Je moet 'm wel ff de tijd geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:53 schreef RingBewoner het volgende:
Iets roepen en dan keihard wegrennen, antwoord nou eens man.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:49 schreef RingBewoner het volgende:
Rot toch op met je enquêtes. Hypocriete lul.
Zijn 1e topic was niet echt een geweldige binnenkomer maar wie weet welke scherpe inzichten hij nog weet te posten.quote:
Je topic staat in het verkeerde subforum.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:57 schreef JasperWork het volgende:
niemand hier heeft ook nog maar iets zinnigs gezegd ^^
sws FOK is geen lieve site. De users zijn net soms mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn 1e topic was niet echt een geweldige binnenkomer maar wie weet welke scherpe inzichten hij nog weet te posten.
even quoten voor de zekerheid jwtzquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:47 schreef JasperWork het volgende:
En jahoor het is me alweer helemaal duidelijk,
na een post op dit forum geplaatst te hebben is het mij al weer helemaal duidelijk geworden.
dit forum is een echte afrader voor iedereen die een plaats zoekt met mensen met een beetje IQ.
dit forum bestaat dus blijkbaar voor 98.45% uit kinderachtige ''Keyboard-warriors'' die inplaats van normale reacties niet opbouwende nutteloze reacties achterlaten om zichzelf blijkbaar weer wat beter te voelen.
Verder hebben we hier ook nog eens een groot percentage aan de zo gehete Grammar-Nazi's die het niet kunnen laten om op ieder klein foutje meteen hun blitzkrieg af te sturen.
een welkom op deze site is dus waarschijnlijk heel wat te veel gevraagd.
verder is de site ook nog eens zo onoverzichtelijk als het maar zijn kan en staat de standaard 100% zoom ook behoorlijk stom ingesteld.
Kort samengevat geen site waar je langer dan strikt noodzakelijk op zou willen blijven zitten.
verder wens ik iedereen hier die toch wenst te blijven een geweldige tijd en geef ik alle hier bovenstaande gemelde doelgroepen (met name de ''Keyboard-Warriors'') nog even de ruimte om hun ding te doen.
-J.W
Ik heten je welkom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:57 schreef JasperWork het volgende:
waarop zou ik moeten antwoorden dan![]()
ik zie alleen maar weer onze Keyboard-Warriors die laten zien wat ze kunnen...
Ga nou niet zo zielig zitten doen, je registreert je om een enquête te dumpen. De OP is kut, de enquête zelf is waardeloos en op kritiek reageer je vervolgens niet. Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:57 schreef JasperWork het volgende:
waarop zou ik moeten antwoorden dan![]()
ik zie alleen maar weer onze Keyboard-Warriors die laten zien wat ze kunnen...
hij wilt dat iedereen zijn enquête invult.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga nou niet zo zielig zitten doen, je registreert je om een enquête te dumpen. De OP is kut, de enquête zelf is waardeloos en op kritiek reageer je vervolgens niet. Wat wil je dan?
Ik heb dat zojuist gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij wilt dat iedereen zijn enquête invult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |