Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnenquote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Negenenzestig het volgende:
Ik hoop echt dat ze in Luik de volle winst pakken, maar ik moet het nog even zien gebeuren. Dat je van Sevilla wint houdt niet gelijk in dat je de beker alvast in de broekzak hebt. Wat gaat het worden donderdag?
Welke rompslomp?quote:Op maandag 8 december 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Echt tof dat De Feijenoorder zich weer op hun kerntaken richten in plaats van al die rompslomp eromheen.
Hun koers voor dit seizoen, in besturen plaatsnemen, gesprekspartner zijn op allerlei gebieden waar ze toch niets konden uithalen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:36 schreef Happel het volgende:
De Kuip heeft dit jaar weer meer geld gegeneerd. Iets minder dan de Arena. Nieuw stadion? Niet nodig, joh.
[..]
Welke rompslomp?
Dat zijn ze alsnog van plan te doen. Denk dat doel op langere termijn is om serieus gesprekspartner te zijn en uiteindelijk zelfs een officiële supportersvereniging te worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hun koers voor dit seizoen, in besturen plaatsnemen, gesprekspartner zijn op allerlei gebieden waar ze toch niets konden uithalen.
Oh. Ik dacht juist dat Ron Dissel laatst aangaf dat ze blij waren dat ze dat niet meer gingen doen. Kan het mishebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn ze alsnog van plan te doen. Denk dat doel op langere termijn is om serieus gesprekspartner te zijn en uiteindelijk zelfs een officiële supportersvereniging te worden.
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht juist dat Ron Dissel laatst aangaf dat ze blij waren dat ze dat niet meer gingen doen. Kan het mishebben natuurlijk.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.
Uit de nieuwsbrief van oktober:quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal het Ron eens vragen. Meen dat het ooit wel het doel was.
Het was dus ooit wel bedoeling en het is misschien ook nog wel wat voor de toekomst, maar voor nu gaan ze terug naar de basisquote:Terug naar de basis!
Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) zullen we uiteraard terugblikken op het voorbije Vereenigingsjaar en vooruitblikken op het lopende seizoen. Doen we in deze nieuwsbrief ook en in dat licht beginnen we graag met het delen en toelichten van een besluit dat wij maandagavond tijdens onze bestuursvergadering hebben genomen.
Hierbij citeren we uit de e-mail die we hierover vandaag naar de club en andere betrokkenen hebben gestuurd:
===
Al deze werkzaamheden, welke niet tot de kerntaken van de vereniging behoren, leggen een steeds groter beslag op de beperkt beschikbare tijd van de bestuursleden, waardoor de realisatie van de feitelijke doelstellingen van de vereniging onder druk komt te staan.
Het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder acht dat een ongewenste gang van zaken. Onze leden mogen van het bestuur verwachten dat zij zich ten volle inzetten voor de doelstellingen van de vereniging.
Om die reden heeft het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder besloten dat de vereniging zich weer volledig gaat richten op haar kernta(a)k(en), te weten - kortweg - het vergroten van de saamhorigheid onder Feyenoordsupporters en het leveren van bijdragen aan sfeeractiviteiten rond de wedstrijden van Feyenoord. Dat houdt tevens in dat Vereeniging De Feijenoorder zich per direct terugtrekt uit alle overlegstructuren, met uitzondering van die overleggen die noodzakelijk zijn voor het realiseren van de doelstellingen van de vereniging, zoals bijvoorbeeld het sfeeroverleg. Reeds geagendeerde afspraken kunnen wat ons betreft nog doorgang vinden.
Ik wist niet dat Luik zo uit vorm was. Hopen dat ze die vorm nog heel even vasthouden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnen
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?quote:De carrière van Jens Toornstra kent een bijzonder verloop. De middenvelder stapte pas laat over naar de profs, ontwikkelde zich stormachtig bij ADO Den Haag en FC Utrecht en hij is nu een van de beste spelers van Feyenoord. Dat is ook Rob Jacobs, oud-speler en oud-trainer van Feyenoord, opgevallen.
Via de officiële kanalen van Feyenoord spreekt Jacobs zelfs van ‘de beste aankoop sinds jaren’. Opmerkelijk genoeg presteert Toornstra zo goed als rechtsbuiten, wat niet zijn natuurlijke positie is. “Hij vult het tactisch zo goed in, dat hij altijd op het juiste moment goed wegloopt”, ziet Jacobs.
“Hij gaat diep, laat zich weer zakken en gaat breed. Het is een verademing om hem te zien spelen”, klinkt het. “Hij haalt een hele verdediging van de tegenpartij uit elkaar. De beste aankoop van Feyenoord sinds jaren.”
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231559
Daarom hattrickje Kazim.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook weinig meer te winnen? Alleen de winstpremie. Betekent natuurlijk niet dat je ze moet onderschatten, maar ik denk dat ze eerder de focus leggen op de competitie.
Dat is Pelle tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Zoveel aankopen zijn de afgelopen jaren niet geweest geweest toch? Of huur of transfervrij allemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra ook een hele goeie aanvulling van het team, voegt ook echt iets toe en durft ook voluit te gaan. Maar 'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Gvdquote:
Vind hem na Pelle wel de beste aankoop sinds jaren, hoewel we inderdaad weinig spelers hebben gehaald in die periode. Het wordt ook tijd dat Toornstra weer eens een kans krijgt in Oranje. Vind hem een intelligente speler die bijna altijd de juiste oplossing kiest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Die man trekt altijd de aandacht naar zich toe met dat soort dingen. Laatst gaf die een speler van Ado in de extra tijd nog rood en stuurde cocu voor janlul naar de tribune een aandachtsgeile clown is het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat goed te maken
Ben het er wel mee eens eigenlijk. Hij is heel belangrijk (aan het worden).quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een poosje in bezit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Retro shirts zijn weer in voorraad trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |