quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
Ibrsivekbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
spurs zou wel een extra dimensie geven
persoonlijk heb ik meer met italiaanse ploegen
Eg wel, kijk maar vanaf 55 sec (of helemaal, want dan zie je de goal van Toornstra nog eensquote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is
Ik heb maar 1 echte voorkeur en dat is Celtic. En 2 ploegen die ik absoluut wil vermijden.. Spurs en Wolfsburgquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een Feyenoord-Tottenham of Feyenoord-Liverpool maandag![]()
Speelt hij tegenwoordig in de verdediging ja? Of doel je nou op die 2 wedstrijdjes uit zijn wat, 500/600 wedstrijden voorin?quote:
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dagquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat verbeterd toch nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.
Kan ik nog mooi een keer op jodenjacht zonder te hoeven vliegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dag
Verbetert.quote:
Hoop ook op Napoliquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar Boskamp is, terecht, een god in Belgie. En Nederland en Belgie zijn leuk, maar nou niet echt de landen met de meeste invloed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbetert.
En ja dat kan wel verbeteren, wij zijn (met name door Boskamp) in België bijvoorbeeld al van meest agressieve supportersschare ooit getransformeerd in een een fanatieke, échte 12e man. Alleen moet dan wel eerst die maffe Fransoos weg bij UEFA...
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.quote:Rutten wil aanvaller Dammers omscholen tot verdediger
Wessel Dammers heeft donderdagavond zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. De negentienjarige aanvaller mocht Terence Kongolo vervangen en dus moest de jongeling een defensieve rol vervullen. Volgens trainer Fred Rutten was dit van te voren afgesproken.
"Hij is leergierig en bereid om heel veel te doen om bij Feyenoord te mogen spelen. Dat is mooi om te zien", zo liet de keuzeheer weten in gesprek met RTV Rijnmond. "Hij speelde met flair en liet met de borst vooruit het Feyenoord-embleem zien. Dát is Feyenoord. We zijn hem al een tijdje aan het omscholen, want voor het absolute topniveau zie ik hem niet als spits."
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
Voetbal is geen hogere wiskunde. Good old Dirkie Kuyt had ook nog nooit als back gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)trijd_feyenoord.html
Wat voor jullie?
Wel leuk voor mensen die het niet hebben...quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..
Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiekquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De meeste mensen hier hebben een SCC volgens mij..
Op basis waarvan concluderen ze dat, hebben ze bij iedere opzegging gevraagd of ze voor Feyenoord waren of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)trijd_feyenoord.html
Wat voor jullie?
En tevens:
39 opzeggingen na sponsoring Ajax
HahahaWOW!
Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de klotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?
Nou, een Karsdorp doet het prima, dus ja, dat vind ik wel goed genoegquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?
En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als verdediger wel ineens goed genoeg zou zijn? Hoe kom je überhaupt op het idee om een zo-zo spits ineens als centrale verdediger te gaan gebruiken? En dan heb je het over Dammers, maar met die Karsdorp precies zo. Groot talent op 10 en dan ineens rechtsback, slaat toch nergens op?
En wie zijn idee is het überhaupt om het seizoen in te gaan met zo weinig speling achterin. Het middenveld hebben we iedere positie wel dubbel bezet terwijl we in de verdediging terug moeten vallen op Boulahrouz & Mathijsen. De eerst genoemde is langer geblesseerd dan inzetbaar en beide niet meer het niveau waar je vrolijk van wordt. En hoe wordt dat opgevangen? Door aanvallers uit de A1 de verdediging te zetten. Zoiets kan toch niet bij een ''topclub''? Wie doet nou zoiets
Ben jij Loek?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij speelde in de jeugd ook al als CV. Niet zo janken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schopt Rutje wel even de hele jeugdopleiding met alle trainers die Dammers de afgelopen 10 jaar hebben begeleid voor de kloten
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mathijsen verdient al een godsvermogen, maar jij had voor de zekerheid nog een derde LCV gekocht voor het geval dat.
Alsof we geen verdedigers in de selectie hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Not this shit again.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval andere keuzes gemaakt en geïnvesteerd in een verdediger en een vleugelverdediger inderdaad. De keuze om Mathijsen voor 3 jaar lang vast te leggen voor een miljoen is ook absurd overigens.
Blijft lastig, dat lezen vooir mij. Gister al Besiktas / Benfica, nu mis ik de datum in z'n geheelquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nou zit die (4 januari)wedstrijd daar volgens mij niet bij, maar is mijn inziens wel meer een wedstrijd zodat wat dagjesmensen een stadion kunnen bekijken, dan een echte pot, als de kaartjes via vakantieveilingen over de toonbank gaan trek je toch iets ander publiek
Laten we het hier maar bij houden aangezien we hier toch niet uit gaan komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alsof we geen verdedigers in de selectie hebben
"Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopes Cabral, Bouhlarouz, Steenvoorden Mathijsen, Woudenberg"
Het feit dat ie andere spelers uitprobeert op die posities lijkt me op basis van de kwaliteiten die Rutten op het trainingsveld ziet. Niet omdat we te weinig verdedigers in de selectie hebben. Daarbij is bijna alles eigen jeugd en een paar ervaren rotten voor het evenwicht (waarvan alleen Wilkshire het tot basis schopt). Niets mis mee.
Het feit dat hij spelers als Vilhena en Karsdorp uitprobeert op de flanken lijkt me tactisch bedoeld om aanvallend sterkere backs op te kunnen stellen, Karsdorp komt ook best aardig uit de verf, en Dammers weet ik nog niet, maar volgens statistici was Van Hooijdonk in die tijd ook in potentie de beste verdediger in onze selectie. Er zijn best wat spitsen die redelijk wat overlappende kwaliteiten hebben met verdedigers, zoals gaten zien, balvast zijn, goed kunnen koppen etc.
Je moet niet alleen maar roepen om het roepen, kijk nou maar eerst eens hoe het uitpakt, want voorlopig is er niet zo veel te klagen (hooguit het scorend vermogen van Kazim, maar die speelt de afgelopen 3 potjes ook steeds beter, is steeds vaker betrokken rondom doelpunten)
Gewoon in de spelerstunnel zetten toch? Mag Verhoek er ook bij, altijd gezelligquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
Heel jammer. De Usain Bolt uit Goirle sprint die negers van PSV er makkelijk uit. Makkelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is jammer dat Mathijsen geblesseerd is op het moment. Zijn naaistreken in de vorige edities tussen Feyenoord en PSV waren om te smullen.
AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Is er een lijst met wie we kunnen loten???
Is maar zo'n 40-45 keer voorbijgekomen de afgelopen 15 uur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Is er een lijst met wie we kunnen loten???
Doe maar Aalborg of Guinkamp.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AS Roma, Anderlecht, Liverpool, Villarreal, Torino, Tottenham Hotspur, Celtic, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Wolfsburg, Young Boys, Aalborg, Guingamp en Trabzonspor.
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Doe maar Aalborg of Guinkamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hou je PM/DM-box maar in de gaten, denk dat er nog wel wat mensen in dit topic willen dat jij dan kaartjes voor ze regeltquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:18 schreef SanAnt het volgende:
Dan hoop ik op Villarreal..
In de buurt voor mij
Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitHoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Die ziet het weer in Schotland en denkt "oh ja, jas aan want dat vergat ik bij Feyenoord". Ik had eigenlijk al een bericht verwacht dat Feyenoord in verband was gebracht met die Zweed van Utreg; goede vrienden met Guidetti, dus dat moet wel een topper zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Guidetti denkt nog elke minuut van de dag aan Feyenoord hoor.
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vrees dat Kazim wel eens tegen rood aan zou kunnen lopen tegen PSV, die laat zich echt wel heel erg makkelijk provoceren
Als we Spurs loten, spelen we de komende 25 jaar geen Europees voetbal meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazimquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.
Zolang dat maar in de 91e minuut gebeurd heb ik er niet zo'n probleem mee.
Gebeurt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie hem Depay nog wel een stomp op z'n oog verkopen.
Zolang dat maar in de 91e minuut gebeurd heb ik er niet zo'n probleem mee.
Depay is daar te dom voor joh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazim
Bogarde was al prof toen hij omgeschoold werd tot verdediger en hij werd een hele behoorlijke (tot hij besloot voor niemand meer te buigen).quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies. De reactie was dan weer wel dat ze na de wedstrijd werden uitgedaagd door een paar mafkezen met bivakmutsen. Op de site van Cabras Feliz doen ze daar komisch verslag van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:17 schreef Happel het volgende:
Eigenlijk is het te treurig dat die wel worden gevrijwaard van opgelegde regels.
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
Karsdorp is zowel op 10 als op rechtsback geen groot talent.
Die jongen kwam op 10 tekort, maar kon wel een beetje mandekken en de bal afpakken, dan ben je al snel een optie als rechtsback.
Dammers weet ik niet, maar Kongolo zou je ook in de spits kunnen zetten, die jongen kan namelijk bij de trainingen gewoon uitstekend afmaken en kan beter koppen dat de gehele selectie bij elkaar.
En ook nog snel/sterk.
Waarschijnlijk omdat dat geen succes zou zijn. In tegenstelling tot Karsdorp achterinquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we veel geld verdiend aan het verkopen van die 'geen groot talent' spelers dus ik zie ze liever gewoon op hun echte positie dan ergens achterin gestopt. Misschien kan die Poolse keeper wel in de spits? We hebben toch al Hahn/Vermeer/Mulder en volgens mij staat Lamprou officieel ook nog onder contract. Hij is groot, dus waarom niet?
Altijd weer zo'n dooddoener tussendoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zie ik het ook wel gebeuren dat je daar dan opeens kansloos van verliest.. Dan kan je 'beter' verliezen van een grote naam zoals AS Roma of Liverpool ofzo. Zolang we er maar niet uitgaan tegen de Spurs of Celtic (dat gehuil over Guidetti gaat dan helemaal erg worden) maakt het mij verder niet uitGuidetti mag niet Europees spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het beter ziet dan al onze trainers, helaas zit jij niet in de staf. Gemiste kans.
Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n dooddoener tussendoor
Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.
Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Guidetti mag niet Europees spelen.
Karsdorp op 10 is niet voldoende voor de bank van Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon eens af hoe die spelers het invullen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n dooddoener tussendoor
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de ballen verstand van als je het logisch vindt een speler die getraind heeft op positie A maar daar niet goed genoeg voor is gewoon niet te laten spelen terwijl je een speler op positie B nodig hebt en de speler dat naar behoren kan.
Dat soort autisme helpt je echt niet verder. Blindelings vasthouden aan een positie waar een speler het toch niet gaat worden, alleen omdat je hem definieert als zijnde die positie. Kortzichting ordnung muss sein denken, zwart-wit en niemand heeft daar wat aan. Ik ben blij dat de staf zo níét denkt, maar kijkt naar mogelijkheden
Hij heeft wel degelijk drie rode kaarten gepakt in z'n carrière, plus een keer 2xgeel. Al met al heb ik ook het idee dat ie vooral heel vervelend is, maar niet gauw over de schreef gaat. We zullen zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Blackings het volgende:
Ik zie Kazim geen rood pakken.
Hij weet juist goed op de grens te blijven.
Zo'n type heeft ieder team nodig.
Ter ondersteuning.
Nooit een rode kaart gepakt die jongen.
Omdat hij er dom uitziet en agressief is, houdt het niet in dat hij zijn gevoelens boven teamprestaties zet en de grenzen niet kent.
Nogmaals, uitstekende mentaliteit.
Ah ja, klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Voor de winterstop niet nee, maar na de winterstop mag je toch weer nieuwe spelers inschrijven? En hij is nog niet actief geweest in Europa, dus volgens mij mag hij dan wel gewoon meedoen
Nog in 2012 hangenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat gaat de nieuwe positie van Immers worden dan?
Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?
Sterker nog, wellicht was hij in zijn jeugdjaren geschikt voor een bepaalde positie, maar blijkt nu dat zijn kwaliteiten gezien de kwaliteiten van het elftal ergens anders ook heel goed tot zijn recht komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn geen robots, jij kent ook vast wel jongens uit je jeugd waarvan je verwachtte dat ze prof zouden worden en die nu achter de lopende band staan of zoiets.
Het kan gewoon gebeuren dat iemand omgeschoold moet worden naar een plek achterin, het is natuurlijk wel zo dat er in zo'n jongen is geïnvesteerd door de club en op deze manier zie je er misschien nog wat van terug.
Ah, ik dacht dat je de zoveelste azijnpisser was die nog niet zag dat hij niet voor niets in de basis staat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter uit zijn verf komt als mandekker of zo.
Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers als mandekker? Nee, laten we dat maar niet doen, laat Immers maar lekker doorjagen op alles en iedereen. Hem opofferen aan een persoon is zinloosquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter uit zijn verf komt als mandekker of zo.
NIET DUS.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten.
Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat je zoveel onzin in 1 post kan stoppen, chapeau. Als een speler al 10+ jaar gespeeld heeft op een bepaalde positie dan ligt daar zijn automatisme en kwaliteiten. Tuurlijk, er zijn posities die in beginsel wel overlapping kennen en waar een speler dus ook goed uit de voeten kan. Zo heb je ook RB/LB's die meer naar voren kunnen spelen of andersom of bijvoorbeeld een CB die op LB/RB speelt. Maar een spits naar een centrale verdediger? Dat is een ander uiterste en dit is ook nog eens een jeugd-speler dus je kan het niet op ervaring gooien zoals bijvoorbeeld een Kuyt.
Kijk, het is voetbal en iedere speler kan wel op een andere positie spelen, dat is het punt niet. Maar of je dat zou moeten willen als club, dat is een tweede. Ik vind het persoonlijk triest om aanvallertjes uit de A1 te halen en ze dan vervolgens achterin te zetten in het eerste. Ik zie ook wel het idee achter Karsdorp hopende dat zijn aanvallende kwaliteiten een meerwaarde zijn als hij mee opkomt. Ik ben niet van gister.
En jij mag het hopen. Ik hoop dat Feyenoord ooit eens gerichte aankopen doet voor bepaalde posities in combinatie met de jeugd en dat ze daarmee een realistische gooi kunnen doen naar een kampioenschap.
Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NIET DUS.
Als de kwaliteiten die daar liggen zo goed zouden zijn, zou hij wel op die positie benut worden. Een speler kan best 10+ jaar op een bepaalde positie trainen en er dan achter komen dat zijn kwaliteiten toch ergens anders liggen.
Karsdorp doet het gewoon goed op zijn positie bij feyenoord. Kan je wel door blijven zeuren over de nummer 10 positie waar hij niet goed genoeg is om mee te kunnen, maar waarom zou je als hij het goed doet op zijn huidige positie? Alleen omdat hij tot voor kort op een andere positie trainde? Dat is toch niet logisch?
Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorin voetballen is moeilijker dan achterin dus iemand die te kort komt voorin zou het achterin wel kunnen redden op hetzelfde niveau, ik weet van Feyenoord geen voorbeelden uit het verleden maar er zijn zoveel voetballers die de beste van hun team waren in de jeugd en daar spits of middenvelder speelden en in het profvoetbal verdediger worden.
Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger.
Niet goed genoeg voor welke andere positie dan ook hoor ik net.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
Evra heeft bijvoorbeeld zijn gehele jeugd spits gespeeld.
Het valt toch te proberen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is hij dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, klaar. Waarom zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn als verdediger. Wat zegt dat over de verdedigers in de jeugd dat ze een zo-zo spits in 1 keer doorschuiven als centrale verdediger zodat hij kan spelen? Omgekeerde wereld lijkt mij
Zo goed dat Boulahrouz en Wilkshire de voorkeur krijgenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het waarom maakt toch geen reet uit? Het blijkt dat hij goed genoeg is, want de keren dat hij er speelde ging het goed.
Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Het valt toch te proberen?
Als je als spits goed kan koppen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits kan anticiperen kan je dat als verdediger ook.
Als je als spits ballen hebt, heb je dat als verdediger ook.
Als je als spits sterk bent, ben je dat als verdediger ook.
Ze hebben wss gekeken of hij kan mandekken of tackelen, en als dat voldoende was om een kans te zien in omscholing dan hebben ze dat gedaan.
Ben je echt zo dom?
Je hebt inderdaad liever een topper klaar staan die al 5 jaar op die plek speelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Waarom niet? Omdat het niet natuurlijk is ofso?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat je dat als ''topclub'' niet moet willen. Ben jij echt zo dom?
Gelukkig dat de topclubs niet zoals jij denken, anders hadden we Thiago Silva en Evra in de spits gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker relevant.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het niet natuurlijk is ofso?
Je vindt zaken als het homohuwelijk ook niks zeker?
Bijna net zo irrelevant als het verband tussen een topclub zijn en spelers omscholen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker relevant.
Verder draait dit uit op een discussie waar geen eind aan gaat komen dus laten we er maar een eind aan breien.
Mooi toch, probeert ie nog een tikje terug te geven, vreet Kazim 'm helemaal op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij laat Depay zich op het moment makkelijker opnaaien dan Kazim Kazim
Wel mooi hoe ik geen reactie van je zie op bijvoorbeeld de post van Happel waarin hij zegt dat hij ook in de jeugd al als verdediger gebruikt is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker relevant.
Verder draait dit uit op een discussie waar geen eind aan gaat komen dus laten we er maar een eind aan breien.
Zoals Depay nu speelt is PSV slechter af met hem erbij dan zonder hem...quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi toch, probeert ie nog een tikje terug te geven, vreet Kazim 'm helemaal op.
Niets mis mee als Depay er na de winter een paar potjes niet bij is, missen zij meer aan dan wij aan Kazim.
Goh. Nooit geweten. Desalniettemin opmerkelijk, als je aan de lopende band klasse verdedigers opleid en geen fatsoenlijke aanvaller hebt. Vraag je je toch af hoe hij tot hier is gekomen als aanvaller.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bogarde was al prof toen hij omgeschoold werd tot verdediger en hij werd een hele behoorlijke (tot hij besluit voor niemand meer te buigen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |