quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Kiid het volgende:
Luik is deels belangrijk, maar hoop toch op wat anderen gezichten. Keertje weer Bilal, die Karsdorp op 10 en Manu weer voorin.
Doe maar eerst Anderlecht en daarna Bruggequote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.
We kunnen deze ploegen loten als het zo blijft zoals het nu is.
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Lijkt erg lucky en onverzorgd geschoten jaquote:
Daarom staat hij al op hoeveel goals?quote:Op maandag 8 december 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt erg lucky en onverzorgd geschoten ja
[ afbeelding ]
Goed argumentquote:Op maandag 8 december 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom staat hij al op hoeveel goals?
Natuurlijk is dat een goed argument, dit was gewoon een gelukschot, anders had hij er wel wat meer gemaakt, daar heeft hij kansen genoeg voor gekregen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed argumentHij kan best wel een beetje voetballen, met nadruk op een beetje.
Jij ook nog steeds hier joh, is zeker 4/5 jaar geledenquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Fixedquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest Club Zonder Naam![]()
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Volgens mij ging het gesprek zo:quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een goed argument, dit was gewoon een gelukschot, anders had hij er wel wat meer gemaakt, daar heeft hij kansen genoeg voor gekregen.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afgeven op Kazim prima, maar dit was wel gewoon geplaatst, was binnenkant voet genomen he
Ik ontken dus ook niet dat ie tot nu toe niet voldoet, maar blijf erbij dat ie hem gewoon netjes met de binnenkant voet, en behoorlijk gecontroleerd, binnenschiet. Ik beoordeel deze actie, niet zijn gehele spel tot nu toe...quote:
Moet je wel bij het begin beginnen, dit was naar mijn mening een lucky shot en hij kan er gewoon weinig van.quote:Op maandag 8 december 2014 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gesprek zo:
[..]
[..]
Ik ontken dus ook niet dat ie tot nu toe niet voldoet, maar blijf erbij dat ie hem gewoon netjes met de binnenkant voet, en behoorlijk gecontroleerd, binnenschiet. Ik beoordeel deze actie, niet zijn gehele spel tot nu toe...
Maar goed, als jij hem gewoon afgeschreven hebt, omdat ie hiervoor niet naar behoren heeft gespeeld, dan ben je kortzichtiger dan ik dacht. Als ie er dan nog 20 in leggen dit seizoen (wat ie natuurlijk niet gaat doen) kun je nog aan komen zetten met, 'hij speelde in het begin zo slecht, hij kan er niets van'
Dat moet zelfs.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef GGMM het volgende:
Raar dat ace_eleven hem na deze treffer gelijk stappen vindt maken. Mag hij er een keer een bal inschieten zeg?
Hey, Scrummiequote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.
Ik vind Kazim overigens wél belangrijk en vind dat hij wél kan voetballen. Is alleen niet zo'n spits als Guidetti of Pelle. Maar hij is wel vaak betrokken bij goals, technisch redelijk, is wel sterk, houd soms een bal goed vast.
Dat is het hekelpunt. Hij houdt soms de bal goed bij zich, maar hij verliest de bal ook heel vaak. Dus zo goed is hij niet in voetballend opzicht. 2 doelpunten is gewoon extreem mager en dat je dan een keer betrokken bent bij wat goals tegen Excelsior dan is dat leuk, maar niet doorslaggevend. Laat het hem maar zien tegen Luik, Ajax, Psv, Twente en Az.quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.
Ik vind Kazim overigens wél belangrijk en vind dat hij wél kan voetballen. Is alleen niet zo'n spits als Guidetti of Pelle. Maar hij is wel vaak betrokken bij goals, technisch redelijk, is wel sterk, houd soms een bal goed vast.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Europees elftal van de week volgens de Gazzetta. Haters gaan haten.
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immersquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Immers = CR7.quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat het om Sisse ging.quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan kan hij nog wel een keer een goeie wedstrijd spelenquote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immers.
Wat een dramatisch spelertje is dat zeg. Gemankeerde voetballer die Hagenees.
Ok Rens.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immers.
Wat een dramatisch spelertje is dat zeg. Gemankeerde voetballer die Hagenees.
Iemand met zijn kwaliteiten speelt nooit goed. Hij doet zijn uiterste best dat is wat anders.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nog wel een keer een goeie wedstrijd spelen
Gelukswedstrijd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nog wel een keer een goeie wedstrijd spelen
quote:
Ziet het vaak goed? Vind jij dat hij een goed overzicht heeft?quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem wel een ander geval, hij ziet het wel goed en staat ook vaak op de juiste plek, mist alleen de handelingssnelheid.
Ga eens een wedstrijd kijken in plaats van het AD en De Telegraaf lezen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet het vaak goed? Vind jij dat hij een goed overzicht heeft?
Tussen zien en uitvoeren zit vaak nog wel een verschil bij hem.quote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet het vaak goed? Vind jij dat hij een goed overzicht heeft?
Toornstra gewoon laten staan. Hij doet het geweldig met die vrije rol vanaf de rechterkant.quote:Op maandag 8 december 2014 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind Immers dit seizoen best sterk spelen eigenlijk.Zie nog wel liever Toornstra gewoon op 10 tho
Tegen Besiktas 45.000 al wegens racisme en vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel van die 80k aan boetes is eigenlijk voor vuurwerk/gedrag van de fans? Volgens mij is een heel groot deel er van voor 'incompetente organisatie' van Feyenoord. Dat gezanik om een paar rookbommen en fakkels.... Als het nou lawinpijlen waren die naar de keeper van de tegenstander gekachelt werden zou ik boetes voor vuurwerk nog wel begrijpen.
Zou Vilhena dat ook niet kunnen? Immers in de spits.quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toornstra gewoon laten staan. Hij doet het geweldig met die vrije rol vanaf de rechterkant.
Laten we gewoon al het sfeerbevorderende verbieden in de Kuip tot het moment waarop je moet teruggrijpen naar zoiets treurigs als een sfeervak waar één of andere luldebehanger op een verhoginkje aangeeft wat de rest wel en niet mag zingen. En trommels, heel veel trommelsquote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Thunder0x het volgende:
Gewoon kansloos van Feyenoord en mede supporters dat er nog steeds vuurwerk afgestoken wordt.
Direct oppakken en boete op de daders verhalen. Wat snappen ze er nou niet aan dat het NIET mag
quote:
[ afbeelding ]
Zouden wij niet ook zo'n hoogwerker kunnen charteren zoals bij GAE? Dan zetten we daar HMF elke wedstrijd in.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we gewoon al het sfeerbevorderende verbieden in de Kuip tot het moment waarop je moet teruggrijpen naar zoiets treurigs als een sfeervak waar één of andere luldebehanger op een verhoginkje aangeeft wat de rest wel en niet mag zingen. En trommels, heel veel trommels
Dat betwijfel ik... vraag mij af of Vilhena net zo goed tussen de linies kan spelen als Toornstra.quote:Op maandag 8 december 2014 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou Vilhena dat ook niet kunnen? Immers in de spits.
Toornstra is wel een slimme voetballer maar bij Vilhena heb ik altijd het idee dat zijn acties niet goed uitkomen omdat hij teveel moet lopen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... vraag mij af of Vilhena net zo goed tussen de linies kan spelen als Toornstra.
Gewoon de Humba a la Roda JC invoeren.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we gewoon al het sfeerbevorderende verbieden in de Kuip tot het moment waarop je moet teruggrijpen naar zoiets treurigs als een sfeervak waar één of andere luldebehanger op een verhoginkje aangeeft wat de rest wel en niet mag zingen. En trommels, heel veel trommels
Maar juist in die vrije rol op rechts moet Toornstra enorm veel lopen. Er zijn weinig momenten dat hij rechtsbuiten staat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toornstra is wel een slimme voetballer maar bij Vilhena heb ik altijd het idee dat zijn acties niet goed uitkomen omdat hij teveel moet lopen.
Alhoewel ik het zelf niet heel bijzonder vind, wilde ik het jullie niet onthoudenquote:Nieuw in de Fanshop, de Feyenoord adidas casual sportswear! Feyenoord trakteert gelijk, want alleen vandaag (tot 24:00 uur) betaal je geen verzendkosten als je één van de nieuwe adidas casuals bestelt. Bekijk hier de gehele collectie: Link
Een capo heet dat toch? Echt gestoord. Ga je daar in je vak luisteren naar iemand die 90 minuten met z'n rug naar het veld staat.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Thunder0x het volgende:
Gewoon kansloos van Feyenoord en mede supporters dat er nog steeds vuurwerk afgestoken wordt.
Direct oppakken en boete op de daders verhalen. Wat snappen ze er nou niet aan dat het NIET mag
Ben ik het mee eens, ik ben ook voor trommelsquote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Thunder0x het volgende:
Als het goed is minder dan de andere middenveldersquote:Op maandag 8 december 2014 17:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar juist in die vrije rol op rechts moet Toornstra enorm veel lopen. Er zijn weinig momenten dat hij rechtsbuiten staat.
Nelom staat op scherp toch? Misschien is het experiment Vilhena niet goed bevallen, mag nu Achahbar het proberen op linksbackquote:Op maandag 8 december 2014 17:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zo te zien gaat Achabar minuten krijgen, wie gaat er dan geslachtofferd worden? Kazim of Immers?
Dat zijn twee losse dingen. Ik heb het idee dat zijn doelpunt geen lukraak zondagsschot was, maar geplaatst en redelijk gecontroleerd schot.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef GGMM het volgende:
Raar dat ace_eleven hem na deze treffer gelijk stappen vindt maken. Mag hij er een keer een bal inschieten zeg?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef Thunder0x het volgende:
In zuideuropese landen is het heel normaal.. heb bij Inter en Marseille dit soort dirigenten meegemaakt.. waarschijnlijk moet je er nog een speciale status voor hebben ook om voor dirigent te mogen spelenquote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een capo heet dat toch? Echt gestoord. Ga je daar in je vak luisteren naar iemand die 90 minuten met z'n rug naar het veld staat.Sowieso een dirigent.
Bij sommige clubs is het bijna een gezellig mannenkoor. Alleen de anale orgie ontbreekt nog achteraf. Behalve in de Arena dan, daar zit alles erop en eraan.
Kan kloppen, zou op zich wel een leuk experiment zijn. Vilhena op de flanken.quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is minder dan de andere middenvelders
Nette Photoshop calandquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Scheelt haast niks of hij had die 100% kans verprutst. Gewoon geluk ipv geplaatst schot.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef GGMM het volgende:
Luik heeft niks te verliezen en kunnen dus vol gas gaan, maar ik ken die hele ploeg niet en ik weet niet wat voor programma ze hebben, en of ze het zich dus kunnen veroorloven om vol gas te kunnen gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Negenenzestig het volgende:
Ik hoop echt dat ze in Luik de volle winst pakken, maar ik moet het nog even zien gebeuren. Dat je van Sevilla wint houdt niet gelijk in dat je de beker alvast in de broekzak hebt. Wat gaat het worden donderdag?
1-3.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Negenenzestig het volgende:
Ik hoop echt dat ze in Luik de volle winst pakken, maar ik moet het nog even zien gebeuren. Dat je van Sevilla wint houdt niet gelijk in dat je de beker alvast in de broekzak hebt. Wat gaat het worden donderdag?
Ze hebben toch ook weinig meer te winnen? Alleen de winstpremie. Betekent natuurlijk niet dat je ze moet onderschatten, maar ik denk dat ze eerder de focus leggen op de competitie.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Luik heeft niks te verliezen en kunnen dus vol gas gaan, maar ik ken die hele ploeg niet en ik weet niet wat voor programma ze hebben, en of ze het zich dus kunnen veroorloven om vol gas te kunnen gaan.
Daarom ga ik voor een hattrick van Kazim, hij weet weer nu wat scoren is dus mondjes snoeren!
Als Luik speelt als afgelopen weken moet je ze gewoon kunnen pakken (niet dat wij fantastisch zijn, maar wat zij laten zien is echt lachwekkend slecht, daar wint Achilles '29 nog met 5-0 van), hoop alleen dat het veld wat beter is geworden.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Negenenzestig het volgende:
Ze zullen best nog even doen alsof ze er zin in hebben voor eigen publiek tot je ze op 0-1 zet, dan is de wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook weinig meer te winnen? Alleen de winstpremie. Betekent natuurlijk niet dat je ze moet onderschatten, maar ik denk dat ze eerder de focus leggen op de competitie.
twitter:DeFeijenoorder twitterde op maandag 08-12-2014 om 19:48:21Donderdag: PMDS Varkenoord!: Een Europese uitwedstrijd, da’s toch zo’n beetje het mooiste dat er is. Lekker ee... http://t.co/5CxMx6gYpy reageer retweet
Zou tijd worden dat Immers eindelijk eens de erkenning krijgt die hij verdientquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk weer zo'n amsterdammertje die na een halve wedstrijd een mening denkt te mogen hebben.quote:"Feyenoord is op de goede weg, maar PSV en Ajax scoren net iets makkelijker"
Het middenveld van Feyenoord krijgt de laatste tijd veel complimenten. Henk Warnas was als rapporteur voor De Telegraaf bij het duel tussen Excelsior en Feyenoord (2-5) en was lovend over Jens Toornstra, Jordy Clasie, Karim El Ahmadi en Lex Immers. Het viertal is in zijn ogen van enorm groot belang voor de ploeg van trainer Fred Rutten.
"Als één van de middenvelders de bal krijgt, doen ze er bijna altijd iets goeds mee", zegt Warnas in De Telegraaf. Immers leek door de komst van Toornstra en El Ahmadi rekening te moeten houden met een reserverol, hij is echter een vaste basisspeler. "Lex laat zich overal zien. Hij schiet ballen weg uit zijn eigen zestienmetergebied en is even later weer in de aanval te vinden. Hij blijft maar gaan en maakt ontzettend veel tactische meters. Hij heeft een geweldige drive en krijgt iedere wedstrijd wel zes à zeven kansen. Net als Toornstra overigens. Dat is knap; vindt dat soort middenvelders maar eens."
Aanvoerder Clasie deed het in de ogen van Warnas ook weer erg goed. "Clasie weet het spel altijd goed te verdelen en kan snel een dieptepass geven. Als je het vergelijkt met drie jaar geleden, heeft hij zich daarin echt ontwikkeld. Clasie haalt gewoon een goed niveau. Of hij de natuurlijke leider van Feyenoord is? Dat durf ik niet te zeggen. Ik vind Immers eigenlijk nog meer een leider, met Clasie daar vlak achter."
El Ahmadi is de stille kracht op het middenveld van Feyenoord. "Zijn kracht is de verdeling op het middenveld. Hij is technisch goed, heeft niet zo veel scorend vermogen, maar daarvoor lopen er genoeg andere spelers om hem heen." Eén van die spelers is Toornstra. "Hij staat altijd op de goede plek en is niet individueel ingesteld. Als een teamgenoot er beter voor staat, geeft hij de bal keurig af. Daarnaast heeft hij een neusje voor de goal. Feyenoord heeft al veel plezier aan Toornstra beleefd en ik denk dat ze nog veel meer plezier aan hem gaan beleven."
Ondanks de lovende woorden over het middenveld van Feyenoord, rekent Warnas niet op een titel. "Ik denk dat het kampioenschap nog iets te hoog gegrepen is. Feyenoord is op de goede weg, maar PSV en Ajax scoren net iets makkelijker. Veel hangt af van 17 december, als Feyenoord het in Eindhoven tegen PSV opneemt. Als de ploeg in het Philips Stadion een goed resultaat neerzet, geef ik ze een goede kans om tot het einde mee te strijden om de titel.
Ja. En dan hebben we nog 2 backs, waarvan er 1 de meeste voorzetten van de eredivisie geeft en de ander dit seizoen behoorlijke stappen maakt, en een boetius die steeds beter in vorm raakt, en dan tsja, een matige spits.quote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duidelijk weer zo'n amsterdammertje die na een halve wedstrijd een mening denkt te mogen hebben.
Immers, Clasie, El Ahmadi en Toornstra doen het goed hoor, maar als je een beschouwing van het team wil geven en niet alleen van deze wedstrijd, kun je natuurlijk onmogelijk om Beekgod, King Kong en vermeer heen.
Dat amsterdammertje komt uit Slikkerveer (mja, dat heb ik dan van Wikipedia, is een gehucht bij Ridderkerk) en heeft wel 1 wedstrijd voor Feyenoord (verder GAE/PEC) gespeeld. En hij heeft ook gezegd dat de verdediging heeft veel complimenten krijgt, terecht, maar dat ook het middenveld erg belangrijk en goed is. Weet niet van welke site je het hebt gekopieerd, maar ze hebben een half bericht overgenomen. Niet meteen achter alles wat negatiefs zoeken, hij bedoelt het goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duidelijk weer zo'n amsterdammertje die na een halve wedstrijd een mening denkt te mogen hebben.
Immers, Clasie, El Ahmadi en Toornstra doen het goed hoor, maar als je een beschouwing van het team wil geven en niet alleen van deze wedstrijd, kun je natuurlijk onmogelijk om Beekgod, King Kong en vermeer heen.
Dat hangt er vanaf welke erkenning hij volgens jou verdient. Het is namelijk een bruikbare speler voor de Eredivisie, alleen veel mensen moeten hem niet omdat hij niet is zoals de andere nummers 10 op de wereld. De nummers 10 met goede techniek, goede passing, goed inzicht edquote:Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat Immers eindelijk eens de erkenning krijgt die hij verdient
Ik denk dat Bruma dan in plaats van De Vrij was doorgebroken (Bruma had tenslotte meer potentie) en dat De Vrij nu niet meer bij Feyenoord had gespeeld en Bruma was doorverkocht aan een club als Lazio.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet nog dat ik pissig was toen Bruma weggekaapt werd uit de opleiding. Nu moet je god op je blote knietjes bedanken want daardoor hebben we nu clean sheet Sven en King Kong.
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnenquote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Negenenzestig het volgende:
Welke rompslomp?quote:Op maandag 8 december 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Echt tof dat De Feijenoorder zich weer op hun kerntaken richten in plaats van al die rompslomp eromheen.
Hun koers voor dit seizoen, in besturen plaatsnemen, gesprekspartner zijn op allerlei gebieden waar ze toch niets konden uithalen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:36 schreef Happel het volgende:
De Kuip heeft dit jaar weer meer geld gegeneerd. Iets minder dan de Arena. Nieuw stadion? Niet nodig, joh.
[..]
Welke rompslomp?
Dat zijn ze alsnog van plan te doen. Denk dat doel op langere termijn is om serieus gesprekspartner te zijn en uiteindelijk zelfs een officiële supportersvereniging te worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hun koers voor dit seizoen, in besturen plaatsnemen, gesprekspartner zijn op allerlei gebieden waar ze toch niets konden uithalen.
Oh. Ik dacht juist dat Ron Dissel laatst aangaf dat ze blij waren dat ze dat niet meer gingen doen. Kan het mishebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn ze alsnog van plan te doen. Denk dat doel op langere termijn is om serieus gesprekspartner te zijn en uiteindelijk zelfs een officiële supportersvereniging te worden.
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht juist dat Ron Dissel laatst aangaf dat ze blij waren dat ze dat niet meer gingen doen. Kan het mishebben natuurlijk.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.
Uit de nieuwsbrief van oktober:quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.
Het was dus ooit wel bedoeling en het is misschien ook nog wel wat voor de toekomst, maar voor nu gaan ze terug naar de basisquote:Terug naar de basis!
Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) zullen we uiteraard terugblikken op het voorbije Vereenigingsjaar en vooruitblikken op het lopende seizoen. Doen we in deze nieuwsbrief ook en in dat licht beginnen we graag met het delen en toelichten van een besluit dat wij maandagavond tijdens onze bestuursvergadering hebben genomen.
Hierbij citeren we uit de e-mail die we hierover vandaag naar de club en andere betrokkenen hebben gestuurd:
===
Al deze werkzaamheden, welke niet tot de kerntaken van de vereniging behoren, leggen een steeds groter beslag op de beperkt beschikbare tijd van de bestuursleden, waardoor de realisatie van de feitelijke doelstellingen van de vereniging onder druk komt te staan.
Het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder acht dat een ongewenste gang van zaken. Onze leden mogen van het bestuur verwachten dat zij zich ten volle inzetten voor de doelstellingen van de vereniging.
Om die reden heeft het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder besloten dat de vereniging zich weer volledig gaat richten op haar kernta(a)k(en), te weten - kortweg - het vergroten van de saamhorigheid onder Feyenoordsupporters en het leveren van bijdragen aan sfeeractiviteiten rond de wedstrijden van Feyenoord. Dat houdt tevens in dat Vereeniging De Feijenoorder zich per direct terugtrekt uit alle overlegstructuren, met uitzondering van die overleggen die noodzakelijk zijn voor het realiseren van de doelstellingen van de vereniging, zoals bijvoorbeeld het sfeeroverleg. Reeds geagendeerde afspraken kunnen wat ons betreft nog doorgang vinden.
Ik wist niet dat Luik zo uit vorm was. Hopen dat ze die vorm nog heel even vasthouden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnen
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?quote:De carrière van Jens Toornstra kent een bijzonder verloop. De middenvelder stapte pas laat over naar de profs, ontwikkelde zich stormachtig bij ADO Den Haag en FC Utrecht en hij is nu een van de beste spelers van Feyenoord. Dat is ook Rob Jacobs, oud-speler en oud-trainer van Feyenoord, opgevallen.
Via de officiële kanalen van Feyenoord spreekt Jacobs zelfs van ‘de beste aankoop sinds jaren’. Opmerkelijk genoeg presteert Toornstra zo goed als rechtsbuiten, wat niet zijn natuurlijke positie is. “Hij vult het tactisch zo goed in, dat hij altijd op het juiste moment goed wegloopt”, ziet Jacobs.
“Hij gaat diep, laat zich weer zakken en gaat breed. Het is een verademing om hem te zien spelen”, klinkt het. “Hij haalt een hele verdediging van de tegenpartij uit elkaar. De beste aankoop van Feyenoord sinds jaren.”
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231559
Daarom hattrickje Kazim.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook weinig meer te winnen? Alleen de winstpremie. Betekent natuurlijk niet dat je ze moet onderschatten, maar ik denk dat ze eerder de focus leggen op de competitie.
Dat is Pelle tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Zoveel aankopen zijn de afgelopen jaren niet geweest geweest toch? Of huur of transfervrij allemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Gvdquote:
Vind hem na Pelle wel de beste aankoop sinds jaren, hoewel we inderdaad weinig spelers hebben gehaald in die periode. Het wordt ook tijd dat Toornstra weer eens een kans krijgt in Oranje. Vind hem een intelligente speler die bijna altijd de juiste oplossing kiest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Die man trekt altijd de aandacht naar zich toe met dat soort dingen. Laatst gaf die een speler van Ado in de extra tijd nog rood en stuurde cocu voor janlul naar de tribune een aandachtsgeile clown is het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat goed te maken
Ben het er wel mee eens eigenlijk. Hij is heel belangrijk (aan het worden).quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een poosje in bezit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Retro shirts zijn weer in voorraad trouwens.
Tja hoe hard we daar genaaid werden, zelden vertoond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Toch wel een hele goede zet om Vermeer te halen hoor!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.
Achteraf moet ik dat ook toegeven, ik had toen mijn twijfels maar Vermeer is echt een klasse beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch wel een hele goede zet om Vermeer te halen hoor!
Schaken ook lekker fel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Valt ook op hoe goed de Boeet toen in vorm was.
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik heb die hele slotfase verdrongenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.![]()
Ik was al vergeten dat hij dat toen deed.
NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
Door Mulder ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja hoe hard we daar genaaid werden, zelden vertoond.
Los van hem uiteraard.quote:
quote:Na een paar minuten Penalty + rood hun keeper
Na 20 minuten Penalty om op 0-2 te komen
Vlak voor tijd neemt die speler vlak voor Mulder zijn neus deel aan het spel en staat dus buitenspel.
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?quote:
Eind februari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?
Of was dat dit jaar..
Gaat om individuele ontwikkeling. Niet teamprestatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Ja, in die periode werden wij in 4 wedstrijden tijd 3 X flink genaaid. Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.
Ajax had ook even twee tikken te verwerken gekregen in Europa en ze speelden zonder belangrijkste speler, veruit, Lasse Schöne.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.
Zo'n bullshit penalty ergens rond de 90e minuut ofzo toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorlovenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
Terugkijkend hierop zijn die 3 wedstrijden echt doorslaggevend geweest. De eindspurt was erg sterk.
Nou..nou...stop de persen.. B1....quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Oke dankje Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..nou...stop de persen.. B1....![]()
Als het nou de A1 was...of voor that matter de Ajax hoofdmacht.
Maar wie weet: Europa League: Feyenoord- Ajax...
Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorloven
quote:Luik op slot voor supporters uit Rotterdam
De Belgische politie heeft extra manschappen opgetrommeld om te voorkomen dat supporters van Feyenoord op eigen houtje naar Luik komen. Volgens het Rotterdams Dagblad staat er voor hen een arrestatie en een boete van 250 euro te wachten.
Feyenoord verwacht in ieder geval geen problemen. ''We hebben geen enkele aanwijzing dat het niet goed zal gaan'', vertelt een woordvoerder in de ochtendkrant. Feyenoord wordt in het Europa League treffen gesteund door 1400 fans in het uitvak. Zij maken donderdag met een buscombi de reis naar België.
Door de zege op Sevilla is Feyenoord al zeker van overwintering. HNK Rijeka strijdt nog met de Spanjaarden voor het overige ticket. Standard Luik, met vier punten laatste in groep G, maakt geen kans meer op de volgende ronde.
2e seizoenshelft waren de cijfers:quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2e seizoenshelft waren de cijfers:
10x winst
4x gelijk
2x verlies
1e seizoenshelft:
10x winst
4x gelijk
5x verlies
Waar hebben we het dus laten liggen? Ik zou denken eerste seizoenshelft.
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?quote:
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.
Bovendien speel je er beide helften 17.
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
Had niet verwacht dat beide seizoenshelften zo gelijk op zijn gegaan. Vanuit mijn beleving was de 2de seizoenshelft veel beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiend
quote:Royston Drenthe zou tijdens zijn periode in Spanje zijn vrouw hebben bedrogen hebben met het model Malena Gracia. En toen de Nederlander in de media werd gevraagd hoe vaak hij seks had, antwoordde hij niet bepaald diplomatisch: "met mijn vrouw bedoel je?
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)rbabes#ixzz3LQlirDc8
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
Oh, zo goed was ik dan weer niet op de hoogte. Dan zal het inderdaad niet erg druk worden in Luik, alhoewel 400 uitsupporters voor meeste clubs nog best aardig is voor de ELquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.
Noord-Limburg was geloof ik zo goed als uitverkocht. Dus 1000 mensen die met de plaatsing voor de volgende ronde een goed excuus hebben om van het bezoeken van Standard Luik uit af te zien.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat amsterdammertje komt uit Slikkerveer (mja, dat heb ik dan van Wikipedia, is een gehucht bij Ridderkerk) en heeft wel 1 wedstrijd voor Feyenoord (verder GAE/PEC) gespeeld. En hij heeft ook gezegd dat de verdediging heeft veel complimenten krijgt, terecht, maar dat ook het middenveld erg belangrijk en goed is. Weet niet van welke site je het hebt gekopieerd, maar ze hebben een half bericht overgenomen. Niet meteen achter alles wat negatiefs zoeken, hij bedoelt het goed
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke erkenning hij volgens jou verdient. Het is namelijk een bruikbare speler voor de Eredivisie, alleen veel mensen moeten hem niet omdat hij niet is zoals de andere nummers 10 op de wereld. De nummers 10 met goede techniek, goede passing, goed inzicht ed
Dat zal bij dromen blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.
Dan was De Vrij nu RB geweest bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruma dan in plaats van De Vrij was doorgebroken (Bruma had tenslotte meer potentie) en dat De Vrij nu niet meer bij Feyenoord had gespeeld en Bruma was doorverkocht aan een club als Lazio.
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:17 schreef ufopiloot het volgende:
Die boete van de UEFA elke keer is toch één grote grap, wat een fucking bullshit elke keer. Simpel gezeik om kleine beetjes extra geld binnen te halen, kunnen ze weer iemand zijn maandsalaris van betalen. Ik durf te wedden dat de toeschouwers per persoon wel 30 cent over hebben om in het stadion zo'n sfeer neer te zetten. Heerlijk
Ondertussen staan ze op 1 verliespunt van de tweede plek, terwijl wij met moeite in eigen huis winnen van Dordrecht. Nu belicht ik wel het ene uiterste, maar jij het andere. De waarheid ligt er waarschijnlijk tussenin; je moet met een beetje geluk kunnen winnen maar het is geen appeltje eitje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnen
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFAquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
Beetje wel he. Want goed beschouwd is hij waarschijnlijk wel de duurste aankoop van de afgelopen 4 jaar ook. Ook De Pel was goedkoper. Vermeer pakt voor een schijntje ook de nodige punten.Of wat te denken van een transfervrije Janmaat. Lex is misschien geen Ronaldo, maar voor de paar centen die hij heeft gekost en in de fase waarin hij is gehaald een sterke zet. Ahmadi maakt ook echt een gigantisch verschil op het middenveld, waardoor Clasie kan uitblinken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Heh?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFA
Als je donderdag wint haal je 4 ton binnen. Tevens zullen de overige recettes ook wel het eea opgeleverd hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
Sorry sloeg nergens op.. ik bedoel dat de inkomsten die Feyenoord heeft niet per se hoeven worden besteed aan het voetbaltechnische gebeuren.. er werken veel meer mensen bij Feyenoord dan alleen voetballers en technische stafquote:
Pelgodquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.![]()
Ik was al vergeten dat hij dat toen deed.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
Uitverkocht dus.quote:Feyenoord speelt aanstaande donderdag haar laatste groepswedstrijd in de Europa League tegen het Belgische Standard Luik. Door winst op Sevilla FC is Feyenoord al geplaatst voor de knock-out fase van het Europa League toernooi. Desondanks zal de ploeg van Fred Rutten een goed resultaat nastreven, want bij winst op Standard Luik blijft Feyenoord groepshoofd van poule G en krijgt daarmee een geplaatste status voor de volgende ronde.
Feyenoord weet zich wederom verzekerd van de sportieve steun van het legioen. In het bezoekersvak van Standard Luik nemen 1.400 Feyenoord-supporters plaats. De club spreekt dan ook haar waardering hiervoor uit en hoopt dat de uitwedstrijd zonder wangedrag verloopt.
Gezien de eerdere gebeurtenissen in De Kuip is Feyenoord er alles aan gelegen dat de eigen supporters wederom de club positief uitdragen. Waarnemers van de UEFA zullen in het Luikse Stade Maurice Dufrasne toezien op het gedrag van alle aanwezige supporters en niet schromen om de club verantwoordelijk te stellen voor onrechtmatigheden of onwenselijk gedrag van de eigen supporters.
De wedstrijd van aanstaande donderdag zal in een half gevuld stadion worden gespeeld. Feyenoord verwacht dat er voor donderdag in Luik een noodbevel zal gelden. Het buiten de bus-combiregeling afreizen naar Luik wordt dan ook nadrukkelijk afgeraden.
http://www.feyenoord.nl/n(...)oor-vol-bezoekersvak
Je begrijpt er gewoon geen kut van jij.quote:
Uiteraard. Wie weet zouden ze er wel volautomatische kroketwarmers van aanschaffenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sorry sloeg nergens op.. ik bedoel dat de inkomsten die Feyenoord heeft niet per se hoeven worden besteed aan het voetbaltechnische gebeuren.. er werken veel meer mensen bij Feyenoord dan alleen voetballers en technische staf
Geen boete overigens voor de UEFA Mafia vlaggen op het maasgebouw overigens, is het wel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Ach ja. Als je ziet waar die boetes soms voor uitgedeeld worden. Een UEFA Maffia spandoek, een hekje omduwen, enz. Gaat nergens over. Het blijft natuurlijk wel jammer van het geld.
Ik las net dat het grootste gedeelte van die 80.000 kwam door racistische spreekkoren tegen Besiktas. Maar volgens mij riepen de Turken zelf ook van alles en nog wat. Dat mocht blijkbaar wel?
Leuk dat hij weg wil, gelijk heeft hij en ik gun hem het beste, maar wmb is dat dan toch na dit seizoen. Met Graafland als tweede keeper het seizoen afmaken lijkt me geen optie.quote:Erwin Mulder laat steeds nadrukkelijker blijken dat hij spoedig wil vertrekken bij Feyenoord. De doelman was tot dit seizoen de vaste keuze onder de lat, maar moest door de komst van Kenneth Vermeer zijn plaats afstaan.
"Feyenoord is een hele mooie club, maar als het zo blijft moet je gewoon verder kijken", zo laat Mulder heel duidelijk weten aan Omroep Brabant. "Dan ga ik tien hele mooie jaren achter me laten bij deze club."
Er is vooral geen toekomst meer voor Mulder, omdat hij door technisch directeur Martin van Geel volledig werd afgebrand. Hij liet in de zomer pardoes weten dat Mulder niet de ontwikkeling had gemaakt waar de club op had gerekend. Daarmee werd de komst van Vermeer gerechtvaardigd.
Moet je eens naar de leeftijden van die spelers kijken, dat is alles zeggend. Keessie Wonderboy, 28. Ulli, 26. JPvG 25,5. Paultje Bosvelt, 27. Wat dat betreft is het heel goed dat er met Ahmadi en Toornstra weer wat spelers met een mooie leeftijd zijn bijgekomen voor de balans, al hoop ik dat de jaren bij Ahmadi nog niet te hard gaan tellen komende tijd.quote:
Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.quote:
Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.
Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander krijgen voordat we eruit vliegen.quote:
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?
Ja, daarom kunnen ze ons treffenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?
Ah, dan had ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat hier keer gezegd wat dat de beste CL-ploegen qua coëfficiënt in pot 1 kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
Heb deze zin een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik hem begrijpquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
Inderdaad tussen aanhalingstekens. Er zit een hoop tussen waar je zomaar door wordt uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander te krijgen voordat we eruit vliegen.
Clubs met meeste punten gaan in pot 1, de rest in pot 2. Ofwel Lpool heeft 5 punten gehaald in de poule, Olympiakos 9 -> Olympiakos in pot 1, L'pool in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb deze zin een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik hem begrijp
Pot 1:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet Club Brugge, dan schiet Vormer er weer 4 inquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
De nummers 1 uit de EL komen in pot 1, samen met de beste nummers 3 uit de CL. De nummers 2 uit de EL komen in pot 2, samen met de slechtste nummers 3 uit de CL. Daar hoort Liverpool bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gelijkmaker had ik even gemist. Aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt voor de uitleg![]()
Overigens heeft Anderlecht nu 6 punten dus die komen wel in pot 1 denk ik.
Dan moeten we wel eerst twee rondes verder komen, maar dan liggen zij er al lang uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon eerste in de poule worden en daarna Ajax uitschakelen.
mag je wel niet winnen morgen, want Club Brugge is groepswinnaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...quote:7.08 The round of 32 pairings are determined by means of a draw. This round is played under the knockout system, on a home and away basis (two legs). The UEFA administration ensures that the following principles are respected.
a) Clubs from the same association cannot be drawn against each other.
b) The 12 UEFA Europa League group-winners and the 4 best third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage are drawn against the 12 UEFA Europa League group runners-up and the remaining third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage.
c) The winners and runners-up of the same group cannot be drawn against each other.
d) The UEFA Europa League group-winners and the four best third-ranked in the UEFA Champions League group stage play the return leg at home.
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alhoewel ik het zelf niet heel bijzonder vind, wilde ik het jullie niet onthouden
Liever Celtic. Maak je meer kans en een prachtige thuis en uitwedstrijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.quote:9.02 The UEFA administration seeds clubs for the qualifying phase, the play-offs
and the group stage, in accordance with the club coefficient rankings
established at the beginning of the season and with the principles set by the
Club Competitions Committee.
Ja, het is niet heel duidelijk inderdaad...quote:Op woensdag 10 december 2014 09:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
-edit-
Hoewel:
[..]
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Coëfficiënten worden enkel gebruikt om de seedings in de voorrondes en de groepsfase te bepalen. Als je bijvoorbeeld naar de clubs kijkt die vorig jaar vanuit de CL zijn ingestroomd bij de laatste 32 EL zie je het:quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...
Ik kan er echter ook naast zitten, maar dan excuses voor de geruchten die ik dan de wereld in heb geholpen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Dus dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef Henrys het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231626
hands off our kongolo
Voordeel is wel dat we nu gewoon de hoofdprijs kunnen vragen. Zou niet minder dan 15 miljoen vragen. Zeker aangezien Manchester City 40 miljoen betaalde voor Mangala, die is natuurlijk al wat verder dan Kongolo maar is ook al 3 jaar ouderquote:Op woensdag 10 december 2014 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lees dat er serieuze interesse lijkt te komen voor Kongolo aankomende zomer van o.a. City, Dortmund en Chelsea. Als ik het goed heb heeft hij een contract tot 2017, dus als we hem deze zomer niet verkopen loopt hij in de zomer van 2016 -met een 1-jarig contract- voor een habbekrats de deur uit.Hopelijk investeert V Geel deze zomer in een opgewaardeerd contract voor King Kong, zodat hij nog een paar jaar hier kan blijven ballen. Zou de investering dubbel en dwars waard zijn.
[..]
Dus dat.
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo zietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Spelers uit Portugal zijn zo duur omdat ze allemaal bij de zelfde zaakwaarnemer zitten, Jorge Mendesquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo ziet
Ten eerste zijn we eerder een lage middenmoter in Europa, helaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:51 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .
Is toch niet normaal
Als ie voor bv Napoli gespeeld had op zeker het dubbele opgebracht
Dikke K wist precies wat hij aan ´m had .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerk
Pakjes wicky zullen wel weer uitverkocht zijn in Rotterdam e.o...quote:Op woensdag 10 december 2014 11:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Echt bizar dat er nog 1400 man 3,5 uur met der muil in een alcoholvrije bus gaan zitten.
Congrats gozer!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat clubs in Portugal wel heel ver gaan met investeringsmaatschappijen als Doyen. Die verkopen dus wel spelers voor 30 miljoen, maar houden daar zelf dan 10 miljoen aan over, aangezien er 300 zaakwaarnemers zijn + wat investeringsmaatschappijen die geld willen hebben. Onder de streep houden de ploegen in Portugal net zoveel geld over aan een transfer dan een Nederlandse club. Plus ze betalen daar ook wat meer salaris, dat zal ook wel enige invloed hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
Duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Coëfficiënten worden enkel gebruikt om de seedings in de voorrondes en de groepsfase te bepalen. Als je bijvoorbeeld naar de clubs kijkt die vorig jaar vanuit de CL zijn ingestroomd bij de laatste 32 EL zie je het:
Pot 1:
Napoli (46,829) 12 punten, doelsaldo 1
Benfica (102,833) 10 punten, doelsaldo 0
Shaktar (94,951) 8 punten, doelsaldo 1
Basel (59,785) 8 punten, doelsaldo -1
Pot 2:
Ajax (64,945) 8 punten, doelsaldo -3
Juventus (70,829) 6 punten, doelsaldo 0
Porto (104,833) 5 punten, doelsaldo -3
Pilzen (28,745) 3 punten, doelsaldo -11
Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:27:32Feyenoord reist vandaag zonder Miquel Nelom en Karim El Ahmadi af naar België, voor de Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik. #staFEY reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:01Beide spelers staan 'op scherp' en zijn zodoende bij een volgende gele kaart geschorst voor de eerstvolgende Europese wedstrijd. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:30Om die reden worden ze door Fred Rutten buiten de selectie gehouden voor #staFEY. Joris Mathijsen ontbreekt wegens een blessure. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:29:08Bekijk de volledige selectie van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen @Standard_RSCL op http://t.co/mjUDNesRaU reageer retweet
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:32 schreef Bombvis het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:27:32Feyenoord reist vandaag zonder Miquel Nelom en Karim El Ahmadi af naar België, voor de Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik. #staFEY reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:01Beide spelers staan 'op scherp' en zijn zodoende bij een volgende gele kaart geschorst voor de eerstvolgende Europese wedstrijd. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:30Om die reden worden ze door Fred Rutten buiten de selectie gehouden voor #staFEY. Joris Mathijsen ontbreekt wegens een blessure. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:29:08Bekijk de volledige selectie van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen @Standard_RSCL op http://t.co/mjUDNesRaU reageer retweet
Poll: Moet vuurwerk kunnen ?quote:Willen we meer of minder vuurwerk?
Feyenoord heeft weer een boete gekregen van de UEFA voor het afsteken van vuurwerk. De wedstrijd tegen Sevilla mocht dan legendarisch zijn, hij kost wel 15.000 euro. Sommige supporters beginnen te morren, terwijl een ander deel juist achter het afsteken van vuurwerk staat.
Feyenoord weer 15K boete voor vuurwerk. Gaan "supporters" het ooit snappen of verwachten ze dat de UEFA andere regels gaan maken?
— Tom van Koppen (@TomvanKoppen) December 8, 2014
Op de clubsite legt Feyenoord eerst de nadruk op de “massale en positieve steun” van het legioen. Al snel komt de kritische noot: “Helaas ontnam een grote hoeveelheid rookpotten deels het zicht op de grootse sfeeractie waaraan drie weken lang is gewerkt door tientallen supporters.”
Volgens Feyenoord is een kleine groep supporters verantwoordelijk voor “grote risico’s”. Opvallend genoeg zijn veel supporters het daarmee eens. Dat wijst een poll van FR-fans uit, waarin een meerderheid (60%) stelling neemt tegen het vuurwerk.
Toch zijn er ook andere geluiden te horen. “Té hard gejuicht, té luid gezongen, téveel sfeer en té groot spandoek”, schrijft ene Fred. Met onderstaande video kun je de sfeeractie (inclusief de rookbommen) nog eens terugzien. Oordeel zelf.
Bij Feyenoord zijn ze weer aan het snikken over een boete van wel 15.000 euro. En dat terwijl ze tegen de 60 euro rekenen voor een kaart..
— Mentalita Feyenoord (@Zelle010) December 8, 2014
De vraag is dus duidelijk, is vuurwerk iets wat er absoluut bij hoort of benadeel je de club op het moment dat je een rookpot/fakkel afsteekt?
Ik denk Woudenberg, Vilhena op de plek van El Ahmadi.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?
75% van die poll op FR-fans komt niet eens in De Kuip.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poll: Moet vuurwerk kunnen ?
• Ja natuurlijk
• Nee, absoluut niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag toch hopen van niet. Woudenberg zou prima zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?
Moet het kunnen?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Ja natuurlijk
• Nee, absoluut niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het gaat goedquote:BESLUIT OVER VERNIEUWBOUW EIND JANUARI
Het besluit over het laten verbouwen van De Kuip door Feijenoord Founders Consortium (BAM) zal eind januari 2015 worden genomen. Feyenoord (stadion, sportclub en BVO) zullen de komende tijd gebruiken om de laatste ideeën door te rekenen, zoals die deze week door BAM zijn neergelegd. Uit de grondige rekenexercitie moet duidelijk worden hoe de vernieuwbouwplannen optimaal te financieren zijn en of deze Feyenoord jaarlijks onder aan de streep ook een dusdanige plus opleveren, dat de club zich qua begroting en daarmee ook sportief blijvend kan meten met de andere Nederlandse topclubs en de subtop in Europa.
In mei 2014 werd besloten tot het einde van het jaar exclusief met FFC/BAM verder te werken aan plannen tot vernieuwbouw van Stadion Feijenoord. Het consortium gaf destijds aan de zogenoemde Verkenners aan het stadion voor een totale bouwsom van maximaal 200 miljoen euro te kunnen moderniseren en uitbreiden conform door Feyenoord gestelde eisen.
BAM is sindsdien druk in de weer geweest met het inpassen van lastige wijzigingen in de eerder door de bouwer voorgestelde constructie. Zo dreigde de top van de pylonen van de nieuwe constructie tot aan de rand van de aangrenzende bebouwing te komen. Ook de vereiste dakconstructie pakt fors duurder uit dan in eerste instantie door de BAM werd voorzien. De beoogde bouwer komt hierdoor tot een aanzienlijk hogere bouwsom dan het eerder overeengekomen maximum van 200 miljoen euro.
De stuurgroep, met afgevaardigden uit de Feyenoord-familie en ex-Verkenner Hans Vervat als projectdirecteur, zal de komende weken gebruiken om de laatste door BAM aangeleverde ideeën te beoordelen en door te rekenen. Daarbij moet dus ook worden gezocht naar aanpassingen van de plannen en wensen, om te zorgen dat de verbouwing in zijn geheel straks nog binnen budget is te realiseren.
Vervat noemt het uitstel van enkele weken ‘jammer, maar verstandig en noodzakelijk’. ‘Dit project is voor zowel Feyenoord als de stad te belangrijk om het risico te lopen dat je een overhaast besluit neemt. Hetgeen BAM nu op tafel heeft gelegd is het beste dat ze kunnen leveren. Ook voor BAM gaat zorgvuldigheid boven snelheid. Met die wetenschap gaan we nu doorrekenen of dit een haalbare kaart is en of hetgeen nu voorligt inderdaad de beste huisvestingsoplossing voor Feyenoord is.’
‘Alles draait daarbij om de vraag of Feyenoord hiermee inderdaad financieel de beste stap kan zetten, die nodig is om de komende jaren en decennia een topploeg in het mooiste stadion te kunnen blijven. Daar doen we het immers allemaal voor.’
Rookpotten moet kunnen,maar je hebt vuurwerk en vuurwerk !quote:Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Ja natuurlijk
• Nee, absoluut niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Fakkels ook, zware knallen ook, maar dan "veilig"in de gracht en bij opkomst.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Rookpotten moet kunnen,maar je hebt vuurwerk en vuurwerk !
Helaas zit er een virus in?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het veld ziet er op het eerste gezicht wel redelijk uit.
[ afbeelding ]
Wel hard, vuurwerk afsteken tegen Twente.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Vuurwerk moet iets bijdragen vind ik. Bij een opkomst werkt het sfeerverhogend, je kijkt op zo'n moment zowel binnen als buiten het veld je ogen uit. Dat knalvuurwerk boeit niet, maar rookpotten en (strobe-)fakkels heeft iets magisch. Doe er vlaggen bij, en hats.
De 12e minuut tegen Twente toentertijd, die liet dat goed zien.
Valt wel mee steken zelf ook vuurwerk af.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wel hard, vuurwerk afsteken tegen Twente.
Volgens mij ben je in de war met z'n broer.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kalou wou ook toch terug naar Feyenoord? Zou echt een geweldige spits voor ons zijn geweesd
Zo jammer dat ze dergelijke acties altijd pas in de 13e minuut houden feitelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Vuurwerk moet iets bijdragen vind ik. Bij een opkomst werkt het sfeerverhogend, je kijkt op zo'n moment zowel binnen als buiten het veld je ogen uit. Dat knalvuurwerk boeit niet, maar rookpotten en (strobe-)fakkels heeft iets magisch. Doe er vlaggen bij, en hats.
De 12e minuut tegen Twente toentertijd, die liet dat goed zien.
En de millenniumwisseling was ook van 31-12-2000 op 01-01-2001 in plaats van een jaar eerder.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze dergelijke acties altijd pas in de 13e minuut houden feitelijk.
De 12e minuut loopt als de klok op 11' staat.
Deze reactiequote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En de millenniumwisseling was ook van 31-12-2000 op 01-01-2001 in plaats van een jaar eerder.
Never forget.
Boeiend.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze dergelijke acties altijd pas in de 13e minuut houden feitelijk.
De 12e minuut loopt als de klok op 11' staat.
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:46:28Champions League poules zijn klaar na duels van vanavond. Feyenoord kan bij eerste plek groep EL Anderlecht, Liverpool of AS Roma loten. 1/2 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:47:02Bij tweede plek in de groep van de Europa League kan Feyenoord o.a. Olympiakos, Sporting, Zenit of Bilbao treffen. Maandag is de loting. 2/2 reageer retweet
Vind ik wel.quote:
1e worden en Liverpool lotenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:46:28Champions League poules zijn klaar na duels van vanavond. Feyenoord kan bij eerste plek groep EL Anderlecht, Liverpool of AS Roma loten. 1/2 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:47:02Bij tweede plek in de groep van de Europa League kan Feyenoord o.a. Olympiakos, Sporting, Zenit of Bilbao treffen. Maandag is de loting. 2/2 reageer retweet
AS Roma is ook wel een mooi cluppie. Ach ik moet nog zien of we morgen winnen, durf er geen voorspelling op los te laten.quote:
Het maakt qua pot ook niet bijster veel uit waar je zit. Zoals het er nu uitziet zijn pot 1 en 2 kwalitatief niet erg verschillend. Maar voor de centjes kan je maar beter winnenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
AS Roma is ook wel een mooi cluppie. Ach ik moet nog zien of we morgen winnen, durf er geen voorspelling op los te laten.
Bruno Martins Ingodquote:Eindstand groep H:
1. FC Porto * 6-14 (16- 4)
2. Sjachtar Donetsk * 6- 9 (15- 4)
3. Athletic Club + 6- 7 ( 5- 6)
4. Bate Borisov 6- 3 ( 2-24)
Over 2 jaar naar Real, rollen er weer miljoenen opleidingseuros binnenquote:FC Porto 12 8 4 0 28 27- 5
plus eerst uit en return/beslissing in eigen huis als je eerste wordt. Plus ontlopen andere nrs 1 van de EL, die veelal toch wel sterker zijn dan de runner-upsquote:Op donderdag 11 december 2014 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt qua pot ook niet bijster veel uit waar je zit. Zoals het er nu uitziet zijn pot 1 en 2 kwalitatief niet erg verschillend. Maar voor de centjes kan je maar beter winnen
gestemd, gaat lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef Bombvis het volgende:
Italiaans polletje kapen: Pellè is één van de genomineerden voor Speler van het Jaar. Is een voorselectie, maar toch: Link
De extra tijd nog niet eens. Of zijn dat regels?quote:Op donderdag 11 december 2014 07:58 schreef ufopiloot het volgende:
Het is toch sowieso betuttelend dat men anno 2014 niet de speeltijd kan laten zien in het stadion per seconde.
?quote:Op donderdag 11 december 2014 07:58 schreef ufopiloot het volgende:
Het is toch sowieso betuttelend dat men anno 2014 niet de speeltijd kan laten zien in het stadion per seconde.
Wel raar of zo, dat we Roma en Liverpool kunnen loten als we eerste in de groep worden. Gaat dus helemaal nergens over die wedstrijd tegen de Belgjes vanavond. Laat die jankert van een Mulder anders maar weer eens een keertje spelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:49 schreef Freire het volgende:
[..]
1e worden en Liverpool loten
Ondanks de geplaatste status trouwens tering veel zin in morgen
Gaat heerlijk zo.quote:Feyenoord heeft BAM eerder dit jaar de opdracht voor de nieuwe Kuip gegeven, maar het plan van het bouwbedrijf zal flink gewijzigd moeten worden om het haalbaar te maken. Er moet bezuinigd worden om de bouwkosten onder de 200 miljoen euro te houden.
BAM gaat in elk geval miljoenen euro's besparen door veel minder staal te gebruiken. Dat heeft ook gevolgen voor het dak. "Die wordt meer rond dan ovaal", zegt BAM-directeur Marc de Vreede in het Rotterdams Dagblad. Het zal echter niet alleen BAM zijn dat aan de bak moet om de prijs te drukken.
"Ook Feyenoord zal keuzes moeten maken en tegen sommige dingen 'nee' zeggen. Bijvoorbeeld extra voorzieningen voor concerten. Ook Feyenoord moet de kaasschaaf hanteren. Om vervolgens te zien waar de teller staat", aldus de directeur van BAM, dat door de vertraging behoorlijk wat kritiek kreeg.
"Natuurlijk, het is niet fijn als het tegen zit. Maar we zetten alles op alles om elk detail goed te bekijken, om later niet tegen ongewenste verrassingen aan te lopen", verklaart hij. "Dat we niet tijdens de bouw extra kosten hebben. Ik snap de onvrede, ik snap de twijfels, maar dit hoort bij zo'n proces. Ik heb er alle vertrouwen in dat de oplossing voor alle partijen bevredigend zal zijn.''
BAM gaat voor zorgvuldigheid boven snelheid, zei projectdirecteur Hans Vervat al. "Met die wetenschap gaan we nu doorrekenen of dit een haalbare kaart is en of hetgeen nu voorligt inderdaad de beste huisvestingsoplossing voor Feyenoord is."
"Alles draait daarbij om de vraag of Feyenoord hiermee inderdaad financieel de beste stap kan zetten, die nodig is om de komende jaren en decennia een topploeg in het mooiste stadion te kunnen blijven. Daar doen we het immers allemaal voor", aldus de oud-wethouder van Rotterdam.
En in de Europa League heb je het over bedragen van 1/2 ton. Maar goed, als je met zo'n selectie het seizoen begint dan weet je ook bij voorbaat dat je niet gaat meedoen om de titel.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat heerlijk zo.
Ondertussen heeft 020 er weer een waardeloos seizoen op zitten in de CL, maar vangen ze wel even bijna 30 miljoen. Geen idee hoe Feyenoord zo ooit nog serieus mee gaat doen.
Zou Dammers beter zijn dan Schaken?quote:Op donderdag 11 december 2014 06:08 schreef Toekito het volgende:
Woudje in de basis en hoop dag Dammers wat minuten mag maken.
Dat zijn inderdaad regels, anders krijg je gehuil als een scheidsrechter bij 3 minuten blessuretijd niet exact na 3 minuten af fluit. Is dus ter bescherming vanquote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
?
In de kuip was dat toch wel gewoon? Waar heb jij het over?
Alleen de blessuretijd niet,maar dat zullen wel regels zijn ja
Die bedragen zijn tegenwoordig enigszins aangepast. Echter nog steeds niet goed genoeg. Aansluiting bij de Europese top gaat daardoor nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En in de Europa League heb je het over bedragen van 1/2 ton. Maar goed, als je met zo'n selectie het seizoen begint dan weet je ook bij voorbaat dat je niet gaat meedoen om de titel.
Bedoelde wel de premie per wedstrijd, hoeveel zou je krijgen als je het toernooi wint, een miljoen of 5/6/7? Dat krijg je volgens mij al in de CL als je alles verliestquote:Op donderdag 11 december 2014 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die bedragen zijn tegenwoordig enigszins aangepast. Echter nog steeds niet goed genoeg. Aansluiting bij de Europese top gaat daardoor nooit meer gebeuren.
quote:Jurgen Streppel is bij Willem II niet alleen de hoofdtrainer, maar ook de technisch directeur. De oefenmeester heeft aangegeven dat hij van deze dubbelfunctie af wil en dat zorgt er mogelijk voor dat Joris Mathijsen een carrièreswitch gaat maken. De verdediger van Feyenoord is volgens het Brabants Dagblad in beeld om technisch directeur te worden in Tilburg.
Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord zo snel de CL uit geknikkerd werd. Anders had Ajax de tv-gelden voor Nederland (bijna 9 miljoen) moeten delen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat heerlijk zo.
Ondertussen heeft 020 er weer een waardeloos seizoen op zitten in de CL, maar vangen ze wel even bijna 30 miljoen. Geen idee hoe Feyenoord zo ooit nog serieus mee gaat doen.
Valt nog niet tegen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Tchock het volgende:
Startpremie EL is 1,3 miljoen. Groepswinst vier ton, finalewinst 2,5 miljoen. Winnaar vorig jaar kreeg bijna 11 miljoen totaal, 20% van wat de CL-winnaar ongeveer binnenharkt.
Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden. Clubs uit de Premier League kunnen zich beter richten op de competitie aangezien het verschil van 2/3 plekken tientallen miljoenen kan betekenen. Meer dan je wint met die Europa Leaguequote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord zo snel de CL uit geknikkerd werd. Anders had Ajax de tv-gelden voor Nederland (bijna 9 miljoen) moeten delen.
Verdere prijzenpot: http://plazilla.com/page/(...)gue-en-europa-league
Startpremie EL is 1,3 miljoen. Groepswinst vier ton, finalewinst 2,5 miljoen. Winnaar vorig jaar kreeg bijna 11 miljoen totaal, 20% van wat de CL-winnaar ongeveer binnenharkt.
Samenvattend: het kansloze verlies tegen Besiktas heeft Feyenoord meer geld gekost dan winst van de Europa League nog op zou kunnen leveren.
Denk niet dat het zal veranderen omdat de UEFA geen concurrerend toernooi wil voor de CL. Aan de andere kant zijn de verhoudingen nu wel erg scheef en dat begrijp ik niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden.
Voor wat de Premier League betreft heb je gelijk, maar dat is dan ook nogal een uitzonderlijke situatie. Voor een club als Feyenoord, vergeleken met alle andere Europese clubs toch echt een van de (vele) grote jongens, is het alsnog een aanzienlijk bedrag. PSV idem, trouwens. Daarom snap ik niet dat het toernooi nooit serieus wordt genomen vanuit Nederland.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang ze dit soort bedragen blijven hanteren zal het nooit een interessant toernooi worden. Clubs uit de Premier League kunnen zich beter richten op de competitie aangezien het verschil van 2/3 plekken tientallen miljoenen kan betekenen. Meer dan je wint met die Europa League
Eigenlijk is het een leuk toernooi voor clubs nog onder het kaliber Feyenoord (wie je daar ook onder mag scharen). Nu is dat geld voor ons natuurlijk welkom gezien de huidige situatie, maar doorgaans heb je niet zoveel aan die 3/4 miljoen die we daarmee pakken. Tuurlijk, geld is geld, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor wat de Premier League betreft heb je gelijk, maar dat is dan ook nogal een uitzonderlijke situatie. Voor een club als Feyenoord, vergeleken met alle andere Europese clubs toch echt een van de (vele) grote jongens, is het alsnog een aanzienlijk bedrag. PSV idem, trouwens. Daarom snap ik niet dat het toernooi nooit serieus wordt genomen vanuit Nederland.
Afgezien van de sportieve eer en zo natuurlijk, we hadden het over geld
Hoezo niet? Dat is toch snel 10% van je begroting extra. Plus extra inkomsten uit sponsoring en kaartverkoop en hogere prijzen voor je spelers (al is dat laatste wel heel indirect en vaag).quote:Op donderdag 11 december 2014 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een leuk toernooi voor clubs nog onder het kaliber Feyenoord (wie je daar ook onder mag scharen). Nu is dat geld voor ons natuurlijk welkom gezien de huidige situatie, maar doorgaans heb je niet zoveel aan die 3/4 miljoen die we daarmee pakken. Tuurlijk, geld is geld, maar daar is ook alles mee gezegd.
En hier ben ik het ook mee eens. Vrijwel alle Eredivisieploegen spelen tegenwoordig aanvallend en gewaagd, waardoor de topclubs in de competitie zelden een ingravende tegenstander voor zich hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
Ik vind dat je de ervaring die je spelers opdoen ook mee moet tellen, het is heel anders voetballen tegen een Sevilla, Rijeka of Luik dan tegen een Twente, Groningen of NAC.
Dat laatste geloof ik niet meer zo in. We speelde ook een goed WK en onze spelers gingen echt niet voor de hoofdprijs weg. De Vrij was statistisch de beste verdediger van het WK en hij ging weg voor het bedrag dat Lazio al had geboden voor het WK.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat is toch snel 10% van je begroting extra. Plus extra inkomsten uit sponsoring en kaartverkoop en hogere prijzen voor je spelers (al is dat laatste wel heel indirect en vaag).
[..]
En hier ben ik het ook mee eens. Vrijwel alle Eredivisieploegen spelen tegenwoordig aanvallend en gewaagd, waardoor de topclubs in de competitie zelden een ingravende tegenstander voor zich hebben.
Mee eens. Juist door tegen verschillende soorten ploegen uit verschillende competities te spelen kunnen (jonge) spelers zich ontwikkelen in hun spel denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
Ik vind dat je de ervaring die je spelers opdoen ook mee moet tellen, het is heel anders voetballen tegen een Sevilla, Rijeka of Luik dan tegen een Twente, Groningen of NAC. Je spelers worden hier echt een stuk beter van.
Ik vermoed dat laatste. Er gaat sowieso één jeugdspeler debuteren en ik heb niemand iets horen zeggen dat ze graag willen winnen (zoals Cocu en Rutten wel expliciet hebben gemeld).quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben benieuwd of die Belgen er nog een beetje zin in hebben of dat ze met een B-elftal op komen draven en het erbij laten zitten.
Want Feyenoord had wel ff Arsenal verslagen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord zo snel de CL uit geknikkerd werd. Anders had Ajax de tv-gelden voor Nederland (bijna 9 miljoen) moeten delen.
Verdere prijzenpot: http://plazilla.com/page/(...)gue-en-europa-league
Samenvattend: het kansloze verlies tegen Besiktas heeft Feyenoord meer geld gekost dan winst van de Europa League nog op zou kunnen leveren.
Klopt, mijn conclusie was iets te snel. Wat ik bedoelde is het halen van de groepsfase.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Want Feyenoord had wel ff Arsenal verslagen.
Als we Besiktas hadden verslagen hadden we sowieso een premie gekregen van 2,1 miljoen.. dat komt ook al aardig in de buurt van de premie voor EL-winst.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, mijn conclusie was iets te snel. Wat ik bedoelde is het halen van de groepsfase.
Oh, wat de fuck.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we Besiktas hadden verslagen hadden we sowieso een premie gekregen van 2,1 miljoen.. dat komt ook al aardig in de buurt van de premie voor EL-winst.
Wordt een mixquote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben benieuwd of die Belgen er nog een beetje zin in hebben of dat ze met een B-elftal op komen draven en het erbij laten zitten.
en jezus man, jouw avatar lijkt wel op die neuzenkruizenquote:
Hey, het is Bojan/Vladesk die Belg die ons teistert met zijn Beneligatroepquote:Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jezus man, jouw avatar lijkt wel op die neuzenkruizen
Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij isquote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef ace_eleven het volgende:
?
In de kuip was dat toch wel gewoon? Waar heb jij het over?
Alleen de blessuretijd niet,maar dat zullen wel regels zijn ja
Precies. Omdat de gemiddelde supporter niet weet dat de extra speeltijd altijd een minimumtijd is en de scheidsrechter die mag verlengen zolang dat nodig is, en dus niet een vaste tijd die nog gespeeld gaat worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is
teisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, het is Bojan/Vladesk die Belg die ons teistert met zijn Beneligatroep
quote:Standard heeft tegen Feyenoord sportief amper nog iets te winnen.
Trainer Ivan Vukomanovic heeft spijt van het Europese parcours van de Luikenaars.
Standard pakte na vijf speeldagen amper vier punten. “We kijken met spijt terug naar onze Europese campagne. In Feyenoord (2-1) had het helemaal anders kunnen lopen en op Rijeka (2-0) wou ik absoluut winnen. Dan had de wedstrijd van morgen nog beslissend kunnen zijn, maar nu dus niet meer…”, deelt hij mee aan De Morgen.
Toch wil hij er nog het beste van maken tegen Feyenoord. Al zal Standard niet met zijn best elf aantreden. “Uitgeschakeld of niet, ik wil een groep krijgers op het veld zien. Het team dat aan de aftrap zal verschijnen, wordt een mix van jongeren en ervaren spelers. Vooral voor de jongeren is het een mooie kans om zich te bewijzen in unieke omstandigheden.”
Bronquote:Ciman: Tot einde van het jaar op m’n tanden bijten
De Europa League-match tussen Standard en Feyenoord is voor de Rouches onbelangrijk. Zeker met het duel tegen Club Brugge van komend weekend in het verschiet. Vele jongeren krijgen zo hun kans, en ook Laurent Ciman moet het veld op.
Ciman krijgt geen rust van Standard-coach Vukomanovic, hoewel de Rode Duivel al maanden problemen heeft aan de adductoren. Maar de blessure van Teixeira en de schorsing van Arslanagic dwingen de coach om Ciman achterin te plaatsen.
“Ik zal tot op het einde van het jaar op mijn tanden moeten bijten”, zegt de Rode Duivel in Het Belang van Limburg. “Gezien de situatie is het normaal dat de trainer wel een beroep op me doet.”
Jongeren een kans geven is mooi, maar je hebt toch nog altijd de nodige ervaring nodig. “Hij moet roeien met de riemen die hij heeft”, zegt Ciman over zijn coach. “Je kan hier of daar een jonge speler in de ploeg zetten, maar niet op alle posities.”
De kern voor Standard-Feyenoord: Kawashima, Thuram, Andrade, Ciman, Stam, Van Damme, Fiore, Trebel, De Sart, Enoh, Faty, Lumanza, Mujangi Bia, Ono, Milosevic, Louis, De Camargo en Watt.
Waar kijken de meeste mensen naar? Daar halen ze de meeste sponsor/tvgelden voor binnen en dus verdienen de clubs daar het meest. Dat wij de EL nu interessant vinden omdat we een keer overleven, maakt het niet gelijk een geweldig leuk toernooi...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest
Daarom is kampioen worden goud waard, zeker voor NL clubs.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest
Als we dit niet winnen.quote:
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is kampioen worden goud waard, zeker voor NL clubs.
Ik dacht dat dat nog wel meeviel voorlopig al hou ik dat niet exact bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
Lol.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Omdat de gemiddelde supporter niet weet dat de extra speeltijd altijd een minimumtijd is en de scheidsrechter die mag verlengen zolang dat nodig is, en dus niet een vaste tijd die nog gespeeld gaat worden.
Sommige coaches weten dat ook niet, trouwens.
Eerst AZ nog zien te verslaan van het weekend.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Aloulu het volgende:
Winnen vanavond en dan op naar de lampjes. Nu al zin in die topper
Tja, Nederlandse clubs zijn niet goed genoeg op de groepsfase door te komen, dus bij een kampioenschap krijg je naast het geld voor de eerste plaats ook gegarandeerd 15-20 miljoen in de CL aangezien er geen club bij komt waar je het mee moet delen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Helemaal vergetenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Eerst AZ nog zien te verslaan van het weekend.
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Helemaal vergeten![]()
Mooie thuiswedstrijd inderdaad. Ben heel erg benieuwd of we definitief gaan aanhaken na die twee topwedstrijden in de competitie nog en een prachtige winterstop krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |