heb je deze gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik het met Deisyy ook net over. Ik vond het een worsteling om doorheen te komen.
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...quote:Op zondag 14 december 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je deze gelezen?![]()
Het duivels gerecht
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Vond ik wel grappig
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Deisyy het volgende:
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.
Nee, ik kan me niet voorstellen dat ze verhalen weigeren, dus gewoon schrijven dat verhaal.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
Mag jij dat wel verklappen van King ?quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
Denk dat King en ik dit jaar overslaan,,
Volgens mij liet het al blijken ..quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mag jij dat wel verklappen van King ?
In dát geval staat erquote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
heb je goed gedaan! eet smakelijkquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
Mn pasta is heet ... , maar OK,, Ik heb de saus zelf gemaakt ...
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.quote:
Ja je wilde dat ik met je mee speelde spamster!!!quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.
*traantje wegpinkt*quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
Sas?
Je lijkt mij een fantastische moeder voor Aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |