Die gelijkmaker had ik even gemist. Aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt voor de uitleg![]()
Overigens heeft Anderlecht nu 6 punten dus die komen wel in pot 1 denk ik.
Dan moeten we wel eerst twee rondes verder komen, maar dan liggen zij er al lang uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon eerste in de poule worden en daarna Ajax uitschakelen.
mag je wel niet winnen morgen, want Club Brugge is groepswinnaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...quote:7.08 The round of 32 pairings are determined by means of a draw. This round is played under the knockout system, on a home and away basis (two legs). The UEFA administration ensures that the following principles are respected.
a) Clubs from the same association cannot be drawn against each other.
b) The 12 UEFA Europa League group-winners and the 4 best third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage are drawn against the 12 UEFA Europa League group runners-up and the remaining third-ranked teams in the UEFA Champions League group stage.
c) The winners and runners-up of the same group cannot be drawn against each other.
d) The UEFA Europa League group-winners and the four best third-ranked in the UEFA Champions League group stage play the return leg at home.
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alhoewel ik het zelf niet heel bijzonder vind, wilde ik het jullie niet onthouden
Liever Celtic. Maak je meer kans en een prachtige thuis en uitwedstrijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.quote:9.02 The UEFA administration seeds clubs for the qualifying phase, the play-offs
and the group stage, in accordance with the club coefficient rankings
established at the beginning of the season and with the principles set by the
Club Competitions Committee.
Ja, het is niet heel duidelijk inderdaad...quote:Op woensdag 10 december 2014 09:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
-edit-
Hoewel:
[..]
Hier wordt de Round of 32 niet genoemd.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Coëfficiënten worden enkel gebruikt om de seedings in de voorrondes en de groepsfase te bepalen. Als je bijvoorbeeld naar de clubs kijkt die vorig jaar vanuit de CL zijn ingestroomd bij de laatste 32 EL zie je het:quote:Op woensdag 10 december 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit is wat er in de regulations (pdf) staat, ik ga ervan uit dat the best third-ranked teams bepaald worden op coëfficiënt. Er staat namelijk ook niets over uitzonderingen wanneer teams hetzelfde aantal punten hebben etc...
Ik kan er echter ook naast zitten, maar dan excuses voor de geruchten die ik dan de wereld in heb geholpen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Zitten 2 geweldige pakjes bij voor mijn netgeboren dochter, dus ik ben er blij mee!
Dus dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef Henrys het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231626
hands off our kongolo
Voordeel is wel dat we nu gewoon de hoofdprijs kunnen vragen. Zou niet minder dan 15 miljoen vragen. Zeker aangezien Manchester City 40 miljoen betaalde voor Mangala, die is natuurlijk al wat verder dan Kongolo maar is ook al 3 jaar ouderquote:Op woensdag 10 december 2014 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lees dat er serieuze interesse lijkt te komen voor Kongolo aankomende zomer van o.a. City, Dortmund en Chelsea. Als ik het goed heb heeft hij een contract tot 2017, dus als we hem deze zomer niet verkopen loopt hij in de zomer van 2016 -met een 1-jarig contract- voor een habbekrats de deur uit.Hopelijk investeert V Geel deze zomer in een opgewaardeerd contract voor King Kong, zodat hij nog een paar jaar hier kan blijven ballen. Zou de investering dubbel en dwars waard zijn.
[..]
Dus dat.
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo zietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Spelers uit Portugal zijn zo duur omdat ze allemaal bij de zelfde zaakwaarnemer zitten, Jorge Mendesquote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Is het niet gewoon tijd dat wij ook eens 30 miljoen voor spelers gaan vragen ???
Anders blijven we gewoon altijd achter clubs zoals Porto, A Madrid lopen. ,die ook subtop zijn (ja voor mij is Feijenoord suptop)
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is dus meteen het probleem, Feyenoord is geen subtop. ook niet als jij dat wel zo ziet
Ten eerste zijn we eerder een lage middenmoter in Europa, helaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef SanAnt het volgende:
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:51 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Kijk gvd is naar Pelle voor een prikkie verkocht,en gelijk in zijn eerste maand beste speler van de PL .
Is toch niet normaal
Als ie voor bv Napoli gespeeld had op zeker het dubbele opgebracht
Dikke K wist precies wat hij aan ´m had .quote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies mijn punt, Feyenoord is geen subtopper dus zijn de spelers niet veel waard, of het daarna goed uitpakt voor de kopende partij is gewoon goed scoutwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |