Tja hoe hard we daar genaaid werden, zelden vertoond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat goed te maken
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Toch wel een hele goede zet om Vermeer te halen hoor!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.
Achteraf moet ik dat ook toegeven, ik had toen mijn twijfels maar Vermeer is echt een klasse beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch wel een hele goede zet om Vermeer te halen hoor!
Schaken ook lekker fel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Valt ook op hoe goed de Boeet toen in vorm was.
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik heb die hele slotfase verdrongenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.![]()
Ik was al vergeten dat hij dat toen deed.
NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
Door Mulder ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja hoe hard we daar genaaid werden, zelden vertoond.
Los van hem uiteraard.quote:
quote:Na een paar minuten Penalty + rood hun keeper
Na 20 minuten Penalty om op 0-2 te komen
Vlak voor tijd neemt die speler vlak voor Mulder zijn neus deel aan het spel en staat dus buitenspel.
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?quote:
Eind februari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?
Of was dat dit jaar..
Gaat om individuele ontwikkeling. Niet teamprestatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Ja, in die periode werden wij in 4 wedstrijden tijd 3 X flink genaaid. Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.
Ajax had ook even twee tikken te verwerken gekregen in Europa en ze speelden zonder belangrijkste speler, veruit, Lasse Schöne.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.
Zo'n bullshit penalty ergens rond de 90e minuut ofzo toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorlovenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
Terugkijkend hierop zijn die 3 wedstrijden echt doorslaggevend geweest. De eindspurt was erg sterk.
Nou..nou...stop de persen.. B1....quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Oke dankje Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..nou...stop de persen.. B1....![]()
Als het nou de A1 was...of voor that matter de Ajax hoofdmacht.
Maar wie weet: Europa League: Feyenoord- Ajax...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |