quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
Ibrsivekbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
spurs zou wel een extra dimensie geven
persoonlijk heb ik meer met italiaanse ploegen
Eg wel, kijk maar vanaf 55 sec (of helemaal, want dan zie je de goal van Toornstra nog eensquote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is
Ik heb maar 1 echte voorkeur en dat is Celtic. En 2 ploegen die ik absoluut wil vermijden.. Spurs en Wolfsburgquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een Feyenoord-Tottenham of Feyenoord-Liverpool maandag![]()
Speelt hij tegenwoordig in de verdediging ja? Of doel je nou op die 2 wedstrijdjes uit zijn wat, 500/600 wedstrijden voorin?quote:
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dagquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat verbeterd toch nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.
Kan ik nog mooi een keer op jodenjacht zonder te hoeven vliegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dag
Verbetert.quote:
Hoop ook op Napoliquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar Boskamp is, terecht, een god in Belgie. En Nederland en Belgie zijn leuk, maar nou niet echt de landen met de meeste invloed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbetert.
En ja dat kan wel verbeteren, wij zijn (met name door Boskamp) in België bijvoorbeeld al van meest agressieve supportersschare ooit getransformeerd in een een fanatieke, échte 12e man. Alleen moet dan wel eerst die maffe Fransoos weg bij UEFA...
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.quote:Rutten wil aanvaller Dammers omscholen tot verdediger
Wessel Dammers heeft donderdagavond zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. De negentienjarige aanvaller mocht Terence Kongolo vervangen en dus moest de jongeling een defensieve rol vervullen. Volgens trainer Fred Rutten was dit van te voren afgesproken.
"Hij is leergierig en bereid om heel veel te doen om bij Feyenoord te mogen spelen. Dat is mooi om te zien", zo liet de keuzeheer weten in gesprek met RTV Rijnmond. "Hij speelde met flair en liet met de borst vooruit het Feyenoord-embleem zien. Dát is Feyenoord. We zijn hem al een tijdje aan het omscholen, want voor het absolute topniveau zie ik hem niet als spits."
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
Voetbal is geen hogere wiskunde. Good old Dirkie Kuyt had ook nog nooit als back gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)trijd_feyenoord.html
Wat voor jullie?
Wel leuk voor mensen die het niet hebben...quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..
Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiekquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..
Op basis waarvan concluderen ze dat, hebben ze bij iedere opzegging gevraagd of ze voor Feyenoord waren of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)trijd_feyenoord.html
Wat voor jullie?
En tevens:
39 opzeggingen na sponsoring Ajax
HahahaWOW!
Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de klotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Nou, een Karsdorp doet het prima, dus ja, dat vind ik wel goed genoegquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?
En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?
En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Ben jij Loek?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de kloten
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.
Alsof we geen verdedigers in de selectie hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Not this shit again.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Blijft lastig, dat lezen vooir mij. Gister al Besiktas / Benfica, nu mis ik de datum in z'n geheelquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiek
Laten we het hier maar bij houden aangezien we hier toch niet uit gaan komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alsof we geen verdedigers in de selectie hebben
"Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopes Cabral, Bouhlarouz, Steenvoorden Mathijsen, Woudenberg"
Het feit dat ie andere spelers uitprobeert op die posities lijkt me op basis van de kwaliteiten die Rutten op het trainingsveld ziet. Niet omdat we te weinig verdedigers in de selectie hebben. Daarbij is bijna alles eigen jeugd en een paar ervaren rotten voor het evenwicht (waarvan alleen Wilkshire het tot basis schopt). Niets mis mee.
Het feit dat hij spelers als Vilhena en Karsdorp uitprobeert op de flanken lijkt me tactisch bedoeld om aanvallend sterkere backs op te kunnen stellen, Karsdorp komt ook best aardig uit de verf, en Dammers weet ik nog niet, maar volgens statistici was Van Hooijdonk in die tijd ook in potentie de beste verdediger in onze selectie. Er zijn best wat spitsen die redelijk wat overlappende kwaliteiten hebben met verdedigers, zoals gaten zien, balvast zijn, goed kunnen koppen etc.
Je moet niet alleen maar roepen om het roepen, kijk nou maar eerst eens hoe het uitpakt, want voorlopig is er niet zo veel te klagen (hooguit het scorend vermogen van Kazim, maar die speelt de afgelopen 3 potjes ook steeds beter, is steeds vaker betrokken rondom doelpunten)
Gewoon in de spelerstunnel zetten toch? Mag Verhoek er ook bij, altijd gezelligquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
Heel jammer. De Usain Bolt uit Goirle sprint die negers van PSV er makkelijk uit. Makkelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Is er een lijst met wie we kunnen loten???
Is maar zo'n 40-45 keer voorbijgekomen de afgelopen 15 uur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Is er een lijst met wie we kunnen loten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |