Doe maar Aalborg of Guinkamp.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Doe maar Aalborg of Guinkamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hou je PM/DM-box maar in de gaten, denk dat er nog wel wat mensen in dit topic willen dat jij dan kaartjes voor ze regeltquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:18 schreef SanAnt het volgende:
Dan hoop ik op Villarreal..
In de buurt voor mij
Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitHoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Die ziet het weer in Schotland en denkt "oh ja, jas aan want dat vergat ik bij Feyenoord". Ik had eigenlijk al een bericht verwacht dat Feyenoord in verband was gebracht met die Zweed van Utreg; goede vrienden met Guidetti, dus dat moet wel een topper zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vrees dat Kazim wel eens tegen rood aan zou kunnen lopen tegen PSV, die laat zich echt wel heel erg makkelijk provoceren
Als we Spurs loten, spelen we de komende 25 jaar geen Europees voetbal meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
spurs zou wel een extra dimensie geven
persoonlijk heb ik meer met italiaanse ploegen
Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazimquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.
Zolang dat maar in de 91e minuut gebeurd heb ik er niet zo'n probleem mee.
Gebeurt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.
Zolang dat maar in de 91e minuut gebeurd heb ik er niet zo'n probleem mee.
Depay is daar te dom voor joh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazim
Bogarde was al prof toen hij omgeschoold werd tot verdediger en hij werd een hele behoorlijke (tot hij besloot voor niemand meer te buigen).quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
Precies. De reactie was dan weer wel dat ze na de wedstrijd werden uitgedaagd door een paar mafkezen met bivakmutsen. Op de site van Cabras Feliz doen ze daar komisch verslag van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:17 schreef Happel het volgende:
Eigenlijk is het te treurig dat die wel worden gevrijwaard van opgelegde regels.
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.
Die jongen kwam op 10 tekort, maar kon wel een beetje mandekken en de bal afpakken, dan ben je al snel een optie als rechtsback.
Dammers weet ik niet, maar Kongolo zou je ook in de spits kunnen zetten, die jongen kan namelijk bij de trainingen gewoon uitstekend afmaken en kan beter koppen dat de gehele selectie bij elkaar.
En ook nog snel/sterk.
Waarschijnlijk omdat dat geen succes zou zijn. In tegenstelling tot Karsdorp achterinquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Altijd weer zo'n dooddoener tussendoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitGuidetti mag niet Europees spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |