abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147474830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:58 schreef ufopiloot het volgende:
Het is toch sowieso betuttelend dat men anno 2014 niet de speeltijd kan laten zien in het stadion per seconde.
De extra tijd nog niet eens. Of zijn dat regels?
pi_147475208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:58 schreef ufopiloot het volgende:
Het is toch sowieso betuttelend dat men anno 2014 niet de speeltijd kan laten zien in het stadion per seconde.
?

In de kuip was dat toch wel gewoon? Waar heb jij het over?

Alleen de blessuretijd niet,maar dat zullen wel regels zijn ja :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147475489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:49 schreef Freire het volgende:

[..]

1e worden en Liverpool loten _O_

Ondanks de geplaatste status trouwens tering veel zin in morgen :D
Wel raar of zo, dat we Roma en Liverpool kunnen loten als we eerste in de groep worden. Gaat dus helemaal nergens over die wedstrijd tegen de Belgjes vanavond. Laat die jankert van een Mulder anders maar weer eens een keertje spelen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147475803
quote:
Feyenoord heeft BAM eerder dit jaar de opdracht voor de nieuwe Kuip gegeven, maar het plan van het bouwbedrijf zal flink gewijzigd moeten worden om het haalbaar te maken. Er moet bezuinigd worden om de bouwkosten onder de 200 miljoen euro te houden.

BAM gaat in elk geval miljoenen euro's besparen door veel minder staal te gebruiken. Dat heeft ook gevolgen voor het dak. "Die wordt meer rond dan ovaal", zegt BAM-directeur Marc de Vreede in het Rotterdams Dagblad. Het zal echter niet alleen BAM zijn dat aan de bak moet om de prijs te drukken.

"Ook Feyenoord zal keuzes moeten maken en tegen sommige dingen 'nee' zeggen. Bijvoorbeeld extra voorzieningen voor concerten. Ook Feyenoord moet de kaasschaaf hanteren. Om vervolgens te zien waar de teller staat", aldus de directeur van BAM, dat door de vertraging behoorlijk wat kritiek kreeg.

"Natuurlijk, het is niet fijn als het tegen zit. Maar we zetten alles op alles om elk detail goed te bekijken, om later niet tegen ongewenste verrassingen aan te lopen", verklaart hij. "Dat we niet tijdens de bouw extra kosten hebben. Ik snap de onvrede, ik snap de twijfels, maar dit hoort bij zo'n proces. Ik heb er alle vertrouwen in dat de oplossing voor alle partijen bevredigend zal zijn.''

BAM gaat voor zorgvuldigheid boven snelheid, zei projectdirecteur Hans Vervat al. "Met die wetenschap gaan we nu doorrekenen of dit een haalbare kaart is en of hetgeen nu voorligt inderdaad de beste huisvestingsoplossing voor Feyenoord is."

"Alles draait daarbij om de vraag of Feyenoord hiermee inderdaad financieel de beste stap kan zetten, die nodig is om de komende jaren en decennia een topploeg in het mooiste stadion te kunnen blijven. Daar doen we het immers allemaal voor", aldus de oud-wethouder van Rotterdam.

Gaat heerlijk zo.
Ondertussen heeft 020 er weer een waardeloos seizoen op zitten in de CL, maar vangen ze wel even bijna 30 miljoen. Geen idee hoe Feyenoord zo ooit nog serieus mee gaat doen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_147475869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Gaat heerlijk zo.
Ondertussen heeft 020 er weer een waardeloos seizoen op zitten in de CL, maar vangen ze wel even bijna 30 miljoen. Geen idee hoe Feyenoord zo ooit nog serieus mee gaat doen.
En in de Europa League heb je het over bedragen van 1/2 ton. Maar goed, als je met zo'n selectie het seizoen begint dan weet je ook bij voorbaat dat je niet gaat meedoen om de titel.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147475887
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 06:08 schreef Toekito het volgende:
Woudje in de basis en hoop dag Dammers wat minuten mag maken.
Zou Dammers beter zijn dan Schaken?
pi_147476203
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

?

Dat zijn inderdaad regels, anders krijg je gehuil als een scheidsrechter bij 3 minuten blessuretijd niet exact na 3 minuten af fluit. Is dus ter bescherming van
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_147476208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:

[..]

En in de Europa League heb je het over bedragen van 1/2 ton. Maar goed, als je met zo'n selectie het seizoen begint dan weet je ook bij voorbaat dat je niet gaat meedoen om de titel.
Die bedragen zijn tegenwoordig enigszins aangepast. Echter nog steeds niet goed genoeg. Aansluiting bij de Europese top gaat daardoor nooit meer gebeuren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147476225
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Die bedragen zijn tegenwoordig enigszins aangepast. Echter nog steeds niet goed genoeg. Aansluiting bij de Europese top gaat daardoor nooit meer gebeuren.
Bedoelde wel de premie per wedstrijd, hoeveel zou je krijgen als je het toernooi wint, een miljoen of 5/6/7? Dat krijg je volgens mij al in de CL als je alles verliest
Dag knapste man van FOK!
pi_147478062
quote:
Jurgen Streppel is bij Willem II niet alleen de hoofdtrainer, maar ook de technisch directeur. De oefenmeester heeft aangegeven dat hij van deze dubbelfunctie af wil en dat zorgt er mogelijk voor dat Joris Mathijsen een carrièreswitch gaat maken. De verdediger van Feyenoord is volgens het Brabants Dagblad in beeld om technisch directeur te worden in Tilburg.
pi_147478223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Gaat heerlijk zo.
Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord zo snel de CL uit geknikkerd werd. Anders had Ajax de tv-gelden voor Nederland (bijna 9 miljoen) moeten delen.

Verdere prijzenpot: http://plazilla.com/page/(...)gue-en-europa-league

Startpremie EL is 1,3 miljoen. Groepswinst vier ton, finalewinst 2,5 miljoen. Winnaar vorig jaar kreeg bijna 11 miljoen totaal, 20% van wat de CL-winnaar ongeveer binnenharkt.

Samenvattend: het kansloze verlies tegen Besiktas heeft Feyenoord meer geld gekost dan winst van de Europa League nog op zou kunnen leveren.
pi_147478298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Tchock het volgende:

Startpremie EL is 1,3 miljoen. Groepswinst vier ton, finalewinst 2,5 miljoen. Winnaar vorig jaar kreeg bijna 11 miljoen totaal, 20% van wat de CL-winnaar ongeveer binnenharkt.
Valt nog niet tegen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147478381
quote:

[..]

Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord zo snel de CL uit geknikkerd werd. Anders had Ajax de tv-gelden voor Nederland (bijna 9 miljoen) moeten delen.

Samenvattend: het kansloze verlies tegen Besiktas heeft Feyenoord meer geld gekost dan winst van de Europa League nog op zou kunnen leveren.
Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden. Clubs uit de Premier League kunnen zich beter richten op de competitie aangezien het verschil van 2/3 plekken tientallen miljoenen kan betekenen. Meer dan je wint met die Europa League
Dag knapste man van FOK!
pi_147478462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:

[..]

Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden.
Denk niet dat het zal veranderen omdat de UEFA geen concurrerend toernooi wil voor de CL. Aan de andere kant zijn de verhoudingen nu wel erg scheef en dat begrijp ik niet.

Voor Feyenoord zijn de extra inkomsten uit Europees voetbal van pak 'm beet 5 miljoen altijd wel nuttig, op een begroting van 50 miljoen is dat mooi meegenomen.
pi_147478468
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:

[..]

Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden. Clubs uit de Premier League kunnen zich beter richten op de competitie aangezien het verschil van 2/3 plekken tientallen miljoenen kan betekenen. Meer dan je wint met die Europa League
Voor wat de Premier League betreft heb je gelijk, maar dat is dan ook nogal een uitzonderlijke situatie. Voor een club als Feyenoord, vergeleken met alle andere Europese clubs toch echt een van de (vele) grote jongens, is het alsnog een aanzienlijk bedrag. PSV idem, trouwens. Daarom snap ik niet dat het toernooi nooit serieus wordt genomen vanuit Nederland.

Afgezien van de sportieve eer en zo natuurlijk, we hadden het over geld :+
  donderdag 11 december 2014 @ 11:41:05 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147478626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is hem gegund _O_
Laffe huichelaar
pi_147478651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voor wat de Premier League betreft heb je gelijk, maar dat is dan ook nogal een uitzonderlijke situatie. Voor een club als Feyenoord, vergeleken met alle andere Europese clubs toch echt een van de (vele) grote jongens, is het alsnog een aanzienlijk bedrag. PSV idem, trouwens. Daarom snap ik niet dat het toernooi nooit serieus wordt genomen vanuit Nederland.

Afgezien van de sportieve eer en zo natuurlijk, we hadden het over geld :+
Eigenlijk is het een leuk toernooi voor clubs nog onder het kaliber Feyenoord (wie je daar ook onder mag scharen). Nu is dat geld voor ons natuurlijk welkom gezien de huidige situatie, maar doorgaans heb je niet zoveel aan die 3/4 miljoen die we daarmee pakken. Tuurlijk, geld is geld, maar daar is ook alles mee gezegd.
Dag knapste man van FOK!
pi_147478705
Ik vind dat je de ervaring die je spelers opdoen ook mee moet tellen, het is heel anders voetballen tegen een Sevilla, Rijeka of Luik dan tegen een Twente, Groningen of NAC. Je spelers worden hier echt een stuk beter van.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147478723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:42 schreef Kiid het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een leuk toernooi voor clubs nog onder het kaliber Feyenoord (wie je daar ook onder mag scharen). Nu is dat geld voor ons natuurlijk welkom gezien de huidige situatie, maar doorgaans heb je niet zoveel aan die 3/4 miljoen die we daarmee pakken. Tuurlijk, geld is geld, maar daar is ook alles mee gezegd.
Hoezo niet? Dat is toch snel 10% van je begroting extra. Plus extra inkomsten uit sponsoring en kaartverkoop en hogere prijzen voor je spelers (al is dat laatste wel heel indirect en vaag).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
Ik vind dat je de ervaring die je spelers opdoen ook mee moet tellen, het is heel anders voetballen tegen een Sevilla, Rijeka of Luik dan tegen een Twente, Groningen of NAC.
En hier ben ik het ook mee eens. Vrijwel alle Eredivisieploegen spelen tegenwoordig aanvallend en gewaagd, waardoor de topclubs in de competitie zelden een ingravende tegenstander voor zich hebben.
pi_147478781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dat is toch snel 10% van je begroting extra. Plus extra inkomsten uit sponsoring en kaartverkoop en hogere prijzen voor je spelers (al is dat laatste wel heel indirect en vaag).

[..]

En hier ben ik het ook mee eens. Vrijwel alle Eredivisieploegen spelen tegenwoordig aanvallend en gewaagd, waardoor de topclubs in de competitie zelden een ingravende tegenstander voor zich hebben.
Dat laatste geloof ik niet meer zo in. We speelde ook een goed WK en onze spelers gingen echt niet voor de hoofdprijs weg. De Vrij was statistisch de beste verdediger van het WK en hij ging weg voor het bedrag dat Lazio al had geboden voor het WK.
Dag knapste man van FOK!
pi_147479175
21:00 ^O^
pi_147479350

WELKOM IN DE HEL. of eerder het waakvlammetje :%
pi_147479563
Is het op RTL7 vanavond?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147479571
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Happel het volgende:
Is het op RTL7 vanavond?
Hoezo niet? Ja hoor.

21:05.
pi_147480349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
Ik vind dat je de ervaring die je spelers opdoen ook mee moet tellen, het is heel anders voetballen tegen een Sevilla, Rijeka of Luik dan tegen een Twente, Groningen of NAC. Je spelers worden hier echt een stuk beter van.
Mee eens. Juist door tegen verschillende soorten ploegen uit verschillende competities te spelen kunnen (jonge) spelers zich ontwikkelen in hun spel denk ik.

En ja, ik kijk uit naar vanavond. 5 december is misschien al geweest, maar toch hoop ik weer op een heerlijk avondje. ;)
pi_147480473
Ben benieuwd of die Belgen er nog een beetje zin in hebben of dat ze met een B-elftal op komen draven en het erbij laten zitten.
pi_147480534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben benieuwd of die Belgen er nog een beetje zin in hebben of dat ze met een B-elftal op komen draven en het erbij laten zitten.
Ik vermoed dat laatste. Er gaat sowieso één jeugdspeler debuteren en ik heb niemand iets horen zeggen dat ze graag willen winnen (zoals Cocu en Rutten wel expliciet hebben gemeld).
pi_147480666
quote:

[..]

Want Feyenoord had wel ff Arsenal verslagen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147480682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Muto het volgende:

[..]

Want Feyenoord had wel ff Arsenal verslagen.
Klopt, mijn conclusie was iets te snel. Wat ik bedoelde is het halen van de groepsfase. :)
pi_147480730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt, mijn conclusie was iets te snel. Wat ik bedoelde is het halen van de groepsfase. :)
Als we Besiktas hadden verslagen hadden we sowieso een premie gekregen van 2,1 miljoen.. dat komt ook al aardig in de buurt van de premie voor EL-winst.
pi_147480793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als we Besiktas hadden verslagen hadden we sowieso een premie gekregen van 2,1 miljoen.. dat komt ook al aardig in de buurt van de premie voor EL-winst.
Oh, wat de fuck. :')
pi_147480896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Wordt een mix
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 13:40:09 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147481521
iemand al wat gehoord uit luik ?
t is verdacht stil.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 13:40:24 #284
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147481531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef xodox het volgende:

[..]

Wordt een mix
en jezus man, jouw avatar lijkt wel op die neuzenkruizen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147481553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en jezus man, jouw avatar lijkt wel op die neuzenkruizen
Hey, het is Bojan/Vladesk die Belg die ons teistert met zijn Beneligatroep
pi_147481624
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef ace_eleven het volgende:

?

Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is :P
pi_147481759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is :P
Precies. Omdat de gemiddelde supporter niet weet dat de extra speeltijd altijd een minimumtijd is en de scheidsrechter die mag verlengen zolang dat nodig is, en dus niet een vaste tijd die nog gespeeld gaat worden.

Sommige coaches weten dat ook niet, trouwens.
pi_147481887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hey, het is Bojan/Vladesk die Belg die ons teistert met zijn Beneligatroep
teisteren
pijnigen, folteren, brandmerken

:')
pi_147482589
quote:
Standard heeft tegen Feyenoord sportief amper nog iets te winnen.

Trainer Ivan Vukomanovic heeft spijt van het Europese parcours van de Luikenaars.
Standard pakte na vijf speeldagen amper vier punten. “We kijken met spijt terug naar onze Europese campagne. In Feyenoord (2-1) had het helemaal anders kunnen lopen en op Rijeka (2-0) wou ik absoluut winnen. Dan had de wedstrijd van morgen nog beslissend kunnen zijn, maar nu dus niet meer…”, deelt hij mee aan De Morgen.

Toch wil hij er nog het beste van maken tegen Feyenoord. Al zal Standard niet met zijn best elf aantreden. “Uitgeschakeld of niet, ik wil een groep krijgers op het veld zien. Het team dat aan de aftrap zal verschijnen, wordt een mix van jongeren en ervaren spelers. Vooral voor de jongeren is het een mooie kans om zich te bewijzen in unieke omstandigheden.”
quote:
Ciman: Tot einde van het jaar op m’n tanden bijten
De Europa League-match tussen Standard en Feyenoord is voor de Rouches onbelangrijk. Zeker met het duel tegen Club Brugge van komend weekend in het verschiet. Vele jongeren krijgen zo hun kans, en ook Laurent Ciman moet het veld op.

Ciman krijgt geen rust van Standard-coach Vukomanovic, hoewel de Rode Duivel al maanden problemen heeft aan de adductoren. Maar de blessure van Teixeira en de schorsing van Arslanagic dwingen de coach om Ciman achterin te plaatsen.

“Ik zal tot op het einde van het jaar op mijn tanden moeten bijten”, zegt de Rode Duivel in Het Belang van Limburg. “Gezien de situatie is het normaal dat de trainer wel een beroep op me doet.”

Jongeren een kans geven is mooi, maar je hebt toch nog altijd de nodige ervaring nodig. “Hij moet roeien met de riemen die hij heeft”, zegt Ciman over zijn coach. “Je kan hier of daar een jonge speler in de ploeg zetten, maar niet op alle posities.”

De kern voor Standard-Feyenoord: Kawashima, Thuram, Andrade, Ciman, Stam, Van Damme, Fiore, Trebel, De Sart, Enoh, Faty, Lumanza, Mujangi Bia, Ono, Milosevic, Louis, De Camargo en Watt.
Bron
BFF met GGMM
  donderdag 11 december 2014 @ 14:19:52 #290
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_147482686
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest :')
pi_147482734
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest :')
Waar kijken de meeste mensen naar? Daar halen ze de meeste sponsor/tvgelden voor binnen en dus verdienen de clubs daar het meest. Dat wij de EL nu interessant vinden omdat we een keer overleven, maakt het niet gelijk een geweldig leuk toernooi...
BFF met GGMM
  donderdag 11 december 2014 @ 14:35:38 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147483084
quote:
Daarom is kampioen worden goud waard, zeker voor NL clubs.
pi_147483443
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Bron
Als we dit niet winnen. :')

Liverpool loten de volgende ronde zou echt ziek zijn. Al vind ik het ook niet erg om tegen een (relatief voor Feyenoordbegrippen dan) slechte tegenstander te spelen en dan de volgende rondes pas de grote jongens te krijgen. Als het in ieder geval maar niet zo'n oerdegelijk Oostblok team is waar we 100% van gaan verliezen en wat ook nog eens een kut affiche is. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_147483583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom is kampioen worden goud waard, zeker voor NL clubs.
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
blablablabla
  donderdag 11 december 2014 @ 14:57:15 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147483625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
Ik dacht dat dat nog wel meeviel voorlopig al hou ik dat niet exact bij.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:02:23 #296
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147483737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. Omdat de gemiddelde supporter niet weet dat de extra speeltijd altijd een minimumtijd is en de scheidsrechter die mag verlengen zolang dat nodig is, en dus niet een vaste tijd die nog gespeeld gaat worden.

Sommige coaches weten dat ook niet, trouwens.
Lol.
Jij denkt dus daadwerkelijk dat die mensen denken dat de scheidsrechter de tijd vergeten is?
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147483748
Winnen vanavond en dan op naar de lampjes. Nu al zin in die topper :Y
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147483799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Aloulu het volgende:
Winnen vanavond en dan op naar de lampjes. Nu al zin in die topper :Y
Eerst AZ nog zien te verslaan van het weekend. :Y)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_147483805
quote:
Tja, Nederlandse clubs zijn niet goed genoeg op de groepsfase door te komen, dus bij een kampioenschap krijg je naast het geld voor de eerste plaats ook gegarandeerd 15-20 miljoen in de CL aangezien er geen club bij komt waar je het mee moet delen.
Dag knapste man van FOK!
pi_147483908
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Eerst AZ nog zien te verslaan van het weekend. :Y)
Helemaal vergeten :7

Mooie thuiswedstrijd inderdaad. Ben heel erg benieuwd of we definitief gaan aanhaken na die twee topwedstrijden in de competitie nog en een prachtige winterstop krijgen :Y :Y
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')