NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat goed te maken
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:55:36Ondertussen op Varkenoord..Feyenoord B2 schakelt Ajax B1 uit in de beker: 1-0 voor de Rotterdammers op Varkenoord. #feyaja #miniklassieker reageer retweet
Door Mulder ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja hoe hard we daar genaaid werden, zelden vertoond.
Los van hem uiteraard.quote:
quote:Na een paar minuten Penalty + rood hun keeper
Na 20 minuten Penalty om op 0-2 te komen
Vlak voor tijd neemt die speler vlak voor Mulder zijn neus deel aan het spel en staat dus buitenspel.
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?quote:
Eind februari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch die pot waar Marsman al gelijk in het begin rood had moeten krijgen en Immers een penalty?
Of was dat dit jaar..
Gaat om individuele ontwikkeling. Niet teamprestatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Ja, in die periode werden wij in 4 wedstrijden tijd 3 X flink genaaid. Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch ja. Ik zit het nu even terug te kijken en wat me meteen ook opvalt is het gestuntel van Mulder.Hij gaat bij beide goals niet vrijuit en daarnaast haalt hij nog risicovolle capriolen uit.
Ajax had ook even twee tikken te verwerken gekregen in Europa en ze speelden zonder belangrijkste speler, veruit, Lasse Schöne.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
Kort daarna zou Ajax op bezoek komen maar het elftal was toen al murw gebeukt.
Zo'n bullshit penalty ergens rond de 90e minuut ofzo toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
NAC uit kan ik me in die trend toen ook nog wel herinneren.
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorlovenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
Terugkijkend hierop zijn die 3 wedstrijden echt doorslaggevend geweest. De eindspurt was erg sterk.
Nou..nou...stop de persen.. B1....quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Oke dankje Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..nou...stop de persen.. B1....![]()
Als het nou de A1 was...of voor that matter de Ajax hoofdmacht.
Maar wie weet: Europa League: Feyenoord- Ajax...
Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorloven
quote:Luik op slot voor supporters uit Rotterdam
De Belgische politie heeft extra manschappen opgetrommeld om te voorkomen dat supporters van Feyenoord op eigen houtje naar Luik komen. Volgens het Rotterdams Dagblad staat er voor hen een arrestatie en een boete van 250 euro te wachten.
Feyenoord verwacht in ieder geval geen problemen. ''We hebben geen enkele aanwijzing dat het niet goed zal gaan'', vertelt een woordvoerder in de ochtendkrant. Feyenoord wordt in het Europa League treffen gesteund door 1400 fans in het uitvak. Zij maken donderdag met een buscombi de reis naar België.
Door de zege op Sevilla is Feyenoord al zeker van overwintering. HNK Rijeka strijdt nog met de Spanjaarden voor het overige ticket. Standard Luik, met vier punten laatste in groep G, maakt geen kans meer op de volgende ronde.
2e seizoenshelft waren de cijfers:quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2e seizoenshelft waren de cijfers:
10x winst
4x gelijk
2x verlies
1e seizoenshelft:
10x winst
4x gelijk
5x verlies
Waar hebben we het dus laten liggen? Ik zou denken eerste seizoenshelft.
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?quote:
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.
Bovendien speel je er beide helften 17.
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
Had niet verwacht dat beide seizoenshelften zo gelijk op zijn gegaan. Vanuit mijn beleving was de 2de seizoenshelft veel beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiend
quote:Royston Drenthe zou tijdens zijn periode in Spanje zijn vrouw hebben bedrogen hebben met het model Malena Gracia. En toen de Nederlander in de media werd gevraagd hoe vaak hij seks had, antwoordde hij niet bepaald diplomatisch: "met mijn vrouw bedoel je?
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)rbabes#ixzz3LQlirDc8
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
Oh, zo goed was ik dan weer niet op de hoogte. Dan zal het inderdaad niet erg druk worden in Luik, alhoewel 400 uitsupporters voor meeste clubs nog best aardig is voor de ELquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.
Noord-Limburg was geloof ik zo goed als uitverkocht. Dus 1000 mensen die met de plaatsing voor de volgende ronde een goed excuus hebben om van het bezoeken van Standard Luik uit af te zien.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat amsterdammertje komt uit Slikkerveer (mja, dat heb ik dan van Wikipedia, is een gehucht bij Ridderkerk) en heeft wel 1 wedstrijd voor Feyenoord (verder GAE/PEC) gespeeld. En hij heeft ook gezegd dat de verdediging heeft veel complimenten krijgt, terecht, maar dat ook het middenveld erg belangrijk en goed is. Weet niet van welke site je het hebt gekopieerd, maar ze hebben een half bericht overgenomen. Niet meteen achter alles wat negatiefs zoeken, hij bedoelt het goed
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke erkenning hij volgens jou verdient. Het is namelijk een bruikbare speler voor de Eredivisie, alleen veel mensen moeten hem niet omdat hij niet is zoals de andere nummers 10 op de wereld. De nummers 10 met goede techniek, goede passing, goed inzicht ed
Dat zal bij dromen blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.
Dan was De Vrij nu RB geweest bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruma dan in plaats van De Vrij was doorgebroken (Bruma had tenslotte meer potentie) en dat De Vrij nu niet meer bij Feyenoord had gespeeld en Bruma was doorverkocht aan een club als Lazio.
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:17 schreef ufopiloot het volgende:
Die boete van de UEFA elke keer is toch één grote grap, wat een fucking bullshit elke keer. Simpel gezeik om kleine beetjes extra geld binnen te halen, kunnen ze weer iemand zijn maandsalaris van betalen. Ik durf te wedden dat de toeschouwers per persoon wel 30 cent over hebben om in het stadion zo'n sfeer neer te zetten. Heerlijk
Ondertussen staan ze op 1 verliespunt van de tweede plek, terwijl wij met moeite in eigen huis winnen van Dordrecht. Nu belicht ik wel het ene uiterste, maar jij het andere. De waarheid ligt er waarschijnlijk tussenin; je moet met een beetje geluk kunnen winnen maar het is geen appeltje eitje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnen
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFAquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
Beetje wel he. Want goed beschouwd is hij waarschijnlijk wel de duurste aankoop van de afgelopen 4 jaar ook. Ook De Pel was goedkoper. Vermeer pakt voor een schijntje ook de nodige punten.Of wat te denken van een transfervrije Janmaat. Lex is misschien geen Ronaldo, maar voor de paar centen die hij heeft gekost en in de fase waarin hij is gehaald een sterke zet. Ahmadi maakt ook echt een gigantisch verschil op het middenveld, waardoor Clasie kan uitblinken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Heh?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFA
Als je donderdag wint haal je 4 ton binnen. Tevens zullen de overige recettes ook wel het eea opgeleverd hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
Sorry sloeg nergens op.. ik bedoel dat de inkomsten die Feyenoord heeft niet per se hoeven worden besteed aan het voetbaltechnische gebeuren.. er werken veel meer mensen bij Feyenoord dan alleen voetballers en technische stafquote:
Pelgodquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt.![]()
Ik was al vergeten dat hij dat toen deed.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
Uitverkocht dus.quote:Feyenoord speelt aanstaande donderdag haar laatste groepswedstrijd in de Europa League tegen het Belgische Standard Luik. Door winst op Sevilla FC is Feyenoord al geplaatst voor de knock-out fase van het Europa League toernooi. Desondanks zal de ploeg van Fred Rutten een goed resultaat nastreven, want bij winst op Standard Luik blijft Feyenoord groepshoofd van poule G en krijgt daarmee een geplaatste status voor de volgende ronde.
Feyenoord weet zich wederom verzekerd van de sportieve steun van het legioen. In het bezoekersvak van Standard Luik nemen 1.400 Feyenoord-supporters plaats. De club spreekt dan ook haar waardering hiervoor uit en hoopt dat de uitwedstrijd zonder wangedrag verloopt.
Gezien de eerdere gebeurtenissen in De Kuip is Feyenoord er alles aan gelegen dat de eigen supporters wederom de club positief uitdragen. Waarnemers van de UEFA zullen in het Luikse Stade Maurice Dufrasne toezien op het gedrag van alle aanwezige supporters en niet schromen om de club verantwoordelijk te stellen voor onrechtmatigheden of onwenselijk gedrag van de eigen supporters.
De wedstrijd van aanstaande donderdag zal in een half gevuld stadion worden gespeeld. Feyenoord verwacht dat er voor donderdag in Luik een noodbevel zal gelden. Het buiten de bus-combiregeling afreizen naar Luik wordt dan ook nadrukkelijk afgeraden.
http://www.feyenoord.nl/n(...)oor-vol-bezoekersvak
Je begrijpt er gewoon geen kut van jij.quote:
Uiteraard. Wie weet zouden ze er wel volautomatische kroketwarmers van aanschaffenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sorry sloeg nergens op.. ik bedoel dat de inkomsten die Feyenoord heeft niet per se hoeven worden besteed aan het voetbaltechnische gebeuren.. er werken veel meer mensen bij Feyenoord dan alleen voetballers en technische staf
Geen boete overigens voor de UEFA Mafia vlaggen op het maasgebouw overigens, is het wel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Ach ja. Als je ziet waar die boetes soms voor uitgedeeld worden. Een UEFA Maffia spandoek, een hekje omduwen, enz. Gaat nergens over. Het blijft natuurlijk wel jammer van het geld.
Ik las net dat het grootste gedeelte van die 80.000 kwam door racistische spreekkoren tegen Besiktas. Maar volgens mij riepen de Turken zelf ook van alles en nog wat. Dat mocht blijkbaar wel?
Leuk dat hij weg wil, gelijk heeft hij en ik gun hem het beste, maar wmb is dat dan toch na dit seizoen. Met Graafland als tweede keeper het seizoen afmaken lijkt me geen optie.quote:Erwin Mulder laat steeds nadrukkelijker blijken dat hij spoedig wil vertrekken bij Feyenoord. De doelman was tot dit seizoen de vaste keuze onder de lat, maar moest door de komst van Kenneth Vermeer zijn plaats afstaan.
"Feyenoord is een hele mooie club, maar als het zo blijft moet je gewoon verder kijken", zo laat Mulder heel duidelijk weten aan Omroep Brabant. "Dan ga ik tien hele mooie jaren achter me laten bij deze club."
Er is vooral geen toekomst meer voor Mulder, omdat hij door technisch directeur Martin van Geel volledig werd afgebrand. Hij liet in de zomer pardoes weten dat Mulder niet de ontwikkeling had gemaakt waar de club op had gerekend. Daarmee werd de komst van Vermeer gerechtvaardigd.
Moet je eens naar de leeftijden van die spelers kijken, dat is alles zeggend. Keessie Wonderboy, 28. Ulli, 26. JPvG 25,5. Paultje Bosvelt, 27. Wat dat betreft is het heel goed dat er met Ahmadi en Toornstra weer wat spelers met een mooie leeftijd zijn bijgekomen voor de balans, al hoop ik dat de jaren bij Ahmadi nog niet te hard gaan tellen komende tijd.quote:
Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.quote:
Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.
Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander krijgen voordat we eruit vliegen.quote:
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?
Ja, daarom kunnen ze ons treffenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL?
Ah, dan had ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat hier keer gezegd wat dat de beste CL-ploegen qua coëfficiënt in pot 1 kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
Heb deze zin een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik hem begrijpquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
Inderdaad tussen aanhalingstekens. Er zit een hoop tussen waar je zomaar door wordt uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander te krijgen voordat we eruit vliegen.
Clubs met meeste punten gaan in pot 1, de rest in pot 2. Ofwel Lpool heeft 5 punten gehaald in de poule, Olympiakos 9 -> Olympiakos in pot 1, L'pool in pot 2.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb deze zin een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik hem begrijp
Pot 1:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet Club Brugge, dan schiet Vormer er weer 4 inquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
De nummers 1 uit de EL komen in pot 1, samen met de beste nummers 3 uit de CL. De nummers 2 uit de EL komen in pot 2, samen met de slechtste nummers 3 uit de CL. Daar hoort Liverpool bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gelijkmaker had ik even gemist. Aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt voor de uitleg![]()
Overigens heeft Anderlecht nu 6 punten dus die komen wel in pot 1 denk ik.
Dan moeten we wel eerst twee rondes verder komen, maar dan liggen zij er al lang uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon eerste in de poule worden en daarna Ajax uitschakelen.
mag je wel niet winnen morgen, want Club Brugge is groepswinnaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...quote:7.08 The round of 32 pairings are determined by means of a draw. This round is played under the knockout system, on a home and away basis (two legs). The UEFA administration ensures that the following principles are respected.
a) Clubs from the same association cannot be drawn against each other.
b) The 12 UEFA Europa League group-winners and the 4 best third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage are drawn against the 12 UEFA Europa League group runners-up and the remaining third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage.
c) The winners and runners-up of the same group cannot be drawn against each other.
d) The UEFA Europa League group-winners and the four best third-ranked in the UEFA Champions League group stage play the return leg at home.
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alhoewel ik het zelf niet heel bijzonder vind, wilde ik het jullie niet onthouden
Liever Celtic. Maak je meer kans en een prachtige thuis en uitwedstrijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.quote:9.02 The UEFA administration seeds clubs for the qualifying phase, the play-offs
and the group stage, in accordance with the club coefficient rankings
established at the beginning of the season and with the principles set by the
Club Competitions Committee.
Ja, het is niet heel duidelijk inderdaad...quote:Op woensdag 10 december 2014 09:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
-edit-
Hoewel:
[..]
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Coëfficiënten worden enkel gebruikt om de seedings in de voorrondes en de groepsfase te bepalen. Als je bijvoorbeeld naar de clubs kijkt die vorig jaar vanuit de CL zijn ingestroomd bij de laatste 32 EL zie je het:quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...
Ik kan er echter ook naast zitten, maar dan excuses voor de geruchten die ik dan de wereld in heb geholpen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Dus dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef Henrys het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231626
hands off our kongolo
Voordeel is wel dat we nu gewoon de hoofdprijs kunnen vragen. Zou niet minder dan 15 miljoen vragen. Zeker aangezien Manchester City 40 miljoen betaalde voor Mangala, die is natuurlijk al wat verder dan Kongolo maar is ook al 3 jaar ouderquote:Op woensdag 10 december 2014 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lees dat er serieuze interesse lijkt te komen voor Kongolo aankomende zomer van o.a. City, Dortmund en Chelsea. Als ik het goed heb heeft hij een contract tot 2017, dus als we hem deze zomer niet verkopen loopt hij in de zomer van 2016 -met een 1-jarig contract- voor een habbekrats de deur uit.Hopelijk investeert V Geel deze zomer in een opgewaardeerd contract voor King Kong, zodat hij nog een paar jaar hier kan blijven ballen. Zou de investering dubbel en dwars waard zijn.
[..]
Dus dat.
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo zietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Spelers uit Portugal zijn zo duur omdat ze allemaal bij de zelfde zaakwaarnemer zitten, Jorge Mendesquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo ziet
Ten eerste zijn we eerder een lage middenmoter in Europa, helaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:51 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .
Is toch niet normaal
Als ie voor bv Napoli gespeeld had op zeker het dubbele opgebracht
Dikke K wist precies wat hij aan ´m had .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerk
Pakjes wicky zullen wel weer uitverkocht zijn in Rotterdam e.o...quote:Op woensdag 10 december 2014 11:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Echt bizar dat er nog 1400 man 3,5 uur met der muil in een alcoholvrije bus gaan zitten.
Congrats gozer!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat clubs in Portugal wel heel ver gaan met investeringsmaatschappijen als Doyen. Die verkopen dus wel spelers voor 30 miljoen, maar houden daar zelf dan 10 miljoen aan over, aangezien er 300 zaakwaarnemers zijn + wat investeringsmaatschappijen die geld willen hebben. Onder de streep houden de ploegen in Portugal net zoveel geld over aan een transfer dan een Nederlandse club. Plus ze betalen daar ook wat meer salaris, dat zal ook wel enige invloed hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
Duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Coëfficiënten worden enkel gebruikt om de seedings in de voorrondes en de groepsfase te bepalen. Als je bijvoorbeeld naar de clubs kijkt die vorig jaar vanuit de CL zijn ingestroomd bij de laatste 32 EL zie je het:
Pot 1:
Napoli (46,829) 12 punten, doelsaldo 1
Benfica (102,833) 10 punten, doelsaldo 0
Shaktar (94,951) 8 punten, doelsaldo 1
Basel (59,785) 8 punten, doelsaldo -1
Pot 2:
Ajax (64,945) 8 punten, doelsaldo -3
Juventus (70,829) 6 punten, doelsaldo 0
Porto (104,833) 5 punten, doelsaldo -3
Pilzen (28,745) 3 punten, doelsaldo -11
Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:27:32Feyenoord reist vandaag zonder Miquel Nelom en Karim El Ahmadi af naar België, voor de Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik. #staFEY reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:01Beide spelers staan 'op scherp' en zijn zodoende bij een volgende gele kaart geschorst voor de eerstvolgende Europese wedstrijd. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:30Om die reden worden ze door Fred Rutten buiten de selectie gehouden voor #staFEY. Joris Mathijsen ontbreekt wegens een blessure. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:29:08Bekijk de volledige selectie van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen @Standard_RSCL op http://t.co/mjUDNesRaU reageer retweet
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:32 schreef Bombvis het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:27:32Feyenoord reist vandaag zonder Miquel Nelom en Karim El Ahmadi af naar België, voor de Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik. #staFEY reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:01Beide spelers staan 'op scherp' en zijn zodoende bij een volgende gele kaart geschorst voor de eerstvolgende Europese wedstrijd. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:28:30Om die reden worden ze door Fred Rutten buiten de selectie gehouden voor #staFEY. Joris Mathijsen ontbreekt wegens een blessure. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:29:08Bekijk de volledige selectie van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen @Standard_RSCL op http://t.co/mjUDNesRaU reageer retweet
Poll: Moet vuurwerk kunnen ?quote:Willen we meer of minder vuurwerk?
Feyenoord heeft weer een boete gekregen van de UEFA voor het afsteken van vuurwerk. De wedstrijd tegen Sevilla mocht dan legendarisch zijn, hij kost wel 15.000 euro. Sommige supporters beginnen te morren, terwijl een ander deel juist achter het afsteken van vuurwerk staat.
Feyenoord weer 15K boete voor vuurwerk. Gaan "supporters" het ooit snappen of verwachten ze dat de UEFA andere regels gaan maken?
— Tom van Koppen (@TomvanKoppen) December 8, 2014
Op de clubsite legt Feyenoord eerst de nadruk op de “massale en positieve steun” van het legioen. Al snel komt de kritische noot: “Helaas ontnam een grote hoeveelheid rookpotten deels het zicht op de grootse sfeeractie waaraan drie weken lang is gewerkt door tientallen supporters.”
Volgens Feyenoord is een kleine groep supporters verantwoordelijk voor “grote risico’s”. Opvallend genoeg zijn veel supporters het daarmee eens. Dat wijst een poll van FR-fans uit, waarin een meerderheid (60%) stelling neemt tegen het vuurwerk.
Toch zijn er ook andere geluiden te horen. “Té hard gejuicht, té luid gezongen, téveel sfeer en té groot spandoek”, schrijft ene Fred. Met onderstaande video kun je de sfeeractie (inclusief de rookbommen) nog eens terugzien. Oordeel zelf.
Bij Feyenoord zijn ze weer aan het snikken over een boete van wel 15.000 euro. En dat terwijl ze tegen de 60 euro rekenen voor een kaart..
— Mentalita Feyenoord (@Zelle010) December 8, 2014
De vraag is dus duidelijk, is vuurwerk iets wat er absoluut bij hoort of benadeel je de club op het moment dat je een rookpot/fakkel afsteekt?
Ik denk Woudenberg, Vilhena op de plek van El Ahmadi.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?
75% van die poll op FR-fans komt niet eens in De Kuip.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poll: Moet vuurwerk kunnen ?
• Ja natuurlijk
• Nee, absoluut niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag toch hopen van niet. Woudenberg zou prima zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou Vilhena of Woudenberg op linksback staan?
Moet het kunnen?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poll: Moet vuurwerk kunnen ?
• Ja natuurlijk
• Nee, absoluut niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |