abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147510956

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3

19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]

(Loting 15 December)
blablablabla
pi_147511234
Maak dat maar cruciale week. 6 punten is een vereiste als je om de titel mee wilt doen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:43:10 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147511274
Belangrijke wedstrijden inderdaad.
pi_147511354
Wzfwzdb
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147511432
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wzfwzdb
Ibrsivekb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:51:07 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147511482
Samenvatting gisteravond alhier w/
pi_147511498
wat mij persoonlijk vooral bijgebleven is van gisteravond was het moment dat drie leden van de technische staf kladblokjes aan het volpennen waren
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147511682
Ik hoop op een Feyenoord-Tottenham of Feyenoord-Liverpool maandag :D *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_147511840
spurs zou wel een extra dimensie geven
persoonlijk heb ik meer met italiaanse ploegen
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:12:53 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147512242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.
pi_147512250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is :P
Eg wel, kijk maar vanaf 55 sec (of helemaal, want dan zie je de goal van Toornstra nog eens :P )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147512365
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een Feyenoord-Tottenham of Feyenoord-Liverpool maandag :D *O*
Ik heb maar 1 echte voorkeur en dat is Celtic. En 2 ploegen die ik absoluut wil vermijden.. Spurs en Wolfsburg
pi_147512386
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Uch Dirk Kuijt uch.....
Speelt hij tegenwoordig in de verdediging ja? Of doel je nou op die 2 wedstrijdjes uit zijn wat, 500/600 wedstrijden voorin?
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147512429
quote:
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dag :W
AFCA!
pi_147512495
toen we uit het toernooi gegooid werden hadden we geloof ik ook spurs geloot
zou wel mooi zijn als die wedstrijden nu daadwerkelijk plaatsvinden
pi_147512527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.
Dat verbeterd toch nooit meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147512832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dag :W
Kan ik nog mooi een keer op jodenjacht zonder te hoeven vliegen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147512850
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat verbeterd toch nooit meer.
Verbetert.

En ja dat kan wel verbeteren, wij zijn (met name door Boskamp) in België bijvoorbeeld al van meest agressieve supportersschare ooit getransformeerd in een een fanatieke, échte 12e man. Alleen moet dan wel eerst die maffe Fransoos weg bij UEFA...
BFF met GGMM
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:39:45 #19
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147513225
quote:
Hoop ook op Napoli
pi_147513262
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Verbetert.

En ja dat kan wel verbeteren, wij zijn (met name door Boskamp) in België bijvoorbeeld al van meest agressieve supportersschare ooit getransformeerd in een een fanatieke, échte 12e man. Alleen moet dan wel eerst die maffe Fransoos weg bij UEFA...
Maar Boskamp is, terecht, een god in Belgie. En Nederland en Belgie zijn leuk, maar nou niet echt de landen met de meeste invloed..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 13:48:06 #21
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147513480
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Hoop ook op Napoli
Kan niet.
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:55:26 #22
436595 Sked
Zonnestraal
pi_147513688
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Hoop ook op Napoli
Dat gaat dan wel een ronde extra duren, Feyenoord en Napoli allebei een geplaatste status
pi_147513854
quote:
Rutten wil aanvaller Dammers omscholen tot verdediger

Wessel Dammers heeft donderdagavond zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. De negentienjarige aanvaller mocht Terence Kongolo vervangen en dus moest de jongeling een defensieve rol vervullen. Volgens trainer Fred Rutten was dit van te voren afgesproken.

"Hij is leergierig en bereid om heel veel te doen om bij Feyenoord te mogen spelen. Dat is mooi om te zien", zo liet de keuzeheer weten in gesprek met RTV Rijnmond. "Hij speelde met flair en liet met de borst vooruit het Feyenoord-embleem zien. Dát is Feyenoord. We zijn hem al een tijdje aan het omscholen, want voor het absolute topniveau zie ik hem niet als spits."
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.

:{
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:02:57 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147513900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.

Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Laffe huichelaar
pi_147513974
quote:

[..]

Voetbal is geen hogere wiskunde. Good old Dirkie Kuyt had ook nog nooit als back gespeeld.
pi_147513977
quote:
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..
pi_147514026
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wel leuk voor mensen die het niet hebben...
pi_147514116
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiek :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147514158
quote:
Op basis waarvan concluderen ze dat, hebben ze bij iedere opzegging gevraagd of ze voor Feyenoord waren of niet?
Dag knapste man van FOK!
pi_147514357
quote:

[..]

Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.
Elite
Tegen TTIP
pi_147514747
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de kloten :X
pi_147514757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?

En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:34:11 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147514802
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?

En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Nou, een Karsdorp doet het prima, dus ja, dat vind ik wel goed genoeg
Laffe huichelaar
pi_147514812
quote:

[..]

Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.
pi_147514847
quote:

[..]

Ben jij Loek?
Elite
Tegen TTIP
pi_147514868
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de kloten :X
Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.
Elite
Tegen TTIP
pi_147514911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Dag knapste man van FOK!
pi_147515281
quote:

[..]

Alsof we geen verdedigers in de selectie hebben :')
"Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopes Cabral, Bouhlarouz, Steenvoorden Mathijsen, Woudenberg"

Het feit dat ie andere spelers uitprobeert op die posities lijkt me op basis van de kwaliteiten die Rutten op het trainingsveld ziet. Niet omdat we te weinig verdedigers in de selectie hebben. Daarbij is bijna alles eigen jeugd en een paar ervaren rotten voor het evenwicht (waarvan alleen Wilkshire het tot basis schopt). Niets mis mee.

Het feit dat hij spelers als Vilhena en Karsdorp uitprobeert op de flanken lijkt me tactisch bedoeld om aanvallend sterkere backs op te kunnen stellen, Karsdorp komt ook best aardig uit de verf, en Dammers weet ik nog niet, maar volgens statistici was Van Hooijdonk in die tijd ook in potentie de beste verdediger in onze selectie. Er zijn best wat spitsen die redelijk wat overlappende kwaliteiten hebben met verdedigers, zoals gaten zien, balvast zijn, goed kunnen koppen etc.

Je moet niet alleen maar roepen om het roepen, kijk nou maar eerst eens hoe het uitpakt, want voorlopig is er niet zo veel te klagen (hooguit het scorend vermogen van Kazim, maar die speelt de afgelopen 3 potjes ook steeds beter, is steeds vaker betrokken rondom doelpunten)
pi_147515344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Not this shit again. :{
pi_147515424
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
pi_147515441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiek :P
Blijft lastig, dat lezen vooir mij. Gister al Besiktas / Benfica, nu mis ik de datum in z'n geheel
pi_147515446
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Alsof we geen verdedigers in de selectie hebben :')
"Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopes Cabral, Bouhlarouz, Steenvoorden Mathijsen, Woudenberg"

Het feit dat ie andere spelers uitprobeert op die posities lijkt me op basis van de kwaliteiten die Rutten op het trainingsveld ziet. Niet omdat we te weinig verdedigers in de selectie hebben. Daarbij is bijna alles eigen jeugd en een paar ervaren rotten voor het evenwicht (waarvan alleen Wilkshire het tot basis schopt). Niets mis mee.

Het feit dat hij spelers als Vilhena en Karsdorp uitprobeert op de flanken lijkt me tactisch bedoeld om aanvallend sterkere backs op te kunnen stellen, Karsdorp komt ook best aardig uit de verf, en Dammers weet ik nog niet, maar volgens statistici was Van Hooijdonk in die tijd ook in potentie de beste verdediger in onze selectie. Er zijn best wat spitsen die redelijk wat overlappende kwaliteiten hebben met verdedigers, zoals gaten zien, balvast zijn, goed kunnen koppen etc.

Je moet niet alleen maar roepen om het roepen, kijk nou maar eerst eens hoe het uitpakt, want voorlopig is er niet zo veel te klagen (hooguit het scorend vermogen van Kazim, maar die speelt de afgelopen 3 potjes ook steeds beter, is steeds vaker betrokken rondom doelpunten)
Laten we het hier maar bij houden aangezien we hier toch niet uit gaan komen.
Dag knapste man van FOK!
pi_147515529
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
Gewoon in de spelerstunnel zetten toch? Mag Verhoek er ook bij, altijd gezellig
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:56:28 #45
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147515559
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:

[..]

Heel jammer. De Usain Bolt uit Goirle sprint die negers van PSV er makkelijk uit. Makkelijk.

En in de pauze pest hij ze ook nog eens samen met Kazim Kazim en lokt zo een rode kaart uit. Natuurlijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147515670
Ik vrees dat Kazim wel eens tegen rood aan zou kunnen lopen tegen PSV, die laat zich echt wel heel erg makkelijk provoceren :(

Maar goed, first things first, eerst zondag maar eens kijken hoe het tegen AZ gaat. Dat is toch ook wel 'de club in vorm' momenteel. En die pot mogen we ook echt niet verliezen. Al heb ik er wel vertrouwen in, wordt een leuke pot denk ik :)
pi_147515678
wat ik vooral aan Mathijsen waardeer is dat hij altijd het bloed onder de nagels van donkere spelers vandaan haalt
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:04:00 #48
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147515784
Is er een lijst met wie we kunnen loten???
pi_147515807
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:05:34 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147515826
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Is maar zo'n 40-45 keer voorbijgekomen de afgelopen 15 uur.
pi_147515833
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.
Doe maar Aalborg of Guinkamp. :s)
pi_147515939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Doe maar Aalborg of Guinkamp. :s)
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:18:57 #53
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147516257
Dan hoop ik op Villarreal..
In de buurt voor mij :D
pi_147516452
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:18 schreef SanAnt het volgende:
Dan hoop ik op Villarreal..
In de buurt voor mij :D
Hou je PM/DM-box maar in de gaten, denk dat er nog wel wat mensen in dit topic willen dat jij dan kaartjes voor ze regelt :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:28:51 #55
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147516529
quote:

[..]

Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.
Die jongen kwam op 10 tekort, maar kon wel een beetje mandekken en de bal afpakken, dan ben je al snel een optie als rechtsback.

Dammers weet ik niet, maar Kongolo zou je ook in de spits kunnen zetten, die jongen kan namelijk bij de trainingen gewoon uitstekend afmaken en kan beter koppen dat de gehele selectie bij elkaar.
En ook nog snel/sterk.
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:29:01 #56
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147516536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uit

SPOILER
Hoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.
pi_147516686
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.
Die ziet het weer in Schotland en denkt "oh ja, jas aan want dat vergat ik bij Feyenoord". Ik had eigenlijk al een bericht verwacht dat Feyenoord in verband was gebracht met die Zweed van Utreg; goede vrienden met Guidetti, dus dat moet wel een topper zijn _O_
pi_147516709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vrees dat Kazim wel eens tegen rood aan zou kunnen lopen tegen PSV, die laat zich echt wel heel erg makkelijk provoceren :(

Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.
Zolang dat maar in de 91e minuut gebeurd heb ik er niet zo'n probleem mee.
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 15:36:33 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147516795
quote:
Als we Spurs loten, spelen we de komende 25 jaar geen Europees voetbal meer :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:39:55 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147516933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazim
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 15:40:35 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147516955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Gebeurt.

Verder wel eens ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_147516964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Depay is daar te dom voor joh.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:41:08 #64
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_147516975
Hopen op Torino, Celtic, Wolfsburg of Spurs :Y
pi_147517104
In ieder geval geen oostblokclub aub, verder is Aalborg relatief eenvoudig en verder alles van redelijk niveau en dus om het even.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147517168
quote:

[..]

Bogarde was al prof toen hij omgeschoold werd tot verdediger en hij werd een hele behoorlijke (tot hij besloot voor niemand meer te buigen).

[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 12-12-2014 18:51:58 (typo) ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_147517215
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:17 schreef Happel het volgende:

Eigenlijk is het te treurig dat die wel worden gevrijwaard van opgelegde regels.
Precies. De reactie was dan weer wel dat ze na de wedstrijd werden uitgedaagd door een paar mafkezen met bivakmutsen. Op de site van Cabras Feliz doen ze daar komisch verslag van.
Tijdens de wedstrijd kwam ook een paar Belgen verhaal halen bij de business club. Dat vonden een paar mensen van de FLKG niet zo tof _O-
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:50:53 #68
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147517280
Ik zie Kazim geen rood pakken.
Hij weet juist goed op de grens te blijven.
Zo'n type heeft ieder team nodig.

Ter ondersteuning.

Nooit een rode kaart gepakt die jongen.
Omdat hij er dom uitziet en agressief is, houdt het niet in dat hij zijn gevoelens boven teamprestaties zet en de grenzen niet kent.
Nogmaals, uitstekende mentaliteit.
pi_147517304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Blackings het volgende:

[..]

Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.
Die jongen kwam op 10 tekort, maar kon wel een beetje mandekken en de bal afpakken, dan ben je al snel een optie als rechtsback.

Dammers weet ik niet, maar Kongolo zou je ook in de spits kunnen zetten, die jongen kan namelijk bij de trainingen gewoon uitstekend afmaken en kan beter koppen dat de gehele selectie bij elkaar.
En ook nog snel/sterk.
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:53:10 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147517348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Waarschijnlijk omdat dat geen succes zou zijn. In tegenstelling tot Karsdorp achterin
Laffe huichelaar
pi_147517355
quote:

[..]

Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147517377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
Altijd weer zo'n dooddoener tussendoor :')
Dag knapste man van FOK!
pi_147517424
Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden dat Dammers verdediging is gezet. Zou hij het daar echt zoveel beter doen?
pi_147517440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

SPOILER
Guidetti mag niet Europees spelen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_147517464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?
Dag knapste man van FOK!
pi_147517467
Iemand een GIF van de kop van Toornstra toen Kazim op hem af kwam rennen? :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:09 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147517477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.

Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:58:30 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147517516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.

Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?
pi_147517525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef nostra het volgende:

[..]

Guidetti mag niet Europees spelen.
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoen
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:59:37 #80
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147517550
quote:

[..]

Karsdorp op 10 is niet voldoende voor de bank van Feyenoord.
De positie verdedigende middenvelder die hij ook heeft bespeeld zou eventueel wel kunnen, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Als rechtsback is hij aanvallend wel goed genoeg, en als hij zich verdedigend ontwikkelt, zal hij mogelijk wel goed genoeg worden voor Feyenoord.
Begrijp je het nu?
pi_147517572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wacht nou gewoon eens af hoe die spelers het invullen.
quote:

[..]

Dit dus.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:01:06 #82
262211 hhh38
pi_147517595
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Blackings het volgende:
Ik zie Kazim geen rood pakken.
Hij weet juist goed op de grens te blijven.
Zo'n type heeft ieder team nodig.

Ter ondersteuning.

Nooit een rode kaart gepakt die jongen.
Omdat hij er dom uitziet en agressief is, houdt het niet in dat hij zijn gevoelens boven teamprestaties zet en de grenzen niet kent.
Nogmaals, uitstekende mentaliteit.
Hij heeft wel degelijk drie rode kaarten gepakt in z'n carrière, plus een keer 2xgeel. Al met al heb ik ook het idee dat ie vooral heel vervelend is, maar niet gauw over de schreef gaat. We zullen zien.
pi_147517598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoen
Ah ja, klopt.
Friedman on Donahue
pi_147517605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?
Nog in 2012 hangen :')
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:01:29 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147517607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?
Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.

Het kan gewoon gebeuren dat iemand omgeschoold moet worden naar een plek achterin, het is natuurlijk wel zo dat er in zo'n jongen is geïnvesteerd door de club en op deze manier zie je er misschien nog wat van terug.
pi_147517630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.

Het kan gewoon gebeuren dat iemand omgeschoold moet worden naar een plek achterin, het is natuurlijk wel zo dat er in zo'n jongen is geïnvesteerd door de club en op deze manier zie je er misschien nog wat van terug.
Sterker nog, wellicht was hij in zijn jeugdjaren geschikt voor een bepaalde positie, maar blijkt nu dat zijn kwaliteiten gezien de kwaliteiten van het elftal ergens anders ook heel goed tot zijn recht komen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:03:40 #87
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147517672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nog in 2012 hangen :')
Ik denk dat hij beter uit zijn verf komt als mandekker of zo.
pi_147517749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat je de zoveelste azijnpisser was die nog niet zag dat hij niet voor niets in de basis staat.
pi_147517799
quote:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.

Kijk, het is voetbal en iedere speler kan wel op een andere positie spelen, dat is het punt niet. Maar of je dat zou moeten willen als club, dat is een tweede. Ik vind het persoonlijk triest om aanvallertjes uit de A1 te halen en ze dan vervolgens achterin te zetten in het eerste. Ik zie ook wel het idee achter Karsdorp hopende dat zijn aanvallende kwaliteiten een meerwaarde zijn als hij mee opkomt. Ik ben niet van gister.

En jij mag het hopen. Ik hoop dat Feyenoord ooit eens gerichte aankopen doet voor bepaalde posities in combinatie met de jeugd en dat ze daarmee een realistische gooi kunnen doen naar een kampioenschap.
Dag knapste man van FOK!
pi_147517807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Immers als mandekker? Nee, laten we dat maar niet doen, laat Immers maar lekker doorjagen op alles en iedereen. Hem opofferen aan een persoon is zinloos
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:11:18 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147517901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten.
NIET DUS.

Als de kwaliteiten die daar liggen zo goed zouden zijn, zou hij wel op die positie benut worden. Een speler kan best 10+ jaar op een bepaalde positie trainen en er dan achter komen dat zijn kwaliteiten toch ergens anders liggen.

Karsdorp doet het gewoon goed op zijn positie bij feyenoord. Kan je wel door blijven zeuren over de nummer 10 positie waar hij niet goed genoeg is om mee te kunnen, maar waarom zou je als hij het goed doet op zijn huidige positie? Alleen omdat hij tot voor kort op een andere positie trainde? Dat is toch niet logisch?
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:11:48 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147517920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.

Kijk, het is voetbal en iedere speler kan wel op een andere positie spelen, dat is het punt niet. Maar of je dat zou moeten willen als club, dat is een tweede. Ik vind het persoonlijk triest om aanvallertjes uit de A1 te halen en ze dan vervolgens achterin te zetten in het eerste. Ik zie ook wel het idee achter Karsdorp hopende dat zijn aanvallende kwaliteiten een meerwaarde zijn als hij mee opkomt. Ik ben niet van gister.

En jij mag het hopen. Ik hoop dat Feyenoord ooit eens gerichte aankopen doet voor bepaalde posities in combinatie met de jeugd en dat ze daarmee een realistische gooi kunnen doen naar een kampioenschap.
Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.
pi_147517994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

NIET DUS.

Als de kwaliteiten die daar liggen zo goed zouden zijn, zou hij wel op die positie benut worden. Een speler kan best 10+ jaar op een bepaalde positie trainen en er dan achter komen dat zijn kwaliteiten toch ergens anders liggen.

Karsdorp doet het gewoon goed op zijn positie bij feyenoord. Kan je wel door blijven zeuren over de nummer 10 positie waar hij niet goed genoeg is om mee te kunnen, maar waarom zou je als hij het goed doet op zijn huidige positie? Alleen omdat hij tot voor kort op een andere positie trainde? Dat is toch niet logisch?
Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mij
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:15:53 #94
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.
Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:16:12 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147518044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger.
Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.
Laffe huichelaar
pi_147518063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:15 schreef Blackings het volgende:

[..]

Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.
Niet goed genoeg voor welke andere positie dan ook hoor ik net.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:17:37 #97
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mij
Het valt toch te proberen?
Als je als spits goed kan koppen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits kan anticiperen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits ballen hebt, heb je dat als verdediger ook.
Als je als spits sterk bent, ben je dat als verdediger ook.

Ze hebben wss gekeken of hij kan mandekken of tackelen, en als dat voldoende was om een kans te zien in omscholing dan hebben ze dat gedaan.
Ben je echt zo dom?
pi_147518091
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.
Zo goed dat Boulahrouz en Wilkshire de voorkeur krijgen
Dag knapste man van FOK!
pi_147518133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef Blackings het volgende:

[..]

Het valt toch te proberen?

Ze hebben wss gekeken of hij kan mandekken of tackelen, en als dat voldoende was om een kans te zien in omscholing dan hebben ze dat gedaan.
Ben je echt zo dom?
Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Dag knapste man van FOK!
pi_147518201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Je hebt inderdaad liever een topper klaar staan die al 5 jaar op die plek speelt.
Die is niet altijd voor handen, dus zoek je naar de benodigde kwaliteiten in andere spelers.
Blijkbaar vindt de technische staf dat bepaalde spelers de kwaliteiten hebben om op die plek te kunnen gaan spelen.

Ben jij echt zo dom?
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:22:33 #101
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_147518213
quote:

[..]

Waarom niet? Omdat het niet natuurlijk is ofso?

Je vindt zaken als het homohuwelijk ook niks zeker?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:24:27 #102
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518275
quote:

[..]

Gelukkig dat de topclubs niet zoals jij denken, anders hadden we Thiago Silva en Evra in de spits gehad.
pi_147518355
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Lekker relevant.

Verder draait dit uit op een discussie waar geen eind aan gaat komen dus laten we er maar een eind aan breien. ^O^
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:10 #104
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lekker relevant.

Verder draait dit uit op een discussie waar geen eind aan gaat komen dus laten we er maar een eind aan breien. ^O^
Bijna net zo irrelevant als het verband tussen een topclub zijn en spelers omscholen.
pi_147518564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mooi toch, probeert ie nog een tikje terug te geven, vreet Kazim 'm helemaal op.
Niets mis mee als Depay er na de winter een paar potjes niet bij is, missen zij meer aan dan wij aan Kazim.
pi_147518595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lekker relevant.

Wel mooi hoe ik geen reactie van je zie op bijvoorbeeld de post van Happel waarin hij zegt dat hij ook in de jeugd al als verdediger gebruikt is.

Oh en ik zag ook nog geen reactie op die topspelers die in de jeugd aanvaller waren en in het profvoetbal verdediger?
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:36:23 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147518619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Mooi toch, probeert ie nog een tikje terug te geven, vreet Kazim 'm helemaal op.
Niets mis mee als Depay er na de winter een paar potjes niet bij is, missen zij meer aan dan wij aan Kazim.
Zoals Depay nu speelt is PSV slechter af met hem erbij dan zonder hem...
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:39:09 #108
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518711
Holebas vind ik trouwens het mooiste voorbeeld.
Die gozer speelde tot zijn 26ste ofzo als spits, en nu is hij 1 van de betere linksbacks ter wereld.
pi_147518763
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:47 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Bogarde was al prof toen hij omgeschoold werd tot verdediger en hij werd een hele behoorlijke (tot hij besluit voor niemand meer te buigen).
Goh. Nooit geweten. Desalniettemin opmerkelijk, als je aan de lopende band klasse verdedigers opleid en geen fatsoenlijke aanvaller hebt. Vraag je je toch af hoe hij tot hier is gekomen als aanvaller.

Nu ik er over nadenk, misschien kunnen we Te Vrede ook wel een paar linies naar achteren halen. Best het proberen waard want voorin wordt het toch niets :P
pi_147518849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:39 schreef Blackings het volgende:
Holebas vind ik trouwens het mooiste voorbeeld.
Die gozer speelde tot zijn 26ste ofzo als spits, en nu is hij 1 van de betere linksbacks ter wereld.
Ik vond hem tijdens het WK al aanvallend en technisch eigenlijk te goed voor een linksback. Maar dat was dus verklaarbaar... ;)
BFF met GGMM
pi_147518861
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:35 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Wel mooi hoe ik geen reactie van je zie op bijvoorbeeld de post van Happel waarin hij zegt dat hij ook in de jeugd al als verdediger gebruikt is.

Oh en ik zag ook nog geen reactie op die topspelers die in de jeugd aanvaller waren en in het profvoetbal verdediger?
Inderdaad, het is allemaal prachtig. Ik zal straks de eerste zijn die zal erkennen dat ik fout zat, maar die verwachting heb ik niet. We gaan het zien. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat we straks kampioen worden met spelers die overal en nergens spelen op het veld.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:44:58 #112
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vorig seizoen ook hoor.
Als 80% van de aanvallen via Depay gaan omdat hij constant de bal opeist, is het niet gek dat hij de meeste goals heeft.

Shots per game:

Dribbels:

Gewoon kapot triest dit.
Eist alles op en de middenvelders leveren een net zo grote aanvallende bijdrage met 2x zo weinig balverlies.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blackings op 12-12-2014 16:50:39 ]
pi_147518917
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:

[..]

Inderdaad, het is allemaal prachtig. Ik zal straks de eerste zijn die zal erkennen dat ik fout zat, maar die verwachting heb ik niet. We gaan het zien. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat we straks kampioen worden met spelers die overal en nergens spelen op het veld.
Wat vind je dan van Toornstra? Officieel rechtsbuiten, in de praktijk Tim De Cler.
BFF met GGMM
pi_147519029
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat vind je dan van Toornstra? Officieel rechtsbuiten, in de praktijk Tim De Cler.
Ik vind het zonde dat hij niet gewoon op 10 speelt.
Dag knapste man van FOK!
pi_147519094
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Kiid het volgende:

[..]

Want hij doet het nu niet goed?
BFF met GGMM
pi_147519111
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reken de winterstop mee ;-)
Bij hunnie heeft Depay de tijd om z'n vorm te hervinden, bij ons hebben we de tijd om een andere spits te halen ^O^

Ik zeg doen ^O^
pi_147519123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wil hier dan wel aan toevoegen dat dit wel de beste optie is met Kazim in de spits aangezien voorzetten toch geen zin hebben en we met Toornstra een extra middenvelder hebben waardoor de bal makkelijker rond kan gaan op het middenveld.
Dag knapste man van FOK!
pi_147519133
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Want hij doet het nu niet goed?
Dat zeg ik toch nergens?
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:51:38 #119
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147519146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef Blackings het volgende:

[..]

Kortom Kâzım als verdediger
pi_147519157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens?
Klopt. Maar je hebt geen idee of hij het beter zou doen op 10 en ik neem aan dat de trainersstaf dat idee wel heeft.
BFF met GGMM
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:52:40 #121
436595 Sked
Zonnestraal
pi_147519182
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Didier Drogba heeft zijn roeping gemist
pi_147519191
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt. Maar je hebt geen idee of hij het beter zou doen op 10 en ik neem aan dat de trainersstaf dat idee wel heeft.
Dat moeten we dan maar aannemen, hé. Maar dat betekent niet dat ik ermee eens moet zijn.
Dag knapste man van FOK!
pi_147519245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat moeten we dan maar aannemen, hé. Maar dat betekent niet dat ik ermee eens moet zijn.
Als jij niet elke training gaat volgen en de laatste stand van hun fysieke gesteldheid weet, noch hun persoonlijke mening, moet je dat inderdaad aannemen. Het feit dat je het er dan niet mee eens bent, is absoluut nergens op gebaseerd.
BFF met GGMM
pi_147519258
quote:

[..]

Draaicirkel van een slagschip. Dat zal Wesseltje ongetwijfeld beter doen.
pi_147519293
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als jij niet elke training gaat volgen en de laatste stand van hun fysieke gesteldheid weet, noch hun persoonlijke mening, moet je dat inderdaad aannemen. Het feit dat je het er dan niet mee eens bent, is absoluut nergens op gebaseerd.
Gebaseerd op het feit dat hij bij zijn vorige clubs op het middenveld speelde dus dan draai ik niet ineens mijn mening 360 graden omdat een passant bij Feyenoord het anders ziet. Hij doet maar wat hij wil, hij is verantwoordelijk voor dit team en niet ik. Maar ik zou het anders doen
Dag knapste man van FOK!
pi_147519310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Gebaseerd op het feit dat hij bij zijn vorige clubs op het middenveld speelde dus dan draai ik niet ineens mijn mening 360 graden omdat een passant bij Feyenoord het anders ziet. Hij doet maar wat hij wil, hij is verantwoordelijk voor dit team en niet ik. Maar ik zou het anders doen
180 graden.

En uiteindelijk hebben ze hem gescout op zijn kwaliteiten, niet op zijn positie. ;)
BFF met GGMM
pi_147519373
Iemand enig idee hoe naar Eindhoven te reizen woensdag voor de uitwedstrijd tegen PSV? Verplichte treincombi toch? Van waar en hoelaat vertrekt die trein?
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:00:10 #128
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147519390
quote:

[..]

Belangrijkste blijft tackelen en mandekken.
En als Wessel heeft weten te overtuigen dan is het gewoon logisch.
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:00:30 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147519401
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147519502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:00 schreef satecl het volgende:

SPOILER
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:06:07 #131
436595 Sked
Zonnestraal
pi_147519541
quote:

SPOILER
tijd voor bier
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:06:18 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147519547
Toch mooi hoe Vermeer z'n plek heeft verworven. Prima sluitpost.
pi_147519641
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Toch mooi hoe Vermeer z'n plek heeft verworven. Prima sluitpost.
Na al die jaren is een fatsoenlijke keeper op goal toch wel lekker hoor!
pi_147519679
quote:

SPOILER
Dat shirt ook van Standard, zelfs op Canvas maakten ze er een opmerking over... :+
BFF met GGMM
pi_147519996
Weet iemand de opstaptijd voor woensdag naar eindhoven boys?
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:24:25 #136
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147520031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Na al die jaren is een fatsoenlijke keeper op goal toch wel lekker hoor!
Nu zie je ook een stuk helderder hoeveel kwaliteit Mulder tekort kwam. Als je de poulewedstrijden vergelijkt met de wedstrijd tegen Zorya... manmanman :{
pi_147520162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand de opstaptijd voor woensdag naar eindhoven boys?
Voor Luik uit was het tussen 15.30u tot 16.00 uur. Dus ik verwacht voor PSV tussen 17.30u en 18.00u.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147520415
Ik vind die treincombis echt zo vreselijk, als ik dan in die trein zit schaam ik me bijna dat ik voor dezelfde club ben als die debielen die het zo nodig vinden om de hele trein te slopen
pi_147520451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Henrys het volgende:
Ik vind die treincombis echt zo vreselijk, als ik dan in die trein zit schaam ik me bijna dat ik voor dezelfde club ben als die debielen die het zo nodig vinden om de hele trein te slopen
Heeft de NS nog steeds het trucje om de verwarming zo hoog mogelijk te zetten, zodat iedereen suf wordt?
BFF met GGMM
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:49:08 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147520624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ken jij überhaupt wel de hele achtergrond van die jongen?
Elite
Tegen TTIP
pi_147520744
T/m B1 was Dammers gewoon centrale verdediger. Toen dachten ze dat het wellicht een betere spits was, en nu weer niet...denk dat er niet heel veel omturnen bij is bij die jongen.
pi_147520871
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waar gáát dit over _O- :') _O-
pi_147520996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Henrys het volgende:
Als je je zo schaamt voor je club dan wordt je toch lekker voor PEC Zwolle, dat was toch je cluppie? :')

Verder ben ik er vrij zeker van dat je niet praat uit praktijk-ervaring aangezien er tegenwoordig vrij weinig - grootschalige - vernielingen worden aangericht aan treinstellen bij combiregelingen. Al zal er altijd wel her en der een asbak, prullenbak of stoel sneuvelen / beschadigen, maar dat gebeurd in het reguliere treinvervoer net zo goed. Niet dat ik het daarmee goed wil praten overigens, maar ik vind dat gejank hierover altijd nogal achterhaald en eenzijdig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147524474

Kalou, Korneev, _O_ Cruz _O_
pi_147528067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]

Kalou, Korneev, _O_ Cruz _O_
Kan er haast geen fuck van zien op die Gif, maar die assists moet wel van O+ Korneev O+ zijn.
Wat een techniek had die baas vaak _O_
pi_147528404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kan er haast geen fuck van zien op die Gif, maar die assists moet wel van O+ Korneev O+ zijn.
Wat een techniek had die baas vaak _O_
Klopt, daarom noem ik ze ook in die volgorde. ;) Mooi zoals Igor die bal lekker nonchalant op Cruz speelt.
pi_147528634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:38 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Klopt, daarom noem ik ze ook in die volgorde. ;) Mooi zoals Igor die bal lekker nonchalant op Cruz speelt.
Kan me 1-2-3 geen gelijkwaardige stylist bij Feyenoord bedenken. _O_

Cruz is dan weer zo'n speler waarvan ik het ontzettend jammer vond dat hij niet nog 2 jaartjes is terug gekomen. Was nog ontzettend goed aan het einde van z'n carrière.
pi_147528744
quote:
Feyenoord houdt vertrouwen in bouwer BAM bij het vernieuwen van De Kuip. Door veel minder staal te gebruiken en een goedkopere dakconstructie, wordt een forse kostenoverschrijding weggepoetst, zegt projectdirecteur Hans Vervat.

De verbouwde Kuip dreigde tientallen miljoenen euro's duurder uit te pakken dan de afgesproken 200 miljoen. ,,De steunpilaren van 62 meter worden nu gereduceerd tot een hoogte van zo'n 50 meter, wat enorm scheelt in de staalkosten. Bijkomend voordeel is ook dat we binnen de grenzen van het stadionterrein blijven.''

Vervat reageert op een moment dat er in Rotterdam grote twijfels zijn ontstaan over het BAM-plan. Vandaag meldde architect Roberto Meyer van de voormalige concurrent VolkerWessels dat hij stond te popelen om de 'superKuip' - sloop en nieuwbouw - weer in de schijnwerpers te zetten. ,,Als Feyenoord dat wil, geven we morgen al een presentatie,'' zei hij.

Lees morgen meer over de Kuip in AD Rotterdams Dagblad.
Anders maak je hem gewoon even 20% lager, alsof het niets is :')
En er mochten ook al geen luxe keukens meer in toch? :X
Zijn de kroketten straks alsnog lauw :P
pi_147530327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Anders maak je hem gewoon even 20% lager, alsof het niets is :')
En er mochten ook al geen luxe keukens meer in toch? :X
Zijn de kroketten straks alsnog lauw :P
Met de kaasschaaf toch tot het best mogelijke stadion voor Feyenoord komen, als iemand dat nog gelooft mag die het zeggen. :')

Wat een soap. Doet Feyenoord en Rotterdam geen goed.
pi_147530689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kan me 1-2-3 geen gelijkwaardige stylist bij Feyenoord bedenken.
_O_

Cruz is dan weer zo'n speler waarvan ik het ontzettend jammer vond dat hij niet nog 2 jaartjes is terug gekomen. Was nog ontzettend goed aan het einde van z'n carrière.
Ono, een van mijn all-time favorieten uit de periode dat ik bewust Feyenoord volg _O_
pi_147532031
Ik ben inmiddels overleden.
pi_147535593
quote:

[..]

Als je als chirurg bent opgeleid, kun je altijd terugvallen op een baan als verpleegster. Daarnaast is reageren veel gemakkelijker dan creatief moeten handelen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_147535879
quote:
Kan Vermeer Manu geen cursus baardtrimmen geven?
pi_147537212
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Als je als chirurg bent opgeleid, kun je altijd terugvallen op een baan als verpleegster. Daarnaast is reageren veel gemakkelijker dan creatief moeten handelen.
Precies. Snelheid als verdediger is een minder groot probleem bijvoorbeeld. De aanvaller zal met de bal aan de voet sneller moeten zijn dan een verdediger zonder bal die als enige doel heeft om de bal weg te trappen. De aanvaller moet langs de verdediger komen, de bal dicht aan de voet houden om zo niet de rugdekker een makkie te geven en moet dan ook nog eens een mogelijkheid vinden om af te ronden. Enige wat je als verdediger wel moet hebben is een goed gevoel voor de ruimte in je rug, kopkracht/lengte, en er hard op durven klatsen.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:28:37 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147539631
quote:
Manu is daar net wakker of komt zo uit de coffeeshop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147539698
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Manu is daar net wakker of komt zo uit de coffeeshop.
JPB en Vermeer zien er anders ook niet al te helder uit
pi_147539743
quote:
Martin Odegaard staat in de belangstelling van de topclubs uit heel Europa en Ajax doet ook verwoede pogingen om het toptalent in te lijven. De Amsterdammers zijn in Nederland echter niet de enige die van de Noor dromen.
Martin van Geel vertelt zaterdag in het Algemeen Dagblad dat ook Feyenoord Odegaard op het lijstje heeft staan. Veel kans dicht hij zichzelf echter niet toe. "Die Odegaard is vijftien jaar. Zit heel Europa achteraan. Liverpool doet mee, Barcelona, wij staan bij hem echt niet bij de eerste tien hoor", trapt hij af.

Welkom is de jongeling wel. "Dan bel ik de ouders en de zaakwaarnemer en vertel mijn verhaal. Maar ze zijn al door dertig clubs gebeld. En toch gá je voor die kans", zegt de technisch directeur van de Rotterdammers. Ajax droomt intussen van een nieuwe Ronaldo, maar Odegaard lijkt op weg naar Bayern München.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:35:10 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147539744
Als je die foto zo ziet, heeft JP toch wel echt veel geluk dat hij redelijk kan voetballen. Anders was hij heel vaak in elkaar getikt geweest op school
Laffe huichelaar
pi_147539812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Is niet echt nieuws natuurlijk, elke zichzelf respecterende club zit achter die jongen aan, voornamelijk omdat half Europa er achter aan zit (ja, cirkelredenatie) en je het niet kan verkopen aan je achterban als die gozer het maakt ergens en jij er niet achteraan zat..
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:44:36 #160
268260 Dr.Mikey
pi_147539936
De nieuwe Freddy Adu ?
R.I.P DTS.
pi_147540090
Rutten was een 'Dead Man Walking' nog voor hij goed en wel begonnen was met lopen

quote:
Het was vrijdagavond en Fred Rutten liet zijn hond uit, op de loopbrug van Katendrecht richting de Kop van Zuid. Verderop kon je de SS Rotterdam zien liggen. Het water van de Maas klotste woest tegen de kade.

Als u Feyenoorder bent, dan wordt u waarschijnlijk warm van dit beeld, en anders welt er wel ergens een traan in uw ooghoek. De trainer van Feyenoord die heel gewoon zijn hond uitlaat, in een oer-Rotterdams decor van water en havenloodsen, met de wind wapperend door zijn grijze haren.

Als u nog niet heel erg van Fred Rutten hield, als rechtgeaarde Rotterdammert zijnde, dan doet u dat waarschijnlijk nu alsnog.

Het is moeilijk voor te stellen, maar kortgeleden riep Fred Rutten nog een storm op van verontwaardiging en volkswoede. Geen idee waar u was toen Fred werd aangesteld als de nieuwe trainer van Feyenoord, maar ik zat achter een computer, de eerste reacties te lezen op het internet. Er was er niet ééntje vriendelijk, of zelfs maar gematigd optimistisch. Laat staan laaiend enthousiast.

Fred Rutten was een 'Dead Man Walking' nog voor hij goed en wel begonnen was met lopen.

Voor een deel was dat verklaarbaar, want Rutten had nogal een imago-probleem. Veroorzaakt door een serietje van net-niet-successen, maar vooral door het genadeloze licht van de camera. Mensen van de televisie maakten graag grapjes over zijn manier van praten.

En wat ook niet hielp: kort vóórdat Rutten werd aangesteld, zoemden de grote namen van Louis van Gaal en Co Adriaanse rond in De Kuip.

(Toen deze krant in februari een rondgang maakte langs zestig Feyenoord-prominenten, op zoek naar een ideale opvolger van Ronald Koeman, werd de naam van Rutten exact één keer geopperd als een goede optie, door Bert van Marwijk.)

De benoeming van Fred Rutten voelde bij het Legioen als een soort anticlimax. Als een nederlaag. Als de personificatie van een gebrek aan ambities.

Hoe vaak ook het plaatje werd afgestoft van een uiterst bekwame vakman, gewaardeerd door letterlijk iedere voetballer met wie hij ooit werkte, het hielp allemaal voor geen meter. Fred Rutten had 'de uitstraling' niet voor een club als Feyenoord.

Hij sliste een beetje. Dat kon niks worden.

Achteraf is het makkelijk lullen, maar gek genoeg werd één ding consequent vergeten in die hele imagodiscussie. Want als Fred Rutten uit Wijchen, Gelderland, aan één profiel feilloos voldoet, dan is het wel dat van de underdog. De aaibare, ouderwetse, klassiek-Rotterdamse underdog.

De anti-held waar Feyenoorders zo'n feilloos gevoel voor hebben, of ze nu Jozsef Kiprich heetten of Chris Gyan, Mike Obiku of Coen Moulijn. Mensen die een prettig soort imperfectie koppelen aan iets voortreffelijks, of aan iets totaal onvermoeds.

Graziano Pellè was een uitzondering in al zijn fysieke volmaaktheid, maar Feyenoorders zweren in de regel bij een eenvoudig principe.

Het principe van: oké, het is dan misschien een rare/lelijke/ gebochelde/aparte vogel, het is wel onze rare/lelijke/gebochelde/aparte vogel - en daar blijf je potverdimme met je gore tyfuspoten vanaf.

Fred Rutten kreeg niet eens een fatsoenlijke spits. Een half Feyenoord-elftal aan internationals werd verkocht deze zomer, en het duurde maanden voor er iets behoorlijks voor terugkwam. Hij verloor thuis van Willem II, en ook nog bijna van Zorja Loehansk.

Kortom: een vruchtbaarder bodem om uit te groeien tot een held in de Kuip, bestaat bijna niet.

Fred Rutten begon niet zozeer op 3-0 achter, maar op 4-0. Hij klaagde niet, maar ging aan het werk. Hij kneedde en stuurde, knutselde en kietelde, vloekte en trainde. Hij zei heel normale, kalme dingen. Hij bouwde een onpasseerbare verdediging en een prachtig, beweeglijk middenveld. En tussendoor liet hij zijn hond uit op de brug bij Katendrecht, met wind tegen.

Het seizoen is nog lang, de kans dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt, acht ik vrij klein, en de komende week wordt nog best een lastige.

Maar Fred Rutten tekende nu alvast voor de Rehabilitatie van het jaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-was-met-lopen.dhtml
Frets. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_147540239
Mooi dat Van Marwijk Fred genoemd heeft als goede optie
pi_147540242
quote:
(Toen deze krant in februari een rondgang maakte langs zestig Feyenoord-prominenten, op zoek naar een ideale opvolger van Ronald Koeman, werd de naam van Rutten exact één keer geopperd als een goede optie, door Bert van Marwijk.)
Heb echt het idee dat Bert van Marwijk niet op waarde geschat wordt door de meeste mensen. Was ook al één van de eerste die het in Strootman zag zitten, toen wij het allemaal nog een grafmongool vonden.

Zouden we bij de club moeten betrekken.
  zaterdag 13 december 2014 @ 13:17:40 #164
268260 Dr.Mikey
pi_147540507
Van Marwijk stelde liever Lurling op dan Van Persie.
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 december 2014 @ 13:25:07 #165
262211 hhh38
pi_147540640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Marwijk stelde liever Lurling op dan Van Persie.
En hij bezorgde ons de laatste twee prijzen.
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 13:41:21 #166
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147541026
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:01 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Heb echt het idee dat Bert van Marwijk niet op waarde geschat wordt door de meeste mensen. Was ook al één van de eerste die het in Strootman zag zitten, toen wij het allemaal nog een grafmongool vonden.

Nee.
  zaterdag 13 december 2014 @ 14:12:11 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147541581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:01 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Van Marwijk is maar een matige trainer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147541873
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef satecl het volgende:

[..]

Van Marwijk is maar een matige trainer.
Op basis van wat precies?
pi_147542524
quote:
Laatste 32 Europa League: Tegenstanders onder de loep

Feyenoord kwalificeerde zich eind november in eigen huis tegen Sevilla al voor de laatste 32 in de Europa League en klaarde de klus eergisteren in Luik. Feyenoord won met 0-3 zeer eenvoudig in Luik en daarmee werd Feyenoord groepswinnaar van groep G, wat inhoudt dat de ploeg een geplaatste status heeft gekregen bij de loting van de laatste 32 en onderstaande clubs kan loten.

AS Roma: De club uit Rome werd derde in de Champions League in een groep met CSKA, Bayern München en Manchester City en kan zodoende geloot worden. In de groepsronde van de Champions League werd er thuis hard verloren van Bayern München (1-7). In Europees verband heeft Feyenoord nog nooit tegen AS Roma gespeeld. Wel hebben de clubs elkaar ooit getroffen in het AD toernooi in 1987. De Italianen gingen er met een 0-1 overwinning vandoor. Momenteel bezet AS Roma de tweede plaats in Italië en heeft het met onder andere Maicon, Pjanic, Iturbe, Strootman, Totti en Gervinho enkele grote namen in de selectie. Feyenoord zou in Rome de beschikking krijgen over zo’n 3.600 kaarten.

RSC Anderlecht: Ook Anderlecht werd derde in de Champions League. Mocht Feyenoord de club uit Brussel loten, krijgen de Feyenoord-supporters zo goed als zeker een buscombi richting de uitwedstrijd. Ook zouden Feyenoord-supporters het moeten doen met iets minder dan 1.000 kaarten in het Constant Vanden Stockstadion. Wat ons betreft dus een horror loting; België hebben we dit seizoen al gehad en we zitten hier absoluut geen tweede keer op te wachten. Anderlecht en Feyenoord hebben elkaar drie keer eerder ontmoet. Alle drie de voorgaande edities werden gespeeld op het AD toernooi. De resultaten zijn mooi verdeeld, 1 keer winst, 1 keer gelijk en 1 keer verlies. Feyenoord kwam tot 4 doelpunten, Anderlecht tot 3.

Liverpool FC: Mocht Liverpool uit de koker komen dan mogen we op 19 februari op bezoek in Anfield. Voor Feyenoord-supporters zouden er meer dan 2.250 kaarten beschikbaar moeten zijn. Anfield, gebouwd in 1884 zal komend seizoen een renovatie ondergaan. Nou, als het bij een stadion uit 1884 kan, dan zou het bij onze Kuip toch zeker moeten kunnen! Liverpool is bij de laatste 32 terechtgekomen door derde te worden in de Champions League poule met tegenstanders als Real Madrid, FC Basel en Ludogoretz Razgrad. Liverpool staat 9e in de Premier League en manager Brendan Rodgers ligt aardig onder vuur. Een mooi moment om deze ploeg te treffen dus. Maar met spelers als Steven Gerrard, Sturridge en Balotelli is Liverpool natuurlijk een niet te onderschatten ploeg. De historie wijst uit dat je je geld het beste op een gelijkspel kan zetten. Feyenoord speelde twee keer eerder tegen Liverpool, beide wedstrijden leverden geen winnaar op. De duels werden gespeeld in het AD toernooi en het Port of Rotterdam Tournament.

Villarreal CF: Nog nooit speelden Feyenoord en Villarreal tegen elkaar, niet in Europees verband en ook geen vriendschappelijke wedstrijden. Villarreal speelt zijn thuiswedstrijden in het El Madrigal, hier zullen zo’n 1.250 Feyenoord supporters aanwezig kunnen zijn. In groep A wisten de Spanjaarden FC Zürich en Apollon Limassol achter zich te laten en eindigden op 1 punt achter Borussia Mönchengladbach. Villarreal bezet momenteel de 6e plaats in de Primeira Division.

Torino FC: Torino doet het slecht in Italië en staan met 13 punten uit 14 wedstrijden net boven de degradatiestreep. De ploeg wist in deze wedstrijden maar 10 goals te scoren. In Europees verband gaat het beter met Torino. Mede door thuis geen enkel tegendoelpunt te incasseren en een 1-5 overwinning bij FC Kopenhagen is de ploeg tweede geworden in groep B. Feyenoord en Torino speelde nog geen enkele keer tegen elkaar. Mocht dit jaar de eerste keer worden dat de ploegen elkaar treffen zullen er in Turijn zo’n 1.400 Feyenoorders aanwezig kunnen zijn.

Tottenham Hotspur FC: Noem de naam van de Spurs en bij menig Feyenoord-supporter gaan de nekharen overeind staan. De Spurs (ook wel de neuzen van Engeland) en Feyenoord hebben een rijke historie. Maarliefst 9 keer eerder hebben de ploegen het tegen elkaar opgenomen, waarvan 8 keer in Europees verband. In 1961 was de club uit Londen de sterkste over twee wedstrijden in de achtste finale van de Europacup I. De finale van de UEFA Cup in 1974 (destijds nog gespeeld over 2 wedstrijden) werd gewonnen door Feyenoord. De uitwedstrijd werd met 2-2 gelijkgespeeld om het karwij een week later thuis af te maken met een 2-0 overwinning. Slechts één keer werd er verloren in Londen, dit was in het jaar 1983 (4-2). De wedstrijd tegen Tottenham Hostpur werd in 2006 nog door de UEFA door onze neus geboord. Tottenham wist in groep C van de Europa League Asteras Tripoli en Partizan Belgrado onder zicht te houden, Besiktas werd groepswinnaar. In Engeland staan de Spurs nipt in het linkerrijtje, de 21 punten die zijn behaald in 15 wedstrijden zijn goed voor een 10e plaats. Feyenoord zal minimaal 1.814 kaarten moeten krijgen in White Hart Lane.

Celtic FC: Ook met Celtic heeft Feyenoord natuurlijk een historische band. De enige Europese wedstrijd die Feyenoord voetbalde tegen de Schotten was dan ook gelijk voor de Europa Cup I finale in 1970. Door een 2-1 overwinning in San Siro wist Feyenoord een van de grootste successen uit de historie te boeken. Ook trof Feyenoord de ploeg twee keer in het AD toernooi, in 1981 werd Feyenoord in de halve finale uitgeschakeld na een 1-2 eindstand. In 1982 werd er in de finale gewonnen van Celtic in een doelpuntrijke wedstrijd (4-3). Op het Jubileumtoernooi in 2008 ging Feyenoord met 1-3 ten onder. Acht punten waren in groep D al voldoende voor Celtic om de laatste 32 te bereiken. Red Bull Salzburg werd glansrijk eerste, Dinamo Zagreb en Astra Giurgiu hadden weinig in te brengen. In de Schotse competitie is Celtic lijstaanvoerder, 11 van de 15 wedstrijden werden gewonnen. Celtic speelt zijn thuiswedstrijden in het Celtic Park in Glasgow. Het stadion telt 60.355 zitplaatsen, wat betekent dat er meer dan 3.000 kaarten beschikbaar zullen zijn voor Feyenoord-supporters.

Dnipro Dnipropetrovsk: Door de situatie in Oekraïne speelt Dnipro, net als Zorya Luhansk de Europese wedstrijden niet in eigen stadion. In de groepsfase werd er gespeeld in het Olympisch Stadion in Kiev, het stadion waar Feyenoord het twee en een half jaar geleden opnam tegen Dinamo Kiev. De wedstrijden worden uitermate slecht bezocht, zo zaten er tegen Qarabag maar 3.120 supporters in het 70.000 plaatsen tellende stadion. Dnipro verloor twee keer tegen Internazionale, en ook de thuiswedstrijd tegen Qarabag werd verloren. De andere ploeg in deze poule was St. Etienne. In de Oekraïense competitie staat Dnipro op de derde plaats met 28 punten uit 14 wedstrijden.

VfL Wolfsburg: Een wedstrijd in Duitsland is natuurlijk altijd leuk. In de Volkswagen Arena is plaats voor 30.000 supporters, dus zouden we 1.500 kaarten moeten krijgen bij onze Oosterburen. Wolfsburg heeft de laatste 32 bereikt door meer punten te behalen dan Krasnodar en Lille. Er werd enkel twee keer van Everton verloren. In Duitsland staat de ploeg knap tweede. Feyenoord en Wolfsburg hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld.

BSC Young Boys: De club uit het Zwitserse Bern heeft in groep I alle thuiswedstrijden gewonnen zonder een doelpunt tegen te krijgen. Twee van de drie uitwedstrijden werden verloren, enkel tegen Slovan Bratislava werd op vreemd terrein gewonnen. Young Boys staat derde in Zwitserland, achter Basel en Zürich. Feyenoord en Young Boys hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld. Bern is goed bereikbaar en is met de auto iets minder dan 800 kilometer rijden. Een mooie afstand voor een vol uitvak van 1.600 supporters dus!

Aalborg BK: Ook het Deense Aalborg zou een compleet nieuwe tegenstander zijn voor Feyenoord. Helaas telt het stadion bij Europese wedstrijden maar 10.500 plaatsen, waardoor er net iets meer dan 500 kaarten beschikbaar zullen zijn voor Feyenoord-supporters. Aalborg liet in groep J Steaua Boekarest (tegenwoordig naamloos) en Rio Ave achter zich. Dinamo Kiev werd gemakkelijk eerste in de groep.

En Avant de Guingamp: Iets meer dan 900 supporters zullen Feyenoord kunnen zien spelen in Guingamp mocht deze tegenstander uit de koker komen. Guingamp is de hekkensluiter van de Franse competitie en op papier een van de zwakste ploegen die nog over zijn in de Europa League. Wel heeft het 10 punten weten te verzamelen tegen Fiorentina, PAOK en Dinamo Minsk. Feyenoord en Guingamp stonden nog nooit tegenover elkaar.

Trabzonspor: De laatste mogelijkheid is het Turkse Trabzonspor. Een mooie loting voor supporters die nog lira’s over hebben van de trip naar Istanbul eerder dit jaar. Indien we weer naar Turkije mogen zal er plaats zijn voor iets minder dan 1.500 Feyenoorders. Trabzonspor eindigde in groep L op de tweede plaats, in punten gelijk met nummer 3, Lokeren. Legia Warschau werd groepswinnaar en Metallist Kharkiv bleef roemloos op 0 punten staan. In de Turkse Süper Lig staat Trabzonspor 7e. Ook tegen Trabzonspor is nog nooit gespeeld.

Ook zijn de bierprijzen voor alle trips al bekend.
Stukje van DeFeijenoorder ( _O_ ), ben zeer benieuwd naar maandag
  zaterdag 13 december 2014 @ 15:07:49 #170
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147542580
quote:
De Spurs (ook wel de neuzen van Engeland)
Lol.
pi_147542948
Ik vind het jammer dat rutten nooit met twee echte vleugels speelt. ook al gaat het nu goed, maar zet eens manu en boetius op de vlanken. net als de boer doet bij ajax met krishna en el ghazy. wij hebben ook uitsterkende flankspelers waar we meer gebruik van moeten maken.
pi_147543103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Stukje van DeFeijenoorder ( _O_ ), ben zeer benieuwd naar maandag
Haha, ook de bierprijzen. Vitale info natuurlijk, bij het hopen wat er uit de loting komt.
pi_147543122
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:25 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind het jammer dat rutten nooit met twee echte vleugels speelt. ook al gaat het nu goed, maar zet eens manu en boetius op de vlanken. net als de boer doet bij ajax met krishna en el ghazy. wij hebben ook uitsterkende flankspelers waar we meer gebruik van moeten maken.
Ja dat is heel leuk met een goede spits, maar niet met Kazim. Verder draait het nu gewoon erg goed, dus dat moet je helemaal niet willen veranderen.
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:07:01 #174
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_147543778
Rutten experimenteert volop in de verdediging met allemaal spelers die eerst altijd op de spitspositie speelden. Experimenteer ook eens wat met de voorhoede. Gooi Manu eens op de spitspositie, of stel Achahbar op. Afgelopen wedstrijd tegen Luik was een ideaal moment om zulke dingen te proberen.
pi_147544386
Middag Rotterdam-Zuid. Allereerst goed gedaan die overwinning op het alternatieve Ajax van België Standaard Luik en hun look-a-like home jerseys. _O-

Ten tweede: Legt Marc Overmars,directeur voetbalzaken van Ajax nu ook aan jullie technisch directeur uit hoe je kampioen van Nederland vier keer op rij wordt? ;)

Jullie technisch directeur is i.i.g. een aandachtig luisteraar zo te zien!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 16:38:36 ]
pi_147544486
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam-Zuid. Allereerst goed gedaan die overwinning op het alternatieve Ajax van België Standaard Luik en hun look-a-like home jerseys. _O-

Ten tweede: Legt Marc Overmars,directeur voetbalzaken van Ajax nu ook aan jullie technisch directeur uit hoe je kampioen van Nederland vier keer op rij wordt? ;)

[ afbeelding ]

Jullie technisch directeur is i.i.g. een aandachtig luisteraar zo te zien!
Volgens mij zegt hij: "beter 1 euro op de bank, dan 2 op het veld".
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:50:37 #177
262211 hhh38
pi_147544620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij: "beter 1 euro op de bank, dan 2 op het veld".
:D
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 17:14:47 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147545168
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rutten was een 'Dead Man Walking' nog voor hij goed en wel begonnen was met lopen

[..]

Frets. _O_
Je ziet de SS Rotterdam helemaal niet liggen als je over de Rijnhavenbrug loopt.
Maar waarschijnlijk heeft Fred ook geen hond. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_147545247
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Je ziet de SS Rotterdam helemaal niet liggen als je over de Rijnhavenbrug loopt.
Maar waarschijnlijk heeft Fred ook geen hond. ;)
Nee hij heb een fretsj.
BFF met GGMM
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:34:10 #180
268260 Dr.Mikey
pi_147545676
Fred woont trouwens gewoon in Enschede hij zou wel carpoolen met El Ahmadi.
R.I.P DTS.
pi_147547272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fred heeft een appartement in Rotterdam.
  zaterdag 13 december 2014 @ 19:30:41 #182
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_147548991
Feyenoord erg goed gedaan. door naar de volgende ronde als nummer 1.

Maar goed jongens, laten we eerlijk zijn, ons spel is toch niet echt heel best? We kunnen er niet veel van, maar de vechtlust is geweldig.
pi_147549088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef GwaiLow het volgende:

Maar goed jongens, laten we eerlijk zijn, ons spel is toch niet echt heel best? We kunnen er niet veel van, maar de vechtlust is geweldig.
Niet doen alsof je een Feyenoorder bent.
  zaterdag 13 december 2014 @ 19:38:42 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_147549238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Niet doen alsof je een Feyenoorder bent.
Waarom denk jij van niet dan?
pi_147549821
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef Tortugal het volgende:

[..]

MG moet even interessant doen maar is uiteraard kansloos tegenover het grote Ajax.
pi_147550402
quote:

Ajax is inderdaad niet best, gelukkig doet Feyenoord het heel aardig met goed spel. Als het scorend vermogen nog net iets beter wordt komt het goed.
pi_147560029
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Afschuwelijk die gebruiktemaandverbandtenues.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 14 december 2014 @ 01:25:25 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147561016
quote:

Het spel is juist wel goed :{ .
2000 light years from home
pi_147561036
quote:

Eindelijk weer eens fatsoenlijk positiespel, onder Koeman nooit gezien. ;)
  zondag 14 december 2014 @ 01:36:18 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_147561271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leer eens het verschil tussen zullen en zouden. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_147561591
Als Feyenoord AS Roma niet loot, maken ze een redelijk goede tot goede kans om de tweede ronde te winnen :)
pi_147562108
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 01:52 schreef BrokenBoy het volgende:
Als Feyenoord AS Roma niet loot, maken ze een redelijk goede tot goede kans om de tweede ronde te winnen :)
Yeah right.

Als we een Wolfsburg, Liverpool of Anderlecht loten is het gewoon dag dag EL hoor. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_147562450
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Yeah right.

Als we een Wolfsburg, Liverpool of Anderlecht loten is het gewoon dag dag EL hoor. :P
Anderlecht en Wolfsburg zijn nog wel te doen denk ik. Wie had nu gedacht dat Sevilla verslagen zou worden?
pi_147562962
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Eindelijk weer eens fatsoenlijk positiespel, onder Koeman nooit gezien. ;)
Sterker nog: ik kan me niet herinneren dat Feyenoord ooit zo extreem degelijk speelde en stabiel oogde als nu idd. Je kan wel zien dat Fred Rutten goed rondgekeken heeft als speler en trainer in Duitsland (Schalke en FC Twente ;) )

Het seizoen is nog niet op de helft, maar ben ik overigens de enige die het echt opvalt welke debiele 'argumenten' er overal aangehaald worden als reden dat ze niet eens om de titel mee zouden gaan doen? Argumenten die de afgelopen jaren juist in het voordeel van de titelkansen van Ajax en PSV werden uitgelegd.

Eerst (onder Koeman) zou Feyenoord sowieso niet meedoen om het kampioenschap, want ze kregen met hun jonge en smalle selectie teveel tegengoals en misten Europese ervaring en stabiliteit. Ajax werd ook jarenlang kampioen zonder fatsoenlijke spits, maar de degelijkheid waarmee De Boer het neerzette en zorgde dat er niets weg werd gegeven was veel belangrijker. Zit wat in.

Toen kon Feyenoord geen kampioen worden omdat er vier dragende spelers vertrokken in 1 zomer. Toen Ajax de dragende spelers Erikssen, Alderweireld en Anita in 1 zomer echter kwijt raakte en PSV voor 40 miljoen bijna een complete selectie haalde, zouden ze door het systeem van De Boer en de individuele kwaliteit van al die nieuwe spelers vanzelf wel meedoen om de titel. Eerste maanden je wedstrijdjes blijven winnen en daarna het spel verder perfectioneren kwam vanzelf wel in de loop der maanden. Zelfs als je in de winterstop 10 punten achterstond op de nummer 1 viel dat nog wel te repareren na de kerst.

Nu Feyenoord daarna na een moeizame start toch begon te draaien konden ze opeens weer niet meedoen, omdat ze geen topspits (meer) hadden. Leuk enzo dat je 9 wedstrijden de 0 houdt en zo degelijk als wat staat, je moest toch echt een spits hebben die er minimaal 20 maakte om kampioen te worden.

Uhm? :?

Gegronde kritiek mag altijd en ik wil niet zeggen dat ze zo wel even kampioen gaan worden, maar hoe kun je ooit zeggen dat dit Feyenoord minder ver is dan de vorige jaren, als je alleen al naar de Europa League kijkt dit seizoen? Op basis van dat ze geen Pellé of Guidetti meer hebben? Die kwamen jaren op rij niet eens de kwalificatie door met Feyenoord. Manu, Toornstra en El Ahmadi wel, als overtuigend groepswinnaar zelfs direct.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 07:07:08 ]
pi_147563005
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:

Yeah right.

Mm, Liverpool vindt de Europa League volgens mij nog minder prioriteit hebben dan de FA Cup :X En zelfs minder dan enigzins met de bovenste 5 clubs blijven meedraaien in de PL.
De vraag is dus hoe ver die ervoor willen gaan.

Wolfsburg... Nu Feyenoord zelf bijna als een Bundesliga-club speelt :P zou je die Duitsers misschien juist eens kunnen fucken met hun eigen 'Duitse discipline, wilskracht en degelijkheid' ;)

En Anderlecht veel beter dan Feyenoord? Als je Sevilla, Twente en Ajax (ondanks dat je die laatste 2 door veel pech niet won) met vlagen wegtikt dan is Anderlecht echt niet zwaarder en ben je alles behalve kansloos.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 07:32:55 ]
pi_147563014
Laten we wel wezen, Sevilla in de poule is wel wat anders dan Sevilla in KO-fase. Datzelfde geldt voor de andere clubs. Ik denk dat we op voorhand tegen geen enkele van de tegenstanders kansloos zijn maar we zijn ook tegen geen enkele club favoriet, al moeten Guingamp, Aalborg en Young Boys te pakken zijn. Roma zou denk ik lastigste zijn qua loting. Sowieso wel Dnipro vermijden want dat is zo'n beetje de enige kutwedstrijd qua locatie samen met Trab.
pi_147563033
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat we op voorhand tegen geen enkele van de tegenstanders kansloos zijn maar we zijn ook tegen geen enkele club favoriet, al moeten Guingamp, Aalborg en Young Boys te pakken zijn.
Dat zeg je precies goed denk ik ja. Als je niet kansloos bent tegen de huidige bekerhouder van het toernooi, ben je tegen niemand bij voorbaat kansloos (tenzij er opeens vanuit de CL een paar hele grote clubs plots 3e worden en de EL ingaan, maar dat valt erg mee). Maar tegelijkertijd: als je moeite hebt met een stel half dronken Oekraieners die 500 KM van hun eigen stad/stadion moesten spelen, kan je met (letterlijk) iedereen moeite hebben. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 07:53:47 ]
pi_147563063
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat zeg je precies goed denk ik ja. Als je niet kansloos bent tegen de huidige bekerhouder van het toernooi, ben je tegen niemand bij voorbaat kansloos (tenzij er opeens vanuit de CL een paar hele grote clubs plots 3e worden en de EL ingaan, maar dat valt erg mee). Maar tegelijkertijd: als je moeite hebt met een stel half dronken Oekraieners die 500 KM van hun eigen stad/stadion moesten spelen, kan je met (letterlijk) iedereen moeite hebben. :P
Vandaar dat we beter Dnipropetrovoboskovicilokomotiv ontlopen, dat is echt nattevingerwerk.
pi_147563121
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vandaar dat we beter Dnipropetrovoboskovicilokomotiv ontlopen, dat is echt nattevingerwerk.
Idd, dat soort tiefusclubs zijn volgens mij bijna lastiger dan een 'grote' club. Daarom is het goed dat Feyenoord weer eens wat punten in Europa pakt en niet steeds die voorrondes van de voorrondes tegen die Oostblok-clubs met iets wat eindigt op motiv, nsk of plov hoeft te spelen.

Wat zitten er bizar veel Italiaanse clubs nog in trouwens zeg (5), de kans is groot dat Feyenoord, Ajax of PSV er in de volgende wedstrijd of die wedstrijd erop tegenkomen. Gelukkig krijgen Ajax en PSV dan Inter, Fliorentina of Napoli en Feyenoord Torinho of Roma :P Hoewel die laatste ook wel heel zwaar is natuurlijk. Maar Italiaanse clubs lijken de EL ook vaak wat minder te boeien (zelfs Nederland won nog recenter zo'n ding in 2002) dus wie weet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 08:36:52 ]
  zondag 14 december 2014 @ 09:32:00 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147563450
Scheelt dat je nu een heel stuk verder bent als tegen Luhansk toentertijd. Nu staat er bijvoorbeeld om te beginnen geen Mulder meer op doel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 14-12-2014 09:40:50 ]
pi_147563595
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 08:20 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Idd, dat soort tiefusclubs zijn volgens mij bijna lastiger dan een 'grote' club. Daarom is het goed dat Feyenoord weer eens wat punten in Europa pakt en niet steeds die voorrondes van de voorrondes tegen die Oostblok-clubs met iets wat eindigt op motiv, nsk of plov hoeft te spelen.

Wat zitten er bizar veel Italiaanse clubs nog in trouwens zeg (5), de kans is groot dat Feyenoord, Ajax of PSV er in de volgende wedstrijd of die wedstrijd erop tegenkomen. Gelukkig krijgen Ajax en PSV dan Inter, Fliorentina of Napoli en Feyenoord Torinho of Roma :P Hoewel die laatste ook wel heel zwaar is natuurlijk. Maar Italiaanse clubs lijken de EL ook vaak wat minder te boeien (zelfs Nederland won nog recenter zo'n ding in 2002) dus wie weet.
Inter in 2002. *O* Een moment dat me heel helder voor de geest staat was een actie van Ronaldo, door via links. Werd de bal nog van de lijn gehaald door ik geloof Paauwe. Mooi was dat. Weet niet eens meer of het zo epic was maar ik kan 'm bijna dromen. :P
pi_147563602
Matchday + lange PMDS _O_
pi_147563665
Ideaal dat Feyenoord om kwart voor 5 begint.
pi_147563829
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zekers, van te voren nog United-Liverpool bekijken.
pi_147563836
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Zekers, van te voren nog United-Liverpool bekijken.
Om twee uur zelf nog voetballen. ;)
pi_147563857
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Om twee uur zelf nog voetballen. ;)
Dat is nog beter.
Plus goed weer, wordt een prima dag vandaag niets mis mee.
Alleen die 3 punten nog.
pi_147563861
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Inter in 2002. *O* Een moment dat me heel helder voor de geest staat was een actie van Ronaldo, door via links. Werd de bal nog van de lijn gehaald door ik geloof Paauwe. Mooi was dat. Weet niet eens meer of het zo epic was maar ik kan 'm bijna dromen. :P
Dat was wel een historische avond ja. Net als de kopbal van Pierre tegen PSV en de finale tegen Dortmund natuurlijk. Helaas werd die dag voor een deel overschaduwt door Volkert :r Dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord, rond de dag dat ze 1 keer in de 30 jaar een keer een Europese finale spelen.

Hadden ze van mij op de Coolsingel mogen ophangen en er een extra mooi volksfeest van maken. Laat hem lekker een Ajax-feestje verpesten, die zijn er toch (veel meer dan) genoeg. Wat was ik pissig toen :D Vooral om de laffe moord natuurlijk, maar nog extra dat ie het Europese finale-feest, dat misschien wel nooit nog een keer meer zal plaatsvinden voor Feyenoord of überhaupt een Nederlandse club, deels had verneukt. :(

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 10:22:02 ]
pi_147563883
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 10:12 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat is nog beter.
Plus goed weer, wordt een prima dag vandaag niets mis mee.
Alleen die 3 punten nog.
Moet kunnen vandaag, haha. Aan het weer kan het niet liggen. :P
pi_147563944
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 10:12 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat was wel een historische avond ja. Net als de kopbal van Pierre tegen PSV en de finale tegen Dortmund natuurlijk. Helaas werd die dag voor een deel overschaduwt door Volkert :r Dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord die 1 keer in de 30 jaar een Europese finale speelt.

Hadden ze van mij op de Coolsingel mogen ophangen en er een extra mooi volksfeest van maken. Laat hem lekker een Ajax-feestje verpesten, die zijn er toch (veel meer dan) genoeg. Wat was ik pissig toen :D
Those were the days.
Als we in het bejaardenhuis zitten hebben we het er nog over.
Turbulente tijden, wel jammer dat het niet groots gevierd kon worden maar dat was t.o.v. Pim Fortuyn ook niet gepast geweest.
pi_147564015
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Those were the days.
Als we in het bejaardenhuis zitten hebben we het er nog over.
Turbulente tijden, wel jammer dat het niet groots gevierd kon worden maar dat was t.o.v. Pim Fortuyn ook niet gepast geweest.
Klopt idd. Maar eigenlijk hadden ze een week later alsnog een huldiging moeten doen, je moet een zieke moordenaar nooit z'n zin geven en je laten weerhouden van een mooi momentEn natuurlijk niet die Volkert nooit een paar jaartjes later weer vrij moeten laten en hem nog een woning etc. in Apeldoorn aanbieden ook... maar dat terzijde
pi_147565600
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rm-aan-longarts.html

Wist niet dat Toornstra astma had. Maakt het nog veel indrukwekkender hoe gigantisch veel hij loopt
pi_147566043
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Sterker nog: ik kan me niet herinneren dat Feyenoord ooit zo extreem degelijk speelde en stabiel oogde als nu idd. Je kan wel zien dat Fred Rutten goed rondgekeken heeft als speler en trainer in Duitsland (Schalke en FC Twente ;) )

Het seizoen is nog niet op de helft, maar ben ik overigens de enige die het echt opvalt welke debiele 'argumenten' er overal aangehaald worden als reden dat ze niet eens om de titel mee zouden gaan doen? Argumenten die de afgelopen jaren juist in het voordeel van de titelkansen van Ajax en PSV werden uitgelegd.

Eerst (onder Koeman) zou Feyenoord sowieso niet meedoen om het kampioenschap, want ze kregen met hun jonge en smalle selectie teveel tegengoals en misten Europese ervaring en stabiliteit. Ajax werd ook jarenlang kampioen zonder fatsoenlijke spits, maar de degelijkheid waarmee De Boer het neerzette en zorgde dat er niets weg werd gegeven was veel belangrijker. Zit wat in.

Toen kon Feyenoord geen kampioen worden omdat er vier dragende spelers vertrokken in 1 zomer. Toen Ajax de dragende spelers Erikssen, Alderweireld en Anita in 1 zomer echter kwijt raakte en PSV voor 40 miljoen bijna een complete selectie haalde, zouden ze door het systeem van De Boer en de individuele kwaliteit van al die nieuwe spelers vanzelf wel meedoen om de titel. Eerste maanden je wedstrijdjes blijven winnen en daarna het spel verder perfectioneren kwam vanzelf wel in de loop der maanden. Zelfs als je in de winterstop 10 punten achterstond op de nummer 1 viel dat nog wel te repareren na de kerst.

Nu Feyenoord daarna na een moeizame start toch begon te draaien konden ze opeens weer niet meedoen, omdat ze geen topspits (meer) hadden. Leuk enzo dat je 9 wedstrijden de 0 houdt en zo degelijk als wat staat, je moest toch echt een spits hebben die er minimaal 20 maakte om kampioen te worden.

Uhm? :?

Gegronde kritiek mag altijd en ik wil niet zeggen dat ze zo wel even kampioen gaan worden, maar hoe kun je ooit zeggen dat dit Feyenoord minder ver is dan de vorige jaren, als je alleen al naar de Europa League kijkt dit seizoen? Op basis van dat ze geen Pellé of Guidetti meer hebben? Die kwamen jaren op rij niet eens de kwalificatie door met Feyenoord. Manu, Toornstra en El Ahmadi wel, als overtuigend groepswinnaar zelfs direct.
Ik ben wat minder optimistisch gestemd. Heb inmiddels wel door dat de doorsnee Feyenoorder meewaait met alle winden en enige vorm van kritiek wordt meteen teniet gedaan. Paar maanden geleden was Rutten nog een clown en het team een lachertje en nu is het een halfGod met 'het beste voetballende elftal in jaren'.

Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman. Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal. Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden. We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.

Wat betreft de Europa league ben ik erg blij dat we een keer de groepsfase hebben overleefd en ook nog eens als groepshoofd. Maar jij pakt de voorgaande jaren erbij, maar toen zat het bij vlagen ook niet mee. Zo herinner ik mij Kiev die ondersteboven werd gespeeld, maar waar we een aantal opgelegde kansen niet verzilverde. Hoe anders was dat nu waar we in de laatste minuut nog de winnende maakte tegen Rijeka, Luik idem en dat de 1 - 1 van Sevilla geen doorgang vond in de 80e minuut (al dan niet terecht).

Het zal je niets verbazen als je dit leest, maar ik ben een glas halfleeg type. Ja, momenteel lijkt alles voor de wind te gaan voor Feyenoord, maar deze komende 5/6 wedstrijden gaan uitmaken hoe ver we daadwerkelijk zijn. Boeken we resultaat tegen Psv/Ajax en laten we geen steken vallen tegen Heerenveen/Az/Nac dan heb ik er meer vertrouwen in. Maar ik vrees voor een vrije val naar beneden.
Dag knapste man van FOK!
pi_147566348
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Niet zo eigenlijk, heb dan een etentje met mijn familie :')
pi_147566486
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef jaykop het volgende:

[..]

Ziek melden .
pi_147566537
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ziek melden .
Ik heb ze er al op voorbereid dat er een grote kans is dat ik heel waarschijnlijk niet of later kom
  zondag 14 december 2014 @ 12:58:25 #216
268260 Dr.Mikey
pi_147566556
Kenneth gaat op joduh jacht!
R.I.P DTS.
pi_147566739
Nadeel van kwart voor 5 spelen is dat je er zo lang op moet wachten. :P
  zondag 14 december 2014 @ 13:10:21 #218
53267 TC03
pi_147566878
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik ben wat minder optimistisch gestemd. Heb inmiddels wel door dat de doorsnee Feyenoorder meewaait met alle winden en enige vorm van kritiek wordt meteen teniet gedaan. Paar maanden geleden was Rutten nog een clown en het team een lachertje en nu is het een halfGod met 'het beste voetballende elftal in jaren'.
:?

Jij komt uit een raar universum.
  zondag 14 december 2014 @ 13:13:21 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147566950
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef jaykop het volgende:

[..]

Familie voor Feyenoord zetten. :')

Dan doe je toch iets fout in je leven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147567001
quote:

[..]

Optimistisch... ik zou het eerder realistisch noemen. Nee, Rutten is geen halfGod, maar dit elftal staat als een huis (misschien niet altijd even attractief om te zien). Beweren dat deze ploeg blij mag zijn met een 4e plek slaat totaal nergens op.

quote:
Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman. Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal. Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden. We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.
Het oogt soms wat apathisch, maar dat je vorig seizoen het net makkelijker wist te vinden en Pellé voor een aantal mooie goals zorgde daar had je uiteindelijk weinig aan, als ze achterin voor de 10e keer totaal onnodig een goal weggeven en je alsnog gelijk speelde. Die tweede helften onder Koeman vaak kan ik op geen enkele manier 'goed voetbal' noemen. Elke kutploeg kon nog terugkomen omdat je maar met 1-0 voor stond. In plaats van dat je de wedstrijd met 3-0 beslist en op slot gooit. Dan kun je wel leuk rond gaan spelen en aanvallend voetbal laten zien, uiteindelijk trapte keer op keer een of andere kneus ala Marnix Kolder die gelijkmaker erin.
quote:
Wat betreft de Europa league ben ik erg blij dat we een keer de groepsfase hebben overleefd en ook nog eens als groepshoofd. Maar jij pakt de voorgaande jaren erbij, maar toen zat het bij vlagen ook niet mee. Zo herinner ik mij Kiev die ondersteboven werd gespeeld, maar waar we een aantal opgelegde kansen niet verzilverde. Hoe anders was dat nu waar we in de laatste minuut nog de winnende maakte tegen Rijeka, Luik idem en dat de 1 - 1 van Sevilla geen doorgang vond in de 80e minuut (al dan niet terecht).
Maar het is maar net wat je als 'goed spelen' ziet. Feyenoord was zo naïef. De helft van de keren je overwicht niet om kunnen zetten in de score is gewoon niet acceptabel. Ziet er allemaal heel leuk uit, maar na 90 minuten moet je gewoon ook in de score laten zien dat je zo goed was. Dit huidige Feyenoord kent z'n eigen beperkingen en wil z'n wedstrijden gewoon winnen. Zoals Ajax dat eigenlijk al 4 jaar een beetje doet. Als het even kan met attractief spel winnen, maar als dat niet zo lukt dan gewoon winnen en die wedstrijd tijdig op slot gooien.

quote:
Het zal je niets verbazen als je dit leest, maar ik ben een glas halfleeg type. Ja, momenteel lijkt alles voor de wind te gaan voor Feyenoord, maar deze komende 5/6 wedstrijden gaan uitmaken hoe ver we daadwerkelijk zijn. Boeken we resultaat tegen Psv/Ajax en laten we geen steken vallen tegen Heerenveen/Az/Nac dan heb ik er meer vertrouwen in. Maar ik vrees voor een vrije val naar beneden.
Dit ben ik dan wel weer helemaal met je eens. De wedstrijden tegen PSV en Ajax gaan beslissend worden. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in. Waar je onder Koeman die wisselvalligheid nog echt zag en er achterin veels te veel dingen fout bleven gaan zie ik dit elftal niet zomaar opeens instorten. Er zit zo'n stabiele ontwikkeling in dat het eerder (gestaag) beter wordt dan slechter. Dat 'zesje' lijkt vast gebeiteld als ondergrens en vanuit daar wordt indien mogelijk naar een zeven of heel soms zelfs acht gewerkt. Als dat niet lukt, dan maar gewoon die 3 punten binnen halen en geen tegengoals meer weggeven.

En dat gevoel heb ik de laatste 3 jaar geen enkele keer gehad. Toen kon het een 8 zijn, maar de week erop ook plots een 5. Dat was echt frustrerend. Complimenten voor attractief spel zijn niet veel waard zonder 3 punten.

Het enige gevaar is zoals ik al zei dat die jongens door de media toch wat teveel aan zichzelf gaan twijfelen. Als alle media en 'kenners' maand in maand uit blijven beweren dat Ajax titelfavoriet is en Feyenoord niet eens meedoet om de eerste plek moet je daar niet in meegaan. Hoop dat ze zich daar niet door laten gek maken en het als motivatie aangrijpen om het ongelijk van al die mensen te bewijzen.
pi_147567014
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

:Y
  zondag 14 december 2014 @ 13:18:00 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147567059
quote:

[..]
Totaal niet mee eens eigenlijk. Vorig seizoen was het vooral effectief maar goed echt zelden. Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan, je mist alleen wel een spits wat dat aangaat. Niet dat Kazim het zo bizar slecht doet, maar met een Pelle had je nu wel al bovenin meegedaan. Maar Pelle was eigenlijk ook gewoon te goed voor de eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147567108
quote:
Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman
Op basis van wat is Rutten een stap terug? En hoe kan je dat nu al zeggen? Rutten wordt afgerekend op zijn prestaties en daarvoor is het nog te vroeg. En daarnaast doorstroom van de jeugd. Enige wat je al kan zeggen is dat Rutten niet de uitstraling heeft van Koeman en slist. Maar dat interesseert geen reet als hij straks gewoon een topprestatie neerzet. Koeman kan je verwijten dat ie veel langer door had moeten gaan voor het kampioenschap zowel vorig seizoen als zeker toen met Guidetti achteraf gezien.

quote:
Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal.
Ik vind dat het voetbal er nu meer in zit. De verdediging is stukken beter en kan opbouwen en doet dat ook ipv alles op Pelle. En het middenveld is echt in balans. Ik vind dit tot nu toe geen terecht punt wat je opnoemt eigenlijk.

quote:
Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden.
Wat het dikgedrukte betreft komt dat omdat dit elftal maar 1 ding mist en dat is een echte spits die goals maakt. Maar dat ze spelen "zonder idee" ben ik het echt niet mee eens. En wordt veel meer geprobeert echt voetbal te spelen, op te bouwen van achteruit wat ook veel beter kan met dit centrale duo en Clasie en El Ahmadi die veel meer aanspeelbaar zijn en via de as van het middenveld de aanval zoeken ipv zoals vorig seizoen gelijk alles op Pelle. Wat betreft de spits is dat dan ook de enige kritiek die je kan hebben. Maar alle posities en het voetbal van achteruit tot de spits is beter in vergelijking tot vorig seizoen als je het mij vraagt. Alleen de rechtsback Janmaat heb je echt op ingeleverd met zijn aanvallende intenties. Hoewel Wilkshire dit seizoen gewoon een degelijke vervanger is en het aardig invult. Beter dan dat had je niet kunnen krijgen. Janmaat was extreem goed vorig seizoen als back voor de Nederlandse competitie en elke vervanger daarop die je in huis haalt is minder want anders komt ie niet naar NL.

quote:
We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.
Het blijft een feit dat je dit elftal neit met vorig seizoen kan vergelijken. Vorig seizoen had je kampioen moeten worden of tot de laatste dag ervoor moeten spelen. Ajax was matig, PSV ook en wij hadden een meer dan degelijk team wat het heeft laten afweten als je het mij vraagt. Dit seizoen is helemaal vanaf nul opnieuw opbouwen geweest en dan heb je nu gewoon met wat geluk een heel aardig team staan als je ziet dat van de huidige basispelers meer dan de helft nieuw en ingepast is. Eigenlijk alleen Clasie, Immers en als ie weer basis staat Boetius die vorig seizoen speelden. En van de jonge jongens die doorbreken spelen Nelom, Kongolo, Van Beek en Manu pas voor het eerst een heel seizoen als basisklant bij Feyenoord 1 oftewel top eredivisie niveau. Vergelijk dat dus met het eerste seizoen dat De Vrij, BMI, Janmaat etc doorbraken bij ons en je ziet dat de eerdere genoemde verdediging van ons een stuk stabieler is dan vooral De Vrij en BMI toendertijd.

Als je nu dus al naar dit eerste seizoen kijkt en doordenkt wie weg gaan eventueel volgend seizoen heb je maar 1 speler die je echt kan verliezen en dat is Clasie. De rest zal blijven en dan heb je een hele goede basis met 1 a 2 aankopen en vooral een goede spits om veel verder door te groeien en een gooi te doen naar het kampioenschap. Ervanuitgaande dat je dit voetbal aanhoudt en de goede sfeer en gretigheid die wij nu zien in de groep behouden blijft.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147567200
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet het :{
Maar ik mis de wedstrijd niet
  zondag 14 december 2014 @ 13:25:16 #225
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147567298
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Paauwe O+ Die had ik vroeger op mijn shirtje staan. Ook had hij mijn feyenoord-voetbaltas gesigneerd, met een mooi verhaaltje erbij. Held _O_
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147568595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ono, een van mijn all-time favorieten uit de periode dat ik bewust Feyenoord volg _O_
Dat was inderdaad ook wel een geweldenaar ^O^
pi_147568689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Frets. _O_
Wat ontzettend overdreven. Met name in zijn periode bij Twente heeft hij het gewoon heel goed gedaan, dus ondanks zijn uitstraling stonden er voldoende mensen gematigd positief tegenover.
pi_147568774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Met de kaasschaaf toch tot het best mogelijke stadion voor Feyenoord komen, als iemand dat nog gelooft mag die het zeggen. :')

Wat een soap. Doet Feyenoord en Rotterdam geen goed.
Dat zelfde verhaal had je bij nieuwbouw ook gekregen hoor.
Het gaat over tientallen miljoenen te veel. Dan kom je al bijna in de buurt van de genoemde prijs voor nieuwbouw. De kwaliteit even buiten beschouwing gelaten, geloof jij toch zelf ook niet dat nieuwbouw voor pak hem beet 50 miljoen extra wel even mogelijk is, mét alle optionele extratjes?
  zondag 14 december 2014 @ 14:16:53 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147568844
Zo maar eens richting Zuid w/
pi_147568943
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens eigenlijk. Vorig seizoen was het vooral effectief maar goed echt zelden. Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan, je mist alleen wel een spits wat dat aangaat. Niet dat Kazim het zo bizar slecht doet, maar met een Pelle had je nu wel al bovenin meegedaan. Maar Pelle was eigenlijk ook gewoon te goed voor de eredivisie.
Effectief waren we vorig jaar ook niet. We scoorden wel wat vaker maar ook toen hadden we best veel kansen nodig om tot scoren te komen.
Verder wel mee eens.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147569016
Hup Feyenoord! Vertrouwen in.
pi_147569094
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk enzo dat je 9 wedstrijden de 0 houdt en zo degelijk als wat staat, je moest toch echt een spits hebben die er minimaal 20 maakte om kampioen te worden.
Je begrijpt er blijkbaar geen drol van.
Als je veel scorende spelers hebt, is een spits die de bal vasthoud en verdeelt inderdaad afdoende.
Als je dat niet hebt, moeten ergens toch de doelpunten vandaan komen, en zou een afmakende spits welkom zijn.

Wij missen beide, en daarom zijn we al een aantal keer (bijna) tegen de lamp gelopen.
Op dit moment ben je simpelweg absoluut geen titelkandidaat. Komt er een scorende spits, of gaan spelers als Boetius en Immers weer scoren, dan liggen de zaken al wat anders, maar is de achterstand alsnog groot. Ik vind PSV en Ajax daarbij ook stabieler ogen dan voorgaande jaren, waarin eigenlijk de hele top natuurlijk bedroevend was.
pi_147569449
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan.
Ik ben het niet vaak zó oneens geweest met je callie. Het afgelopen jaar heb je júíst ontzettend weinig rendement uit je groep gepakt.

Pelle was al speler van de maand in de PL, Janmaat was deze maand genomineerd. Bruno heeft in de competitie pas 5 tegentreffertjes gehad en is met 14 punten groepswinnaar geworden in de CL. Stefan staat ondertussen 4e in Italië. Allevier zijn ze in principe onbetwiste basisspelers.

Misschien hadden ze de stap wat eerder moeten zetten, want blijkbaar konden ze hier mentaal gewoon niet scherp blijven. (dan heb ik het met name over het duo Indi-De Vrij, wat al een tijdje stil leek te staan)

Dat we gemiddeld gezien beter positiespel spelen ben ik het wel mee eens, maar dat is juist omdat deze groep er veel uithaalt, waar de vorige groep dat niet deed.
pi_147570542
Vorige groep was met een extra middenvelder kampioen geworden.
pi_147571033
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vorige groep was met een extra middenvelder kampioen geworden.
Met Vermeer of Ahmadi had je een mooie kans gemaakt.
  zondag 14 december 2014 @ 15:56:08 #236
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147571059
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vorige groep was met Fred Rutten kampioen geworden.
pi_147571111
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Marcel Brands heeft morgen aandachtspunt bij <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a>. FIFA verlaagde opleidingsvergoeding van ¤ 90.000 naar 10.000. Per opleidingsjaar.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107416997330946">December 14, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Dat betekent dat buitenlandse clubs jeugdspelers uit Nederland niet meer wegkapen voor een half miljoen, maar voor een ton. <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a></p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107807822598146">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p><a href="https://twitter.com/hashtag/Feyenoord?src=hash">#Feyenoord</a> maakte bij vertrek Rodney Kongolo (16) naar Manchester City nog net gebruik van de oude regelgeving. Voor 1 augustus vertrokken.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544108644934385665">December 14, 2014</a></blockquote>

:r Aidstyfusmongolen joh. Ze doen er echt wel alles aan om de Reals en Citys van de wereld tevreden te houden (lees; het hele voetbal compleet naar de tyfus te helpen) ook. :r

edit:
SPOILER
pi_147572334
Gestoord ja, zo hoef je als topclub geen geld meer te besteden aan jeugd onder 16. Op hun 16e haal je gewoon de grootste talenten. Stuk voordeliger.
pi_147572400
Pakken die punten! :D
pi_147572479
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gestoord ja, zo hoef je als topclub geen geld meer te besteden aan jeugd onder 16. Op hun 16e haal je gewoon de grootste talenten. Stuk voordeliger.
Wordt imo ook wat te makkelijk geaccepteerd door de clubs en door de KNVB.
Op mij komt het toch een beetje over alsof ze er niet echt mee bezig zijn. Je zou toch op z'n minst je flink moeten verzetten? Zijn er echt geen dingen die je kunt doen?
pi_147572680
Nou, kom op! _O_
pi_147572727
Kazim deed weer een poging om zijn imitatie van 'De stervende zwaan' te laten zien. :')
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 16:58:44 #243
35723 crew  GGMM
pi_147572907
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef De_Pel het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Marcel Brands heeft morgen aandachtspunt bij <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a>. FIFA verlaagde opleidingsvergoeding van ¤ 90.000 naar 10.000. Per opleidingsjaar.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107416997330946">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Dat betekent dat buitenlandse clubs jeugdspelers uit Nederland niet meer wegkapen voor een half miljoen, maar voor een ton. <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a></p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107807822598146">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p><a href="https://twitter.com/hashtag/Feyenoord?src=hash">#Feyenoord</a> maakte bij vertrek Rodney Kongolo (16) naar Manchester City nog net gebruik van de oude regelgeving. Voor 1 augustus vertrokken.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544108644934385665">December 14, 2014</a></blockquote>

Ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147572949
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef De_Pel het volgende:

Bedankt Hans.
  zondag 14 december 2014 @ 17:01:37 #245
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147572980
EL winnen _O_
pi_147572999
Wtf 80% balbezit?
pi_147573123
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf 80% balbezit?
Dat lijkt me wel heel veel, maar 70% is wel realistisch.
  zondag 14 december 2014 @ 17:10:00 #248
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573189
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 17:07 schreef Negenenzestig het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heel veel, maar 70% is wel realistisch.
pi_147573235
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Blackings het volgende:

[..]

Cijfers liegen niet he. Zoveel had ik niet gedacht. :o
  zondag 14 december 2014 @ 17:11:03 #250
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573240
over onterecht gesproken...
  zondag 14 december 2014 @ 17:11:38 #251
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_147573266
Zo kennen we Feyenoord weer :')
pi_147573281
godverdomme
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:12:04 #253
42184 crew  DaMart
pi_147573288
Natuurlijk weer uit een corner vanuit het niets een tegendoelpunt....
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:15 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573293
Godverdomme, alleen maar domineren en dan zo 0-1 :r
Laffe huichelaar
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:31 #255
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573304
Wilkshire en Immers horen niet in de basis, deze goal komt door Wilkshire die niet uitstapt.
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:35 #256
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_147573306
Komt wel goed.
  zondag 14 december 2014 @ 17:13:24 #257
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573341
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef Blackings het volgende:
Wilkshire en Immers horen niet in de basis, deze goal komt door Wilkshire die niet uitstapt.
Wilkshire is sowieso slecht begonnen
  zondag 14 december 2014 @ 17:14:34 #258
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573395
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef droommoord het volgende:

[..]

Wilkshire is sowieso een slechte speler
Ja.
pi_147573452
goaaaaaaaaal
pi_147573454
Scorenvermogen, het blijft een mooi woord. :')
pi_147573468
wtf is dit
pi_147573473
......
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:16:17 #263
42184 crew  DaMart
pi_147573476
Nou, dan maar met 3-2 winnen he :{.
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:16:23 #264
35723 crew  GGMM
pi_147573480
Wat is die Van Beek slecht zeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 14 december 2014 @ 17:16:29 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573486
Wat een ongelooflijke kutzooi
Laffe huichelaar
pi_147573498
Wtf
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:17:26 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147573536
Hoi jongens :)

Hoe is het ermee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 14 december 2014 @ 17:17:33 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147573546
Gaat niet zo goed dit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147573549
2 fouten, 2 doelpunten tegen... Typisch :N.
  zondag 14 december 2014 @ 17:17:56 #270
53267 TC03
pi_147573568
Mulder had ze gehad.
pi_147573588
Ach, gelukkig is die boetius zo goed he...
  zondag 14 december 2014 @ 17:18:31 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573598
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef TC03 het volgende:
Mulder had ze gehad.
:')
Laffe huichelaar
  zondag 14 december 2014 @ 17:18:49 #273
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573610
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef GGMM het volgende:
Wat is die Van Beek slecht zeg.
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens :)

Hoe is het ermee?
wat zijn jullie trieste kneuzen zeg, ga lekker naar je eigen topic
pi_147573612
Dit was het dan weer voor de titel dit jaar.. alles maar gooien op EL winst :+
pi_147573632
:Y)
hhhhh
  zondag 14 december 2014 @ 17:19:49 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573653
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef droommoord het volgende:

[..]

[..]

Ga er nou niet op in joh, daar doen ze het voor. Zo gaat dat als je alleen je rechterhand maar hebt, dan moet je ergens je kick vandaan halen
Laffe huichelaar
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:20:05 #277
35723 crew  GGMM
pi_147573664
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef droommoord het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen eigen topic.

Daarnaast zeg ik niks vreemds. Die vent stond lucht te dekken. En dan appelleren voor buitenspel. :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147573666
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, alleen maar domineren en dan zo 0-2 :r
pi_147573671
pi_147573673
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was het dan weer voor de titel dit jaar.. alles maar gooien op EL winst :+
De laatste keer dat we kampioen werden, verloren we thuis van AZ.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 december 2014 @ 17:20:48 #281
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573694
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ga er nou niet op in joh, daar doen ze het voor. Zo gaat dat als je alleen je rechterhand maar hebt, dan moet je ergens je kick vandaan halen
Sorry, kan het gewoon echt niet hebben. Kan ze maar beter gewoon negeren idd
pi_147573727
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Opkankeren jood
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147573734
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef droommoord het volgende:

[..]

Sorry, kan het gewoon echt niet hebben. Kan ze maar beter gewoon negeren idd
Joh, laat ze toch. Zulke problemen lossen zich uiteindelijk vanzelf op.
  zondag 14 december 2014 @ 17:22:17 #284
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147573769
Schril contrast met het verdedigen van de afgelopen maanden dit
  zondag 14 december 2014 @ 17:22:46 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147573790
Goeie bril van Schaken :')
pi_147573847
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:21 schreef eight het volgende:

[..]

Opkankeren jood
grappie toch joh laat gaan
  zondag 14 december 2014 @ 17:24:57 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147573887
Weer geen Coolsingel dit jaar, jammer jongens.

Misschien volgend jaar weer eens.
Oh.
  zondag 14 december 2014 @ 17:25:44 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147573925
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer geen Coolsingel dit jaar, jammer jongens.

Misschien volgend jaar weer eens.
Nou ja je kan altijd even naar de Coolsingel gaan, maar er moet wel wat te doen zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 december 2014 @ 17:26:03 #289
53267 TC03
pi_147573943
Nelom geeft ook veel goede voorzetten vandaag.

;(
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:26:43 #290
pi_147573975
Ik heb zin in woensdag.
pi_147574000
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Schril contrast met het verdedigen van de afgelopen maanden dit
Extra merkwaardig dat het in een thuisduel gebeurd
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:27:33 #292
35723 crew  GGMM
pi_147574005
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef eight het volgende:

[..]

Extra merkwaardig dat het in een thuisduel gebeurd
*gebeurt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147574021
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan maar met 3-2 winnen he :{.
Precies, gewoon even warmdraaien :+
mag het weten
  zondag 14 december 2014 @ 17:28:05 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147574024
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in woensdag.
Ik ook
Laffe huichelaar
pi_147574099
Godverdomme, maak die 1-2 en knal er overheen in die 2e helft.
Immers :r Kazim :r
  zondag 14 december 2014 @ 17:30:05 #296
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147574106
pls bring achahbar en manu #savefeyenorth
pi_147574124
Door die slechte seizoensstart kan je dit soort misstappen niet meer erbij hebben.. woensdag verliezen van PSV en je staat op 13 punten en kan je na de winterstop voor de kat z'n kut gaan spelen.. 3e plek ofzo
pi_147574128
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in woensdag.
Als Feyenoord dit niet wint is het seizoen verder voorbij en niet meer relevant.
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:31:03 #299
pi_147574137
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Door die slechte seizoensstart kan je dit soort misstappen niet meer erbij hebben.. woensdag verliezen van PSV en je staat op 13 punten en kan je na de winterstop voor de kat z'n kut gaan spelen.. 3e plek ofzo
Prima, PSV kampioen.

Jullie mogen wel 2e worden van mij :)
  zondag 14 december 2014 @ 17:31:23 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147574155
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als Feyenoord dit niet wint is het seizoen verder voorbij en niet meer relevant.
Onzin joh. Kan je nog best voor de tweede plaats gaan voor de CL
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')