Is traditie en cultuur!quote:Op zondag 14 december 2014 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Waarom die fobie voor lapo's en het openen van nieuwe topics hier?
Maar het wordt daar niet verklaard...quote:Op zondag 14 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is traditie en cultuur!
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.quote:Op zondag 14 december 2014 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar het wordt daar niet verklaard...
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag inquote:Op zondag 14 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet bekennen dat ik gisteren op de bank in slaap ben gedonderd na een wat mislukte tocht door de kou en een etentje bij een ouderwets Joegoslavisch restaurant. Heerlijke kost!
Maar de combi eten en kou nekte me dus na een korte zaterdagnacht.
Vandaag ook weer op pad naar Hilversum met als afsluiting een Indonesisch buffet.
Beetje in dubio of ik daar wel zin in heb. Geen kerstmarkt trouwens...
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.quote:Op zondag 14 december 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.quote:Op zondag 14 december 2014 09:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag in
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?quote:Op zondag 14 december 2014 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.
Ik vind het het verdacht...
Mijn post was geen toeval...quote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?
Ik weet inmiddels waar z'n huis woont...quote:Op zondag 14 december 2014 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enige gevaar is dat onze topickapert dan nog wakker is.
Ik heb me ingehouden, maar in 4uur ben ik af en terug naar start ben ik bangquote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.
En ik heb al aardig wat drank achter mijn kiezen dit weekend...
Onthou deze dan ook even:quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een andere afwijking ik val op Oudere mannen
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld wordenquote:
Wat een spektakel...quote:Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld worden
Ik heb geen idee, het origineel stond in het topic ervoor en daar wilde de kerstster ook niet stralenquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom doet die kerstster2012.jpg het niet in je feestboom-topic?
Editten een optie? Weghalen en zelf een ster naar eigen voorkeur neerzetten die het wel doet?quote:Op zondag 14 december 2014 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen idee, het origineel stond in het topic ervoor en daar wilde de kerstster ook niet stralen
Gedaan, meneerquote:Op zondag 14 december 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Editten een optie? Weghalen en zelf een ster naar eigen voorkeur neerzetten die het wel doet?
Ik zie geen ster.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag toch ook niet naar de maat van jouw muts?
Niet zo zeuren, ik heb mijn post toch geëdit?quote:Op zondag 14 december 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie geen ster.![]()
Zit net even de verhalen door te lezen van de KSW, maar dat is best wel een hele worsteling, zeker zonder smileys.
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Van plan wel ja, maar of het ervan gaat komen is een tweede. Idee heb ik al wel in m'n achterhoofd zitten, wat uiteraard weer een hoog absurdistisch gehalte zal hebben in de lijn waar we het laatst al over hadden.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo zeuren, ik heb mijn post toch geëdit?![]()
Dat zijn inderdaad aardige stukjes tekst om te lezen, maar ik wil het wel een kans geven. Ben jij nog van plan om een verhaal te schrijven?
Misschien moet ik meedoen met het verhaal over de bevalling van mijn kerstkindje
Wat is dat precies?quote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef sacha het volgende:
net een deissy gedaan met onze kerstboom![]()
niet uit frustratie overigens
sacha weet jou wel weer blij te makenquote:
quote:
Lief van dr he !quote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef just me het volgende:
[..]
sacha weet jou wel weer blij te maken
Lijkt me leuk, ik ben benieuwd of ze jouw kerstverhaal er dan ook bij zettenquote:Op zondag 14 december 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van plan wel ja, maar of het ervan gaat komen is een tweede. Idee heb ik al wel in m'n achterhoofd zitten, wat uiteraard weer een hoog absurdistisch gehalte zal hebben in de lijn waar we het laatst al over hadden.![]()
Topic kapen en dan ook nog een grote mond hebben tegen het baasje?
Mijn kol trui fobiequote:Op zondag 14 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is traditie en cultuur!
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...quote:Op zondag 14 december 2014 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar.. maar waarom?![]()
Het feest moet toch nog beginnen?
quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef sacha het volgende:
[..]
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...![]()
in dit geval samen met Aap braaf stammetje van de boom gezaagd, standaard gemonteerd, plek vrijgemaakt in huis, boom naar binnen gesjouwd...![]()
'hmmm, wel groot hč mam...'
ja Aap
'hij wil ook écht niet blijven staan hč mam?'
nee Aap
'jij hebt toch wel een oplossing mam?'
ja Aap
En hij had hm zelf uitgezocht...quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef sacha het volgende:
[..]
soms kan je beter zelf ondervinden dat iets niet gaat...![]()
in dit geval samen met Aap braaf stammetje van de boom gezaagd, standaard gemonteerd, plek vrijgemaakt in huis, boom naar binnen gesjouwd...![]()
'hmmm, wel groot hč mam...'
ja Aap
'hij wil ook écht niet blijven staan hč mam?'
nee Aap
'jij hebt toch wel een oplossing mam?'
ja Aap
Ik zag nog een hele serie aan andere fobieën van je voorbij komen tot glazen liften aan toe.quote:Op zondag 14 december 2014 13:50 schreef FANN het volgende:
Mijn kol trui fobie![]()
Komt omdat die navelstreng om mijn strot zat toen ik geboren werd denk ik
quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag nog een hele serie aan andere fobieën van je voorbij komen tot glazen liften aan toe.
Had ik het met Deisyy ook net over. Ik vond het een worsteling om doorheen te komen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
![]()
HoogtevreesIk ben de Kerstverhalen aan het lezen...
Best mooie verhalen zitten erbij. KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
heb je deze gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik het met Deisyy ook net over. Ik vond het een worsteling om doorheen te komen.
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...quote:Op zondag 14 december 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je deze gelezen?![]()
Het duivels gerecht
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Vond ik wel grappig
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was te verwachten ... DaMart is wel grappig ooit een keer ontmoet ...
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Deisyy het volgende:
Het verhaal is niet van Damart, hij is degene die de ontvangen verhalen in dat topic plaatst.
Nee, ik kan me niet voorstellen dat ze verhalen weigeren, dus gewoon schrijven dat verhaal.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
Mag jij dat wel verklappen van King ?quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
Denk dat King en ik dit jaar overslaan,,
Volgens mij liet het al blijken ..quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mag jij dat wel verklappen van King ?
In dát geval staat erquote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze echt verhalen weigeren? In dat geval ga ik er natuurlijk helemaal niet aan beginnen.
heb je goed gedaan! eet smakelijkquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
Mn pasta is heet ... , maar OK,, Ik heb de saus zelf gemaakt ...
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.quote:
Ja je wilde dat ik met je mee speelde spamster!!!quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden gespeeld, totdat ik zelfs 's nachts de mais ging oogsten, toen ben ik ermee gestopt.
*traantje wegpinkt*quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
Sas?
Je lijkt mij een fantastische moeder voor Aap
Jij zag je rustige kerst al in rook op gaan.quote:
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Jij zag je rustige kerst al in rook op gaan.
Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.
maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schrok er meer van aan wie het advies gegeven werd.
Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken Cl_Cl niet,maar jij blijkbaar wel.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik (kom je je grote vriendin ook weer eens tegen.)
Die topicreeks volg ik al een hele tijd btw....echt een topshow!
Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
maar als ik groot ben, 28 ofzo, gaan wij toch trouwen?
Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Vorige week had ik de eerste paar nominaties daar gelezen, maar ik ben te onbekend in R&P, zodat dat topic voor mij niet heel interessant is.
Ik zag wel dat mijn vriendin wel vaker is genomineerd.
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zettenquote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die datingreeks (vroeger ook nog een aparte tinderreeks) is echt té grappig. Worden ook veel postings geruimd. Hoog zuurgehalte en iedereen weet het beter, maar dan altijd voor de ander, terwijl ze zelf al 100 jaar op zoek zijn.
Nog een linkje? Doe ik meequote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten
Lijkt me leuk om jouw date-ervaringen te lezen, dus schroom niet.quote:
Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Het datingttopic is dus de topshow van R&P, dan begreep ik je verkeerd, die ga ik alvast in myats zetten
Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappigquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat nominatietopic is redelijk saai ja. Allemaal inteeltgroepjes die elkaar nomineren. Heel anders als bij ons.![]()
Dat is niet echt interessant om te lezen. C_c kan trouwens echt leuk schrijven....dat laatste datingverslag is écht te grappig, alleen ligt het uiteraard weer allemaal aan de ander.
maar ik ben nog lang niet 28quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat je snel klaar bent met gezellig huppen en springen als wij gaan trouwen sacha.
knipperdeknip
Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?quote:
Ik zat het ook te lezen R&P / Dating(site)-ervaringen #505 Der Untergangquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net haar verslag over de date met die Duitser gelezen, inderdaad grappig
eg welquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen gaan maken om ons leeftijdsverschil ja?
Dat ik heb lopen MSN-en met een meisje van 4 en dat er straks politie voor de deur staat?
dat moet eigenlijk c-c zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Nog een Cc vind ik trouwens wel even verwarrend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |