abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147517467
Iemand een GIF van de kop van Toornstra toen Kazim op hem af kwam rennen? :')
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:09 #77
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_147517477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:

[..]

Altijd weer zo'n dooddoener tussendoor :')
Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.

Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:58:30 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147517516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.

Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147517525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef nostra het volgende:

[..]

Guidetti mag niet Europees spelen.
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:59:37 #80
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147517550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Karsdorp op 10 is niet voldoende voor de bank van Feyenoord.
De positie verdedigende middenvelder die hij ook heeft bespeeld zou eventueel wel kunnen, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Als rechtsback is hij aanvallend wel goed genoeg, en als hij zich verdedigend ontwikkelt, zal hij mogelijk wel goed genoeg worden voor Feyenoord.
Begrijp je het nu?
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147517572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:

[..]

Altijd weer zo'n dooddoener tussendoor :')
Wacht nou gewoon eens af hoe die spelers het invullen.
quote:

[..]

Dit dus.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:01:06 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147517595
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Blackings het volgende:
Ik zie Kazim geen rood pakken.
Hij weet juist goed op de grens te blijven.
Zo'n type heeft ieder team nodig.

Ter ondersteuning.

Nooit een rode kaart gepakt die jongen.
Omdat hij er dom uitziet en agressief is, houdt het niet in dat hij zijn gevoelens boven teamprestaties zet en de grenzen niet kent.
Nogmaals, uitstekende mentaliteit.
Hij heeft wel degelijk drie rode kaarten gepakt in z'n carrière, plus een keer 2xgeel. Al met al heb ik ook het idee dat ie vooral heel vervelend is, maar niet gauw over de schreef gaat. We zullen zien.
pi_147517598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoen
Ah ja, klopt.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_147517605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?
Nog in 2012 hangen :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:01:29 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147517607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?
Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.

Het kan gewoon gebeuren dat iemand omgeschoold moet worden naar een plek achterin, het is natuurlijk wel zo dat er in zo'n jongen is geïnvesteerd door de club en op deze manier zie je er misschien nog wat van terug.
pi_147517630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.

Het kan gewoon gebeuren dat iemand omgeschoold moet worden naar een plek achterin, het is natuurlijk wel zo dat er in zo'n jongen is geïnvesteerd door de club en op deze manier zie je er misschien nog wat van terug.
Sterker nog, wellicht was hij in zijn jeugdjaren geschikt voor een bepaalde positie, maar blijkt nu dat zijn kwaliteiten gezien de kwaliteiten van het elftal ergens anders ook heel goed tot zijn recht komen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:03:40 #87
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147517672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nog in 2012 hangen :')
Ik denk dat hij beter uit zijn verf komt als mandekker of zo.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147517749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat je de zoveelste azijnpisser was die nog niet zag dat hij niet voor niets in de basis staat.
pi_147517799
quote:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.

Kijk, het is voetbal en iedere speler kan wel op een andere positie spelen, dat is het punt niet. Maar of je dat zou moeten willen als club, dat is een tweede. Ik vind het persoonlijk triest om aanvallertjes uit de A1 te halen en ze dan vervolgens achterin te zetten in het eerste. Ik zie ook wel het idee achter Karsdorp hopende dat zijn aanvallende kwaliteiten een meerwaarde zijn als hij mee opkomt. Ik ben niet van gister.

En jij mag het hopen. Ik hoop dat Feyenoord ooit eens gerichte aankopen doet voor bepaalde posities in combinatie met de jeugd en dat ze daarmee een realistische gooi kunnen doen naar een kampioenschap.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147517807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Immers als mandekker? Nee, laten we dat maar niet doen, laat Immers maar lekker doorjagen op alles en iedereen. Hem opofferen aan een persoon is zinloos
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:11:18 #91
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_147517901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten.
NIET DUS.

Als de kwaliteiten die daar liggen zo goed zouden zijn, zou hij wel op die positie benut worden. Een speler kan best 10+ jaar op een bepaalde positie trainen en er dan achter komen dat zijn kwaliteiten toch ergens anders liggen.

Karsdorp doet het gewoon goed op zijn positie bij feyenoord. Kan je wel door blijven zeuren over de nummer 10 positie waar hij niet goed genoeg is om mee te kunnen, maar waarom zou je als hij het goed doet op zijn huidige positie? Alleen omdat hij tot voor kort op een andere positie trainde? Dat is toch niet logisch?
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:11:48 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147517920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.

Kijk, het is voetbal en iedere speler kan wel op een andere positie spelen, dat is het punt niet. Maar of je dat zou moeten willen als club, dat is een tweede. Ik vind het persoonlijk triest om aanvallertjes uit de A1 te halen en ze dan vervolgens achterin te zetten in het eerste. Ik zie ook wel het idee achter Karsdorp hopende dat zijn aanvallende kwaliteiten een meerwaarde zijn als hij mee opkomt. Ik ben niet van gister.

En jij mag het hopen. Ik hoop dat Feyenoord ooit eens gerichte aankopen doet voor bepaalde posities in combinatie met de jeugd en dat ze daarmee een realistische gooi kunnen doen naar een kampioenschap.
Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.
pi_147517994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

NIET DUS.

Als de kwaliteiten die daar liggen zo goed zouden zijn, zou hij wel op die positie benut worden. Een speler kan best 10+ jaar op een bepaalde positie trainen en er dan achter komen dat zijn kwaliteiten toch ergens anders liggen.

Karsdorp doet het gewoon goed op zijn positie bij feyenoord. Kan je wel door blijven zeuren over de nummer 10 positie waar hij niet goed genoeg is om mee te kunnen, maar waarom zou je als hij het goed doet op zijn huidige positie? Alleen omdat hij tot voor kort op een andere positie trainde? Dat is toch niet logisch?
Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mij
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:15:53 #94
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.
Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:16:12 #95
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_147518044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger.
Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.
Laffe huichelaar
pi_147518063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:15 schreef Blackings het volgende:

[..]

Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.
Niet goed genoeg voor welke andere positie dan ook hoor ik net.
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:17:37 #97
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147518083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mij
Het valt toch te proberen?
Als je als spits goed kan koppen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits kan anticiperen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits ballen hebt, heb je dat als verdediger ook.
Als je als spits sterk bent, ben je dat als verdediger ook.

Ze hebben wss gekeken of hij kan mandekken of tackelen, en als dat voldoende was om een kans te zien in omscholing dan hebben ze dat gedaan.
Ben je echt zo dom?
pi_147518091
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.
Zo goed dat Boulahrouz en Wilkshire de voorkeur krijgen
Dag knapste man van FOK!
pi_147518133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef Blackings het volgende:

[..]

Het valt toch te proberen?
Als je als spits goed kan koppen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits kan anticiperen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits ballen hebt, heb je dat als verdediger ook.
Als je als spits sterk bent, ben je dat als verdediger ook.

Ze hebben wss gekeken of hij kan mandekken of tackelen, en als dat voldoende was om een kans te zien in omscholing dan hebben ze dat gedaan.
Ben je echt zo dom?
Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Dag knapste man van FOK!
pi_147518201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Je hebt inderdaad liever een topper klaar staan die al 5 jaar op die plek speelt.
Die is niet altijd voor handen, dus zoek je naar de benodigde kwaliteiten in andere spelers.
Blijkbaar vindt de technische staf dat bepaalde spelers de kwaliteiten hebben om op die plek te kunnen gaan spelen.

Ben jij echt zo dom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')