quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Kiid het volgende:
Luik is deels belangrijk, maar hoop toch op wat anderen gezichten. Keertje weer Bilal, die Karsdorp op 10 en Manu weer voorin.
Doe maar eerst Anderlecht en daarna Bruggequote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.
We kunnen deze ploegen loten als het zo blijft zoals het nu is.
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Lijkt erg lucky en onverzorgd geschoten jaquote:
Daarom staat hij al op hoeveel goals?quote:Op maandag 8 december 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt erg lucky en onverzorgd geschoten ja
[ afbeelding ]
Goed argumentquote:Op maandag 8 december 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom staat hij al op hoeveel goals?
Natuurlijk is dat een goed argument, dit was gewoon een gelukschot, anders had hij er wel wat meer gemaakt, daar heeft hij kansen genoeg voor gekregen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed argumentHij kan best wel een beetje voetballen, met nadruk op een beetje.
Jij ook nog steeds hier joh, is zeker 4/5 jaar geledenquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben de kans om eerste te worden. Lijkt me dat we daar vol voor moeten gaan.
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Fixedquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij een eerste plek:
- Man. City (CL)
- Anderlecht (CL)
- Liverpool FC (CL)
- Villareal
- Torino
- Tottenham Hotspur
- Celtic (zeker)
- Qarabag Agdam
- VfL Wolfsburg
- Young Boys
- Steaua Bucarest Club Zonder Naam![]()
- Guingamp
- Trabzonspor
Bij een tweede plek:
- Olympiakos (CL)
- Zenit (CL)
- Bilbao (CL)
- Schalke (CL)
- Mönchengladbach
- Club Brugge
- Besiktas
- RB Salzburg (zeker)
- Dinamo Moskou (zeker)
- Internazionale (zeker)
- Everton
- Napoli
- Dynamo Kiev
- Fiorentina (zeker)
- Legia
Volgens mij ging het gesprek zo:quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een goed argument, dit was gewoon een gelukschot, anders had hij er wel wat meer gemaakt, daar heeft hij kansen genoeg voor gekregen.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afgeven op Kazim prima, maar dit was wel gewoon geplaatst, was binnenkant voet genomen he
Ik ontken dus ook niet dat ie tot nu toe niet voldoet, maar blijf erbij dat ie hem gewoon netjes met de binnenkant voet, en behoorlijk gecontroleerd, binnenschiet. Ik beoordeel deze actie, niet zijn gehele spel tot nu toe...quote:
Moet je wel bij het begin beginnen, dit was naar mijn mening een lucky shot en hij kan er gewoon weinig van.quote:Op maandag 8 december 2014 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gesprek zo:
[..]
[..]
Ik ontken dus ook niet dat ie tot nu toe niet voldoet, maar blijf erbij dat ie hem gewoon netjes met de binnenkant voet, en behoorlijk gecontroleerd, binnenschiet. Ik beoordeel deze actie, niet zijn gehele spel tot nu toe...
Maar goed, als jij hem gewoon afgeschreven hebt, omdat ie hiervoor niet naar behoren heeft gespeeld, dan ben je kortzichtiger dan ik dacht. Als ie er dan nog 20 in leggen dit seizoen (wat ie natuurlijk niet gaat doen) kun je nog aan komen zetten met, 'hij speelde in het begin zo slecht, hij kan er niets van'
Dat moet zelfs.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef GGMM het volgende:
Raar dat ace_eleven hem na deze treffer gelijk stappen vindt maken. Mag hij er een keer een bal inschieten zeg?
Hey, Scrummiequote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.
Ik vind Kazim overigens wél belangrijk en vind dat hij wél kan voetballen. Is alleen niet zo'n spits als Guidetti of Pelle. Maar hij is wel vaak betrokken bij goals, technisch redelijk, is wel sterk, houd soms een bal goed vast.
Dat is het hekelpunt. Hij houdt soms de bal goed bij zich, maar hij verliest de bal ook heel vaak. Dus zo goed is hij niet in voetballend opzicht. 2 doelpunten is gewoon extreem mager en dat je dan een keer betrokken bent bij wat goals tegen Excelsior dan is dat leuk, maar niet doorslaggevend. Laat het hem maar zien tegen Luik, Ajax, Psv, Twente en Az.quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.
Ik vind Kazim overigens wél belangrijk en vind dat hij wél kan voetballen. Is alleen niet zo'n spits als Guidetti of Pelle. Maar hij is wel vaak betrokken bij goals, technisch redelijk, is wel sterk, houd soms een bal goed vast.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Europees elftal van de week volgens de Gazzetta. Haters gaan haten.
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immersquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Immers = CR7.quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat het om Sisse ging.quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan kan hij nog wel een keer een goeie wedstrijd spelenquote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immers.
Wat een dramatisch spelertje is dat zeg. Gemankeerde voetballer die Hagenees.
Ok Rens.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een elftal met Messi, Ronaldo en.... Immers.
Wat een dramatisch spelertje is dat zeg. Gemankeerde voetballer die Hagenees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |