Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers ongewassen op je nachtkastje liggen...quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk al jaren hun ooit doorweekte boxers gewassen op je nachtkastje liggen...
Ik had het verkeerde toepje, het was niet van Depeche Mode, maar van When in Rome,quote:
Ik zat gisteren naar een TV programma te kijken, ik weet niet eens welke, want het was alquote:
oi... werklui over de vloer, lijkt mij ook niet prettig, maar de positieve kant is dan weer datquote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
Schilder in tha house, dus leven ontregeld.
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
je mag de schilder wel naar mij sturen, ik heb nog 'n paar deuren...
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!quote:
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duurquote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik stuur ze, als ze bij mij klaar zijn, wel door!
op rekening van golfer natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
niet naar mij hoor... die gasten zijn mij te duur
quote:
Dat klink best eh...quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Je laat je eigen gedoetje maar lekker zelf door een ander bekwasten.
quote:
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Brinta maken, da's ook lekker
best dekkend met een reliefjequote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk ook de oppervlaktes mee bedekken.
Doe eens nuttig advies geven!quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.
Da's nog tot daar aan toe, maar die Jan die je er gratis bij krijgt...quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef golfer het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffenquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Waarom bedenk ik zo'n geniaal antwoord nou niet voordat ik ga antwoorden.quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
Thnx!quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef sacha het volgende:
gezond verstand zou ze moeten aanschaffen
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemdquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens nuttig advies geven!![]()
R&P / Verjaardagscadeau voor eigen gebruik?
Dat doe je met slagroom Golf, niet met Brintaquote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef golfer het volgende:
Een kloddertje hier..een kloddertje daar...
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Ja, ontvolgen lijkt me een goed ideequote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is KLB....daar moet je niet serieus reageren!![]()
Heb geloof ik ik iets neergezet dat alle vleeseters opgesloten moeten worden oid en daarna het topic ontvolgd.
Combobreaker.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging vanmorgen reageren in dit topic wat jij hier eerder had genoemd
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin ik had meteen spijt, altijd hetzelfde gezeik
Fann heeft soms last vanquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
Ik heb je weer even gesteund en daarna weer ontvolgd.quote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
Ja, ontvolgen lijkt me een goed idee![]()
sorry van je combo
Ik hoor daar meerdere mensen over.quote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef sacha het volgende:
![]()
http://m.nrc.nl/muziek/20(...)ister-black-messiah/
jeugdzondequote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor daar meerdere mensen over.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom...
D'Angelo is gewoon een van mijn betere geile negers, qua muziekquote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt lopen beesten in de grote stad...
Je kunt het !!! Kom op Sasquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ze wordt bijna boos, nog 3 posts en het is allemaal mijn schuld
Als voorbeeldig toekomstig echtgenoot verdedig ik je eer met hand en tand.quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
eigenlijk welquote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fann kom op dat weet je toch wel nu
wat een enorme Trut is datquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is hetquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Chufi is trouwens bezig in Feedback als een kleuter
Jij ook manquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is het
Oh.. dan is het goed.. want King heeft wél een beetje gelijk, veels te leuk topic om daar tequote:
Topic over waardebon: Chudi begint over pizza'squote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
King zeurt als een pussie bij Karina .... Dat is het
De samenvattingen zijn hartstikke serieus!quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat zo is. waarom worden dan wel mijn posts in een niet serieus topic verwijderd
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn hartstikke serieus!
Dus daarom...
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....
Mwah, dat slowchatten interesseert me echt niet en opmerkingen/reacties is altijd leuk....daar is een forum voor, maar dat het binnen no time gewoon over een heel ander onderwerp gaat, daar krijg ik langzamerhand een slap plassertje van....en die is al zo klein.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
Oh.. dan is het goed.. want King heeft wél een beetje gelijk, veels te leuk topic om daar te
slowchatten, en ja, maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan
Alle personages zijn daar fictief.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan wil ik mij daar niet meer tegen komen in de samenvatting....
ja dat bedoel ik ook, teveel offtopic is niet leuk, dan moeten we niet meer doenquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah, dat slowchatten interesseert me echt niet en opmerkingen/reacties is altijd leuk....daar is een forum voor, maar dat het binnen no time gewoon over een heel ander onderwerp gaat, daar krijg ik langzamerhand een slap plassertje van....en die is al zo klein.
Daar hebben we Karina voor....quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle personages zijn daar fictief.
Maar op zich wel een goed idee, post er om te beginnen eens minder...
Geef eens antwoord op deze vraag:quote:
quote:Bij zo ongeveer elk topic buiten de SC weet jij het voor elkaar te krijgen om binnen no time van het onderwerp af te wijken en te gaan babbelen over compleet andere zaken. Why?
Dan gaat er hier een hele andere wind waaienquote:
Ik zet de vanille kaarsjes vast klaar...quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat er hier een hele andere wind waaien
Wat zou je doen Dees?quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat er hier een hele andere wind waaien
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.quote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet de vanille kaarsjes vast klaar...
Ik zou dit forum vanuit mijn gevoel modden en partij trekken voor de grootste slijmbal.quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zou je doen Dees?![]()
Daarom zou ik dus noooooooooooooooooooit maar dan ook noooooooooooooooooit
modje willen zijn
Jij had toch een notebook Dees?quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.
Wie is de grootste slijmbal?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dit forum vanuit mijn gevoel modden en partij trekken voor de grootste slijmbal.
Dan moet je maar geen andere winden laten waaien...quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Ik heb een gruwelijke hekel aan geurkaarsen, daar krijg ik koppijn van.
Het zou ook verwonderlijk zijn als Sjoef een vraag, waar hij zelf het lei/ijdend voorwerp is, beantwoordt...quote:
Ja had ik toch meteen moeten doen, maar hij smeerde me een 17 inch laptop aanquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even douchen en een kop thee maken. Fijn hè Fann, zo'n lichtgewicht, ik ben ook nog steeds blij met de mijne, het is een simpel dingetje, maar meer dan genoeg voor mijn huis-, tuin- en keukengebruik.
Jij weet zelf ook wel wie de grootste slijmbal hier is Fann
Ik zou hem serieus de pest laten krijgenquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Weet mijn vriendin al wat ze met haar 300 euro gaat doen?
Zo raar, mannen willen altijd alles groot, die van mij ook, al was hij van het weekend op zoek naar een iMac en kwam er één tegen op Leapp met een monitor van 24 inch en dat vond hij zelfs te grootquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ik toch meteen moeten doen, maar hij smeerde me een 17 inch laptop aan
was beter voor mij volgens hemheeft ie wel mazzel nu want hij heeft er 2 nodig
ééntje voor zijn muziek en één voor ''gewoon'' zeg maar en die waren ouder, dus die
ene was zo traag als dikke stront, dus nu heeft ie die nieuwe snelle van mij![]()
en ik tóch mijn notebookje![]()
Ik heb zo mijn vermoeden Dees
Vroeger had ie een achterlijk groot dingquote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo raar, mannen willen altijd alles groot, die van mij ook, al was hij van het weekend op zoek naar een iMac en kwam er één tegen op Leapp met een monitor van 24 inch en dat vond hij zelfs te groot
Ik heb zonder opzet helemaal over dat verhaal over die vriend gelezen, misschien toch nog even doen voor het complete plaatje. Met 100 euro ga je het trouwens niet redden bij de Italiaan met 2 volwassen zoons, ik denk dat je daar met de kerst met zijn tweeën amper mee toe komt omdat je dan vaak duurdere kerstmenu's hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou hem serieus de pest laten krijgenmet 2 kinderen kan je bij de italiaan voor 100
euro eten en de rest weet ik veel wat voor kopen, ik heb niet alles gelezen, maar volgens
mij heb je het niet zo breed als je geen frituurpan kan kopen,,, denk ik dan hoor... weet ik ook
geen zin in om al die zooi te lezen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...mannen willen altijd alles groot...
Oh... nou ja ik ga nooit uit eten, dat merk je alquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zonder opzet helemaal over dat verhaal over die vriend gelezen, misschien toch nog even doen voor het complete plaatje. Met 100 euro ga je het trouwens niet redden bij de Italiaan met 2 volwassen zoons, ik denk dat je daar met de kerst met zijn tweeën amper mee toe komt omdat je dan vaak duurdere kerstmenu's hebt.
TV's inderdaad, die kan inderdaad ook niet groot genoeg, hier hangt sinds het WK één van 120 cm.quote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger had ie een achterlijk groot dingik weet niet wat voor soort, zelfde met TV's
kan niet groot genoeg zijn
Dat gun ik haar dan welquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... nou ja ik ga nooit uit eten, dat merk je alanyway's het is een eikel die vriend
Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar wel een eikel van een vriend gunquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ookhet is tenslotte háár cadeautje
oh.............. waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar wel een eikel van een vriend gun
Euh... grote verzamelingen...?quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over jouw grote dingen.
Ik vond haar al rete-irritant voor dat topic, wel een 'interessant' typje om te volgenquote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zou ik het hele topic moeten gaan lezen, heb ik dan weer geen zin in
quote:Mijn vriend vindt dat onzin want mijn oudste maakt geen deel meer uit van het gezin in zijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |