Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. wat doorslaggevend was is precies hetzelfde wat ons dit seizoen de titel zal kosten: de zeer slechte seizoenstart. Daardoor kan je je weinig misstappen meer veroorloven
quote:Luik op slot voor supporters uit Rotterdam
De Belgische politie heeft extra manschappen opgetrommeld om te voorkomen dat supporters van Feyenoord op eigen houtje naar Luik komen. Volgens het Rotterdams Dagblad staat er voor hen een arrestatie en een boete van 250 euro te wachten.
Feyenoord verwacht in ieder geval geen problemen. ''We hebben geen enkele aanwijzing dat het niet goed zal gaan'', vertelt een woordvoerder in de ochtendkrant. Feyenoord wordt in het Europa League treffen gesteund door 1400 fans in het uitvak. Zij maken donderdag met een buscombi de reis naar België.
Door de zege op Sevilla is Feyenoord al zeker van overwintering. HNK Rijeka strijdt nog met de Spanjaarden voor het overige ticket. Standard Luik, met vier punten laatste in groep G, maakt geen kans meer op de volgende ronde.
2e seizoenshelft waren de cijfers:quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Voor die periode stonden we nog op 7 punten van koploper Ajax, die we dan nog thuis moeten ontvangen. Dat is best te overbruggen.
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2e seizoenshelft waren de cijfers:
10x winst
4x gelijk
2x verlies
1e seizoenshelft:
10x winst
4x gelijk
5x verlies
Waar hebben we het dus laten liggen? Ik zou denken eerste seizoenshelft.
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?quote:
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit kan niet. 16+19 = 35 wedstrijden.
Bovendien speel je er beide helften 17.
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok erop dat na Sevilla thuis flink wat supporters gebruik hebben gemaakt van die optie om het geld voor je kaartje terug te krijgen, is daar niks bekend over gemaakt?
Had niet verwacht dat beide seizoenshelften zo gelijk op zijn gegaan. Vanuit mijn beleving was de 2de seizoenshelft veel beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ff kiek'n.. 2e seizoenshelft (dus na de winterstop) speelden we 16 wedstrijden. Voor de winterstop 18.. 10-3-5 moet het zijn. Ach lekker boeiend
quote:Royston Drenthe zou tijdens zijn periode in Spanje zijn vrouw hebben bedrogen hebben met het model Malena Gracia. En toen de Nederlander in de media werd gevraagd hoe vaak hij seks had, antwoordde hij niet bepaald diplomatisch: "met mijn vrouw bedoel je?
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)rbabes#ixzz3LQlirDc8
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was toch alleen voor opstapplek Limburg dacht ik?
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was ook de opstapplaats met de meeste kaarten dacht ik.
Oh, zo goed was ik dan weer niet op de hoogte. Dan zal het inderdaad niet erg druk worden in Luik, alhoewel 400 uitsupporters voor meeste clubs nog best aardig is voor de ELquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, de oorspronkelijke planning was 1000 kaarten vanuit Noord-Limburg en 400 vanuit Rotterdam.
Noord-Limburg was geloof ik zo goed als uitverkocht. Dus 1000 mensen die met de plaatsing voor de volgende ronde een goed excuus hebben om van het bezoeken van Standard Luik uit af te zien.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat amsterdammertje komt uit Slikkerveer (mja, dat heb ik dan van Wikipedia, is een gehucht bij Ridderkerk) en heeft wel 1 wedstrijd voor Feyenoord (verder GAE/PEC) gespeeld. En hij heeft ook gezegd dat de verdediging heeft veel complimenten krijgt, terecht, maar dat ook het middenveld erg belangrijk en goed is. Weet niet van welke site je het hebt gekopieerd, maar ze hebben een half bericht overgenomen. Niet meteen achter alles wat negatiefs zoeken, hij bedoelt het goed
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke erkenning hij volgens jou verdient. Het is namelijk een bruikbare speler voor de Eredivisie, alleen veel mensen moeten hem niet omdat hij niet is zoals de andere nummers 10 op de wereld. De nummers 10 met goede techniek, goede passing, goed inzicht ed
Dat zal bij dromen blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De erkenning dat hij in het rijtje met Messi en Ronaldo hoort uiteraard.
Dan was De Vrij nu RB geweest bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruma dan in plaats van De Vrij was doorgebroken (Bruma had tenslotte meer potentie) en dat De Vrij nu niet meer bij Feyenoord had gespeeld en Bruma was doorverkocht aan een club als Lazio.
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:17 schreef ufopiloot het volgende:
Die boete van de UEFA elke keer is toch één grote grap, wat een fucking bullshit elke keer. Simpel gezeik om kleine beetjes extra geld binnen te halen, kunnen ze weer iemand zijn maandsalaris van betalen. Ik durf te wedden dat de toeschouwers per persoon wel 30 cent over hebben om in het stadion zo'n sfeer neer te zetten. Heerlijk
Ondertussen staan ze op 1 verliespunt van de tweede plek, terwijl wij met moeite in eigen huis winnen van Dordrecht. Nu belicht ik wel het ene uiterste, maar jij het andere. De waarheid ligt er waarschijnlijk tussenin; je moet met een beetje geluk kunnen winnen maar het is geen appeltje eitje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaan makkelijk winnen hoor. Luik maakt echt een vrije val afgelopen weken. Als je er in Oostende, kortrijk en lokeren kansloos afgaat, maak je echt geen kans tegen feyenoord. Geen enkele. Daarbij, ze hebben niks meer te winnen en doen het al dramatisch in de eigen competitie. Die gaan echt niet alles geven als er niks meer vanaf hangt terwijl ze twee dagen later wel moeten winnen
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFAquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
Beetje wel he. Want goed beschouwd is hij waarschijnlijk wel de duurste aankoop van de afgelopen 4 jaar ook. Ook De Pel was goedkoper. Vermeer pakt voor een schijntje ook de nodige punten.Of wat te denken van een transfervrije Janmaat. Lex is misschien geen Ronaldo, maar voor de paar centen die hij heeft gekost en in de fase waarin hij is gehaald een sterke zet. Ahmadi maakt ook echt een gigantisch verschil op het middenveld, waardoor Clasie kan uitblinken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
'de beste aankoop sinds jaren', is misschien een tikkeltje overdreven?
Heh?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb je ongeveer 150 fte dus voor die 80.000 hadden ze ook een medewerker voor de fanshop kunnen aannemen. Klote UEFA
Als je donderdag wint haal je 4 ton binnen. Tevens zullen de overige recettes ook wel het eea opgeleverd hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op zich mee eens natuurlijk, die boetes gaan nergens meer over, maar ondertussen had je van 80.000 euro ook een jeugdspeler kunnen contracteren, of een speler als De Kong langer kunnen binden. Toch wat jammer in dat perspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |