abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147435880
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Pellè die na de wedstrijd nog effe een deur intrapt. :')
Ik was al vergeten dat hij dat toen deed.
Pelgod _O_
Volledig terecht ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:51:16 #152
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_147436038
Ach ja. Als je ziet waar die boetes soms voor uitgedeeld worden. Een UEFA Maffia spandoek, een hekje omduwen, enz. Gaat nergens over. Het blijft natuurlijk wel jammer van het geld.

Ik las net dat het grootste gedeelte van die 80.000 kwam door racistische spreekkoren tegen Besiktas. Maar volgens mij riepen de Turken zelf ook van alles en nog wat. Dat mocht blijkbaar wel?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_147436158
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
quote:
Feyenoord speelt aanstaande donderdag haar laatste groepswedstrijd in de Europa League tegen het Belgische Standard Luik. Door winst op Sevilla FC is Feyenoord al geplaatst voor de knock-out fase van het Europa League toernooi. Desondanks zal de ploeg van Fred Rutten een goed resultaat nastreven, want bij winst op Standard Luik blijft Feyenoord groepshoofd van poule G en krijgt daarmee een geplaatste status voor de volgende ronde.

Feyenoord weet zich wederom verzekerd van de sportieve steun van het legioen. In het bezoekersvak van Standard Luik nemen 1.400 Feyenoord-supporters plaats. De club spreekt dan ook haar waardering hiervoor uit en hoopt dat de uitwedstrijd zonder wangedrag verloopt.

Gezien de eerdere gebeurtenissen in De Kuip is Feyenoord er alles aan gelegen dat de eigen supporters wederom de club positief uitdragen. Waarnemers van de UEFA zullen in het Luikse Stade Maurice Dufrasne toezien op het gedrag van alle aanwezige supporters en niet schromen om de club verantwoordelijk te stellen voor onrechtmatigheden of onwenselijk gedrag van de eigen supporters.

De wedstrijd van aanstaande donderdag zal in een half gevuld stadion worden gespeeld. Feyenoord verwacht dat er voor donderdag in Luik een noodbevel zal gelden. Het buiten de bus-combiregeling afreizen naar Luik wordt dan ook nadrukkelijk afgeraden.
http://www.feyenoord.nl/n(...)oor-vol-bezoekersvak
Uitverkocht dus.
pi_147436226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat zal bij dromen blijven
Je begrijpt er gewoon geen kut van jij.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:58:15 #155
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_147436282
Immers > Ronaldo
Ik ben inmiddels overleden.
pi_147436396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sorry sloeg nergens op.. ik bedoel dat de inkomsten die Feyenoord heeft niet per se hoeven worden besteed aan het voetbaltechnische gebeuren.. er werken veel meer mensen bij Feyenoord dan alleen voetballers en technische staf
Uiteraard. Wie weet zouden ze er wel volautomatische kroketwarmers van aanschaffen :Y)
Desalniettemin, uiteraard zondegeld, al kun je inderdaad stellen dat het bijdraagt aan de sfeer en daarmee zowel inkomsten uit recettes en resultaten. Blijft moeilijk.
pi_147436454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Ach ja. Als je ziet waar die boetes soms voor uitgedeeld worden. Een UEFA Maffia spandoek, een hekje omduwen, enz. Gaat nergens over. Het blijft natuurlijk wel jammer van het geld.

Ik las net dat het grootste gedeelte van die 80.000 kwam door racistische spreekkoren tegen Besiktas. Maar volgens mij riepen de Turken zelf ook van alles en nog wat. Dat mocht blijkbaar wel?
Geen boete overigens voor de UEFA Mafia vlaggen op het maasgebouw overigens, is het wel? :D

(officieel dan, dat zullen die droeftoeters vast wel weer ergens met potlood in de kantlijn schrijven).
pi_147436524
quote:
Erwin Mulder laat steeds nadrukkelijker blijken dat hij spoedig wil vertrekken bij Feyenoord. De doelman was tot dit seizoen de vaste keuze onder de lat, maar moest door de komst van Kenneth Vermeer zijn plaats afstaan.

"Feyenoord is een hele mooie club, maar als het zo blijft moet je gewoon verder kijken", zo laat Mulder heel duidelijk weten aan Omroep Brabant. "Dan ga ik tien hele mooie jaren achter me laten bij deze club."

Er is vooral geen toekomst meer voor Mulder, omdat hij door technisch directeur Martin van Geel volledig werd afgebrand. Hij liet in de zomer pardoes weten dat Mulder niet de ontwikkeling had gemaakt waar de club op had gerekend. Daarmee werd de komst van Vermeer gerechtvaardigd.
Leuk dat hij weg wil, gelijk heeft hij en ik gun hem het beste, maar wmb is dat dan toch na dit seizoen. Met Graafland als tweede keeper het seizoen afmaken lijkt me geen optie.
pi_147436603
6 ton voor Dost?
Of is die knul van Arsenal wat?
pi_147437348
quote:
Moet je eens naar de leeftijden van die spelers kijken, dat is alles zeggend. Keessie Wonderboy, 28. Ulli, 26. JPvG 25,5. Paultje Bosvelt, 27. Wat dat betreft is het heel goed dat er met Ahmadi en Toornstra weer wat spelers met een mooie leeftijd zijn bijgekomen voor de balans, al hoop ik dat de jaren bij Ahmadi nog niet te hard gaan tellen komende tijd.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:35:11 #161
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147437937
Liverpool loten volgende ronde? w/
pi_147438235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_147438364
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, ronde daarna is prima. Donderdag winnen en je kan L'pool niet loten, heb ik liever nog even die paar ton extra voor winnen en 1e eindigen in de poule.
Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.
pi_147438368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander krijgen voordat we eruit vliegen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147438393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Bij winst kun je Liverpool juist wel loten. Die komen in pot 2.
Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL? :?
pi_147438458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Liverpool heeft toch wel genoeg coëfficientpunten van de losers uit de CL om geplaatst te zijn voor de loting van de EL? :?
Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
pi_147438483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja, daarom kunnen ze ons treffen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147438518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Gaat niet op coëfficientpunten deze ronde. Nummers 1 in pot in, nummers 2 in pot 2. Beste 4 nummers 3 CL, slechtste 4 in pot 2.
Ah, dan had ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat hier keer gezegd wat dat de beste CL-ploegen qua coëfficiënt in pot 1 kwam
pi_147438718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Heb deze zin een paar keer gelezen maar ik geloof niet dat ik hem begrijp :{
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 22:55:24 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147438761
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef eight het volgende:

[..]

Nah, laten we nog een keer een 'gemakkelijke' tegenstander te krijgen voordat we eruit vliegen.
Inderdaad tussen aanhalingstekens. Er zit een hoop tussen waar je zomaar door wordt uitgeschakeld.
Dan liever de kans op een stunt tegen een club van naam, dan dat je bijvoorbeeld door Wolfsburg (steady op de 2e plek in de Bundesliga) naar huis wordt gestuurd.
Maar goed, koffiedik kijken.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_147438849
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Clubs met meeste punten gaan in pot 1, de rest in pot 2. Ofwel Lpool heeft 5 punten gehaald in de poule, Olympiakos 9 -> Olympiakos in pot 1, L'pool in pot 2.
pi_147438870
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
pi_147438891
quote:

[..]

Pot 1:
Alle nummers 1 uit groepen EL
Beste nummers 3 CL (op dit moment Olympiakos (9 punten), Zenit (7 punten), Anderlecht (6 punten), Manchester City (5 punten))

Pot 2:
Alle nummers 2 uit groepen EL
Slechtste nummers 3 CL (op dit moment Liverpool (5 punten), Schalke (5 punten), Athletic Bilbao (4 punten), 020 (2 punten))

City door doelsaldo in pot 1.

[ Bericht 1% gewijzigd door Feyenoordlife op 09-12-2014 23:03:40 ]
pi_147438902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben nog nooit tegen Liverpool gespeeld in Europa dus op zich zou ik het wel leuk vinden.. en om nou te zeggen dat we kansloos zijn.. nee. Celtic zou ook leuk zijn. En anders een clubje als Club Brugge.. die kunnen we wel hebben.
Niet Club Brugge, dan schiet Vormer er weer 4 in :')
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:58:37 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147438906
quote:

[..]

De nummers 1 uit de EL komen in pot 1, samen met de beste nummers 3 uit de CL. De nummers 2 uit de EL komen in pot 2, samen met de slechtste nummers 3 uit de CL. Daar hoort Liverpool bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')