Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Jij zag je rustige kerst al in rook op gaan.

Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.

maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.

Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.

quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.)
Die topicreeks volg ik al een hele tijd btw....echt een topshow!

Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?

Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Vorige week had ik de eerste paar nominaties daar gelezen, maar ik ben te onbekend in R&P, zodat dat topic voor mij niet heel interessant is.
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.

Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zettenquote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.

Nog een linkje? Doe ik meequote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten

Lijkt me leuk om jouw date-ervaringen te lezen, dus schroom niet.quote:

Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten

Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappigquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.![]()
Dat is niet echt interessant om te lezen. C_c kan trouwens echt leuk schrijven....dat laatste datingverslag is écht te grappig, alleen ligt het uiteraard weer allemaal aan de ander.

maar ik ben nog lang niet 28quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.
knipperdeknip

Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?quote:

Ik zat het ook te lezen R&P / Dating(site)-ervaringen #505 Der Untergangquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappig

eg welquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?
Dat ik heb lopen MSN-en met een meisje van 4 en dat er straks politie voor de deur staat?

dat moet eigenlijk c-c zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Nog een Cc vind ik trouwens wel even verwarrend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |