters opgesloten moeten worden oid en daarna het topic ontvolgd.
Combobreaker.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Fann heeft soms last vanquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
Ik heb je weer even gesteund en daarna weer ontvolgd.quote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
Ja, ontvolgen lijkt me een goed idee![]()
sorry van je combo
Ik hoor daar meerdere mensen over.quote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef sacha het volgende:
![]()
http://m.nrc.nl/muziek/20(...)ister-black-messiah/
jeugdzondequote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor daar meerdere mensen over.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom...
D'Angelo is gewoon een van mijn betere geile negers, qua muziekquote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt lopen beesten in de grote stad...
Je kunt het !!! Kom op Sasquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ze wordt bijna boos, nog 3 posts en het is allemaal mijn schuld
Als voorbeeldig toekomstig echtgenoot verdedig ik je eer met hand en tand.quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
ze wordt bijna boos, nog 3 posts en het is allemaal mijn schuld
eigenlijk welquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |