Gebruik je in je mails ook altijd veel smiley?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... is toch idioot!!!
Ik kreeg net een mail van mijn broer en die zei dat ik geweldige emails schreef, maar dat het
héle boekwerken warentoen moest ik aan King denken
![]()
Ik heb een nóg langere email teruggestuurd![]()
mét foto's
Yes....thank you!quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef isax het volgende:
OH OH EVEN KIJKEN
[ afbeelding ]
die? courtney stodden
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe net alsof dit niet over Yolanthe gaat, maar over de schaamlipcorrectie van Deisyy....
Ik wel. En ik had geen behoefte om het resultaat te zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.
Ik ken niemand die dat heeft ondergaan...
Ik ben heel blij dat je zoveel begrip toont.quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef isax het volgende:
alstu.
ik snap dat als je 40+ bent dat je zulke dingetjes niet kan onthouden meer.
Waarom doet iemand zo iets, vraag ik me af?quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. En ik had geen behoefte om het resultaat te zien.
Nee, alleen familiequote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als ik je adres wil hebben via PM krijg ik 4 A4-tjes met foto's
Verbazingwekkend...quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, alleen familie![]()
ik sta bekend om mijn lange mailsén telefoongesprekken ook trouwens...
Dankquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
OH OH EVEN KIJKEN
[ afbeelding ]
die? courtney stodden
Nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik je in je mails ook altijd veel smiley?
Ik wel en als ik de verhalen moet geloven ben ik blij voor haar dat ze die mogelijkheid had.quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is men doorgaans minder openhartig over dan boobjobs.
Ik ken niemand die dat heeft ondergaan...
Kssst!quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
alstu.
ik snap dat als je 40+ bent dat je zulke dingetjes niet kan onthouden meer.
In dit geval het laatste....ook dat hoefde ik niet te zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Waarom doet iemand zo iets, vraag ik me af?
Ben je dan zo ijdel of heb je dan complete douchegordijnen hangen?
Veel vrouwen schijnen er last van te hebben, dat ze in de weg zitten enzo.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de naam was het makkelijk zoeken, maar er loopt al heel lang een reeks over haar in SHO:quote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Dank
Ik ken haar niet en geloof niet dat ik er iets aan is als ik zo eens naar die haakse wenkbrauwen kijk.
ik vind der engquote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank
Ik ken haar niet en geloof niet dat ik er iets aan is als ik zo eens naar die haakse wenkbrauwen kijk.
Typisch...quote:Op maandag 15 december 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel vrouwen schijnen er last van te hebben, dat ze in de weg zitten enzo.
ik ken iemand die der borsten 2 maten heeft laten vergroten. ze voelde zich minderwaardig omdat ze cup A had. minder vrouwelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kende de naam van die man niet, wel van de film, dus toen het topic pas ging lopen heb ik het weleens doorgelezen, maar gelukkig nooit die foto's gezienquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de naam was het makkelijk zoeken, maar er loopt al heel lang een reeks over haar in SHO:
Topicreeks: Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #2
Vandaar dat ik dacht dat er mss een belletje bij je zou rinkelen.
Dit is inderdaad wel zonde, hier ziet ze er heel mooi uitquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind der engniet omdat ze met een gast van 50+ is getrouwt (of was?) maar omdat ze zoveel heeft laten doen terwijl ze echt een mooi meisje was.
[ afbeelding ]
Dat ze een paar lekker spatlappen had hangen en jij dat wel opwindend vondquote:Op maandag 15 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch...
Ik ben ze zelf nog nooit tegengekomen.
Of zou ik daar ook een voorliefde hebben voor groot en zie ik het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |